Board logo

標題: 求$6000低中需求打機list [打印本頁]

作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 19:54     標題: 求$6000低中需求打機list

本帖最後由 wingsky116 於 2022-9-27 20:16 編輯

因舊機將要送親戚
想趁住10月消費卷砌返部黎用住先

買左一個23.8吋 AOC G2490VX 144hz 螢幕
WIN10光碟同序號仲係度
另有MX 500 500GB 但應該用唔著 ?
可以唔計WINDOW同螢幕呢兩樣

需求 :
玩到CSGO 1080P 144食曬
project zomboid
LOL同APEX或者GTA
間唔中開下steam/discord串流
睇下片既基本野
機箱本身都用開大箱
唔太需要WIFI 因預計2,3年就再換機

如果多幾百提升更大可以照俾list
當然多過一千以上就可能再考慮下
希望CPU勁少少就好 顯卡應該需求唔到好大 ?
唔該各位師兄 !
作者: gigabyte    時間: 2022-9-27 20:19

ASUS華碩 PRIME H610M-K D4 LGA1700 mATX Main Board
x 1
$638.00
ANTEC NE550M V2 550W NeoECO Semi-Modular ATX Power Supplies (80 PLUS BRONZE)
x 1
$399.00
ADATA DDR4 3200MHz 16GB RAM AD4U320016G22-SGN
x 2
$680.00
Intel Core i5-12400F CPU (BOX, Alder Lake,6Core(6P0E)12Threads,2.5/4.4GHz,LGA1700,7.5/18MB,65/117W)
x 1
$1,399.00
ASUS華碩 RTX3060 DUAL-RTX3060-O12G-V2 12GB GDDR6 (LHR)
x 1
$2,999.00
Kingston M.2 NV1 SNVS/1000G 1TB NVMe Type 2280 SSD (2100MB/s, 1700MB/s)
x 1
$558.00
小計:
$6,673.00 價錢未包機箱 自己揀個啱心水就買啦
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 20:21

本帖最後由 wingsky116 於 2022-9-27 20:23 編輯

回覆 2# gigabyte

唔該師兄 另外我唔知有無睇錯
點解要買兩條16GB RAM ?
因為見到X2

仲有我舊機隻牛唔知可唔可以換落黎
因為佢600W 你LIST果隻550W
都用左咁多年 型號 : SHARKOON WPM600W 80+ BRONZE CM ATX P.S.
作者: gigabyte    時間: 2022-9-27 20:29

本帖最後由 gigabyte 於 2022-9-27 20:33 編輯
回覆  gigabyte

唔該師兄 另外我唔知有無睇錯
點解要買兩條16GB RAM ?
因為見到X2

仲有我舊機隻牛唔知可 ...
wingsky116 發表於 2022-9-27 20:21


因為塊板得兩條Ram槽 插兩條8GB無得再加ram 因為你做直播可能會搞食ram。你隻 牛都夠力推張卡
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 20:31

因為塊板得兩條Ram槽 插兩條8GB無得再加ram 因為你做直播可能會搞食ram
gigabyte 發表於 2022-9-27 20:29


收到 唔該曬 !!
感激不盡
作者: gigabyte    時間: 2022-9-27 20:34

收到 唔該曬 !!
感激不盡
wingsky116 發表於 2022-9-27 20:31



   你隻牛都夠力推張卡。 咪番個火牛選哪個靚仔嘅機箱
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 20:43

你隻牛都夠力推張卡。 咪番個火牛選哪個靚仔嘅機箱
gigabyte 發表於 2022-9-27 20:34


好既 咁我睇下拆唔拆到佢落黎
因為用左咁多年都好似無咩問題
用得就慳返筆 再次唔該你
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-27 20:50

回覆 2# gigabyte


    NV1 對部機無提升,mx500 唔夠位先後加nvme ssd即可,據說年尾仲平,自己衡量
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 20:52

回覆 8# ckyuen2

所以師兄意思係SSD可以唔買住 ?
用返舊果隻MX500睇下點先
真係唔夠位再加第二隻入去 ?
作者: gigabyte    時間: 2022-9-27 20:59

回覆  ckyuen2

所以師兄意思係SSD可以唔買住 ?
用返舊果隻MX500睇下點先
真係唔夠位再加第二隻入去 ? ...
wingsky116 發表於 2022-9-27 20:52

如果 MX 500GB 都夠位用  m.2 ssd 可以暫時唔裝住
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-27 21:06

回覆  ckyuen2

所以師兄意思係SSD可以唔買住 ?
用返舊果隻MX500睇下點先
真係唔夠位再加第二隻入去 ? ...
wingsky116 發表於 2022-9-27 20:52



係,mx500 tlc 有dram
同QLC NVMe基本上同級(互有勝負)
用用吓覺得唔夠就唔好加sata ssd了

當然TLC NVMe ssd with dram cache 就全面輾壓mx500/nv1嘅
話說塊板好似M2 得Gen3x4… 睇你使唔使Gen4 了,話差好遠又唔係,個人决定啦
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 21:17

回覆 10# gigabyte

原來我誤會左你地既唔夠位
我以為係機箱擺唔落
但你地講緊既係容量 XD
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 21:20

回覆 11# ckyuen2

雖然聽落去唔多明
但我舊機曾經見到佢話底板要插到粒電池
先可以加快佢既讀寫速度

而家隻MX500 裝左window同幾隻game都仲有3百幾GB可以用
平時我都會慣性清下唔要既野
所以應該暫時唔洗加額外SSD住

唔該師兄解答 仲有我想問下
砌機方面 因為我想買件自己試下砌
平時都會清下散熱膏
亦都有上網睇過將開機制個燈線轉去開機電源度
因為之前壞線 就咁睇落
我自己砌會唔會好危險 純粹問問
作者: gigabyte    時間: 2022-9-27 21:24

Youtube有好多砌機教學片 可以作為參考只要小心啲就得啦。 記住一樣嘢 :暴力係唔會出奇蹟嘅
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 21:30

回覆 14# gigabyte

收到 !
曾經舊機試過拆U個風扇用死力
搞左勁耐先拆到
上網睇一睇片原來勁簡單 -.-
咁我應該可以格下價買散件自己學下

[attach]2340633[/attach]

暫時會買呢幾樣 火牛同SSD拆舊既出黎用返
WINDOW本身又係SSD度 唔洗重裝應該煩少好多野
作者: raylee    時間: 2022-9-27 21:36

$5529
[attach]2340634[/attach]

https://www.youtube.com/watch?v=DvS2d8NYexo
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 21:43

本帖最後由 wingsky116 於 2022-9-27 21:45 編輯

回覆 16# raylee

多口一問 師兄
點解底板會貴左咁多 ?
個價係連埋機箱 ?
另外因為本身用左A卡好耐
有時發覺個軟體真係時好時壞
會唔會真係3060好啲 ?
條ram好似幾抵
唔該曬你
作者: raylee    時間: 2022-9-27 22:01

本帖最後由 raylee 於 2022-9-27 22:04 編輯
回覆  raylee

多口一問 師兄
點解底板會貴左咁多 ?
個價係連埋機箱 ?
另外因為本身用左A卡好耐
有時發覺 ...
wingsky116 發表於 2022-9-27 21:43


連埋機箱+Thermalright HS
6650xt cp higher but upto u
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 22:06

回覆 18# raylee

好既 原來包機箱同U個風冷
我再研究下 唔該你
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-27 22:57

話說兩廠都出新U, 一個唔覺意過幾日板/u又會減些少
作者: wingsky116    時間: 2022-9-27 23:13

回覆 20# ckyuen2

如果到時無貨都無計 唯有唔整住 XD
作者: wingsky116    時間: 2022-9-28 16:02

[attach]2340771[/attach]

暫時聽完師兄推介既LIST
之後自己都修正左少少

粒U直接唔用F
爬文好似話有內顯
對串流或者直播會好啲
而且價錢唔係多好多

顯卡直接用6650XT
正常唔會再買新2K MON
亦唔會玩咩光追遊戲
如果software要壞就自認倒楣
但價錢比起3060都平太多了

其次買多個利民風冷
因為其實我間房向西
熱果陣真係好熱 我又少開冷氣

底板方面真係唔太清楚
H610M-E同M-K有咩分別 ..
但我揀左貴幾十蚊既M-E

RAM方面就可能會再睇下用ADATA定GSKILL好
最主要都係格價方面 慳到就慳

機箱唔知有無包風扇
因為舊機有兩隻之前係A SIR度買既風扇
如果岩用再加上我呢個機箱無包風扇可能會拆埋過去用

師兄幫手望兩眼呢個最終LIST掂唔掂 麻煩曬你地 !
作者: gigabyte    時間: 2022-9-28 21:41

底板方面真係唔太清楚
H610M-E同M-K有咩分別 ..
但我揀左貴幾十蚊既M-E

M比K多條M.2 ssd 槽

粒U直接唔用F
爬文好似話有內顯
對串流或者直播會好啲
而且價錢唔係多好多

用咗獨立顯示卡 Cpu內置顯示就關

機箱通常都會包一把風扇(超平價機箱除外)
作者: wingsky116    時間: 2022-9-28 22:33

回覆 23# gigabyte

完全明白
咁我底板揀返平果隻算
一條M.2都未必用到 更何況兩條 XD

即係當我張6650XT無事既話
應該都用唔到內顯既功能

多謝各位師兄教導小弟
後日買料砌機 THX ALL
作者: raylee    時間: 2022-9-28 23:01

both igpu & discrete gpu could be enabled in the same time at bios for multi monitors
but whether both codecs could be run through others not known
作者: wingsky116    時間: 2022-9-28 23:09

本帖最後由 wingsky116 於 2022-9-28 23:12 編輯

回覆 25# raylee

了解 先唔計我會唔會加個MON
但我岩先再爬文都話F版無咁好
張卡有起事上黎連開機都無畫面
買12400算 唔該師兄

不過其實買12400
如果我自己有買風冷
係咪可以唔洗BOX版 ?
反正都用唔著個原裝風扇
作者: raylee    時間: 2022-9-28 23:22

回覆  raylee

了解 先唔計我會唔會加個MON
但我岩先再爬文都話F版無咁好
張卡有起事上黎連開機都無畫面
...
wingsky116 發表於 2022-9-28 23:09


actually you could use stock cooler if you do not fear overheat

btw
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 40&pid=41338263
作者: wingsky116    時間: 2022-9-28 23:27

回覆 27# raylee

因為我睇評測12400
唔算真係好大功耗
原裝風扇夠壓有剩

但偏偏飛X
BOX版1540
無BOX 1320
差成220
所以先考慮直接唔買BOX版
拎個差價補個風冷
起碼夏天真係熱起上黎都唔洗煩

ANYWAY 多謝師兄條LINK
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-29 07:37

回覆  raylee

因為我睇評測12400
唔算真係好大功耗
原裝風扇夠壓有剩

但偏偏飛X
BOX版1540
無BOX 1320
...
wingsky116 發表於 2022-9-28 23:27




1320 係ok,話晒i5
就算13代鋪貨,減極可能減得兩百
一出消費券隨時其他料又加價/平嘅無貨
作者: wingsky116    時間: 2022-9-29 11:40

回覆 29# ckyuen2

本身連原廠風扇係14XX
突然彈返上去1520
所以其實都預料到後一段時間
可能真係會缺貨都未定

因為我都係等消費卷就入手 XD
最主要係張顯示卡
希望到時有足夠貨源就好 謝師兄解答
作者: raylee    時間: 2022-9-29 11:53

回覆  ckyuen2

本身連原廠風扇係14XX
突然彈返上去1520
所以其實都預料到後一段時間
可能真係會缺貨都未 ...
wingsky116 發表於 2022-9-29 11:40


try to place order before 1oct
作者: wingsky116    時間: 2022-9-29 12:22

回覆 31# raylee

因為我仲有其他件要係佢度買
唔知佢會唔會出左其他貨俾我先
一陣張卡拖到啲散件黎曬都未到就煩 ..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2