Board logo

標題: 開箱喇 [打印本頁]

作者: chungsm    時間: 2018-5-30 16:47     標題: 開箱喇

WhatsApp Image 2018-05-30 at 15.40.57.jpeg

即插即用

圖片附件: WhatsApp Image 2018-05-30 at 15.40.57.jpeg (2018-5-30 16:47, 56.82 KB) / 下載次數 71
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062291&k=ad79b8a358dcccdcb12e9157697f92bb&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO


作者: 99819925    時間: 2018-5-30 17:47

好快手...
100club + $1088 ??
作者: chungsm    時間: 2018-5-30 17:59

好快手...
100club + $1088 ??
99819925 發表於 2018-5-30 17:47


係,睇吓劇集先
作者: edward1906    時間: 2018-5-30 18:53

有無畫面圖
作者: 99819925    時間: 2018-5-30 19:06

NOWE.png

唔知流定堅,見已有人facebook低價賣...

圖片附件: NOWE.png (2018-5-30 19:05, 48.87 KB) / 下載次數 79
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062314&k=c963d16a6690929c8a2e1f2c4f653567&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO


作者: edward1906    時間: 2018-5-30 19:43

唔知流定堅,見已有人facebook低價賣...
99819925 發表於 2018-5-30 19:06



    咩group?
作者: edward1906    時間: 2018-5-30 20:56

ching可唔可以抽到個睇波APK出黎
作者: kofz    時間: 2018-5-30 22:10

ching可唔可以抽到個睇波APK出黎
edward1906 發表於 2018-5-30 20:56


    你睇完就知唔得
https://unwire.hk/2018/05/29/now-e-android-tv-box/wireless-home/
作者: edward1906    時間: 2018-5-30 23:14

你睇完就知唔得
kofz 發表於 2018-5-30 22:10



    樂視咁
作者: himzz    時間: 2018-5-30 23:29

拎到apk有機會係shield/sony用到, 唔係androidtv就應該冇用
作者: 活力寶蹄    時間: 2018-5-30 23:30

雖然部機幾靚樣,不過我個樂視盒子都係4核2G  ram,而且都可以睇晒64場
作者: seam    時間: 2018-5-30 23:54

除左包世界盃同樂視U4有咩分別.
8月頭...預期2手區大把....
作者: lala999    時間: 2018-5-31 00:07

回覆 11# 活力寶蹄


    點解既?
作者: chue    時間: 2018-5-31 09:24

有冇 GOOGLE?
作者: MirageKnight    時間: 2018-5-31 12:11

部機乜config ? netflix 4k 60fps HDR10, youtube 4k 60fps HDR10 支唔支援?
作者: edward1906    時間: 2018-5-31 12:44

部機乜config ? netflix 4k 60fps HDR10, youtube 4k 60fps HDR10 支唔支援?
MirageKnight 發表於 2018-5-31 12:11

好似同小米國際版一樣spec
作者: 99819925    時間: 2018-5-31 12:49

回覆 15# MirageKnight


冇記錯係s905d, 2gb ram 8gb rom
作者: MirageKnight    時間: 2018-5-31 13:18

好似同小米國際版一樣spec
edward1906 發表於 2018-5-31 12:44


...咁PCCW 賺到笑.
作者: chungsm    時間: 2018-5-31 13:29

...咁PCCW 賺到笑.
MirageKnight 發表於 2018-5-31 13:18


做生意,唔賺你做
作者: hksubway    時間: 2018-5-31 13:34

D 畫汁唔係好得喎 (利申, 用緊SHIELD)
作者: MirageKnight    時間: 2018-5-31 13:48

D 畫汁唔係好得喎 (利申, 用緊SHIELD)
hksubway 發表於 2018-5-31 13:34



如果係同小米國際版一樣SoC. 無加自家HW postprocess effect. 咁唔會好過shield.
作者: chungsm    時間: 2018-5-31 14:13

1080/60
我收貨
作者: himzz    時間: 2018-5-31 16:09

冇咩盒係好過shield,所以先希望佢出Android TV app 或者有ching share apk
作者: louis83    時間: 2018-5-31 23:03

100club + $1088 ........係,睇吓劇集先
chungsm 發表於 2018-5-30 17:59



請問100club + $1088 :
1.手機the club apps度買?
2. 買咗點攞機? 即日有得攞?
3.club member可以直接去csl買嗎?
作者: chungsm    時間: 2018-6-1 11:52

1. 我係電腦登入 the club 買的
2. 收都確認email,去指定地點取
3. 唔知
作者: Rubg    時間: 2018-6-1 13:59

D 畫汁唔係好得喎 (利申, 用緊SHIELD)
hksubway 發表於 2018-5-31 13:34



    shield tv 可以用到黃色VIU 嗎?
作者: keeglor    時間: 2018-6-1 16:56

呢個盒睇世界杯是否4K? 有乜內容係4K??
作者: hksubway    時間: 2018-6-1 22:09

回覆 25# chungsm


    no, 藍VIU ONLY.
作者: hksubway    時間: 2018-6-1 22:10

shield tv 可以用到黃色VIU 嗎?
Rubg 發表於 2018-6-1 13:59



    而家係無提供4K內容, 只係個盒支援4K播放.
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-2 01:00

好似同小米國際版一樣spec
edward1906 發表於 2018-5-31 12:44

係勁少少, 因為小米到而家都播唔到Youtube 4K 60fps同HLG HDR
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-2 01:02

本帖最後由 frankiepoon 於 2018-6-2 01:17 編輯

回覆 12# seam
Viu(12 個月會藉), Viu多野睇過letv啦

380我有興趣收
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-2 01:12

本帖最後由 frankiepoon 於 2018-6-2 01:16 編輯
唔知流定堅,見已有人facebook低價賣...
99819925 發表於 2018-5-30 19:06


淨係手機pass都值380, 個盒邊有咁平
作者: chinamobile88    時間: 2018-6-2 01:20

本帖最後由 chinamobile88 於 2018-6-2 01:22 編輯

失望。。 睇波完全唔掂
樂視都好過佢  30fps 睇波唔流暢 同上網睇無分別 咁使乜比錢買
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-2 01:34

失望。。 睇波完全唔掂
樂視都好過佢  30fps 睇波唔流暢 同上網睇無分別 咁使乜比錢買 ...
chinamobile88 發表於 2018-6-2 01:20

咁差
作者: chungsm    時間: 2018-6-2 11:16

回覆 33# chinamobile88

我超級流暢喎
作者: chinamobile88    時間: 2018-6-2 12:09

係流暢,但係30FPS 睇波 會唔順

回覆 35# chungsm
作者: chungsm    時間: 2018-6-2 12:28

係流暢,但係30FPS 睇波 會唔順

回覆  chungsm
chinamobile88 發表於 2018-6-2 12:09


而家無事,應該世界杯都無事掛
咁大間公司,應該唔會差掛
作者: hdr    時間: 2018-6-2 13:01

而家無事,應該世界杯都無事掛
咁大間公司,應該唔會差掛
chungsm 發表於 2018-6-2 12:28



如果係跟隨身睇既畫質,就係1080p 25fps 2-3Mbps
垃圾畫質
關大公司咩事吖
樂視係1080p 50fps 5Mbps
作者: chungsm    時間: 2018-6-2 13:09

盒一定好過隨身睇
作者: chinamobile88    時間: 2018-6-2 14:13

樂視都見睇到下 係衰成日Lag
Now 咁搞 不如唔好搞 同上網睇無分別
作者: oopsxp    時間: 2018-6-2 15:53

係流暢,但係30FPS 睇波 會唔順

回覆  chungsm
chinamobile88 發表於 2018-6-2 12:09


片源唔係多數24, 30fps咩, 求教
作者: oopsxp    時間: 2018-6-2 15:56

有冇 GOOGLE?
chue 發表於 2018-5-31 09:24


有, 但個UI限制好多野, 有D app裝左唔見: google drive
作者: himzz    時間: 2018-6-2 16:19

有, 但個UI限制好多野, 有D app裝左唔見: google drive
oopsxp 發表於 2018-6-2 15:56



應該可以裝Sideload Launcher / HALauncher 開唔係for tv嘅app
作者: oopsxp    時間: 2018-6-2 16:36

仲有盒仔唔先有 hbo, 網頁版now e先有 hbo
作者: dc97_2013    時間: 2018-6-2 18:55

PCCW門市有冇現貨賣?
送VIU 一年系系咪黃VIU 內容(可無限DL)?
作者: louis83    時間: 2018-6-2 18:56

1. 我係電腦登入 the club 買的
2. 收都確認email,去指定地點取
3. 唔知
chungsm 發表於 2018-6-1 11:52


唔該晒ching
作者: kofz    時間: 2018-6-2 19:43

本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 19:58 編輯
仲有盒仔唔先有 hbo, 網頁版now e先有 hbo
oopsxp 發表於 2018-6-2 16:36


    我試左係e盒裝hbo go hk 最新測試版apk

之後登入nowe帳號就睇到

不過最好配 mouse 用

唔係好難控制

hbo-go-hk_testfairy-upgrade.apk
https://drive.google.com/file/d/1ZTxfZKrH5gb0GSbbnz_PON2sAyITiwRX/view?usp=drivesdk

另外手機/平板裝app版 chromecast 到 e盒播都得
作者: CK2008    時間: 2018-6-2 20:03

回覆 1# chungsm
Hi 準備買, 請問世界盃pass, 係另一張card,  要另外入code,  定個盒子已經
包了?
作者: kofz    時間: 2018-6-2 20:07

本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 20:24 編輯
回覆  chungsm
Hi 準備買, 請問世界盃pass, 係另一張card,  要另外入code,  定個盒子已經
包了? ...
CK2008 發表於 2018-6-2 20:03


    主要睇你買乜套餐

有d淨睇世界盃

另外有d係世界盃+viu+hbo go+爆谷台
作者: CK2008    時間: 2018-6-2 20:35

回覆 49# kofz

其實我只睇世界盃, 之後個盒應該會送人, 想問下d台係跟個盒定跟now account
作者: kofz    時間: 2018-6-2 20:38

本帖最後由 kofz 於 2018-6-2 20:39 編輯
回覆  kofz

其實我只睇世界盃, 之後個盒應該會送人, 想問下d台係跟個盒定跟now account ...
CK2008 發表於 2018-6-2 20:35


    E盒可以隨意登入登出唔同 nowe 帳號

個帳號 join左乜 plan就睇乜

即係睇到乜由帳號決定

同 e盒無關

via HKEPC IR Pro 3.0.0 - Android(2.2.0)
作者: yuswwai    時間: 2018-6-3 00:52

回覆 50# CK2008

now e盒跟now e a/c…可以移除,所以用完送俾人都得
作者: kofz    時間: 2018-6-3 05:49

回覆  CK2008

now e盒跟now e a/c…可以移除,所以用完送俾人都得
yuswwai 發表於 2018-6-3 00:52


    吉e盒二手價應該值幾舊
作者: dc97_2013    時間: 2018-6-3 11:32

原來PCCW門市無得賣~叫我落腦場買
作者: coldeye    時間: 2018-6-3 15:45

回覆  kofz

其實我只睇世界盃, 之後個盒應該會送人, 想問下d台係跟個盒定跟now account ...
CK2008 發表於 2018-6-2 20:35


盒內張大咭有個code ,用NowE ac (冇就開一個) 輸入後,包世界杯、Viu Premium 一年,另外HBO 爆谷台.....試睇到7月尾。
作者: kofz    時間: 2018-6-3 17:02

盒內張大咭有個code ,用NowE ac (冇就開一個) 輸入後,包世界杯、Viu Premium 一年,另外HBO 爆谷台.... ...
coldeye 發表於 2018-6-3 15:45


    係,我哥部就係咁
作者: tcmchan    時間: 2018-6-3 19:29

盒內張大咭有個code ,用NowE ac (冇就開一個) 輸入後,包世界杯、Viu Premium 一年,另外HBO 爆谷台.... ...
coldeye 發表於 2018-6-3 15:45

請問now e個Viu Premium係咪冇咗日本動劃個column?
作者: fanzone    時間: 2018-6-4 15:26

Viu premium一年應該入黃viu定now e redeem?

via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2.3.3)
作者: coldeye    時間: 2018-6-4 17:58

係,我哥部就係咁
kofz 發表於 2018-6-3 17:02


動漫只有電影,冇劇集。
作者: golf123    時間: 2018-6-5 10:28

請問可以接駁wi-fi嗎? 因為是村屋只可以用手機上網
作者: chungsm    時間: 2018-6-5 14:17

請問可以接駁wi-fi嗎? 因為是村屋只可以用手機上網
golf123 發表於 2018-6-5 10:28


可以接駁wifi
作者: kofz    時間: 2018-6-5 14:25

請問可以接駁wi-fi嗎? 因為是村屋只可以用手機上網
golf123 發表於 2018-6-5 10:28


    內置wifi

仲要支援5g
作者: golf123    時間: 2018-6-5 21:11

回覆 61# chungsm

Thanks Ching
作者: golf123    時間: 2018-6-5 21:11

回覆 62# kofz

Thanks Ching
作者: kofz    時間: 2018-6-5 21:46

回覆  kofz

Thanks Ching
golf123 發表於 2018-6-5 21:11


    我經 5g Wi-Fi 睇直播足球好穩定

未lag過
作者: akao    時間: 2018-6-7 22:27

請問圖中用膠紙封好嘅大卡係咪世界盃pass?
因為佢另外又畀多個手機pass 我...


20180607_222341.jpg

圖片附件: 20180607_222341.jpg (2018-6-7 22:27, 127.39 KB) / 下載次數 57
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2063806&k=1615421bd0a02e6ff47b3b9dbb3e8159&t=1782561898&sid=8yLsG2yLO


作者: alanwkk    時間: 2018-6-8 00:19

頂。。。。用佢個盒睇,質數嘛嘛地,我會話差,唔係lag, 係唔夠清同frame rate 唔夠,有少少被騙感覺
(我本身有now tv英超,咁岩出電話佢送我先冇用now 買)
而家諗下賣左佢,買now channel 算
作者: initial23    時間: 2018-6-8 00:40

尋日去MK 攞左個盒子返黎
頂丫,乜睇波咁差畫質既
平時NOW TV 睇英超都叫高清
但呢個盒子唔多掂喎
作者: alanwkk    時間: 2018-6-8 00:57

回覆 68# initial23


    瀨晒野
作者: Brainstomer    時間: 2018-6-8 03:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbbear    時間: 2018-6-8 07:54

全高清,位元率則約為 3Mbps,幀率及編碼各為 30fps 及 H.264 咁畫質一定唔掂  除非佢改為 5Mbps 30fps 及用 HEVC 啦 (SUPER 開台時都已經用 5Mbps 30fps  HEVC)
作者: wanglok    時間: 2018-6-8 10:18

第一日拎部機返黎,撚咗成粒鐘之後先搵到話要更新

更新完啲畫面靚咗

但最不爽係個黃viu有動畫。。。。。。
作者: Rubg    時間: 2018-6-8 10:46

尋日去MK 攞左個盒子返黎
頂丫,乜睇波咁差畫質既
平時NOW TV 睇英超都叫高清
但呢個盒子唔多掂喎 ...
initial23 發表於 2018-6-8 00:40



    仲差過letv 睇英超?
作者: owen77    時間: 2018-6-8 10:57

全高清,位元率則約為 3Mbps,幀率及編碼各為 30fps 及 H.264 咁畫質一定唔掂  除非佢改為 5Mbps 30 ...
bbbear 發表於 2018-6-8 07:54



    Now 位元率,幀率及編碼是多少?
作者: bbbear    時間: 2018-6-8 14:20

Now 位元率,幀率及編碼是多少?
owen77 發表於 2018-6-8 10:57

你只Now 個盒?
Now 不太清楚 我估高清係 10M 樓下 25i H.264
世界盃 4K 好似話就話 60幾M HEVC

via HKEPC Reader for Android
作者: hdr    時間: 2018-6-8 15:10

全高清,位元率則約為 3Mbps,幀率及編碼各為 30fps 及 H.264 咁畫質一定唔掂  除非佢改為 5Mbps 30 ...
bbbear 發表於 2018-6-8 07:54


無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitrate(呢個係我估既姐)
Now E H.264/1080p/25/3Mbps Bitrate(呢個係Now E CS講既)
作者: hdr    時間: 2018-6-8 15:15

講埋Delay
Now E OTT大概兩分鐘
樂視體育 因為換個一次Server
樂視雲大概係同衛星信號差10秒
之後好似轉咗騰訊既Server 大概係15-20秒左右
作者: bbbear    時間: 2018-6-8 15:19

無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10


thank info....
作者: bbbear    時間: 2018-6-8 15:20

講埋Delay
Now E OTT大概兩分鐘
樂視體育 因為換個一次Server
樂視雲大概係同衛星信號差10秒
之後好似轉咗 ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:15


吓 慢咁多
作者: owen77    時間: 2018-6-8 15:35

無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10



   請問是否用Now One 都會好過用 Now STB 睇1080i?
作者: kofz    時間: 2018-6-8 17:56

請問是否用Now One 都會好過用 Now STB 睇1080i?
owen77 發表於 2018-6-8 15:35


    如果要求穩定+零延遲

一定係nowtv好
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-8 17:57

想問入面有無藍ViuTV 直播?有就想買返個,順便dump個apk俾部49X9000E睇杜汶澤
Brainstomer 發表於 2018-6-8 03:20

藍ViuTV本身有Android TV版啦?
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-8 17:59

裝完Netflix之後開app見到login畫面但話此app不相容, 似係封左
作者: edward1906    時間: 2018-6-8 19:55

藍ViuTV本身有Android TV版啦?
frankiepoon 發表於 2018-6-8 17:57



    有
作者: initial23    時間: 2018-6-8 20:51

第一日拎部機返黎,撚咗成粒鐘之後先搵到話要更新

更新完啲畫面靚咗

但最不爽係個黃viu有動畫。。。。。 ...
wanglok 發表於 2018-6-8 10:18

CHING, 請問邊度攪更新?
作者: chungsm    時間: 2018-6-8 21:10

CHING, 請問邊度攪更新?
initial23 發表於 2018-6-8 20:51


開機有自動提示你更新
作者: 石頭魚    時間: 2018-6-8 21:58

無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitra ...
hdr 發表於 2018-6-8 15:10

咁Now One 1080p同1080i幾大分別?
作者: wanglok    時間: 2018-6-8 23:00

CHING, 請問邊度攪更新?
initial23 發表於 2018-6-8 20:51



其實我都唔知,但唔係一開盒一開機就彈出黎。。
要用咗陣先有。
作者: hdr    時間: 2018-6-8 23:32

請問是否用Now One 都會好過用 Now STB 睇1080i?
owen77 發表於 2018-6-8 15:35


「高清」/「超高清」頻道(超高清唔係講緊依家兩個4K台616同617,喺指Now既SUPER HD)喺普通Now既高清STB同Now One睇 片源都係1080i

假若嗰個頻道係有所謂分為「高清/超高清」版本
「超高清」版本係1080i既畫質下 會有更高Bitrate (2014年直播世界盃,TVB既體育台喺NowTV播有18Mbps)
而普通「高清」版本或者要遷就無光纖覆蓋既客戶,Bitrate唔可以去到咁高

但係依家如果新申請服務 係申請唔到「超高清 SUPER HD」接駁服務
只可以申請「高清」或者「4K」接駁
但係因為「超高清」版本既頻道仍然存在,所以如果有Join「4K」接駁服務,有Now One STB,喺睇有分為「高清/超高清」版本既1080i直播頻道,可能就比起得「高清」接駁既客戶,可以享受到高啲既Bitrate
作者: kofz    時間: 2018-6-8 23:53

開機有自動提示你更新
chungsm 發表於 2018-6-8 21:10


    入設定頁都可以手動檢查更新
作者: chungsm    時間: 2018-6-8 23:56

入設定頁都可以手動檢查更新
kofz 發表於 2018-6-8 23:53


我係著機,登入完google ,就叫我更新
作者: dc97_2013    時間: 2018-6-9 05:04

己可用隨身睇we pass
見買左e盒c兄話畫面同有二分鐘延遲
個盒係咪買唔過?
見肥花$800-900有d想入
作者: kofz    時間: 2018-6-9 11:40

己可用隨身睇we pass
見買左e盒c兄話畫面同有二分鐘延遲
個盒係咪買唔過?
見肥花$800-900有d想入 ...
dc97_2013 發表於 2018-6-9 05:04


    唔賭波+唔想簽長約+冇nowtv 覆蓋

就入得過
作者: frankiepoon    時間: 2018-6-9 15:04

己可用隨身睇we pass
見買左e盒c兄話畫面同有二分鐘延遲
個盒係咪買唔過?
見肥花$800-900有d想入 ...
dc97_2013 發表於 2018-6-9 05:04
fb低見650
作者: kuni    時間: 2018-6-9 15:28

我試左係e盒裝hbo go hk 最新測試版apk

kofz 發表於 2018-6-2 19:43



請教師兄,個 APK 糸就甘經 ADB 用 USB port Install? 還是要 ADB  over TCP/IP 裝?

因為今日會收到隻盒,但第一次用 Android TV,唔太了解㸃装 APK 。謝謝
作者: kyoyeah    時間: 2018-6-9 15:36

尋晚睇左場直播...lag 又唔算, 畫質算係咁, 係衰在delay同得30fps, 睇殘影好辛苦

真心衰過我睇開iptv 既hd link
作者: dc97_2013    時間: 2018-6-9 16:08

點解次次熄機要我用電話去條link登記返?
作者: countryboy    時間: 2018-6-9 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2018-6-9 16:38

點解次次熄機要我用電話去條link登記返?
dc97_2013 發表於 2018-6-9 16:08


    係,好白痴

每次重新開機係都要登入過
作者: kofz    時間: 2018-6-9 16:39

我 club 有成萬分, 今日行經門市差d想開 app 換番個, 不過唸唸下, d 畫質又話差過樂視英超, 我又係揀波睇,  ...
countryboy 發表於 2018-6-9 16:24


    1day pass 分兩種

一種限指定日子用

另就一種就冇限





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2