Board logo

標題: 10前pc 想做個小升級 [打印本頁]

作者: p445hck    時間: 2026-6-14 21:18     標題: 10前pc 想做個小升級

如題 依家部電腦成日hand機又唔開唔到
應該底板壞壞地 不過小弟已經好耐冇留意行情啦
小弟要求唔高 依家只係得閑上下網玩下lol
目前打算想預2500-3000左右 換cpu ram 底板
Gtx970打算留返低
各位ching有咩好建議 thx bro
作者: NEEZXD    時間: 2026-6-14 23:13

如題 依家部電腦成日hand機又唔開唔到
應該底板壞壞地 不過小弟已經好耐冇留意行情啦
小弟要求唔高 依家只 ...
p445hck 發表於 2026-6-14 21:18

[attach]2529908[/attach]
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-14 23:15

本帖最後由 MSI_R9_280_Gami 於 2026-6-14 23:30 編輯

舊機換餡即係剩計板 U RAM,3000啱啱好每樣1000,機殼 HDD SATA綫 mon用返舊既,頂到盡買條VGA dsub dvi轉接綫,或者PDD 50蚊買個ATX size機箱

CPU都係6c12t
zen4 7500F HKD$800
zen5 9600X HKD$1,210

am5 socekt board
ASUS TUF GAMING B650M-E WIFI (DDR5) micro-atx mtx HKD$970

DDR5
Crucial DDR5-5600 UDIMM 8GB (CT8G56C46U5) HKD$650
Netac Basic DDR5 4800 C40 UDIMM 288-PIN 16GB (單條) (NTBSD5P48SP-16)
(PC) HKD$1,200
Crucial DDR5-4800 UDIMM 16GB (單條) (CT16G48C40U5) HKD$1,250


新腰唔包散熱,淘x PDD 50蚊買個塔式風冷
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-14 23:41

本帖最後由 MSI_R9_280_Gami 於 2026-6-14 23:42 編輯

zen4 zen5都 support AVX AVX2 AVX512(AVX3),icore大部份型號冇AVX512,起碼i5-12400F冇AVX512,同埋DDR5將來仲可以繼續用,我覺得我個list好過#2
作者: NEEZXD    時間: 2026-6-14 23:59

zen4 zen5都 support AVX AVX2 AVX512(AVX3),icore大部份型號冇AVX512,起碼i5-12400F冇AVX512,同埋DDR ...
MSI_R9_280_Gami 發表於 2026-6-14 23:41


玩Lol你要AVX512仲乜😂
作者: funkilove    時間: 2026-6-14 23:59

十年前 PC 應該係 6 代, 用緊 DDR4, 如果係 2010年咁就 ...
作者: gigabyte    時間: 2026-6-15 00:11

本帖最後由 gigabyte 於 2026-6-15 00:34 編輯
如題 依家部電腦成日hand機又唔開唔到
應該底板壞壞地 不過小弟已經好耐冇留意行情啦
小弟要求唔高 依家只 ...
p445hck 發表於 2026-6-14 21:18

AMD Ryzen 5 5600 6核心12線程 Tray (不含散熱器) - 3年保養

HK$799


ADATA Premier DDR4 U-DIMM 8GB (1x 8GB) 3200MHz CL22 - Limited Lifetime保養

X2

HK$1498


MSI 微星 A520M-A PRO Micro-ATX 主機板 - 3年保養

HK$439

小計
HK$2,736(未包cpu 散熱器)

(唔知你機箱散後風扇係用12 定係9cm) 係淘佬 淘個9cm 4熱管塔式散熱器
我推介 利民AX90SE 幫人砌過效果真係唔錯 65~67人民幣
作者: gigabyte    時間: 2026-6-15 00:22

本帖最後由 gigabyte 於 2026-6-15 00:24 編輯
玩Lol你要AVX512仲乜😂
NEEZXD 發表於 2026-6-14 23:59



   佢講埋啲嘢都九唔搭八嘅 玩LoL 要求好低 唔使砌到嗰啲
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-15 00:40

本帖最後由 MSI_R9_280_Gami 於 2026-6-15 00:42 編輯

感受來自epyc threadripper 的avx512,作為中国人梗係要支持返中国台湾省的苏妈同amd,intel係美國野
作者: p445hck    時間: 2026-6-15 01:59

多謝各位CHING分享
作者: gigabyte    時間: 2026-6-15 06:37

感受來自epyc threadripper 的avx512,作為中国人梗係要支持返中国台湾省的苏妈同amd,intel係美國野 ...
MSI_R9_280_Gami 發表於 2026-6-15 00:40



    你玩埋D垃圾玩到走火入魔
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-15 16:15

你玩埋D垃圾玩到走火入魔
gigabyte 發表於 2026-6-15 06:37

zen4 7500F zen5 9600X 係垃圾?咁你幾時掉出街,通知聲我去執,最好連埋AM5板同DDR5
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-15 20:37

有AVX512起碼2016年打後既U,intel係xeon server級 hedt 級,amd係epyc threadripper 或者由epyc threadripper 下放俾ryzen,咁都垃圾?
作者: jk1399    時間: 2026-6-16 00:52

有AVX512起碼2016年打後既U,intel係xeon server級 hedt 級,amd係epyc threadripper 或者由epyc threadrip ...
MSI_R9_280_Gami 發表於 2026-6-15 20:37



    你開心就行





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2