Board logo

標題: ~$3000 簡單文書機玩下簡單遊戲電腦 [打印本頁]

作者: 26633100    時間: 2016-6-13 21:57     標題: ~$3000 簡單文書機玩下簡單遊戲電腦

因為舊機想壞左要換
我想請問如果3000 唔洗獨立顯示卡 出i5 6500 list 夠嗎?
唔洗hdd or ssd
作者: marcochl    時間: 2016-6-13 22:19

回覆 1# 26633100

Intel 4 Cores 4 Threads Core i5-6500 Skylake (3.2GHz,6M Cache,LGA 1151,14nm) CPU BOX 盒裝         $1469        
G.SKILL Ripjaws V Series F4-2133C15D-8GVR DDR4 2133MHz 8GB Kit (2x4GB) 連紅色散熱片         $320        
ASRock 華擎 H110M-DGS H110,DDR4,LGA1151,USB3.0,SATA3 6Gb/s,M.ATX M/B (free_DVI to HDMI adaptor)         $475        
ANTEC VPF350 AN-PS-VPF-350 350W 80Plus Bronze火牛         $295        

總數:        HK$:2559   

仲有少少$ 揀個箱
作者: 26633100    時間: 2016-6-13 23:23

回覆 2# marcochl


你好我想請問是不是ram 必需要用2條 我買單8 gb 可以?
作者: marcochl    時間: 2016-6-13 23:24

回覆 3# 26633100

用內顯最好用dual channel (即係2 條)
作者: 26633100    時間: 2016-6-13 23:27

回覆 4# marcochl


   
好感謝
作者: marcochl    時間: 2016-6-13 23:30

本帖最後由 marcochl 於 2016-6-13 23:35 編輯

回覆 5# 26633100

呀你個mon 係咩mon, 用咩輸入
如果係用HDMI 就唔好揀上面塊版, 因為冇HDMI


PS: 下面呢塊版會比較好, 但out bud
ASRock 華擎 B150M Pro4S B150,DDR4,LGA1151,Intel GbE Lan,USB3.0,SATA3 6Gb/s,M.ATX M/B        HK$ 645
作者: 26633100    時間: 2016-6-14 17:46

回覆 6# marcochl


你好我想請問如果我出i3 係唔係多一D 選擇?
作者: marcochl    時間: 2016-6-14 18:12

本帖最後由 marcochl 於 2016-6-14 18:14 編輯

回覆 7# 26633100

i3 平過i5 當然有更多budget 揀其他野
底板i3 同i5 既版係共通, 主要分別係支援幾多野 (eg usb 3.0, sata, m.2, pci-e slots etc...)
睇下你自己對呢D ports 有幾大需求

你個情況底下, 8GB ram 一般都叫夠用, 打大作就建議16GB 或以上

而你又唔插顯示卡, 所以火牛都唔駛太大W 數
如果你打算插顯卡就建議你揀450W 既牛
作者: ivannwk    時間: 2016-6-16 16:18

C兄。請問i3-6100同 i5-6500 差得遠唔遠?
在甚麼情況下先有差别?謝謝回覆。
作者: pigpigmo    時間: 2016-6-16 16:39

C兄。請問i3-6100同 i5-6500 差得遠唔遠?
在甚麼情況下先有差别?謝謝回覆。
ivannwk 發表於 2016-6-16 16:18


師兄 我都睇緊D CPU
搵到呢個相關網 分析幾有幫助

http://www.cpu-world.com/Compare ... ore_i5_i5-6500.html
作者: marcochl    時間: 2016-6-16 17:43

回覆 9# ivannwk

睇情況
i5 同i3 主要分別係i5 多2 個core (4C4T), 而i3 係2C4T
要睇下個程式對muli task 支援好唔好, 如果好既話i5 會快D, 唔係就差不多
(例如PS, 轉片, 執相等類型係i5 比i3 好, 但word powerpoint 冇咩分別)
打機(大作)計i5 會比較好
作者: ivannwk    時間: 2016-6-16 18:13

本帖最後由 ivannwk 於 2016-6-16 18:16 編輯


如上網。睇4K片和BT。咁i3 ok 唔ok?
謝謝C兄們。
作者: tin812    時間: 2016-6-16 21:28

買牛要念清楚!
話說小弟上個月係正都買?個ANTEC VPF350火牛幫屋企人砌?部腦,
買完砌完之後冇乜時間攪,所以攪到前幾日先整好?比佢用,
第一晚開?睇睇都冇乜點用,第二晚用唔夠二個鐘就燒火牛!
上網睇?戲一二個鐘就燒火牛?百幾銀雜牌牛都唔會咁易燒啦嚇話?
我大大話話砌?十幾廿年機,平均一年砌一二部,咁耐真係未試過咁快壞。
仲要只係供電比MATX底板,SSD,DVD,
連顯示卡,硬碟都冇裝,咁都燒?死得啦!
自己用壞?都煩,幫人砌仲要走?走去更加煩!
念住ANTEC都有雜誌定係網站介紹過?應該?衰極有限?,
點知原來係【衰到極限】!
早知平平地買返GTR好過。
大家以後買呢隻牌子真係要小心?!


ASUS 華碩 H110M-A H110
Intel 2 Cores 4 Threads Core i3-6100 Skylake
Asus DRW-24D5MT 24X DVD Writer
Kingston DDR4 2133MHz 16GB (1x16GB) Ram
ANTEC VPF350 AN-PS-VPF-350 350W 80Plus Bronze火牛
<SSD>Plextor 128GB PX-128M6S+ M6S+ Series 2.5" SATA3 6Gb/s (Solid State Drive, SSD)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2