Board logo

標題: [操作疑難] y570 玩diablo 3 lag(更新) [打印本頁]

作者: nam18112001    時間: 2012-5-24 19:06     標題: y570 玩diablo 3 lag(更新)

本帖最後由 nam18112001 於 2012-5-24 21:23 編輯

通常都係冇怪的地方完全唔LAG

當一堆怪+技能就會得返5-6FPS..

PS: 開左獨顯,高效能,散熱開最高

我玩上古個D 都冇問題,係diablo 先係咁

唔知各位ching有冇方法解決

更新 : 剛剛睇左溫度,我開住game 冇玩,cpu,gpu 都75度以上,係唔係唔太正常
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-5-24 19:08

試下update新嘅301 driver
作者: nam18112001    時間: 2012-5-24 19:11

試下update新嘅301 driver
~Mac迷~ 發表於 2012-5-24 19:08



   up 左,冇改善
作者: momo246810    時間: 2012-5-24 19:46

回復 1# nam18112001


    FPS Stuttering - 你可以:-
1. 可以係DIABLO3 轉做WINDOWS MODE  或 FULL WINDOWS MODE;
2. 係BIOS關左HYPERTREATHING;
3. 係WINDOWS 入面個工作管理員, SET 做單一粒CPU 行DIABLO3.
作者: nam18112001    時間: 2012-5-24 21:04

回復  nam18112001


    FPS Stuttering - 你可以:-
1. 可以係DIABLO3 轉做WINDOWS MODE  或 FULL WINDOW ...
momo246810 發表於 2012-5-24 19:46


試左都係冇用,其實有冇可能係我玩緊一多怪個時太熱搞到GPU 自己降頻所以LAG?
作者: 剋星    時間: 2012-5-24 23:09

其實你粒GPU係咩...
Y570 D GPU都唔一定係中高階
作者: nam18112001    時間: 2012-5-25 00:33

其實你粒GPU係咩...
Y570 D GPU都唔一定係中高階
剋星 發表於 2012-5-24 23:09



gt555m,我頭先係個D 測試網睇呢張DISPLAY 都有60FPS + ,得返5-6 唔正常吧
作者: bobopig    時間: 2012-5-25 02:00

咁唔止睇咭. 你 HD 係 5400 定 7200 ?
CPU 係正常版定低壓版 ?
其它野 SET 得高唔高 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2