作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-11-30 15:39 標題: 半升級 比啲意見 9800X3D
主要係打機用途,唔超頻,實用唔洗咁多花臣。
已有RTX4090、火牛1300W、機箱...
給點建議謝謝..
1. AMD Ryzen 7 9800X3D (忍得到就等下99XX X3D)
2. X670E-A / X670E carbon (呢兩塊板唔知點揀,用X670E因為需要用到M.2 X 3 唔想影響其他頻寬)
3. G.SKILL 64GB Kit F5-6000J3036G32GX2-TZ5NRW DDR5 6000MHz
4. SOLIDIGM p44 pro 2TB (裝OS) 好似度度都冇貨
5. Noctua NH-U12S chromax.black CPU Cooler
6. 想買個顯示卡千斤頂有冇好介紹 ?
作者: raylee 時間: 2024-11-30 15:54
忍到99XX X3D出, 然後買 9800X3D
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-11-30 16:01
好高難度啊師兄

作者: PX8584 時間: 2024-11-30 18:53

via HKEPC Reader for Android
作者: NEEZXD 時間: 2024-11-30 19:16
本帖最後由 NEEZXD 於 2024-11-30 19:18 編輯

樓主研究吓呢塊主機板,呢塊唔會影響頻寬
同埋你都用到4090唔考慮上水冷?
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-11-30 22:26
"Ryzen 9 9900X3D 和 Ryzen 9 9950X3D 將延續單 3D V-Cache 設計"
https://www.hkepc.com/23002/AMD_ ... 5%E4%B8%8A%E5%B8%82
作者: PX8584 時間: 2024-12-1 10:45
想問下手上現有咩箱?
via HKEPC Reader for Android
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-1 14:03
會用 Fractal Design North
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-1 14:12
因為已經無玩超頻好耐,亦唔會打算再學習玩番,呢啲時間打下機好過,哈哈。
現在希望簡單少啲花臣,
其實個熱量只要唔影響穩定性及效能,就唔會搞個散熱了,
多幾度少幾度純粹只係影響用家心理而已

所以我選 Noctua NH-U12S , 都唔打算選D15 G2 ,因為細隻啲,
雖然係有猶豫過,同埋D15 G2未有黑化版。
作者: PX8584 時間: 2024-12-2 06:54
本帖最後由 PX8584 於 2024-12-2 06:59 編輯
唔超用水冷其實冇衝突可以令全機更涼

via HKEPC Reader for Android
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-4 14:07
想請教下 RAM 跟QVL重唔重要 ?
作者: abyss 時間: 2024-12-4 14:12
回覆 11# 賣火柴的小男孩
行到冇事咪好地地, 但係行唔到有問題嗰陣就冇數講
作者: 31001625 時間: 2024-12-4 16:55
本帖最後由 31001625 於 2024-12-4 16:58 編輯
我4090 9800x3d 用120双塔 开机就平均温度48至50
玩2042 开4k,温度会到80至85左右,玩其他game都系7x
不過我係用佢個風扇送架散熱膏
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-12-4 18:18
跟QVL有事由廠負責(包生仔)
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-5 15:30
X870E 真係用唔著,因為我唔用WI-FI ,USB4 我都係得個外置盒而已⋯⋯
我甚至最心儀的主機板係B650E-E,但好似唔太明智,因為比多兩百就有X670E carbon。
作者: joecn 時間: 2024-12-7 09:38
小的不想用full size ATX,因機箱太大,又因為ASETEK 8 代泵的240 水冷,又只得Asus 火龍3,因其是比較厚身的水冷排及冷頭,很迷你的ITX / MATX機箱又裝不到, 選來選去, 支援ASETEK 8 代泵的機箱,最細可能是機械大師C28,便用C28組了一台工業繪圖電腦,Ultra 9 285K, Kingston DDR6400 64GB, WD SN850 2TB ,Gigabyte Z890 Matx,追風者 SFC 850W,裝了3個Noctua NF-A12x25 PWM 機箱風扇,SlimSAS PCIe 16x to dual port oculink (用於egpu, 任何顯卡損耗不多於2%,因我有兩張顯卡Quadro P3000和RTX3080,USB 4.0 to PCIe with USB hub,另用egpu,方便換卡, 以及可以減低CPU溫度影響),因Ultra 9 285K,其實要用360水冷, 但小的接受不到ATX機箱的大小,只好買效能可能最好的家用一體化240水冷,單是240水冷和機箱風扇,便買了2千多元.機仍等待零件中, 下星期會收到,但現在仍等Gigabyte TB5 擴展卡的報價,雖然現在只可當TB4用,但這部電腦會用比較久的時間,所以打算也砌TB5,
機械大師C28 MATX機箱 342 x 184 x 284 (mm) 長, 闊, 高
裝280水冷, 要用ITX板, SFX電源
裝240水冷, 可用MATX板, SFX電源
https://item.taobao.com/item.htm ... 1_0%401733533791770
作者: LaiLai2023 時間: 2024-12-13 15:06
我身邊有朋友又係出9800x3d 但佢係出ddr5 6400 唔係6000
點解唔直接出6400?
9800x3d 上官網睇係去到5600
作者: Carson0215 時間: 2024-12-13 23:07
樓主,買到9800X3D咩?
我都等左N世了…= =
用5900X加4090,玩到嬲… (想換都未換到…)
好在:叫到,買左部PS5 PRO,想玩下4K 60 劍星…
作者: joecn 時間: 2024-12-16 02:00
小的已好多年沒自己砌機, 全交商家砌, RAM沒跟QVL, 若行不到, 商家會同客說, 會別的型號/品牌, 所以不會發生用不到
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-16 19:37
好的,謝謝分享。
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2024-12-16 19:46
本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2024-12-16 19:54 編輯
買唔到啊,其實都唔係買唔到既,肯食炒價就得,
琴日先見有鋪番左少量貨係FB講。
你5900X!我3700X 加 4090 ,唔等都等左咁耐,可能真係如上幾層樓所講等到下個月9950X3D出世再入手可能比較理想。
開頭想轉5800X3D,但當時玩既GAME又夠用, 加上我一心想轉番去intel但可惜有問題⋯,然後等佢285K又未如理想,現在9800X3D 又炒。
作者: Carson0215 時間: 2024-12-17 13:56
回覆 21# 賣火柴的小男孩
諗法完全一樣,如果唔係INTEL,唔生性,真係嬲嬲地…走去買粒 INTEL 無咁嬲
我睇到呀,9800X3D,炒得好似好勁…仲要越來越貴…好似痴左線一樣… = =
作者: LaiLai2023 時間: 2024-12-17 14:01
我身邊有朋友又係出9800x3d 但佢係出ddr5 6400 唔係6000
點解唔直接出6400?
9800x3d 上官網睇係去到5600 ...
LaiLai2023 發表於 2024-12-13 15:06
有冇人知?
作者: NEEZXD 時間: 2024-12-17 14:52
https://youtu.be/FEqOI8G5R3k?si=xrqA60S_jtvrbRZv
FPS幾乎一樣
作者: Carson0215 時間: 2024-12-17 15:25
DDR5 6000 唔係性價比,最好咩?
其實普通打下機,6400 係咪應該唔快得個6000好多…

