Board logo

標題: 求迷你PC 打機用 [打印本頁]

作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-7 22:42     標題: 求迷你PC 打機用

請問有冇好迷你PC機(細過A4),薄細,打機用,budget ,5000
唔知咁既價有冇3060 顯示咭水平既推介?往後不需要upgrade

因為想打機時先由房搬出廳黎再駁mon玩,主要玩fortnite, 正常順暢就得,我見我個仔用notebook 1060顯示卡我都好接受到,唔追求畫質,志在一齊玩。

另外,我本身有舊機行SSD, 點樣全個 WINDOW 內容連文件Clone去新機,因為本身個window有買年費。
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 01:10

https://www.silverstonetek.com/t ... puter-chassis/SG13/

如果呢個size你接唔接受到
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 01:14

【淘宝】https://m.tb.cn/h.UlTGgfJ?tk=fo6DdU2PTpO CZ3457 「超频三蜂鸟i100机箱ITX手提便携式DIY迷你小钢炮PRO白色全侧透明」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开

如果呢個Size呢?
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 10:05

有手柄好似好方便,拎黎拎去。
我對電腦認識唔深,我諗細極都係咁因為要就顯示卡長度。
但如果再細啲要貴好多,呢個size又平少少。我可以接受。
但其實仲有冇再細既一體機?
另外,如果以上呢個size,我估應該係自己砌,我都識砌機既,請問有冇hardware list?
作者: raylee    時間: 2023-1-8 11:25

請問有冇好迷你PC機(細過A4),薄細,打機用,budget ,5000
唔知咁既價有冇3060 顯示咭水平既推介?往後 ...
BloodyAugust 發表於 2023-1-7 22:42


xbox ps ?
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 12:10

回覆 5# raylee

因為久唔久都真係要用電腦做文書野,所以想保留
作者: raylee    時間: 2023-1-8 12:24

回覆  raylee

因為久唔久都真係要用電腦做文書野,所以想保留
BloodyAugust 發表於 2023-1-8 12:10


both
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 12:44

回覆 5# raylee


  無Xbox 無PS
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 13:30

本帖最後由 gigabyte 於 2023-1-8 13:35 編輯
有手柄好似好方便,拎黎拎去。
我對電腦認識唔深,我諗細極都係咁因為要就顯示卡長度。
但如果再細啲要貴好 ...
BloodyAugust 發表於 2023-1-8 10:05


ADATA DDR4 3200MHz 8GB RAM AD4U32008G22-SGN
x 2
$330.00
MSI微星 Radeon RX6600. Mech 2X 8GB GDDR6
x 1
$1,999.00
Intel Core i3-12100F CPU (BOX, Alder Lake,4Core8Threads,3.3/4.3GHz,LGA1700,5/12MB,60/89W)
x 1
$770.00
ASRock華擎 H610M-ITX/ac DDR4 LGA1700 iTX Main Board
x 1
$818.00
ADATA M.2 ASWORDFISH-500G-C 500GB NVMe SSD (R:1800MB/s, W:1200MB/s)
x 1
$399.00
Silverstone SFX 系列 SST-SX500-G 500W Power Supply (80PLUS金牌, Cable Management)
x 1
$695.00
小計:
$5,011.00(5000預算砌唔到3060用RX6600都夠玩得流暢。價錢未包機箱。機箱可能去新高登二樓有個類似機箱買價錢又唔貴,記得要連埋顯示卡條軟接綫
作者: TEKKHG    時間: 2023-1-8 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 13:42

本帖最後由 gigabyte 於 2023-1-8 13:49 編輯
MSI微星 Radeon RX6600. Mech 2X 8GB GDDR6
x 1
$1,999.00

去DC買2手有保只需750$有多就可以推高粒U唔用 ...
TEKKHG 發表於 2023-1-8 13:34


DC 買二手顯示卡......不了 (我唔建議人去D C買二手顯示卡)
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 13:47

回覆 9# gigabyte

謝謝。
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 13:52

本帖最後由 gigabyte 於 2023-1-8 14:02 編輯
回覆  gigabyte

謝謝。
BloodyAugust 發表於 2023-1-8 13:47


.............
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 14:01

回覆  gigabyte

謝謝。
BloodyAugust 發表於 2023-1-8 13:47

大约效能(更正翻先)
https://youtu.be/RMYi5l1YPkI
作者: 萌    時間: 2023-1-8 14:33

大廠機仔要加錢如ASUS,Zotac MAGNUS,MSI Trident
淘寶就好多平款,好似咁https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=619619893392
作者: 風十三    時間: 2023-1-8 15:16

順便答單問下
如果 division 2 要 4K 流暢
基本要咩配置

我而家部 ROG 玩 1080p 戰鬥中 不停跑 一多敵人 就變慢動作,由其是參與別人的戰爭,敵人更多就常慢動作。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 16:18

本帖最後由 gigabyte 於 2023-1-8 16:34 編輯
順便答單問下
如果 division 2 要 4K 流暢
基本要咩配置

我而家部 ROG 玩 1080p 戰鬥中 不停跑 一多敵人  ...
風十三 發表於 2023-1-8 15:16

比個參考你(4K)

https://youtu.be/5mUYgP_1p7E
https://youtu.be/gtHKdMHtTAw
作者: kinping7714    時間: 2023-1-8 16:54

NEPTUNE HX90G

https://minisforum.hk/products/elitemini-hx90g
作者: gigabyte    時間: 2023-1-8 18:07

NEPTUNE HX90G
kinping7714 發表於 2023-1-8 16:54



    咁配備真係唔錯 都可以考慮下
作者: 風十三    時間: 2023-1-8 18:29

本帖最後由 風十三 於 2023-1-8 18:49 編輯

我反而對呢台興趣大啲
較有興趣一點佢有Thunderbolt 4咁我就可以用翻QNAP張外置10GbE Lan
我本身另一台工作用,係Intel NUC HADES CANYON,當初買佢都因為細小有獨顯Radeon™ RX Vega M GH,點知打Division 2 係完全打唔到。之後就搵咗台ROG Intel(R) Core(TM) i7-7700 CPU @ 3.60GHz   3.60 GHz (GTX1080),可以打到,但近個星期,台機成日自己Reboot,開一次機,Reboot10次。

唔係好識打機配置,我習慣性咗,工作機同打機係分開兩部,打機果部咩都唔裝只係裝打機需要的軟件
其實兩張顯咭,係唔係應該 C1 果張好啲?
C1
Intel® Core™ i7-11800H (8核,16緒數)
24M緩存,睿頻可達4.6GHz
NVIDIA GeForce RTX 3070(GDDR6 8GB)


C2
AMD Ryzen9 5900HX (8核,16綫程)
基準頻率3.3GHZ,睿頻可達4.6GHz
AMD RADEON™ RX 6600M 行動顯示卡(GDDR6 8GB)


[attach]2355439[/attach]
作者: kinping7714    時間: 2023-1-8 19:03

我反而對呢台興趣大啲
較有興趣一點佢有Thunderbolt 4咁我就可以用翻QNAP張外置10GbE Lan
我本身另一台工作 ...
風十三 發表於 2023-1-8 18:29


人地budget 5000
作者: 米奇王子    時間: 2023-1-8 20:30

本帖最後由 米奇王子 於 2023-1-8 20:33 編輯

steam deck可以諗諗
又夠細,裝個WINDOWS又可以做文書
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 23:43

回覆 15#


好細部喎,但未試過淘PC, 呢部侜推介?
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-8 23:44

回覆 19# gigabyte
呢部應該打唔到fortnite ?
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-9 00:02

回覆 17# gigabyte


    唔見幾錢,邊到買?我見淘寶都有同款
作者: Rubg    時間: 2023-1-9 08:30

回覆 2# gigabyte


    正野 我用緊。我係i5 6600, 好慘 用唔到windows 11,如果想升級CPU 板 RAM 可插m2(因為有條Samsung 960 pro)大約幾錢?
作者: gigabyte    時間: 2023-1-9 09:32

回覆  gigabyte


    正野 我用緊。我係i5 6600, 好慘 用唔到windows 11,如果想升級CPU 板 RAM 可插m2( ...
Rubg 發表於 2023-1-9 08:30

建議開個新Post問比較好
作者: gigabyte    時間: 2023-1-10 15:58

我反而對呢台興趣大啲
較有興趣一點佢有Thunderbolt 4咁我就可以用翻QNAP張外置10GbE Lan
我本身另一台工作 ...
風十三 發表於 2023-1-8 18:29


會唔會cpu或者顯示卡啲散熱膏乾咗呀? 以前幫人整機試過咁嘅情況
作者: 風十三    時間: 2023-1-10 17:59

會唔會cpu或者顯示卡啲散熱膏乾咗呀? 以前幫人整機試過咁嘅情況
gigabyte 發表於 10/1/2023 15:58

我都懷疑係,因為不停reboot後,更成功可以打到Game。
廠機較自組難拆卸,所以我無點解拆佢嚟換散熱膏。
作者: gigabyte    時間: 2023-1-10 18:31

我都懷疑係,因為不停reboot後,更成功可以打到Game。
廠機較自組難拆卸,所以我無點解拆佢嚟換散熱膏。 ...
風十三 發表於 2023-1-10 17:59


反正過曬保養搵電腦鋪搞
作者: BloodyAugust    時間: 2023-1-20 09:28

我終於換左電腦,首先多謝各位意見。
特別係gigabyte

我一心拎住個硬件list去腦場買,但機箱係細,但未係我心目中咁細,仲要無貨。

行左一輪,格左價都係再諗下。之後見到post內有師兄介紹,minisforum 迷你電腦,再睇埋外國評測,評價唔錯。真係好細。

香港官網代理有排先有貨。膽粗粗,我直係淘寶買,唔連harddisk, 三日到貨。我買左un690, 試過打fortnite, 係順暢架喎,又唔係好熱,夠用,滿意。呢款如果有需要仲可以usb連外置display card.

Minisforum 有埋個架可以裝係mon後面,可以掛上去慳位。我而家打機時就拎機出飯枱,加個portable mon,連兩laptop 同小朋友開壇組隊打fortnite, 打完就拎返個機返入房掛返係mon後,平時可以做返文書,公司野。 完全夠用,真係細到可以帶出街帶返工都得。
作者: raylee    時間: 2023-1-20 12:40

我終於換左電腦,首先多謝各位意見。
特別係gigabyte

我一心拎住個硬件list去腦場買,但機箱係細,但未係 ...
BloodyAugust 發表於 2023-1-20 09:28


$?
作者: gigabyte    時間: 2023-1-20 15:13

我終於換左電腦,首先多謝各位意見。
特別係gigabyte

我一心拎住個硬件list去腦場買,但機箱係細,但未係 ...
BloodyAugust 發表於 2023-1-20 09:28

唔使客氣。 要到咁細部真係嗰啲先滿足到你
作者: Tom_jerry    時間: 2023-1-25 22:32

asus pn53掂5掂
作者: 風十三    時間: 2023-1-29 16:59

反正過曬保養搵電腦鋪搞
gigabyte 發表於 10/1/2023 18:31

今日的起心肝,拆機換散熱膏。
真係乾固咗,一片片好似,紙碎咁。
[attach]2357730[/attach]
[attach]2357731[/attach]
[attach]2357732[/attach]

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Tom_jerry    時間: 2023-2-1 23:30

今日的起心肝,拆機換散熱膏。
真係乾固咗,一片片好似,紙碎咁。




via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - And ...
風十三 發表於 2023-1-29 08:59

你換新機喇 呢部比喵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2