Board logo

標題: Sony Walkman X1000 日本官方價已出 [打印本頁]

作者: wong10    時間: 2009-4-14 15:59     標題: Sony Walkman X1000 日本官方價已出

16GB 40,000円
32GB 50,000円
好貴啊!!
http://www.sony.jp/CorporateCruise/Press/200904/09-0414/

作者: gtastegirl    時間: 2009-4-14 16:13

16gb 個價 同 i pod touch 一出時差唔多,亦吻合台灣的官方價,香港出時個價應該唔會差幾多。
作者: witon    時間: 2009-4-14 16:18

マルチ オーディオ/ビデオ コーデック(形式)対応

様々な音楽・ビデオコーデックを再生できます。
(音声対応コーデック)
MP3/HE-AAC/WMA※10/Linear-PCM/ATRAC/ATRAC Advanced Lossless/AAC※10
(ビデオ対応コーデック)
AVC(H.264/AVC)/MPEG-4/WMV※10。

頂 ! 你班倭蒄出快D靚貨地我哪喎
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 16:36

仲有隻深紅色
作者: hinschan    時間: 2009-4-14 16:46

3千港紙
作者: 病態賭徒    時間: 2009-4-14 16:46

唔知HK行貨會唔會被閻?
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 16:47

原帖由 病態賭徒 於 2009-4-14 16:46 發表
唔知HK行貨會唔會被閻?

除日本版外,你無可能再搵到non Z model
作者: wong10    時間: 2009-4-14 16:47

日本版有one-seg TV tuner
可能香港版會平d
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 16:51

原帖由 wong10 於 2009-4-14 16:47 發表
日本版有one-seg TV tuner
可能香港版會平d

8GB 2字頭,略略貴過ipod touch小小
作者: 1989813    時間: 2009-4-14 17:16

其實日本機sup唔support中文字架?
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-14 17:20

原帖由 1989813 於 2009-4-14 17:16 發表
其實日本機sup唔support中文字架?

日文版 support 日文有的漢字,但就算日文有都唔一定support倒。
行版應該 support 倒繁體字。
作者: 病態賭徒    時間: 2009-4-14 17:30

咁睇下行貨個Spec先
作者: alfwu    時間: 2009-4-14 18:02

唔知日本版定香港版D聲靚D呢
作者: kyle1358    時間: 2009-4-14 18:32

貴啊.....
想玩都俾唔起!!
作者: Adele    時間: 2009-4-14 19:04

冇得install program, web gadget都冇得用, 浪費晒個wifi
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 19:48

原帖由 Adele 於 2009-4-14 19:04 發表
冇得install program, web gadget都冇得用, 浪費晒個wifi

佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch
作者: 符碌    時間: 2009-4-14 20:22

X系一出,會唔會係香港買得到o既行貨機入面最勁o個部
支唔支援ATRAC/ATRAC Advanced Lossless都冇所謂,最緊要係支援mp3支援得好就得
作者: samsontung    時間: 2009-4-14 20:57

原帖由 rickywk 於 2009-4-14 19:48 發表

佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch

只要靚聲我不如買條IE-8仲好
作者: 符碌    時間: 2009-4-14 21:03

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 20:57 發表

只要靚聲我不如買條IE-8仲好


部機差,搭條神器都唔會好太多,呢D野係講求相輔相成
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 21:07

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 20:57 發表

只要靚聲我不如買條IE-8仲好

你個source差,神仙都難救
作者: wong10    時間: 2009-4-14 21:31

它的 internet browser 都幾差
好似無得zoom in zoom out
http://asia.cnet.com/tv/tech/music-play/0,39067331,44606926p,00.htm
有片
作者: rickywk    時間: 2009-4-14 21:45

原帖由 wong10 於 2009-4-14 21:31 發表
它的 internet browser 都幾差
好似無得zoom in zoom out
http://asia.cnet.com/tv/tech/music-play/0,39067331,44606926p,00.htm
有片

有,係底...

Btw, 佢o的Singlish都幾....
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-14 21:48

原帖由 符碌 於 2009-4-14 21:03 發表


部機差,搭條神器都唔會好太多,呢D野係講求相輔相成

同意,同比五千個大洋買 木頭 一樣道理,木頭仲要係 only player,無e加d機咁多function,不過係我聽過最好的 mp3 player,亦係將我隻 10pro 用得最好既機。
希望 sony e 部野唔好令人失望就好了。
作者: ayacalip    時間: 2009-4-14 22:29

sony 不愧是sony
作者: ayacalip    時間: 2009-4-14 22:30

唔知佢比A系音質好上幾多呢, 呢個先係重點
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-4-14 22:39

SONY A829 佢初出時$2680我都入咗 呢部都唔算貴啦
作者: 符碌    時間: 2009-4-14 22:47

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-4-14 22:39 發表
SONY A829 佢初出時$2680我都入咗 呢部都唔算貴啦


要等幾耐先跌到今日個價位,o個個價位出手抵D
作者: captain_tabasu    時間: 2009-4-14 22:53

所謂早買早享受, 遲買平幾舊...
點好...
作者: captain_tabasu    時間: 2009-4-14 22:56

原帖由 rickywk 於 2009-4-14 21:45 發表

有,係底...

Btw, 佢o的Singlish都幾....

我d信心番哂黎
作者: samsontung    時間: 2009-4-14 23:18

原帖由 rickywk 於 2009-4-14 19:48 發表

佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch


只sell靚音就唔會又加wifi又touch,
佢係擺明想打 ipod touch,大家羅黎比較都唔係好過份
作者: samsontung    時間: 2009-4-14 23:20

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-4-14 22:39 發表
SONY A829 佢初出時$2680我都入咗 呢部都唔算貴啦

我部A82x都係原價買,師兄有無打算再入貨?
作者: degtoshiya    時間: 2009-4-14 23:21

日本出A910系列個陣, 香港重未有A820系列我就買左A919, 之後對比返外型極度相似既港版A820, 可以話日版A919 個人覺得好聲D
今次X系我會照樣買日版
3個主要原因 :
1. A919同買過既日本貨經驗, 日本野都係買日版比較好...
2. 個人只係聽英日文歌 (大家可以無視XD)
3. 我覺得最重要既一點就係, 唔知今次X系用既S-MASTER 係唔係之前用開個粒, 單純換左製程, 如果係的話可以話我個人買硬日版,
Sony自己出CD, 係唱片商, 我唔認為佢會真心希望MP3好, 再者Sony S-Master其實都有一段好長既時間, 當初都係為左ATRAC 同PCM音源而設計, 雖然未聽過實機, 但係大拿拿3千幾銀我寧願托人幫我整部日版返黎好過囉去做白老鼠
真係要聽壓縮可能用返ATRAC比較好

個人淺見

[ 本帖最後由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:25 編輯 ]
作者: 符碌    時間: 2009-4-14 23:26

原帖由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:21 發表
Sony自己出CD, 係唱片商, 我唔認為佢會真心希望MP3好


唔一定,佢都要同市場其他廠商競爭
作者: samsontung    時間: 2009-4-14 23:28

原帖由 符碌 於 2009-4-14 23:26 發表


唔一定,佢都要同市場其他廠商競爭

ipod 食左佢好多市場,唔爭摺得lo
香港大概幾時有貨?
作者: alvin    時間: 2009-4-15 00:09

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 23:28 發表

ipod 食左佢好多市場,唔爭摺得lo
香港大概幾時有貨?

上官網睇話5月下旬喎........不過3千大元好似貴左D,不過一定有人買完上黎吹下佢點好?
作者: 病態賭徒    時間: 2009-4-15 00:36

of coz, hkepc has many 米王s
作者: PowerUser    時間: 2009-4-15 02:41

原帖由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:21 發表
日本出A910系列個陣, 香港重未有A820系列我就買左A919, 之後對比返外型極度相似既港版A820, 可以話日版A919 個人覺得好聲D
今次X系我會照樣買日版
3個主要原因 :
1. A919同買過既日本貨經驗, 日本野都係買日版比較 ...


我下月尾去日本都會買, 而家我都用緊日版 A916, 配上 UE triple.fi 10 Pro 真係完美, 又出到中文歌名

圖片附件: IMG_0028.JPG (2009-4-15 02:41, 190.24 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=831652&k=a8f961b0dd6963de9449ddc7a4978026&t=1782146376&sid=14leOMZbv2f


作者: 1989813    時間: 2009-4-15 03:33

原帖由 PowerUser 於 2009-4-15 02:41 發表


我下月尾去日本都會買, 而家我都用緊日版 A916, 配上 UE triple.fi 10 Pro 真係完美, 又出到中文歌名

can all the chinese text be displayed?
作者: PowerUser    時間: 2009-4-15 09:38

原帖由 1989813 於 2009-4-15 03:33 發表

can all the chinese text be displayed?

我未覺有中文字顯示不到
作者: winmanlai    時間: 2009-4-15 10:28

好貴....
作者: rickywk    時間: 2009-4-15 10:32

原帖由 PowerUser 於 2009-4-15 09:38 發表

我未覺有中文字顯示不到

以A series計,成套software kit都係一樣,只係DSP同casing顏色有唔同 (日版Vs海外版),所以無乜可能出唔到中文。

新X series相信都係一樣,但要留意netfront有冇做手腳 (但個人相信機會唔大)
作者: freedom123    時間: 2009-4-15 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wong10    時間: 2009-4-15 15:50

原帖由 rickywk 於 2009-4-15 10:32 發表

以A series計,成套software kit都係一樣,只係DSP同casing顏色有唔同 (日版Vs海外版),所以無乜可能出唔到中文。

新X series相信都係一樣,但要留意netfront有冇做手腳 (但個人相信機會唔大)


即是就甘入中文mp3
show到兼不用改mp3 tag
會不會亂碼
作者: Zz笨影zZ    時間: 2009-4-15 16:48

2千左右就會考慮入手既
3千就暫不考慮嚕
作者: keaan91    時間: 2009-4-15 16:55

貴到咁... =.="
作者: ~狄雲~    時間: 2009-4-15 17:36

呢個LV的玩家
已經唔係追求咩性價比

係好的貴一貴都買
作者: gisolury    時間: 2009-4-15 17:40

ipod touch 16/32G $2400/$3200

I think Walkman X will be similar price

You can check UK and US price, just the same as ipod touch

UK selling @ 207 pounds
作者: hinschan    時間: 2009-4-15 21:27

原帖由 gisolury 於 2009-4-15 17:40 發表
ipod touch 16/32G $2400/$3200

I think Walkman X will be similar price

You can check UK and US price, just the same as ipod touch

UK selling @ 207 pounds

selling @@?即係UK買得到?定一話我領悟錯....
作者: av117    時間: 2009-4-15 23:59

要開佢個 noice cancelling  要用埋跟機既 earphone 至得
仲以為o係機入面做埋 NC ,乜耳機都可以做到NC 耳機咁厲害

[ 本帖最後由 av117 於 2009-4-16 00:02 編輯 ]
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-16 00:13

原帖由 av117 於 2009-4-15 23:59 發表
要開佢個 noice cancelling  要用埋跟機既 earphone 至得
仲以為o係機入面做埋 NC ,乜耳機都可以做到NC 耳機咁厲害

今日方向日報話佢個 nc 係機入面加bo,仲有三級可以調教…
作者: wong10    時間: 2009-4-16 00:29

nc 其實同現在sony s series walkman 基本上一樣
作者: civic1217    時間: 2009-4-16 01:04

水貨機有冇英文MENU?
作者: PowerUser    時間: 2009-4-16 02:10     標題: 回覆 52# 的帖子

冇, Japanese ONLY
作者: SAISING    時間: 2009-4-17 02:56

部機 幾型仔呀 ~
作者: FeverZzz    時間: 2009-4-18 03:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tere    時間: 2009-4-18 03:41

其實遲D Sony Style 實有實物試, 大家到時可以上去試

另外.. 希望唔好用普通 donwload mp3 黎試,
試完就話部機係廢既...
作者: v908    時間: 2009-4-18 03:49

cp值很低. 如果半價就會考慮.
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-18 09:26

原帖由 v908 於 2009-4-18 03:49 發表
cp值很低. 如果半價就會考慮.

玩得高端就已經唔係玩 cp 了,係追求更完美,縱使只係10% - 20%的差距,只要是更接近完美,便是值得。
作者: FeverZzz    時間: 2009-4-18 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: heartshare    時間: 2009-4-18 11:24

原帖由 FeverZzz 於 2009-4-18 11:18 發表
邊度可以買到日版水貨?


X2 ...邊到買
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-18 11:35

原帖由 heartshare 於 2009-4-18 11:24 發表


X2 ...邊到買

團購區有師兄搞緊日本團購,你可以試下可唔可以搭單買一部,不過你又未聽過部機,係唔係真係咁好都係未知數,可能買左翻來同想像中有出入就唔係咁好啦。

無記錯日本果邊25號先正式發售。
作者: PSP    時間: 2009-4-18 14:05

我5月1日過東京應該會買 ..
作者: civic1217    時間: 2009-4-18 14:10

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-18 09:26 發表

玩得高端就已經唔係玩 cp 了,係追求更完美,縱使只係10% - 20%的差距,只要是更接近完美,便是值得。


同意
追求CP根本唔應該留意呢部機
作者: jackm4a1    時間: 2009-4-18 17:44

不如買i touch
作者: civic1217    時間: 2009-4-18 18:06

原帖由 jackm4a1 於 2009-4-18 17:44 發表
不如買i touch

1. IPOD TOUCH, NOT ITOUCH
2. 兩部機取向大有不同, 就咁比價錢冇咩意思
作者: siutsz    時間: 2009-4-18 18:19

原帖由 jackm4a1 於 2009-4-18 17:44 發表
不如買i touch

ipod touch同x1000完全係2個唔同方向黎架播
作者: Mitsume    時間: 2009-4-18 21:40

going to change from Ipod  Touch Gen 1 16GB ($3200 when I bought it ) to new X (16GB)... if Jap version is much much better than HK version, I will learn to use the Japanese menu

but still want bluetooth on it... or I will just go buy A829
作者: v908    時間: 2009-4-19 03:51

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-18 09:26 發表

玩得高端就已經唔係玩 cp 了,係追求更完美,縱使只係10% - 20%的差距,只要是更接近完美,便是值得。


聽過了嗎? 大家都好像有個錯覺, 東西越貴就越靚聲. 相信這也是SONY的策略吧.
作者: rickywk    時間: 2009-4-19 15:43

http://av.watch.impress.co.jp/docs/series/np/20090417_125604.html

真機試玩,連NW(唔係NWZ)都可以o係Windows D&D!
(當然只對應mp3, wma,ATRAC仲要用SS)
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-19 18:26

原帖由 v908 於 2009-4-19 03:51 發表


聽過了嗎? 大家都好像有個錯覺, 東西越貴就越靚聲. 相信這也是SONY的策略吧.


只係要計 cp 值的人硬要將佢同價錢掛勾,大家只係期待緊,佢加入左內置的amplifier s-master,對佢有期待都好正常。

重有唔係單是 sony 產品,高端影音產品、甚至是高端電腦產品永遠都唔會有人講cp的,只有好定唔好,講錢唔好玩 high end 野。

[ 本帖最後由 gtastegirl 於 2009-4-19 18:29 編輯 ]
作者: witon    時間: 2009-4-19 18:52



6極 input, 死sony 又玩野, 即系shure ,  EW9 吾比用
作者: rickywk    時間: 2009-4-19 20:09

原帖由 witon 於 2009-4-19 18:52 發表


6極 input, 死sony 又玩野, 即系shure ,  EW9 吾比用

佢有adapeter?

作者: FeverZzz    時間: 2009-4-20 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: witon    時間: 2009-4-20 02:11

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-18 11:35 發表

團購區有師兄搞緊日本團購,你可以試下可唔可以搭單買一部,不過你又未聽過部機,係唔係真係咁好都係未知數,可能買左翻來同想像中有出入就唔係咁好啦。

無記錯日本果邊25號先正式發售。

無團購系揾個去日本「搭單買一部 」
作者: PowerUser    時間: 2009-4-20 02:25

原帖由 witon 於 2009-4-20 02:11 發表

無團購系揾個去日本「搭單買一部 」

i'll goto Japan buy it at 23-30/5
anyone want to buy
作者: v908    時間: 2009-4-20 02:35

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-19 18:26 發表


只係要計 cp 值的人硬要將佢同價錢掛勾,大家只係期待緊,佢加入左內置的amplifier s-master,對佢有期待都好正常。

重有唔係單是 sony 產品,高端影音產品、甚至是高端電腦產品永遠都唔會有人講cp的,只有好定唔好,講錢唔好玩 high end 野。


你都講得幾豪邁, 做生意的就是能看準某些人的心態.
一部mp3機3千幾蚊, 賣家總要做一兩個賣點出來吸引買家,
閣下買了不妨說說感受.
作者: witon    時間: 2009-4-20 05:13

原帖由 v908 於 2009-4-20 02:35 發表


你都講得幾豪邁, 做生意的就是能看準某些人的心態.
一部mp3機3千幾蚊, 賣家總要做一兩個賣點出來吸引買家,
閣下買了不妨說說感受.

touch screen , wi -fi, active noise canceling  內置的amplifier s-master ( <- new technology is always expensive),

japan version:compressed lossless
作者: witon    時間: 2009-4-20 05:13

原帖由 PowerUser 於 2009-4-20 02:25 發表

i'll goto Japan buy it at 23-30/5
anyone want to buy


interested in getting a829 japan version,
作者: sup    時間: 2009-4-20 09:13

原帖由 witon 於 2009-4-20 02:11 發表

無團購系揾個去日本「搭單買一部 」

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1201737&extra=page%3D1
Don't forget 秋葉原團, it is not just for computer
if you guys want to make order on latest Sony MP3
you order before deadline you can pick up in the first week of May
please reply in post for price quote

[ 本帖最後由 sup 於 2009-4-20 09:18 編輯 ]
作者: 符碌    時間: 2009-4-20 09:25

原帖由 v908 於 2009-4-19 03:51 發表


聽過了嗎? 大家都好像有個錯覺, 東西越貴就越靚聲. 相信這也是SONY的策略吧.


SONY高階野不嬲都係質素o既保證
作者: Adele    時間: 2009-4-20 09:28

原帖由 v908 於 2009-4-20 02:35 發表


你都講得幾豪邁, 做生意的就是能看準某些人的心態.
一部mp3機3千幾蚊, 賣家總要做一兩個賣點出來吸引買家,
閣下買了不妨說說感受.


吃不到的葡蔔是酸的
作者: FeverZzz    時間: 2009-4-20 10:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-20 11:17

等佢出左行貨,試聽同睇睇行版同日版有咩分別先扑鎚都未遲,期待還期待,都要實際試下先知龍與鳳。
作者: Mitsume    時間: 2009-4-20 14:40

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-20 11:17 發表
等佢出左行貨,試聽同睇睇行版同日版有咩分別先扑鎚都未遲,期待還期待,都要實際試下先知龍與鳳。


+1, agreed.
作者: rickywk    時間: 2009-4-20 17:05

頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000

[ 本帖最後由 rickywk 於 2009-4-20 17:06 編輯 ]
作者: Mitsume    時間: 2009-4-20 19:18

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 17:05 發表
頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000


can't use leather case?
作者: 符碌    時間: 2009-4-20 21:15

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 17:05 發表
頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000


用絨布套咪算囉
作者: rickywk    時間: 2009-4-20 21:20

原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:15 發表


用絨布套咪算囉

但無得掛頸,本身部機無掛頸繩孔,要靠膠套
作者: 符碌    時間: 2009-4-20 21:24

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 21:20 發表

但無得掛頸,本身部機無掛頸繩孔,要靠膠套

咁貴o既野都係唔好掛頸好D
作者: rickywk    時間: 2009-4-20 21:27

原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:24 發表

咁貴o既野都係唔好掛頸好D

但我慣o左,話跳就跳
作者: andyoooooobun    時間: 2009-4-20 22:21

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 21:27 發表

但我慣o左,話跳就跳

禁大舊野搞笑o左d
作者: av117    時間: 2009-4-21 22:36

要用行貨聽 Loseless Music 係未一定要用 wav?
連 AAC / HE-AAC 都冇的話我買水貨好過

[ 本帖最後由 av117 於 2009-4-21 22:49 編輯 ]
作者: av117    時間: 2009-4-21 22:42

原帖由 rickywk 於 2009-4-19 20:09 發表

佢有adapeter?

天線來的
作者: rickywk    時間: 2009-4-21 23:09

原帖由 av117 於 2009-4-21 22:42 發表

天線來的

FM天線唔係用earphone已經得?
作者: av117    時間: 2009-4-21 23:33

原帖由 rickywk 於 2009-4-21 23:09 發表

FM天線唔係用earphone已經得?

比 1seg 用

圖片附件: 未命名 - 2.jpg (2009-4-21 23:33, 17 KB) / 下載次數 24
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=835042&k=57f84947d6e8da7b9f4f33bded86c439&t=1782146376&sid=14leOMZbv2f


作者: rickywk    時間: 2009-4-21 23:35

原帖由 av117 於 2009-4-21 23:33 發表

比 1seg 用

唔記得日本機有1seg
作者: witon    時間: 2009-4-22 05:22

原帖由 av117 於 2009-4-21 22:36 發表
要用行貨聽 Loseless Music 係未一定要用 wav?
連 AAC / HE-AAC 都冇的話我買水貨好過


行貨best quality for compressed is 320kbps mp3, no other compressed lossless  format
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-22 09:44

原帖由 witon 於 2009-4-22 05:22 發表


行貨best quality for compressed is 320kbps mp3, no other compressed lossless  format

但香港spec官網寫有 acc-lc 同 wav 架bo
作者: gisolury    時間: 2009-4-26 18:32

Japan seems released...HK has parallel import mei ar?
作者: ipkim    時間: 2009-4-26 18:49

You buy this via pricejxpxn now





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2