作者: da7lee 時間: 2010-1-6 17:38 標題: 台電 t51大家點睇
如題.....................
作者: binbinbin123 時間: 2010-1-6 17:44
太大部....
作者: Zz笨影zZ 時間: 2010-1-6 17:46
邊方面
作者: da7lee 時間: 2010-1-6 17:51
邊方面都得
作者: Bread 時間: 2010-1-7 00:14
優:
音場廣闊
人聲夠出
lineout 推力一流
分離度很高
定位無得彈
試下聽live CD,包你聽到好陶醉
劣:
太大部機
個touchscreen太過sensitive
播歌時亮起mon右聲道有底燥聲
有時播播下歌會skip左去下一隻歌(encode APE 格式時選"fast"就唔會出現這問題)
作者: bbc 時間: 2010-1-7 21:45
原帖由 Bread 於 2010-1-7 00:14 發表
優:
音場廣闊
人聲夠出
lineout 推力一流![]()
![]()
分離度很高![]()
定位無得彈![]()
試下聽live CD,包你聽到好陶醉![]()
劣:
太大部機
個touchscreen太過sens ...
BROTHER , THIS PLAYER PLAY .FLAC BETTER OR .APE ?
作者: 9527 時間: 2010-1-8 13:27
可惜上次上代理無得試聽
作者: henrywho 時間: 2010-1-8 15:28
Every player plays FLAC better than APE.... bcoz' FLAC needs far less CPU power.
作者: Raymond 時間: 2010-1-9 00:06
小弟有部有意出售
部野其實幾正,,
1)睇到rmvb
2)聽flac好正, 同ipc有得fight
有過flac出唔到封面出唔到tag...開mon聽歌有明顯底燥..有機會播播下飛歌,,,
overall黎講,,,t51幾抵用, 1000以下應該可以佔到3甲
作者: henrywho 時間: 2010-1-9 11:05
"開mon聽歌有明顯底燥" .... circuit 都 design 得唔好
作者: Raymond 時間: 2010-1-9 14:18
熄左mon就乜事都無
國產野都算係咁喇~
作者: countryboy 時間: 2010-1-10 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sillycheng 時間: 2010-1-12 11:52
國產野通常會有D你估唔到O既毛病,始終都會為左某D野搞到第2D地方有缺憾
作者: gogowhat 時間: 2010-1-16 09:34
有想過買依部同AINOL比較邊部好D呀

