Board logo

標題: Creative Zen and Zen MX [打印本頁]

作者: pakcheongkwan    時間: 2009-6-13 23:33     標題: Creative Zen and Zen MX

之前creative出過zen, 之後又再出Zen MX
我就試下將zen mx個firmware入落zen度
但係唔work......

zen跟機個media explorer一向都唔好用, 見佢新出左個叫Creative Centrale
但又無話support zen, 最多只係zen mx
我心諗兩部機咁似, 就dl zen mx個version試下比zen用
一試之下得左, 好用過media explorer. 以後都可以唔用media explorer lu~
作者: kenneth_obee    時間: 2009-6-16 15:18

media explorer is not stable





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2