Board logo

標題: 5-6.5k 砌機list一問 [打印本頁]

作者: nerowong    時間: 2022-6-3 18:40     標題: 5-6.5k 砌機list一問

想砌部5 - 6.5k 既desktop 主要打lol 同睇下電影同文書工作 , 睇YouTube, 可能會少量剪下片 想請大家比下意見應該點砌 之前部機已經用左6-7年, 好LAG了...

另外想問係咪通常自己買Window 10自己裝就得?

thank thanks!
作者: cyberyeah    時間: 2022-6-3 19:00

想砌部5 - 6.5k 既desktop 主要打lol 同睇下電影同文書工作 , 睇YouTube, 可能會少量剪下片 想請大家比下意 ...
nerowong 發表於 2022-6-3 18:40

5-6.5k嘅話,你睇下二手區有無

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Aÿ    時間: 2022-6-3 19:22

以呢個用途,俾多D budget好D,何況你之前部機咁舊,應該無upgarde習慣
作者: nerowong    時間: 2022-6-3 19:22

回覆 2# cyberyeah


    你部都係二手區買?
作者: nerowong    時間: 2022-6-3 19:28

5-6.5k嘅話,你睇下二手區有無

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
cyberyeah 發表於 2022-6-3 19:00


如果唔剪片呢? 主要打lol 同睇下電影同文書工作 5 - 6.5k唔夠?
作者: gigabyte    時間: 2022-6-3 19:35

想砌部5 - 6.5k 既desktop 主要打lol 同睇下電影同文書工作 , 睇YouTube, 可能會少量剪下片 想請大家比下意 ...
nerowong 發表於 2022-6-3 18:40


Kingston Value KCP432NS6/8 DDR4 3200MHz 8GB RAM
x 2
$570.00
Kingston M.2 SA2000M8/1000G 1TB NVMe Type 2280 SSD (2200MB/s, 2000MB/s)
x 1
$755.00
ASUS華碩 PRIME B660M-A D4 LGA1700 mATX Main Board
x 1
$1,180.00
Antec NEO ECO TUF AN-PS-NEO-ECO-TUF-650 650W 80Plus Bronze Power Supply
x 1
$499.00
Intel Core i5-12500 CPU (BOX, Alder Lake,6Core(6P0E)12Threads,3.0/4.6GHz,UHD770,LGA1700,7.5/18MB,65/117W)
x 1
$1,750.00
小計:
$4,754.00(價錢未包木機箱 揀個啱心水就買啦, window10我就會去深水埗 新高登買$120搞掂 或者淘寶 幾廿蚊都搞得掂
作者: raylee    時間: 2022-6-3 19:39

本帖最後由 raylee 於 2022-6-3 23:37 編輯
想砌部5 - 6.5k 既desktop 主要打lol 同睇下電影同文書工作 , 睇YouTube, 可能會少量剪下片 想請大家比下意 ...
nerowong 發表於 2022-6-3 18:40


$6313
[attach]2323450[/attach]
just for ref, not recommend
https://www.dcfever.com/trading/view.php?id=9648940


$6455 唔剪片, 主要打lol
[attach]2323456[/attach]
could re-use win7 key
作者: nerowong    時間: 2022-6-3 19:40

回覆 6# gigabyte


    感謝! 好人一生平安!
作者: nerowong    時間: 2022-6-3 19:41

回覆 7# raylee


感謝幫忙! 祝你在亂流下平安!
作者: gigabyte    時間: 2022-6-3 19:44

回覆  gigabyte


    感謝! 好人一生平安!
nerowong 發表於 2022-6-3 19:40


唔使客氣 電腦嘅嘢平有平砌貴有貴砌
作者: nerowong    時間: 2022-6-6 19:22

回覆 6# gigabyte


  想問下呢條LIST有無顯卡? 岩岩買左砌完發現好似無顯卡...開LOL係玩唔到..
作者: gigabyte    時間: 2022-6-6 19:35

本帖最後由 gigabyte 於 2022-6-6 19:43 編輯
回覆  gigabyte


  想問下呢條LIST有無顯卡? 岩岩買左砌完發現好似無顯卡...開LOL係玩唔到.. ...
nerowong 發表於 2022-6-6 19:22

Cpu有內置顯示唔裝顯示卡都有畫面出。LOL硬件要求係好低所以一定夠力推
https://youtu.be/ZbtEGnIFWgM
作者: nerowong    時間: 2022-6-6 19:45

收到 感謝!
作者: gigabyte    時間: 2022-6-6 19:56

收到 感謝!
nerowong 發表於 2022-6-6 19:45



部機砌好?底板有個HDMI
作者: nerowong    時間: 2022-6-8 23:07

回覆 14# gigabyte


   砌好了 不過唔知點解成日打打下LOL會HAND左機,成個頁面停左幾十秒 但聽到聲...重開就無事..驅動程式更新到最新都有呢個問題 會唔會關張顥卡事?
作者: ppp1225    時間: 2022-6-9 01:02

回覆  gigabyte


   砌好了 不過唔知點解成日打打下LOL會HAND左機,成個頁面停左幾十秒 但聽到聲...重開 ...
nerowong 發表於 2022-6-8 23:07


AMD display card 要自己留意下邊個 version driver 最穩定,不要亂咁 update
作者: gigabyte    時間: 2022-6-9 08:21

回覆  gigabyte


   砌好了 不過唔知點解成日打打下LOL會HAND左機,成個頁面停左幾十秒 但聽到聲...重開 ...
nerowong 發表於 2022-6-8 23:07


加咗張顯示卡?乜型號?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2