Board logo

標題: 想upgrade部pc...AMD TO INTEL!! [打印本頁]

作者: yu254445    時間: 2011-9-15 09:40     標題: 想upgrade部pc...AMD TO INTEL!!

想upgrade部pc...
原本config:
AMD Phenom X2 555
6G DDR2
GTS 450 MSI OC
MSI 770T-C45

想upgrade cpu,mb,ram 就算
1. i5/ i7????
2. mb ??
3. DDR3 - 8G / 16G???
4. ssd for OS/ADOBE...64G / 120G ?

麻煩大家提議下..~$3-4K BUDGET..
會順手轉大case...方便第日加hdd...主要用來造相..LIGHTROOM/NX/P.S.  

THX A LOT!!
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-15 10:13

$3-4K BUDGET?
作者: yu254445    時間: 2011-9-15 11:51

sorry....ssd 個度唔計在內....~_~
作者: nero32    時間: 2011-9-15 12:42

唔超 i5-2400+8GB ram, 舊野GTS 450 MSI OC, 其他睇價
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-15 13:30

sorry....ssd 個度唔計在內....~_~
yu254445 發表於 2011-9-15 11:51

Intel Core i5-2500 (3.3G, 6M Cache, LGA 1155, with HD 2000 Graphics) CPU BOX 盒裝        HK$ 1609
ASRock H67M-GE/HT H67,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s,M.ATX M/B 支援前置USB3+SSD架 [B3 Stepping]        HK$ 778
A-DATA Premier DDR-3 1333MHz 4G Ram AD3U1333C4G9-R        HK$ 161x2 = 322
Total $2609
作者: Ryuta    時間: 2011-9-15 13:50

開唔到核咩??
作者: yu254445    時間: 2011-9-15 14:32

回復 5# 真衰鬼

唔該先..如果i7-2600k 又配邊張好....效能會大幅度提高麻??

當然budget可以加 !! THX
作者: rcbananahk    時間: 2011-9-15 15:38

你識唔識超?
作者: yu254445    時間: 2011-9-15 16:46

回復 8# rcbananahk

無研究開...不過貴2600小小..到第日想玩OC 都唔會後悔
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-15 22:00

回復  真衰鬼

唔該先..如果i7-2600k 又配邊張好....效能會大幅度提高麻??

當然budget可以加 !! THX ...
yu254445 發表於 2011-9-15 14:32

No need i7 for photo editing la.
Intel Core i5-2500K (3.3G,6M Cache,LGA 1155, with HD 3000 Graphics, overclock unlock) CPU BOX        HK$ 1729
ASRock P67 Pro3 P67,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s ATX M/B [B3 Stepping]        HK$ 873
A-DATA Premier DDR-3 1333MHz 4G Ram AD3U1333C4G9-R        HK$ 161x2 = 322
Noctua 貓頭鷹NH-D14 CPU Fan        HK$ 580 or Antec25 Kuhler H2O 920 CPU Cooling 水冷散熱器        HK$ 859
Total: $3504 or $3783
http://www.vortez.net/articles_p ... oler_review,13.html
Noctua CPU Fan

Antec H920 CPU Cooler

作者: yu254445    時間: 2011-9-15 23:43

回復 10# 真衰鬼

師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無問題....個紅海頂得住個I5???
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-16 00:02

回復  真衰鬼

師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無 ...
yu254445 發表於 2011-9-15 23:43

要買1555扣,唔知有冇
而且是單風扇,對超頻黎講應該唔夠力。
我諗要買新架喇。
買果陣要確保隻CPU風扇唔會頂住底版,否則一係轉fan、一係轉版。
又或者用水冷。
作者: yu254445    時間: 2011-9-16 00:07

回復 12# 真衰鬼

我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-16 00:28

回復  真衰鬼

我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅 ...
yu254445 發表於 2011-9-16 00:07

共用扣架?仲可以加風扇?
咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架!
作者: 真衰鬼    時間: 2011-9-16 00:31

共用扣架?仲可以加風扇?
咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架!
真衰鬼 發表於 2011-9-16 00:28

不過屬「單散熱」式銅片,同Noctua果D「雙散熱式」效能較差。
但亦不妨一試,唔得(唔夠勁)先算啦!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2