Board logo

標題: 香港買 Himedia 機 [打印本頁]

作者: chungsm    時間: 2016-4-27 22:03     標題: 香港買 Himedia 機

竟然無 google play
請問那裡可下載安裝?
謝謝
作者: blackkh    時間: 2016-4-27 22:08

竟然無 google play
請問那裡可下載安裝?
謝謝
chungsm 發表於 2016-4-27 22:03



    甚麼型號
作者: chungsm    時間: 2016-4-27 22:10

q10 pro
作者: srw    時間: 2016-4-27 22:14

q10 pro
chungsm 發表於 2016-4-27 22:10


最新賣1999個部?
作者: blackkh    時間: 2016-4-27 22:17

q10 pro
chungsm 發表於 2016-4-27 22:10



    這部真的不知,h7 3代及600a我都刷過有gp
你可去這裡看一看
http://www.hdpfans.com/forum-19-1.html
作者: blackkh    時間: 2016-4-27 22:29

竟然無 google play
請問那裡可下載安裝?
謝謝
chungsm 發表於 2016-4-27 22:03



    http://xtipsmagazine.pixnet.net/ ... 9%E7%94%A8%E7%A8%8B
ching這個應該可以
作者: chungsm    時間: 2016-4-27 22:30

本帖最後由 chungsm 於 2016-4-27 22:37 編輯
最新賣1999個部?
srw 發表於 2016-4-27 22:14




作者: chungsm    時間: 2016-4-27 22:32

本帖最後由 chungsm 於 2016-4-27 22:33 編輯
這部真的不知,h7 3代及600a我都刷過有gp
你可去這裡看一看
blackkh 發表於 2016-4-27 22:17


即係要重新刷固件?

ching這個應該可以
blackkh 發表於 2016-4-27 22:29


好似要root先裝到喎
作者: blackkh    時間: 2016-4-27 22:35

即係要重新刷固件?
chungsm 發表於 2016-4-27 22:32


#6那個我剛裝在h7沒問題,不用刷機試一試
作者: blackkh    時間: 2016-4-27 22:38

即係要重新刷固件?



好似要root先裝到喎
chungsm 發表於 2016-4-27 22:32



   
另外我是沒有用gp的,通常我都是用沙發多
作者: chungsm    時間: 2016-4-27 22:38

#6那個我剛裝在h7沒問題,不用刷機試一試
blackkh 發表於 2016-4-27 22:35


THANKS
等我一陣試吓
作者: srw    時間: 2016-4-27 22:45


chungsm 發表於 2016-4-27 22:30


海美迪官方論壇有link可以下載返
http://bbs.himedia.cn/thread-198823-1-1.html

btw, 3798cv200機爽唔爽?  
作者: chungsm    時間: 2016-4-27 23:43

本帖最後由 chungsm 於 2016-4-27 23:45 編輯
海美迪官方論壇有link可以下載返


btw, 3798cv200機爽唔爽?
srw 發表於 2016-4-27 22:45


謝謝告知

超爽
作者: lays    時間: 2016-4-28 05:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2016-4-28 08:01

謝謝告知

超爽
chungsm 發表於 2016-4-27 23:43


    睇iptv有冇兼容問題?

另外播4k hevc 60fps有冇問題?

仲有bdiso原生菜單?高清音軌?
作者: srw    時間: 2016-4-28 11:28

1999人仔... 太唔親民...
lays 發表於 2016-4-28 05:46


1999係HKD
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 11:44

1999人仔... 太唔親民...
lays 發表於 2016-4-28 05:46


港幣 not rmb
作者: curtis1999    時間: 2016-4-28 11:47

千九蚊一部国内盒子,都幾貴。點解唔考慮買外地货?
作者: oopsxp    時間: 2016-4-28 11:54

one month, 150, 得哥都ok?
作者: calvinlai    時間: 2016-4-28 12:01

回覆 17# chungsm

ching 可告知在那麼買嗎?
作者: nelsons    時間: 2016-4-28 12:04

Q5 4代 香港賣幾錢?
q10 pro太貴了
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 12:14

睇iptv有冇兼容問題?

另外播4k hevc 60fps有冇問題?

仲有bdiso原生菜單?高清音軌? ...
kofz 發表於 2016-4-28 08:01


iptv 未試
4k hevc 60fps 無問題 有部份10bits 都可播放
bd一定無menu啦 有dtstruehd
作者: doctorevil    時間: 2016-4-28 14:56

C兄搞掂個咕高play未?
可否PM話我知邊度買?


回覆 22# chungsm
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 15:05

C兄搞掂個咕高play未?
可否PM話我知邊度買?


回覆  chungsm
doctorevil 發表於 2016-4-28 14:56


搞掂
黃金地底c鋪
作者: calvinlai    時間: 2016-4-28 15:45

回覆 24# chungsm


有Q5 Pro 未?
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 15:50

回覆  chungsm


有Q5 Pro 未?
calvinlai 發表於 2016-4-28 15:45


未見
作者: lays    時間: 2016-4-28 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爆seed    時間: 2016-4-28 17:16

盒子裡有沒有"芒果TV 卡"呢...!?
lays 發表於 2016-4-28 16:37



    google一下, 網上有很多芒果TV破解版, 不用卡啦
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 17:50

google一下, 網上有很多芒果TV破解版, 不用卡啦
爆seed 發表於 2016-4-28 17:16


請問那個版本可裝入盒內?
thx
作者: lays    時間: 2016-4-28 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blackkh    時間: 2016-4-28 19:53

回覆 30# lays


    芒果的所謂vip戲在其他平台不用vip都有得看
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 21:07

本帖最後由 chungsm 於 2016-4-28 21:18 編輯
回覆  lays


    芒果的所謂vip戲在其他平台不用vip都有得看
blackkh 發表於 2016-4-28 19:53


什麼其他平台?
作者: calvinlai    時間: 2016-4-28 21:07

回覆 31# blackkh


    大陸同香港買有冇分別?
作者: blackkh    時間: 2016-4-28 22:02

本帖最後由 blackkh 於 2016-4-28 22:10 編輯
什麼其他平台?
chungsm 發表於 2016-4-28 21:07



    你裝過沙發管家落去,裡面就有,紙牌屋第四季都有,因gp的app在盒子用要用老鼠,但沙發就可以用搖控,沙發那些app我幾乎全裝過,裝完不能播的就剷
作者: blackkh    時間: 2016-4-28 22:08

回覆  blackkh


    大陸同香港買有冇分別?
calvinlai 發表於 2016-4-28 21:07


分別是你在香港買時他們會幫你裝一些看戲app落去,大陸就沒有,要自己裝,但會多點樂趣,好像有一個網x雲加速軟件,第一次裝落盒有30天免費可翻牆回大陸看直播及一些地區限制戲,很暢順
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 22:11

你裝過沙發管家落去,裡面就有,紙牌屋第四季都有,因gp的app在盒子用要用老鼠,但沙發就可以用搖控,沙 ...
blackkh 發表於 2016-4-28 22:02


THX
作者: blackkh    時間: 2016-4-28 22:13

[color=
THX
chungsm 發表於 2016-4-28 22:11

裡面有一個推丹app幾好的
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 22:18

裡面有一個推丹app幾好的
blackkh 發表於 2016-4-28 22:13


沙發入面?
個名叫 推丹?
作者: blackkh    時間: 2016-4-28 22:21

沙發入面?
個名叫 推丹?
chungsm 發表於 2016-4-28 22:18



    是在沙發管家的影音,影視點播,推單視頻
作者: chungsm    時間: 2016-4-28 22:30

是在沙發管家的影音,影視點播,推單視頻
blackkh 發表於 2016-4-28 22:21


thx 去搵黎試吓先
作者: wyricky    時間: 2016-4-28 23:37

http://www.lelong.com.my/himedia ... -2007-01-Sale-I.htm

馬來西亞兌換成HK$139x 未計運費

等Q5 Pro 應該平好多(大陸開賣799人仔)
Q10 Pro 賣1999人仔=HK$約2450運費另計  真糸超級搶錢 當大陸客魚腩
作者: wyricky    時間: 2016-4-28 23:47

香港賣價超超    http://www.price.com.hk/product.php?p=224988
作者: calvinlai    時間: 2016-4-29 16:37

回覆 35# blackkh


    其實係唔係買大陸版都冇問題~只要改DNS 就可以睇大陸體育台 e.g NBA, 羽毛球 ??
作者: blackkh    時間: 2016-4-29 17:33

回覆  blackkh


    其實係唔係買大陸版都冇問題~只要改DNS 就可以睇大陸體育台 e.g NBA, 羽毛球 ?? ...
calvinlai 發表於 2016-4-29 16:37


    有些app不用改ddns都看到,如豐宏直播,但落示,有些睇肉台都是播不到,最好是逐個試就會知道,播不到就剷了它,盒子不用裝太多app的幾個已經夠了,看波我就看俄仔台,一個s,a字頭app+瀏覽器已經可以
作者: blackkh    時間: 2016-4-29 17:36

thx 去搵黎試吓先
chungsm 發表於 2016-4-28 22:30


    還有是掂示加視頻都幾好的
作者: hanzawa    時間: 2016-4-30 17:22

裡面有一個推丹app幾好的
blackkh 發表於 2016-4-28 22:13


流氓黎架!
裝左就算冇開都成日跳出黎通知乜通知物!又霸ram!搞到部機慢吞吞!
嬲得滯剷鬼左,免煩!
作者: chungsm    時間: 2016-4-30 17:58

流氓黎架!
裝左就算冇開都成日跳出黎通知乜通知物!又霸ram!搞到部機慢吞吞!
嬲得滯剷鬼左,免煩! ...
hanzawa 發表於 2016-4-30 17:22


呢個裝咗都睇唔到
作者: calvinlai    時間: 2016-5-1 18:12

本帖最後由 calvinlai 於 2016-5-1 18:14 編輯

回覆 47# chungsm


   本身諗住去京東訂,
見ching 你$1999咁式靚價,請pm 響邊道埋買,等我放假去睇下 :D~
作者: chungsm    時間: 2016-5-1 22:30

回覆  chungsm


   本身諗住去京東訂,
見ching 你$1999咁式靚價,請pm 響邊道埋買,等我放假去睇下 :D~ ...
calvinlai 發表於 2016-5-1 18:12


黃金地牢 c字頭鋪
作者: 孤兒仔    時間: 2016-5-2 01:32

THX
chungsm 發表於 2016-4-28 10:11 PM


師兄如果你裝沙發同玩佢市場嘅Apps 就唔好裝google或取消google同步資料
唔好係盒用淘寶支付寶果D,沙發下載到既Apps無一隻係君子
盒子純拎來睇片唔涉及其他賬號資料,裝乜點玩都得,幾鬼嘅Apps吹你唔脹
作者: 孤兒仔    時間: 2016-5-2 01:34

流氓黎架!
裝左就算冇開都成日跳出黎通知乜通知物!又霸ram!搞到部機慢吞吞!
嬲得滯剷鬼左,免煩! ...
hanzawa 發表於 2016-4-30 05:22 PM


root 左個盒子佢,流氓都變乖乖
作者: blackkh    時間: 2016-5-2 10:07

流氓黎架!
裝左就算冇開都成日跳出黎通知乜通知物!又霸ram!搞到部機慢吞吞!
嬲得滯剷鬼左,免煩! ...
hanzawa 發表於 2016-4-30 17:22


我就沒此問題
作者: blackkh    時間: 2016-5-2 10:10

師兄如果你裝沙發同玩佢市場嘅Apps 就唔好裝google或取消google同步資料
唔好係盒用淘寶支付寶果D,沙發下 ...
孤兒仔 發表於 2016-5-2 01:32



  所以盒子我都叫人不要裝gp,要裝gp的app我通常在手機抽出apk來裝的
作者: chungsm    時間: 2016-5-2 13:24

師兄如果你裝沙發同玩佢市場嘅Apps 就唔好裝google或取消google同步資料
唔好係盒用淘寶支付寶果D,沙發下 ...
孤兒仔 發表於 2016-5-2 01:32


THX
我刪除google用戶資料再試吓
作者: rcyw    時間: 2016-5-2 13:54

咁既價買爆米花A500 sigma芯片可能更好.....
作者: chungsm    時間: 2016-5-2 14:23

本帖最後由 chungsm 於 2016-5-2 14:25 編輯
咁既價買爆米花A500 sigma芯片可能更好.....
rcyw 發表於 2016-5-2 13:54


裝到apk嗎?
睇到4k hdr 嗎?
買都買s4k啦,a500又無menu
作者: Inty    時間: 2016-5-3 14:50

想問下上年買左M3, 但比人強制upgrade 已經幾成rubbish
想問下點先可以救返?  十萬個唔該. 同點先可以翻到大陸牆, 比錢都ok的
作者: chungsm    時間: 2016-5-3 15:48

想問下上年買左M3, 但比人強制upgrade 已經幾成rubbish
想問下點先可以救返?  十萬個唔該. 同點先可以翻到 ...
Inty 發表於 2016-5-3 14:50


m3 是什麼牌子盒?
我都有魅視m3+ 不過唔係android盒
作者: ors143    時間: 2016-5-3 16:06

請問香港買係唔係跟3腳的, 因為我問淘寶有間賣1699包順風送落嚟
作者: Inty    時間: 2016-5-3 16:09

回覆 58# chungsm

Himedia 啦, 呢個post 唔係講緊Himedia咩?
作者: chungsm    時間: 2016-5-3 16:13

本帖最後由 chungsm 於 2016-5-3 16:14 編輯
回覆  chungsm

Himedia 啦, 呢個post 唔係講緊Himedia咩?
Inty 發表於 2016-5-3 16:09


上面有人講緊popcorn喎

試吓downgrade個rom囉
翻牆 唔識
作者: ors143    時間: 2016-5-3 16:50

本帖最後由 ors143 於 2016-5-3 16:52 編輯

回覆 61# chungsm


    請問香港買Q10 Pro係唔係跟3腳的?
作者: wyricky    時間: 2016-5-3 16:53

想問下上年買左M3, 但比人強制upgrade 已經幾成rubbish
想問下點先可以救返?  十萬個唔該. 同點先可以翻到 ...
Inty 發表於 2016-5-3 14:50


1:先裝這個  http://bbs.himedia.cn/thread-181858-1-1.html   (zip文件名改成自已部機名稱)

2:刷目標rom    http://www.futeko.com/newforum/index.php?topic=510.0
作者: pengbo    時間: 2016-5-3 16:53

竟然無 google play
請問那裡可下載安裝?
謝謝
chungsm 發表於 2016-4-27 22:03


已pm你,thx
作者: chungsm    時間: 2016-5-3 16:56

回覆  chungsm


    請問香港買Q10 Pro係唔係跟3腳的?
ors143 發表於 2016-5-3 16:50


YES 3腳的
作者: chungsm    時間: 2016-5-3 16:56

已pm你,thx
pengbo 發表於 2016-5-3 16:53


thx
作者: Inty    時間: 2016-5-3 17:00

回覆 63# wyricky

thx, 返去試一試!
作者: ors143    時間: 2016-5-3 17:07

回覆 65# chungsm


    謝謝, 請問香港版跟國內版除了電插不同, 還有什麼不同嗎?
作者: chungsm    時間: 2016-5-3 17:18

回覆  chungsm


    謝謝, 請問香港版跟國內版除了電插不同, 還有什麼不同嗎? ...
ors143 發表於 2016-5-3 17:07


國內版
應該無facebook ,googleplay和hktv等預載軟件
作者: ors143    時間: 2016-5-4 09:46

回覆 69# chungsm


    謝謝回覆, 我看到國外版是16G的, 香港版是多少?

http://w2comp.com/himedia-q10-pro
作者: chungsm    時間: 2016-5-4 10:21

回覆  chungsm


    謝謝回覆, 我看到國外版是16G的, 香港版是多少?
ors143 發表於 2016-5-4 09:46


好似8G
作者: ors143    時間: 2016-5-4 15:58

回覆 71# chungsm


唔該晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2