作者: nam18112001 時間: 2012-5-24 19:06 標題: y570 玩diablo 3 lag(更新)
本帖最後由 nam18112001 於 2012-5-24 21:23 編輯
通常都係冇怪的地方完全唔LAG
當一堆怪+技能就會得返5-6FPS..
PS: 開左獨顯,高效能,散熱開最高
我玩上古個D 都冇問題,係diablo 先係咁
唔知各位ching有冇方法解決

更新 : 剛剛睇左溫度,我開住game 冇玩,cpu,gpu 都75度以上,係唔係唔太正常

作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-5-24 19:08
試下update新嘅301 driver
作者: nam18112001 時間: 2012-5-24 19:11
up 左,冇改善

作者: momo246810 時間: 2012-5-24 19:46
回復 1# nam18112001
FPS Stuttering - 你可以:-
1. 可以係DIABLO3 轉做WINDOWS MODE 或 FULL WINDOWS MODE;
2. 係BIOS關左HYPERTREATHING;
3. 係WINDOWS 入面個工作管理員, SET 做單一粒CPU 行DIABLO3.
作者: nam18112001 時間: 2012-5-24 21:04
回復 nam18112001
FPS Stuttering - 你可以:-
1. 可以係DIABLO3 轉做WINDOWS MODE 或 FULL WINDOW ...
momo246810 發表於 2012-5-24 19:46
試左都係冇用,其實有冇可能係我玩緊一多怪個時太熱搞到GPU 自己降頻所以LAG?
作者: 剋星 時間: 2012-5-24 23:09
其實你粒GPU係咩...
Y570 D GPU都唔一定係中高階
作者: nam18112001 時間: 2012-5-25 00:33
gt555m,我頭先係個D 測試網睇呢張DISPLAY 都有60FPS + ,得返5-6 唔正常吧
作者: bobopig 時間: 2012-5-25 02:00
咁唔止睇咭. 你 HD 係 5400 定 7200 ?
CPU 係正常版定低壓版 ?
其它野 SET 得高唔高 ?

