作者: chuboy 時間: 2016-6-22 21:42 標題: 求救!!!!! 電視盒收爆 Wifi 但上唔到網
幾年前買左 Himedia Q5 II 放入房
今日開機突然上唔到網
但係個 Wifi 係顯示收爆的
刷左比較新o既卡巴熊 Rom, 試下上唔上到網
結果一樣, 顯示收爆, 但乜網都上唔到
(最近因為房電腦串流 DVBViewer 內容開始窒
Router (機齡超過 5 年) 又間唔中自動斷線上唔到網, 於是換左
房部電腦可以 Wifi 上網, 手機可以 Wifi 上網
就係得電視盒上唔到, 所以我諗唔關 router 事)
我想知部野有無可能打柴左
定有辦法救得返
thx!!!!!!!!!
作者: buynaka 時間: 2016-6-23 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925 時間: 2016-6-23 01:11
簡單一試,用你電話hotspot俾個盒試下上唔上到網
作者: 天地一沙鷗 時間: 2016-6-23 02:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 13:14
o岩o岩試完, 上到!!!!
咁 Wifi setting o個便會有咩問題?
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 13:20
呢個唔係好明...
作者: fly888 時間: 2016-6-23 13:54
改下channel 試試
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 14:12
無搞過
除左改地區同時區做香港之外, 全部都係 default
作者: buynaka 時間: 2016-6-23 14:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 15:22
電視盒顯示只有 channel 1 同 11-14 收爆
router 只有 channel 1 至 11
我試左 1 同 11, 上唔到
反而收得無咁爆o既 channel 9, 無啦啦龜速上到少少
作者: 爆seed 時間: 2016-6-23 15:28
用手機hotspot放wifi 試試, check 下是否網絡問題
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 15:39
而家停用左 Wifi 密碼, 用 channel 11
可以上, 但仍然係幾龜速下
快過電話 share 出黎少少
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 15:57
原來係假的
原來頭先用左手機網絡 download 野
channel 11 應該用唔到
剩返 channel 1, 收爆, 但上唔到網

作者: chuboy 時間: 2016-6-23 15:57
你試下router wifi 唔落 password,如果上到,咁喺 router wifi security 改另一種如 wpa, wpa2, aes... ...
buynaka 發表於 2016-6-23 14:38
似乎連唔落 password 都上唔到
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 15:59
想問下各位大大
刷 ROM 其實係咪可以洗晒部機裡面本身o既野?
唔係o既話要點洗?
我有少少懷疑同之前裝過o既野有關
未死到臨頭我都唔想相信係壞 hardware
作者: buynaka 時間: 2016-6-23 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy 時間: 2016-6-23 16:30
factory reset 完
校返地區時區, WPS2, channel 1, 其他無郁
而家一樣只能龜速上網, 每秒 100 KB 都無
話明電視盒梗係用黎睇電視(+影片)
100 KB 不如死
左佢好過作者: chuboy 時間: 2016-6-23 17:24
好似中多左次伏
頭先以為上到網, 原來係電視盒自動連返去手機網絡
而家斷左手機連線, 即時上唔返
作者: buynaka 時間: 2016-6-23 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siukat 時間: 2016-6-24 13:12
第一部q5刷返原裝rom先
第二reset隻router
作者: tommy913 時間: 2016-6-25 21:36
個盒有冇插sd ?試下拔走佢

