作者: yu254445 時間: 2011-9-15 09:40 標題: 想upgrade部pc...AMD TO INTEL!!
想upgrade部pc...
原本config:
AMD Phenom X2 555
6G DDR2
GTS 450 MSI OC
MSI 770T-C45
想upgrade cpu,mb,ram 就算
1. i5/ i7????
2. mb ??
3. DDR3 - 8G / 16G???
4. ssd for OS/ADOBE...64G / 120G ?
麻煩大家提議下..~$3-4K BUDGET..
會順手轉大case...方便第日加hdd...主要用來造相..LIGHTROOM/NX/P.S.
THX A LOT!!
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-15 10:13
$3-4K BUDGET?
作者: yu254445 時間: 2011-9-15 11:51
sorry....ssd 個度唔計在內....~_~
作者: nero32 時間: 2011-9-15 12:42
唔超 i5-2400+8GB ram, 舊野GTS 450 MSI OC, 其他睇價
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-15 13:30
Intel Core i5-2500 (3.3G, 6M Cache, LGA 1155, with HD 2000 Graphics) CPU BOX 盒裝 HK$ 1609
ASRock H67M-GE/HT H67,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s,M.ATX M/B 支援前置USB3+SSD架 [B3 Stepping] HK$ 778
A-DATA Premier DDR-3 1333MHz 4G Ram AD3U1333C4G9-R HK$ 161x2 = 322
Total $2609
作者: Ryuta 時間: 2011-9-15 13:50
開唔到核咩??
作者: yu254445 時間: 2011-9-15 14:32
回復 5# 真衰鬼
唔該先..如果i7-2600k 又配邊張好....效能會大幅度提高麻??
當然budget可以加 !! THX
作者: rcbananahk 時間: 2011-9-15 15:38
你識唔識超?
作者: yu254445 時間: 2011-9-15 16:46
回復 8# rcbananahk
無研究開...不過貴2600小小..到第日想玩OC 都唔會後悔
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-15 22:00
No need i7 for photo editing la.
Intel Core i5-2500K (3.3G,6M Cache,LGA 1155, with HD 3000 Graphics, overclock unlock) CPU BOX HK$ 1729
ASRock P67 Pro3 P67,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s ATX M/B [B3 Stepping] HK$ 873
A-DATA Premier DDR-3 1333MHz 4G Ram AD3U1333C4G9-R HK$ 161x2 = 322
Noctua 貓頭鷹NH-D14 CPU Fan HK$ 580 or Antec25 Kuhler H2O 920 CPU Cooling 水冷散熱器 HK$ 859
Total: $3504 or $3783
http://www.vortez.net/articles_p ... oler_review,13.html
Noctua CPU Fan

Antec H920 CPU Cooler
作者: yu254445 時間: 2011-9-15 23:43
回復 10# 真衰鬼
師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無問題....個紅海頂得住個I5???
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-16 00:02
要買1555扣,唔知有冇

而且是單風扇,對超頻黎講應該唔夠力。
我諗要買新架喇。
買果陣要確保隻CPU風扇唔會頂住底版,否則一係轉fan、一係轉版。
又或者用水冷。
作者: yu254445 時間: 2011-9-16 00:07
回復 12# 真衰鬼
我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-16 00:28
共用扣架?仲可以加風扇?
咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架!
作者: 真衰鬼 時間: 2011-9-16 00:31
不過屬「單散熱」式銅片,同Noctua果D「雙散熱式」效能較差。
但亦不妨一試,唔得(唔夠勁)先算啦!

