Board logo

標題: 求救!!!!! 電視盒收爆 Wifi 但上唔到網 [打印本頁]

作者: chuboy    時間: 2016-6-22 21:42     標題: 求救!!!!! 電視盒收爆 Wifi 但上唔到網

幾年前買左 Himedia Q5 II 放入房
今日開機突然上唔到網
但係個 Wifi 係顯示收爆的

刷左比較新o既卡巴熊 Rom, 試下上唔上到網
結果一樣, 顯示收爆, 但乜網都上唔到

(最近因為房電腦串流 DVBViewer 內容開始窒
Router (機齡超過 5 年) 又間唔中自動斷線上唔到網, 於是換左
房部電腦可以 Wifi 上網, 手機可以 Wifi 上網
就係得電視盒上唔到, 所以我諗唔關 router 事)

我想知部野有無可能打柴左
定有辦法救得返
thx!!!!!!!!!
作者: buynaka    時間: 2016-6-23 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925    時間: 2016-6-23 01:11

簡單一試,用你電話hotspot俾個盒試下上唔上到網
作者: 天地一沙鷗    時間: 2016-6-23 02:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 13:14

簡單一試,用你電話hotspot俾個盒試下上唔上到網
99819925 發表於 2016-6-23 01:11



o岩o岩試完, 上到!!!!
咁 Wifi setting o個便會有咩問題?
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 13:20

撞mac address
天地一沙鷗 發表於 2016-6-23 02:18



呢個唔係好明...
作者: fly888    時間: 2016-6-23 13:54

改下channel 試試
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 14:12

睇下佢拎咗咩 ip 同 dns先,如都係你隻 router 派出來,冇可能上唔到,除非你 router 有嘢搞過,如限 mac a ...
buynaka 發表於 2016-6-23 00:48



無搞過
除左改地區同時區做香港之外, 全部都係 default
作者: buynaka    時間: 2016-6-23 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 15:22

改下channel 試試
fly888 發表於 2016-6-23 13:54



電視盒顯示只有 channel 1 同 11-14 收爆
router 只有 channel 1 至 11
我試左 1 同 11, 上唔到

反而收得無咁爆o既 channel 9, 無啦啦龜速上到少少
作者: 爆seed    時間: 2016-6-23 15:28

用手機hotspot放wifi 試試, check 下是否網絡問題
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 15:39

而家停用左 Wifi 密碼, 用 channel 11
可以上, 但仍然係幾龜速下
快過電話 share 出黎少少
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 15:57

原來係假的
原來頭先用左手機網絡 download 野
channel 11 應該用唔到

剩返 channel 1, 收爆, 但上唔到網
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 15:57

你試下router wifi 唔落 password,如果上到,咁喺 router wifi security 改另一種如 wpa, wpa2, aes...  ...
buynaka 發表於 2016-6-23 14:38



似乎連唔落 password 都上唔到
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 15:59

想問下各位大大
刷 ROM 其實係咪可以洗晒部機裡面本身o既野?
唔係o既話要點洗?
我有少少懷疑同之前裝過o既野有關
未死到臨頭我都唔想相信係壞 hardware
作者: buynaka    時間: 2016-6-23 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 16:30

你都係 factory reset 隻 router 吧
buynaka 發表於 2016-6-23 16:00



factory reset 完
校返地區時區,  WPS2, channel 1, 其他無郁
而家一樣只能龜速上網, 每秒 100 KB 都無

話明電視盒梗係用黎睇電視(+影片)
100 KB 不如死左佢好過
作者: chuboy    時間: 2016-6-23 17:24

好似中多左次伏
頭先以為上到網, 原來係電視盒自動連返去手機網絡
而家斷左手機連線, 即時上唔返
作者: buynaka    時間: 2016-6-23 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siukat    時間: 2016-6-24 13:12

第一部q5刷返原裝rom先

第二reset隻router
作者: tommy913    時間: 2016-6-25 21:36

個盒有冇插sd ?試下拔走佢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2