Board logo

標題: 台電 t51大家點睇 [打印本頁]

作者: da7lee    時間: 2010-1-6 17:38     標題: 台電 t51大家點睇

如題.....................
作者: binbinbin123    時間: 2010-1-6 17:44

太大部....
作者: Zz笨影zZ    時間: 2010-1-6 17:46

邊方面
作者: da7lee    時間: 2010-1-6 17:51

原帖由 Zz笨影zZ 於 2010-1-6 17:46 發表
邊方面

邊方面都得
作者: Bread    時間: 2010-1-7 00:14

優:
音場廣闊
人聲夠出
lineout 推力一流
分離度很高  
定位無得彈
試下聽live CD,包你聽到好陶醉

劣:
太大部機
個touchscreen太過sensitive
播歌時亮起mon右聲道有底燥聲
有時播播下歌會skip左去下一隻歌(encode APE 格式時選"fast"就唔會出現這問題)
作者: bbc    時間: 2010-1-7 21:45

原帖由 Bread 於 2010-1-7 00:14 發表
優:
音場廣闊
人聲夠出
lineout 推力一流
分離度很高  
定位無得彈
試下聽live CD,包你聽到好陶醉

劣:
太大部機
個touchscreen太過sens ...


BROTHER , THIS PLAYER  PLAY .FLAC BETTER OR .APE ?
作者: 9527    時間: 2010-1-8 13:27

可惜上次上代理無得試聽
作者: henrywho    時間: 2010-1-8 15:28

原帖由 bbc 於 2010-1-7 21:45 發表
BROTHER , THIS PLAYER  PLAY .FLAC BETTER OR .APE ?


Every player plays FLAC better than APE.... bcoz' FLAC needs far less CPU power.
作者: Raymond    時間: 2010-1-9 00:06

小弟有部有意出售
部野其實幾正,,
1)睇到rmvb
2)聽flac好正, 同ipc有得fight
有過flac出唔到封面出唔到tag...開mon聽歌有明顯底燥..有機會播播下飛歌,,,
overall黎講,,,t51幾抵用, 1000以下應該可以佔到3甲
作者: henrywho    時間: 2010-1-9 11:05

"開mon聽歌有明顯底燥" .... circuit 都 design 得唔好
作者: Raymond    時間: 2010-1-9 14:18

原帖由 henrywho 於 2010-1-9 11:05 發表
"開mon聽歌有明顯底燥" .... circuit 都 design 得唔好

熄左mon就乜事都無
國產野都算係咁喇~
作者: countryboy    時間: 2010-1-10 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sillycheng    時間: 2010-1-12 11:52

國產野通常會有D你估唔到O既毛病,始終都會為左某D野搞到第2D地方有缺憾
作者: gogowhat    時間: 2010-1-16 09:34

有想過買依部同AINOL比較邊部好D呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2