作者: blkbd5 時間: 2015-6-11 23:24 標題: 高清播放器求推介?
本來用 Himedia RTK1185 既 HD600C,去部NAS播戲,HDMI出電視,
亦會去部NAS播歌,由optical出DAC/Amp,所以部HD600C係播放中心,
不幸,部HD600C壞咗,所以好大鑊,
請問Ching們有乜高清播放器推介?
用HD600C,因為介面簡單直接,一開即用,字幕全自動,
用過Android box,要揀App,唔同App,唔同setting,
字幕唔識自動認碼,好煩,
淘寶睇過,唔知天敏T4個介面得唔得?用過朋友部Mymagica RTK1185機,個介面好渣!
作者: alfredku 時間: 2015-6-12 16:00
本來用 Himedia RTK1185 既 HD600C,去部NAS播戲,HDMI出電視,
亦會去部NAS播歌,由optical出DAC/Amp,所 ...
blkbd5 發表於 2015-6-11 23:24
This 天敏T4?
http://www.hdpfans.com/thread-53065-1-1.html
作者: blkbd5 時間: 2015-6-12 18:26
回覆 2# alfredku
是呀!1185/1186 大牌子會安全啲卦!
主力入NAS睇戲
作者: alfredku 時間: 2015-6-12 19:13
本帖最後由 alfredku 於 2015-6-12 19:14 編輯
2至3年前產品
官網都無資訊
只有天敏炫影(T6)采用Realtek RTD1186DD方案
http://www.10moons.com/product/tvbox/2013/0511/15.html
作者: lotus123 時間: 2015-6-12 21:06
50蚊 egreat 都系用 1185
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=5#pid33229141
作者: xo_n70 時間: 2015-6-22 12:36
Still have egreat !!?!?
via HKEPC Reader for Android
作者: redust 時間: 2015-6-22 16:02
上個禮拜重見有, $50淨重有HDMI同三腳2A牛抵啦!
想搵內置HDD重難啦, 天敏t3為番重要HK$2XX...
http://item.taobao.com/item.htm?id=20000167837
作者: tommy913 時間: 2015-6-22 17:03
我都係用600C,做PLAYER 真係超正又簡單,我個仔都識用...
而家又係神神地想買過部都搵唔到...
作者: blkbd5 時間: 2015-6-22 22:58
回覆 8# tommy913
部600C,我都係俾太子自己睇戲,我要黎聽歌,Optical出DAC,
先至有Hifi味,唔同Lan 線都有唔同聲,唔到你唔服,
我都唔明,買咗兩個Remote,都係有啲制無反應,Infra Red,應該係soft control架?
最後,用USB Remote Keyboard,算係用得到,要自己Map返啲制,
如果部Egreat $50,都要試吓
作者: tommy913 時間: 2015-6-24 09:09
有同道…
大陸盒子有同軸的唔多,呢部好好用…
remote 你係咪用返原裝?
作者: tommy913 時間: 2015-6-24 09:09
有同道…
大陸盒子有同軸的唔多,呢部好好用…
remote 你係咪用返原裝?
作者: blkbd5 時間: 2015-6-24 23:56
回覆 11# tommy913
最初係遙控有問題,部機用唔到,淘咗個原裝遙控,點知壞既,再淘個代用遙控,都係果幾個制無功能,咁,無理由,兩個唔同遙控,都一樣壞果幾個制架,最後放棄,
手上有個USB Remote Keyboard,原本俾部Android Box用,
插去部600C個USB,又用到啵,要Map番原裝遙控既制,去個Keyboard,
算暫時用得番部600C
作者: bbsunny 時間: 2015-6-25 12:04
本帖最後由 bbsunny 於 2015-6-25 12:05 編輯
我都重有部冇安災既600A用得耐好似會過熱囉,不過播NAS既片自己跟番D字幕,遙控我以前試過淘D萬能手機搖控,插粒野係手機耳筒或者USB,佢地個APPS會自己搵番相應既頻率,當然唔一定有,不過十幾廿蚊人仔買黎試下無妨。另外A SIR賣過智能家居既遙控可以BACKUP D紅外線頻率

