作者: mega65 時間: 2009-10-17 01:26 標題: notebook 重裝XP 要預備D乜?
有朋友叫我幫手將佢部SONY NETBOOK 重新裝過XP(本身係英文版)
有沒有什麼特別野要搞?? 普通DESKTOP裝XP就多. NOTEBOOK就第一次.唔知有沒有野要留意?
作者: franklee009 時間: 2009-10-17 03:10
都係一樣
driver + software
作者: ricej 時間: 2009-10-17 05:57
xp pro的話,就轉mui就得,無需重裝
作者: nozomiHK 時間: 2009-10-17 06:00
Sony 機要 download 好多 drivers
作者: cheungchunyu 時間: 2009-10-17 10:11 標題: 回覆 3# 的帖子
xp pro的話,就轉mui就得
mui 係咩黎家
作者: mega65 時間: 2009-10-17 10:23 標題: 回覆 5# 的帖子
係囉,點樣可以轉mui ??
作者: mega65 時間: 2009-10-17 10:33 標題: 回覆 4# 的帖子
我上網搵過~有25個 driver 是否全部要安裝??
特別notebook 上既function key (大細聲,光暗等),是唔係一定要裝佐driver 先有 ?
會唔會有咩sony 既 program / driver 會剷機後用唔番??
作者: youwia 時間: 2009-10-17 13:14
冇記錯既
應該係Multilingual User Interface.......
(類似多國語言包)...
至於點樣取得...就要自己諗辦法啦
(之前MSDNAA有xp mui disc 1
,但e家冇左lu
[ 本帖最後由 youwia 於 2009-10-17 13:23 編輯 ]
作者: KinChungE 時間: 2009-10-17 15:49
部部機都好多driver要裝架啦

作者: KinChungE 時間: 2009-10-17 15:49
MUI唔係轉, 係安裝
作者: KinChungE 時間: 2009-10-17 15:50
原帖由 mega65 於 2009-10-17 10:33 發表
我上網搵過~有25個 driver 是否全部要安裝??
特別notebook 上既function key (大細聲,光暗等),是唔係一定要裝佐driver 先有 ?
會唔會有咩sony 既 program / driver 會剷機後用唔番??
大細聲&光暗就一般唔裝都用到, 只係畫面唔顯示你禁左掣
其他fn + fX既掣就多數要裝driver先得
理論上如果裝齊driver, 唔會有野用唔到
作者: buoku 時間: 2009-10-17 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buoku 時間: 2009-10-17 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

