作者: 15灰熊 時間: 2010-6-21 19:56 標題: 想買部NB比隻仔讀大學用 師兄們有什麼好介紹?
要求 當然是愈快愈好
4GB RAM以上 (或是自己加)
$15000樓下
作者: mad scientist 時間: 2010-6-21 20:02
回復 1# 15灰熊
university has notebook ownership offer in hk, you don't need to be so hurry
作者: snpenny2 時間: 2010-6-21 20:11
Yes, University summer sales is best choise. cheaper than outside by 30%
作者: KinChungE 時間: 2010-6-22 03:11
$15000樓下, 基本上大學優惠既所有機都揀得
最貴果部都未必有$15000咁貴
作者: willy930 時間: 2010-6-22 05:39
Lenovo X201 =)
Light & fast. Perfect.
作者: jason930 時間: 2010-6-22 05:45
thinkpad tablet version
寫notes 一流
作者: ellis 時間: 2010-6-22 08:38
唔買最好更用功讀書
作者: 邪惡小孩 時間: 2010-6-22 09:16
我都等住去換機..........
作者: killer_queen 時間: 2010-6-22 09:48
富貴人家 ~~ Lenovo Thinkpad
作者: killer_queen 時間: 2010-6-22 09:58
行去附近D大電器行 入去同佢講以上個三句說話 , 立即有機比閣下點選 ! 至於大學優惠個D . . . . 您個仔到時睇啱 自然會叫您比錢架啦 , 或者留番比D有需要o既人仕囉 !
作者: killer_queen 時間: 2010-6-22 10:00
回復 7# ellis
點解呢 ?
作者: ellis 時間: 2010-6-22 10:10
回復 11# killer_queen
用學校電腦 做功課 只少FACEBOOK 同機都打少D
作者: Miipp 時間: 2010-6-22 13:39
加些少錢, get a Sony Z12x
使咩等 ownership
作者: hp9708 時間: 2010-6-22 18:20
做你個仔太幸福了 , LOL
既然經濟許可, 就買SONY Z SERIES 或者 LONOVO THINKPAD X201 TABLET
作者: vinsai 時間: 2010-6-22 18:44
洗唔洗咁呀?
不少人日日打機都上dean's list 啦
入到大學仲好似AL咁讀書咩
作者: CHK 時間: 2010-6-22 19:01
買I7啦
不過如果唔打機就10000蚊以下已經完全夠用
作者: ibmibm 時間: 2010-6-22 19:04
唔打機買部5000都夠曬...
計讀3年大學,一年換一部5000,年年都有新機用,性能又一代勁過一代,
好過三年後部萬5又老又無保養又用到舊曬

作者: Miipp 時間: 2010-6-22 21:52
我則相反, 寧願用一部 15k 的機三年都唔想年年換部 5k 的機
作者: hussien 時間: 2010-6-22 22:42
等多两三個月1..搵人幫忙買大學機了...
作者: hussien 時間: 2010-6-22 22:43
會平好多ga...
作者: yeah17hk 時間: 2010-6-23 13:04
香港讀大學洗乜買notebook
netbook足夠啦,夠輕又做到project
作者: yeah17hk 時間: 2010-6-23 13:04
香港讀大學洗乜買notebook
netbook足夠啦,夠輕又做到project

