Board logo

標題: 想買部NOTEBOOK返工見客用, 最好內置埋無線上網MODEM, 請問有乜好選擇呀? [打印本頁]

作者: 大D哥    時間: 2009-11-24 11:38     標題: 想買部NOTEBOOK返工見客用, 最好內置埋無線上網MODEM, 請問有乜好選擇呀?

BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX
作者: Ezra    時間: 2009-11-24 11:39

Thinkpad X200/X200s

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-24 11:39 編輯 ]
作者: siki_misaki    時間: 2009-11-24 11:45

原帖由 Ezra 於 2009-11-24 11:39 發表
Thinkpad X200/X200s

X200s is better, becoz its battery can last longer
作者: Ezra    時間: 2009-11-24 11:51     標題: 回覆 3# 的帖子

Unless he is a salesman, battery life is not really concerned.  It is because power source will be available usually.  If the power source is available usually, X200 is better because it can use better processor.  

That's why I quote both models according to his need.
作者: gaoyau    時間: 2009-11-24 11:56     標題: 回覆 1# 的帖子

我都覺得NETBOOK做O野真係唔多掂, 上下網就OK, 做O野真係唔夠快.
作者: rayho167    時間: 2009-11-24 12:28

返工見客用, 可以考慮下Dell, 如E5400, E6400.....等
作者: dcoloane    時間: 2009-11-24 12:34

Macbook pro
作者: shingzhk    時間: 2009-11-24 12:34

原帖由 gaoyau 於 2009-11-24 11:56 發表
我都覺得NETBOOK做O野真係唔多掂, 上下網就OK, 做O野真係唔夠快.

唔通你想樓主拎部Desktop去見客?
X200 / X200s  +1
作者: kelvinka    時間: 2009-11-24 13:15

原帖由 rayho167 於 2009-11-24 12:28 發表
返工見客用, 可以考慮下Dell, 如E5400, E6400.....等

老實講....見客就唔好拎hell機啦
作者: Mahoro.san    時間: 2009-11-24 13:18     標題: 回覆 9# 的帖子

Dell Latitude series is a really good choice
作者: philips240    時間: 2009-11-24 13:22

原帖由 gaoyau 於 2009-11-24 11:56 發表
我都覺得NETBOOK做O野真係唔多掂, 上下網就OK, 做O野真係唔夠快.

你要了解NETBOOK產品既原意。
作者: SSII    時間: 2009-11-24 13:24

THINKPAD X200/X200S

呢兩部實無死
作者: c0232076    時間: 2009-11-24 13:28

Dell E4200
作者: nayukimin    時間: 2009-11-24 13:38

見客 thinkpad /sony 會好d
THINKPAD: x200 / x200s / T400  
SONY: SR56
以上4部10k左右
作者: leslie386    時間: 2009-11-24 14:03

見客就用d商務小小既機
作者: desmanwong    時間: 2009-11-24 14:05

Pay some more and buy VAIO Z. Look very professional.
作者: gary546    時間: 2009-11-24 14:09

華碩,都幾好,有部cpu,t4300, HDD:320G, RAM: 2G+1G(FREE)DDR3, DISPLAY CARD:512M, LCD:14" WIFI:最新制式, BLUETOOTH....差唔多你要的功能有齊,都係$52XX~54XX
作者: Ezra    時間: 2009-11-24 14:12

原帖由 nayukimin 於 2009-11-24 13:38 發表
THINKPAD: x200 / x200s / T400  

T400正常街賣最平12K左右($11,xxx),有點over budget.  也有T400是10K左右,但要搵到地方幚手訂,比較麻煩. 而10K的X200/X200s則較容易買到.

另外,10K budget我估樓主想包HSPA modem. 所以機價上完全無over budget之餘地
作者: jason930    時間: 2009-11-24 14:31

一定係thinkpad
用又用得舒服,function 又方便

見客唔通拿部玩具去見咩
作者: ykwky    時間: 2009-11-24 14:49

原帖由 philips240 於 2009-11-24 13:22 發表

你要了解NETBOOK產品既原意。


Netbook 最初真係唔o岩返工見客用架啵:
The origins of the netbook can be traced to the Network Computer (NC) concept of the mid-1990s. More recently, Psion's now-discontinued netBook line, the OLPC XO-1 (initially called 100 US$ laptop) and the Palm Foleo were all small, portable, network-enabled computers.[8][9][10] The generic use of the term "netbook", however, began in 2007 when Asus unveiled the ASUS Eee PC. Originally designed for emerging markets, the 23 x 17 cm (8.9" × 6.5") device weighed about 0.9 kg (2 pounds) and featured a 7" display, a keyboard approximately 85% the size of a normal keyboard, a solid-state drive and a custom version of Linux with a simplified user interface geared towards netbook use.[9] Following the Eee PC, Everex launched its Linux-based CloudBook, Windows XP and Windows Vista models were also introduced; MSI released the Wind, Dell and HP both released a "Mini" series (the Inspiron Mini and HP Mini), and others soon followed suit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Netbook

但係當時就1、2千一部,依家要3、4千一部,好多硬件都升級咗,我覺得勉強可以一用。不過要比成4千嘅話,Notebook算啦。

答返樓主,個人意見:Lenovo 或者 Dell 嘅 Notebook 都可以幾好。
作者: mansiu    時間: 2009-11-24 16:24

趁而家thinkpad 都仲似樣好快D買, 俾LENOVO謀殺既日子不還
作者: Ezra    時間: 2009-11-24 16:37     標題: 回覆 21# 的帖子

咁又唔洗咁灰,部新機可能係嚟呢.

我好期待咖!

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-24 16:38 編輯 ]
作者: nayukimin    時間: 2009-11-24 16:51

原帖由 Ezra 於 2009-11-24 14:12 發表

T400正常街賣最平12K左右($11,xxx),有點over budget.  也有T400是10K左右,但要搵到地方幚手訂,比較麻煩. 而10K的X200/X200s則較容易買到.

另外,10K budget我估樓主想包HSPA modem. 所以機價上完全無over budget之餘地


提議 t400是因為見樓主覺得netbook mon細,所以x200 都可能覺得mon唔夠大,而且t400最平10k有找,加上f3507g(2手)都係11k之內,所以t400也是一個好選擇
始終x series 同 t series 定位有D唔同,但係2部商務見客都o岩用
作者: k100    時間: 2009-11-24 20:35

個人經驗 >1.5 KG 你拎多幾日就唔想帶佢出街...
作者: samsontung    時間: 2009-11-24 20:37

sony TT, 夠細部
作者: BF1942    時間: 2009-11-24 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 西星哥    時間: 2009-11-25 00:45

原帖由 k100 於 2009-11-24 20:35 發表
個人經驗 >1.5 KG 你拎多幾日就唔想帶佢出街...


完全認同.....
渣車都好d...坐地鐵果d 真係想死....

呢期SONY VAIO X118 果d 就good fit...不過個價就高dd...
作者: apychan    時間: 2009-11-25 00:48

x200s+1
絕對冇選擇錯
作者: kkyau1984    時間: 2009-11-25 00:57

x200s also
作者: jason930    時間: 2009-11-25 01:21

原帖由 mansiu 於 2009-11-24 04:24 PM 發表
趁而家thinkpad 都仲似樣好快D買, 俾LENOVO謀殺既日子不還

無錯,有日搭地鐵見到有人拎住部疑似SL 既thinkpad,極樣衰,個A 殼竟然係反光面既:funk:
完全不能接受
作者: Ezra    時間: 2009-11-25 08:58

原帖由 jason930 於 2009-11-25 01:21 發表

無錯,有日搭地鐵見到有人拎住部疑似SL 既thinkpad,極樣衰,個A 殼竟然係反光面既:funk:
完全不能接受

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad
作者: kelvinka    時間: 2009-11-25 10:59

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 發表

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad

sl410係鋼琴面...
作者: jason930    時間: 2009-11-25 12:19

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 AM 發表

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad

:funk: 原來係z 黎架? a 殼thinkpad 有個i 字有燈
作者: Ezra    時間: 2009-11-25 14:03     標題: 回覆 33# 的帖子

有可能係SL400/SL500(現在賣SL410/SL510).
印像中Thinkpad SL400和Z都有紅燈. 樓上有人話SL是光面,但我行腦場或電器舖時所見的SL都是啞面. 可能我真的無為意有光面存在. 但Z系列真的有光面銀色,而且Z一定是闊身.
作者: 馬列斯    時間: 2009-11-25 14:23

原帖由 大D哥 於 2009-11-24 11:38 發表
BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp
作者: siki_misaki    時間: 2009-11-25 14:37

原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....
作者: 鴿子兒    時間: 2009-11-25 14:44

原帖由 西星哥 於 2009-11-25 00:45 發表


完全認同.....
渣車都好d...坐地鐵果d 真係想死....

呢期SONY VAIO X118 果d 就good fit...不過個價就高dd...


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch
作者: 鴿子兒    時間: 2009-11-25 14:46

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....


佢呢部寫係notebook bor.仲780g 重,最高可以用14hrs
作者: big_nature    時間: 2009-11-25 15:16

個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!


[ 本帖最後由 big_nature 於 2009-11-25 15:16 編輯 ]
作者: seed00    時間: 2009-11-25 18:05

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....

你用過netbook未
作者: 西星哥    時間: 2009-11-25 22:36

原帖由 鴿子兒 於 2009-11-25 14:44 發表


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch


要join咩plan先?
不過佢隻mobile bb 手指都幾快...唔太貴可以唸唸...
作者: stefac03    時間: 2009-11-25 22:40

原帖由 big_nature 於 2009-11-25 15:16 發表
個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!

X60/X61除左Plamrest溫度/SATA1問題之外真係幾好
起碼4:3 Mon先
作者: 大0豬    時間: 2009-11-26 00:37

原帖由 鴿子兒 於 2009-11-25 14:44 發表


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch

我用部netbook 就唔使等上網,只係想個mon 再可以大d 輕d ,呢部x118 極之吸引我,估唔到甘輕780g ,仲可以用14hrs 甘長先厲害.1010 上網仲有3k 回....真係攪到我訓唔著.
作者: jason930    時間: 2009-11-26 01:03

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 02:03 PM 發表
有可能係SL400/SL500(現在賣SL410/SL510).
印像中Thinkpad SL400和Z都有紅燈. 樓上有人話SL是光面,但我行腦場或電器舖時所見的SL都是啞面. 可能我真的無為意有光面存在. 但Z系列真的有光面銀色,而且Z一定是闊身.

我見果部唔係光面銀色,而係鋼琴面反光黑色
作者: jason930    時間: 2009-11-26 01:06

原帖由 big_nature 於 2009-11-25 03:16 PM 發表
個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!
我都擁有一部
仲諗緊加唔加3G、耳仔同埋ssd 好
不過而家工作上無需要用到部x61 住好似無乜用
作者: ckhnet    時間: 2009-11-26 01:13

用 lenovo 高檔d 。
dell 。。。
作者: lwcpaul    時間: 2009-11-26 01:44

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎
作者: shunbee    時間: 2009-11-26 01:56

x200合乎預算, 又見得人, 主打專業形象
sony x 係靚仔, 但效能......睇下網, email可以
作者: siki_misaki    時間: 2009-11-26 02:58

原帖由 lwcpaul 於 2009-11-26 01:44 發表

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎

I mean its cpu........
作者: mansiu    時間: 2009-11-26 08:55

原帖由 lwcpaul 於 2009-11-26 01:44 發表

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎


你要咁講我只可以話佢係
1. 成萬蚊既netbook
2. 用atom既notebook
作者: youwia    時間: 2009-11-26 09:14

原帖由 jason930 於 2009-11-26 01:03 發表

我見果部唔係光面銀色,而係鋼琴面反光黑色

我記得兩年前想買NOTEBOOK
D SALES 就SALE我買SL400
其中一個賣點係鋼琴面
所以應該係SL400!?
-----------
另外 THINKPAD X200我覺得幾好.
(目前使用中
如果粒U開1.6GHZ ONLY既
其實都頂到幾耐..
以下情況都係光暗度開一半:
關藍牙開WIFI.睇下網頁同埋文件既...大概6HRS
關藍牙關WIFI..睇下文件既...則頂到8~9HRS

當然可能新電既關系......但係任何電都會衰退架嘛..)

至於SONY..個人覺得太貴
(印象中果粒14HRS電係另購 )
你可以試下機先再決定

[ 本帖最後由 youwia 於 2009-11-26 09:17 編輯 ]
作者: gaoyau    時間: 2009-11-26 13:53

個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~
作者: siki_misaki    時間: 2009-11-26 14:29

原帖由 youwia 於 2009-11-26 09:14 發表

我記得兩年前想買NOTEBOOK
D SALES 就SALE我買SL400
其中一個賣點係鋼琴面
所以應該係SL400!?
-----------
另外 THINKPAD X200我覺得幾好.
(目前使用中
如果粒U開1.6GHZ ONLY既
其實都頂到幾耐.. ...

u mean the 9 cell battery? i don't know how to use it for 8-9 hrs....
can u teach me? i am using x200s@sl9400
作者: siki_misaki    時間: 2009-11-26 14:33

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~

real business people will not concentrate much on the appearance.....
i don't think vaio x-series suit businessman...

[ 本帖最後由 siki_misaki 於 2009-11-26 14:33 編輯 ]
作者: 鬼太郎623    時間: 2009-11-26 19:40     標題: 回覆 1# 的帖子

嘩......你個 budget 都唔少喎!
有好多選擇啫!
作者: 西星哥    時間: 2009-11-26 23:48

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~


咁有時有人買野真係睇型象o既....even function 差唔多但貴d都係咁話~
各取所需~
作者: 真革新    時間: 2009-11-26 23:53

如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

[ 本帖最後由 真革新 於 2009-11-26 23:57 編輯 ]
作者: kelvinka    時間: 2009-11-27 00:40

原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表
如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉
作者: jason930    時間: 2009-11-27 01:46

原帖由 kelvinka 於 2009-11-27 12:40 AM 發表

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉

白色底衫+媽煙囪好d
作者: lwcpaul    時間: 2009-11-28 02:41

有冇C兄買左x118 呢, 係咪好似得sony shop同1010先有行機?
作者: ricej    時間: 2009-11-28 03:00

原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表
如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

睇來你未做過客
作者: gaoyau    時間: 2009-11-28 11:43

部機都係出街用的話, SONY呢部已經好夠用啦~~
作者: 大D哥    時間: 2009-11-28 12:49

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~


我都覺得係既

先敬"羅"衣後敬人0麻
作者: 大D哥    時間: 2009-11-28 12:49

多謝晒咁多位巴打意見~我再細心考慮下先~thx
作者: Apharmd    時間: 2009-11-29 15:37

原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp


哩部GOOD呀, 夠輕夠薄.
作者: 真革新    時間: 2009-11-30 12:49

原帖由 kelvinka 於 27-11-2009 12:40 AM 發表

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉


依家講緊電腦牌子見客
你就講乜乜tee+牛仔褲,on9
作者: 真革新    時間: 2009-11-30 12:52

原帖由 ricej 於 28-11-2009 03:00 AM 發表

睇來你未做過客


睇黎你依個客真係好天真好傻,原來電腦牌子比其他商業因素更重要
作者: Ezra    時間: 2009-11-30 13:06

原帖由 真革新 於 2009-11-30 12:52 發表


睇黎你依個客真係好天真好傻,原來電腦牌子比其他商業因素更重要

證明你未做過"客",或未正式見過"客".

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-30 13:09 編輯 ]
作者: gaoyau    時間: 2009-11-30 13:07     標題: 回覆 64# 的帖子

你不如去試下實物先啦~~~
作者: 真革新    時間: 2009-11-30 13:18

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 01:06 PM 發表

證明你未做過"客".


看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist
作者: Ezra    時間: 2009-11-30 13:34

原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:18 發表


看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist

首先,我會講: 我個list是Lenovo Thinkpad和Apple. HP,Toshiba, Fuijitsu則次之. 其他知名品牌如LG, Samsung或Sony等再後一點. 至於其他山寨廠如Hasse,除非本來就在sell其product,否則我一定blacklist.

這裏反對你指是在formal business presentation請用部像樣的business computer,就如必須穿完整office suit那個道理. 而所謂business computer,在有一定工作經驗的人心中都有一個相似品牌名單,只是排名不一樣.

連這個道理都不知道,所以我相信你未見過客,或未做過客. 但我問你: 未見過客或未做過客,很失禮嗎?

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-30 13:43 編輯 ]
作者: 真革新    時間: 2009-11-30 13:55

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 01:34 PM 發表

首先,我會講: 我個list是Lenovo Thinkpad和Apple. HP,Toshiba, Fuijitsu則次之. 其他知名品牌如LG, Samsung或Sony等再後一點. 至於其他山寨廠如Hasse,除非本來就在sell其product,否則我一定blacklist.

這裏反對你 ...


我們公司見客是不需要用電腦 (批發行業)
相反客來跟我們 present 我從來都不會理他們用什麼機
作者: Ezra    時間: 2009-11-30 14:05

原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:55 發表


我們公司見客是不需要用電腦 (批發行業)
相反客來跟我們 present 我從來都不會理他們用什麼機

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.
作者: 真革新    時間: 2009-11-30 14:32

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 02:05 PM 發表

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.


感謝
意見接受
作者: Ezra    時間: 2009-11-30 14:46

原帖由 真革新 於 2009-11-30 14:32 發表


感謝
意見接受

不用客氣.
有些時候大家的觀點不同而已.
作者: KinChungE    時間: 2009-11-30 14:48

原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:18 發表
看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist

聯想(thinkpad)都blacklist的話, 無話可說

但係, 一部主打商務既notebook, 唔止一件工具, 而係會影響形象
正如sell客, 跟本只係著得整齊就夠, 點解仲要著西裝打呔?

要令個客接受, 最緊要就係俾個好既印象個客
如果一開頭印象已經比其他人輸蝕
個客選擇果時, 就自然會有少少戒心, 偏向選擇印象好D既
自然present果時, 就算你idea好, 都可能因為印象唔夠人好而造成"心理作用", 覺得個idea"好似"冇咁好

最後, 如果個客見一間公司竟然用D野慳成咁
唔多唔少會假定間公司造出黎既產品都可能係低成本低質素
信心都會細左

總之, 形象係好重要, 唔係D大公司都唔使請"形象顧問"黎培訓D會見客既員工
作者: angelamama    時間: 2009-11-30 22:28

原帖由 大D哥 於 2009-11-24 11:38 發表
BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX


成皮野, 買SONY啦梗係
作者: 西星哥    時間: 2009-11-30 23:54

原帖由 Ezra 於 2009-11-30 14:05 發表

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.


同意!!!! 見到d人上黎present 竟然用lenovo 3000 N200
鄧佢辛苦之外都覺得間野好寒酸呢~
作者: poshan    時間: 2009-12-1 00:49

X200, 如果你唔需要 DVD ROM 的話 ...
輕身耐用, 不二之選
作者: 真革新    時間: 2009-12-1 01:39

原帖由 KinChungE 於 30-11-2009 02:48 PM 發表

聯想(thinkpad)都blacklist的話, 無話可說


認真的...自從thinkpad轉了聯想後...感覺真係好cheap
我認識的朋友/同事真係冇一個用
作者: Ezra    時間: 2009-12-1 09:07

原帖由 真革新 於 2009-12-1 01:39 發表


認真的...自從thinkpad轉了聯想後...感覺真係好cheap
我認識的朋友/同事真係冇一個用

得罪講句 - 你們不識貨和迷信品牌.
我最近由IBM Thinkpad T42 (15" model)轉到Lenovo Thinkpad T500. 除了LCD外我認為整部機都有改進.  而LCD因沒有類似貨源而轉了因較差的panel,但已比我見過同size的好.

關於貨源消失的問題早在我剛買了T42時開始浮現:當時IBM Thinkpad的工程師在其Blog上發言指用在Thinkpad上的高質素LCD panel開始减產,並預期最終停產.
作者: pppp1979    時間: 2009-12-3 01:27

vaio x118 真係輕到爆
作者: Dubliners    時間: 2009-12-3 01:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvinka    時間: 2009-12-3 09:37

原帖由 Dubliners 於 2009-12-3 01:48 發表
May I ask what sort of materials are you going to present to your client via your notebook?
Just a powerpoint slideshow? Proprietary applications?

If there is only lightweight materials, anything fro ...

Hasee is always the best choice then
作者: Dubliners    時間: 2009-12-3 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coldplay21a    時間: 2009-12-6 12:44

原帖由 pppp1979 於 2009-12-3 01:27 發表
vaio x118 真係輕到爆

睇見就想買呀
作者: coldplay21a    時間: 2009-12-6 12:46

原帖由 Ezra 於 2009-11-30 13:06 發表

證明你未做過"客",或未正式見過"客".

人靠衣裝呀
作者: yiunamchan    時間: 2009-12-6 14:06

見客用部PRO D嘅機可能好D。。。
MAC 係好選擇~
作者: exceljp    時間: 2009-12-6 19:28

原帖由 yiunamchan 於 2009-12-6 14:06 發表
見客用部PRO D嘅機可能好D。。。
MAC 係好選擇~


睇下咩客ja喎
我又覺得netbook ok
最緊要個款grand姐, x118都好ok啦
作者: suen2003    時間: 2009-12-6 21:14

X200/X200S thinkpad始終look like professional..
作者: 鬼太郎623    時間: 2009-12-7 00:46     標題: 回覆 82# 的帖子

我都去 Sony shop 睇過啦!
部機真係好正, 不過個價錢仲正!
作者: 鬼太郎623    時間: 2009-12-7 00:48

啊..........咁想問吓1010 個流動寬頻 ok嗎?
是關宜家用緊3 仔唔係好得!  
作者: ka09    時間: 2009-12-7 03:03

原帖由 Ezra 於 2009-12-1 09:07 發表

得罪講句 - 你們不識貨和迷信品牌.

絕對同意 其實用什麽牌子的機只可看出你的個人品味罷了
可能你攞部thinkpad 出黎個客會覺得好高尚好Pro
但亦會有客會覺得你好扮野好做作
又可能如你攞部Dell岀去 個客會覺得好Cheap
但亦會有客會覺得你好平實
品味每人也不同 只能說選擇自已喜歡的就好 和對方客仔的心理
唔通Dell個老細Michael S. Dell 岀去見客會帶部Sony Vaio ?
作者: yanyanxd    時間: 2009-12-7 17:03

MAC 機好...衣裝好要緊...拎MAC,人望落都唔同D...(個人認為)

[ 本帖最後由 yanyanxd 於 2009-12-7 17:04 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2