作者: chungsm 時間: 2018-5-30 16:47 標題: 開箱喇
即插即用
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062291&k=ad79b8a358dcccdcb12e9157697f92bb&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO

作者: 99819925 時間: 2018-5-30 17:47
好快手...
100club + $1088 ??
作者: chungsm 時間: 2018-5-30 17:59
係,睇吓劇集先
作者: edward1906 時間: 2018-5-30 18:53
有無畫面圖
作者: 99819925 時間: 2018-5-30 19:06
唔知流定堅,見已有人facebook低價賣...
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062314&k=c963d16a6690929c8a2e1f2c4f653567&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO

作者: edward1906 時間: 2018-5-30 19:43
咩group?
作者: edward1906 時間: 2018-5-30 20:56
ching可唔可以抽到個睇波APK出黎
作者: kofz 時間: 2018-5-30 22:10
你睇完就知唔得
https://unwire.hk/2018/05/29/now-e-android-tv-box/wireless-home/
作者: edward1906 時間: 2018-5-30 23:14
樂視咁

作者: himzz 時間: 2018-5-30 23:29
拎到apk有機會係shield/sony用到, 唔係androidtv就應該冇用
作者: 活力寶蹄 時間: 2018-5-30 23:30
雖然部機幾靚樣,不過我個樂視盒子都係4核2G ram,而且都可以睇晒64場

作者: seam 時間: 2018-5-30 23:54
除左包世界盃同樂視U4有咩分別.
8月頭...預期2手區大把....
作者: lala999 時間: 2018-5-31 00:07
回覆 11# 活力寶蹄
點解既?
作者: chue 時間: 2018-5-31 09:24
有冇 GOOGLE?
作者: MirageKnight 時間: 2018-5-31 12:11
部機乜config ? netflix 4k 60fps HDR10, youtube 4k 60fps HDR10 支唔支援?
作者: edward1906 時間: 2018-5-31 12:44
好似同小米國際版一樣spec
作者: 99819925 時間: 2018-5-31 12:49
回覆 15# MirageKnight
冇記錯係s905d, 2gb ram 8gb rom
作者: MirageKnight 時間: 2018-5-31 13:18
...咁PCCW 賺到笑.
作者: chungsm 時間: 2018-5-31 13:29
做生意,唔賺你做
作者: hksubway 時間: 2018-5-31 13:34
D 畫汁唔係好得喎 (利申, 用緊SHIELD)
作者: MirageKnight 時間: 2018-5-31 13:48
如果係同小米國際版一樣SoC. 無加自家HW postprocess effect. 咁唔會好過shield.
作者: chungsm 時間: 2018-5-31 14:13
1080/60
我收貨
作者: himzz 時間: 2018-5-31 16:09
冇咩盒係好過shield,所以先希望佢出Android TV app 或者有ching share apk
作者: louis83 時間: 2018-5-31 23:03
請問100club + $1088 :
1.手機the club apps度買?
2. 買咗點攞機? 即日有得攞?
3.club member可以直接去csl買嗎?
作者: chungsm 時間: 2018-6-1 11:52
1. 我係電腦登入 the club 買的
2. 收都確認email,去指定地點取
3. 唔知
作者: Rubg 時間: 2018-6-1 13:59
shield tv 可以用到黃色VIU 嗎?
作者: keeglor 時間: 2018-6-1 16:56
呢個盒睇世界杯是否4K? 有乜內容係4K??
作者: hksubway 時間: 2018-6-1 22:09
回覆 25# chungsm
no, 藍VIU ONLY.
作者: hksubway 時間: 2018-6-1 22:10
而家係無提供4K內容, 只係個盒支援4K播放.
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-2 01:00
係勁少少, 因為小米到而家都播唔到Youtube 4K 60fps同HLG HDR
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-2 01:02
本帖最後由 frankiepoon 於 2018-6-2 01:17 編輯
回覆 12# seam
Viu(12 個月會藉), Viu多野睇過letv啦
380我有興趣收
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-2 01:12
本帖最後由 frankiepoon 於 2018-6-2 01:16 編輯
淨係手機pass都值380, 個盒邊有咁平

作者: chinamobile88 時間: 2018-6-2 01:20
本帖最後由 chinamobile88 於 2018-6-2 01:22 編輯
失望。。 睇波完全唔掂
樂視都好過佢 30fps 睇波唔流暢 同上網睇無分別 咁使乜比錢買
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-2 01:34
咁差
作者: chungsm 時間: 2018-6-2 11:16
回覆 33# chinamobile88
我超級流暢喎

作者: chinamobile88 時間: 2018-6-2 12:09
係流暢,但係30FPS 睇波 會唔順
回覆 35# chungsm
作者: chungsm 時間: 2018-6-2 12:28
而家無事,應該世界杯都無事掛
咁大間公司,應該唔會差掛
作者: hdr 時間: 2018-6-2 13:01
如果係跟隨身睇既畫質,就係1080p 25fps 2-3Mbps
垃圾畫質

關大公司咩事吖
樂視係1080p 50fps 5Mbps
作者: chungsm 時間: 2018-6-2 13:09
盒一定好過隨身睇
作者: chinamobile88 時間: 2018-6-2 14:13
樂視都見睇到下 係衰成日Lag
Now 咁搞 不如唔好搞 同上網睇無分別
作者: oopsxp 時間: 2018-6-2 15:53
片源唔係多數24, 30fps咩, 求教
作者: oopsxp 時間: 2018-6-2 15:56
有, 但個UI限制好多野, 有D app裝左唔見: google drive
作者: himzz 時間: 2018-6-2 16:19
應該可以裝Sideload Launcher / HALauncher 開唔係for tv嘅app
作者: oopsxp 時間: 2018-6-2 16:36
仲有盒仔唔先有 hbo, 網頁版now e先有 hbo
作者: dc97_2013 時間: 2018-6-2 18:55
PCCW門市有冇現貨賣?
送VIU 一年系系咪黃VIU 內容(可無限DL)?
作者: louis83 時間: 2018-6-2 18:56
唔該晒ching
作者: kofz 時間: 2018-6-2 19:43
本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 19:58 編輯
我試左係e盒裝hbo go hk 最新測試版apk
之後登入nowe帳號就睇到
不過最好配 mouse 用
唔係好難控制
hbo-go-hk_testfairy-upgrade.apk
https://drive.google.com/file/d/1ZTxfZKrH5gb0GSbbnz_PON2sAyITiwRX/view?usp=drivesdk
另外手機/平板裝app版 chromecast 到 e盒播都得
作者: CK2008 時間: 2018-6-2 20:03
回覆 1# chungsm
Hi 準備買, 請問世界盃pass, 係另一張card, 要另外入code, 定個盒子已經
包了?
作者: kofz 時間: 2018-6-2 20:07
本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 20:24 編輯
主要睇你買乜套餐
有d淨睇世界盃
另外有d係世界盃+viu+hbo go+爆谷台
作者: CK2008 時間: 2018-6-2 20:35
回覆 49# kofz
其實我只睇世界盃, 之後個盒應該會送人, 想問下d台係跟個盒定跟now account
作者: kofz 時間: 2018-6-2 20:38
本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 20:39 編輯
E盒可以隨意登入登出唔同 nowe 帳號
個帳號 join左乜 plan就睇乜
即係睇到乜由帳號決定
同 e盒無關
via HKEPC IR Pro 3.0.0 - Android(2.2.0)
作者: yuswwai 時間: 2018-6-3 00:52
回覆 50# CK2008
now e盒跟now e a/c…可以移除,所以用完送俾人都得
作者: kofz 時間: 2018-6-3 05:49
吉e盒二手價應該值幾舊
作者: dc97_2013 時間: 2018-6-3 11:32
原來PCCW門市無得賣~叫我落腦場買
作者: coldeye 時間: 2018-6-3 15:45
盒內張大咭有個code ,用NowE ac (冇就開一個) 輸入後,包世界杯、Viu Premium 一年,另外HBO 爆谷台.....試睇到7月尾。
作者: kofz 時間: 2018-6-3 17:02
係,我哥部就係咁
作者: tcmchan 時間: 2018-6-3 19:29
請問now e個Viu Premium係咪冇咗日本動劃個column?
作者: fanzone 時間: 2018-6-4 15:26
Viu premium一年應該入黃viu定now e redeem?
via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2.3.3)
作者: coldeye 時間: 2018-6-4 17:58
動漫只有電影,冇劇集。
作者: golf123 時間: 2018-6-5 10:28
請問可以接駁wi-fi嗎? 因為是村屋只可以用手機上網
作者: chungsm 時間: 2018-6-5 14:17
可以接駁wifi
作者: kofz 時間: 2018-6-5 14:25
內置wifi
仲要支援5g
作者: golf123 時間: 2018-6-5 21:11
回覆 61# chungsm
Thanks Ching
作者: golf123 時間: 2018-6-5 21:11
回覆 62# kofz
Thanks Ching
作者: kofz 時間: 2018-6-5 21:46
我經 5g Wi-Fi 睇直播足球好穩定
未lag過
作者: akao 時間: 2018-6-7 22:27
請問圖中用膠紙封好嘅大卡係咪世界盃pass?
因為佢另外又畀多個手機pass 我...
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2063806&k=1615421bd0a02e6ff47b3b9dbb3e8159&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO

作者: alanwkk 時間: 2018-6-8 00:19
頂。。。。用佢個盒睇,質數嘛嘛地,我會話差,唔係lag, 係唔夠清同frame rate 唔夠,有少少被騙感覺
(我本身有now tv英超,咁岩出電話佢送我先冇用now 買)
而家諗下賣左佢,買now channel 算
作者: initial23 時間: 2018-6-8 00:40
尋日去MK 攞左個盒子返黎
頂丫,乜睇波咁差畫質既
平時NOW TV 睇英超都叫高清
但呢個盒子唔多掂喎
作者: alanwkk 時間: 2018-6-8 00:57
回覆 68# initial23
瀨晒野
作者: Brainstomer 時間: 2018-6-8 03:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbbear 時間: 2018-6-8 07:54
全高清,位元率則約為 3Mbps,幀率及編碼各為 30fps 及 H.264 咁畫質一定唔掂
除非佢改為 5Mbps 30fps 及用 HEVC 啦 (SUPER 開台時都已經用 5Mbps 30fps HEVC)作者: wanglok 時間: 2018-6-8 10:18
第一日拎部機返黎,撚咗成粒鐘之後先搵到話要更新
更新完啲畫面靚咗
但最不爽係個黃viu有動畫。。。。。。
作者: Rubg 時間: 2018-6-8 10:46
仲差過letv 睇英超?
作者: owen77 時間: 2018-6-8 10:57
Now 位元率,幀率及編碼是多少?
作者: bbbear 時間: 2018-6-8 14:20
你只Now 個盒?
Now 不太清楚 我估高清係 10M 樓下 25i H.264
世界盃 4K 好似話就話 60幾M HEVC
via HKEPC Reader for Android
作者: hdr 時間: 2018-6-8 15:10
無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitrate(呢個係我估既姐)
Now E H.264/1080p/25/3Mbps Bitrate(呢個係Now E CS講既)
作者: hdr 時間: 2018-6-8 15:15
講埋Delay
Now E OTT大概兩分鐘
樂視體育 因為換個一次Server
樂視雲大概係同衛星信號差10秒
之後好似轉咗騰訊既Server 大概係15-20秒左右
作者: bbbear 時間: 2018-6-8 15:19
無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10
thank info....
作者: bbbear 時間: 2018-6-8 15:20
吓 慢咁多
作者: owen77 時間: 2018-6-8 15:35
無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10
請問是否用Now One 都會好過用 Now STB 睇1080i?
作者: kofz 時間: 2018-6-8 17:56
如果要求穩定+零延遲
一定係nowtv好
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-8 17:57
藍ViuTV本身有Android TV版啦?
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-8 17:59
裝完Netflix之後開app見到login畫面但話此app不相容, 似係封左
作者: edward1906 時間: 2018-6-8 19:55
有
作者: initial23 時間: 2018-6-8 20:51
CHING, 請問邊度攪更新?
作者: chungsm 時間: 2018-6-8 21:10
開機有自動提示你更新
作者: 石頭魚 時間: 2018-6-8 21:58
無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10
咁Now One 1080p同1080i幾大分別?
作者: wanglok 時間: 2018-6-8 23:00
其實我都唔知,但唔係一開盒一開機就彈出黎。。
要用咗陣先有。
作者: hdr 時間: 2018-6-8 23:32
「高清」/「超高清」頻道(超高清唔係講緊依家兩個4K台616同617,喺指Now既SUPER HD)喺普通Now既高清STB同Now One睇 片源都係1080i
假若嗰個頻道係有所謂分為「高清/超高清」版本
「超高清」版本係1080i既畫質下 會有更高Bitrate (2014年直播世界盃,TVB既體育台喺NowTV播有18Mbps)
而普通「高清」版本或者要遷就無光纖覆蓋既客戶,Bitrate唔可以去到咁高
但係依家如果新申請服務 係申請唔到「超高清 SUPER HD」接駁服務
只可以申請「高清」或者「4K」接駁
但係因為「超高清」版本既頻道仍然存在,所以如果有Join「4K」接駁服務,有Now One STB,喺睇有分為「高清/超高清」版本既1080i直播頻道,可能就比起得「高清」接駁既客戶,可以享受到高啲既Bitrate
作者: kofz 時間: 2018-6-8 23:53
入設定頁都可以手動檢查更新
作者: chungsm 時間: 2018-6-8 23:56
我係著機,登入完google ,就叫我更新
作者: dc97_2013 時間: 2018-6-9 05:04
己可用隨身睇we pass
見買左e盒c兄話畫面同有二分鐘延遲
個盒係咪買唔過?
見肥花$800-900有d想入
作者: kofz 時間: 2018-6-9 11:40
唔賭波+唔想簽長約+冇nowtv 覆蓋
就入得過
作者: frankiepoon 時間: 2018-6-9 15:04
fb低見650
作者: kuni 時間: 2018-6-9 15:28
請教師兄,個 APK 糸就甘經 ADB 用 USB port Install? 還是要 ADB over TCP/IP 裝?
因為今日會收到隻盒,但第一次用 Android TV,唔太了解㸃装 APK 。謝謝
作者: kyoyeah 時間: 2018-6-9 15:36
尋晚睇左場直播...lag 又唔算, 畫質算係咁, 係衰在delay同得30fps, 睇殘影好辛苦
真心衰過我睇開iptv 既hd link
作者: dc97_2013 時間: 2018-6-9 16:08
點解次次熄機要我用電話去條link登記返?
作者: countryboy 時間: 2018-6-9 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2018-6-9 16:38
係,好白痴
每次重新開機係都要登入過
作者: kofz 時間: 2018-6-9 16:39
1day pass 分兩種
一種限指定日子用
另就一種就冇限


