標題: "CLOSE" [打印本頁]
作者: 孖孖B 時間: 2011-8-21 18:36 標題: "CLOSE"
本帖最後由 孖孖B 於 2011-8-23 09:58 編輯
http://www.pioneer.cl/en/products/deh2350ub-298.html
水貨無保,九成新,賣車拆下,100% work
包裝盒,面板盒,搖控,說明書齊
[attach]1236441[/attach]
作者: chiwai06 時間: 2011-8-21 19:51
回復 1# 孖孖B
個 USB 可否駁 Ipod / Iphone 播歌?
收音機可否自動追台?(即係九龍入沙田之後自己追返台o個隻)
交收地點?
謝謝!
作者: 孖孖B 時間: 2011-8-21 19:59
USB我只插手指播MP3,另小弟無用生果產品,無試過,SORRY
知道有RDS功能,但拆機前只聽MP3,未測試.
荃灣-----中環,荔景-----香港站.
作者: knoxville 時間: 2011-8-21 21:13
Specifications 寫了AUX-In (Front)
我諗應該可以插 生果用品.
只是路過幫忙解答問題, 任何買賣衝突與本人冇關!

