作者: ex100 時間: 2022-11-19 11:06 標題: 4千左右,雷射機有雙面scan有得用代用粉, 邊隻型號機彩色好?
本帖最後由 ex100 於 2022-11-19 11:08 編輯
我明白雷射機咁既價錢彩色印下文件就算, 但邊部比較好呢? 因唔想用噴墨, 我每星期未必印一張
暫時睇中 MF645cx
我用開 brother 黑白雷射機, 冇投訴, 但有段 youtube 片 show 某型號彩色好淡...接受唔到
想上網搵下 MF645cx 印相效果但冇咩結果, 都係開箱多
同埋 MF645cx 個 lcd, 唔用時有冇得收起? 凸晒出來唔夠位放...驚行出行入撞甩 @.@
介紹下, 謝謝各位
作者: KinChungE 時間: 2022-11-19 14:40
Brother color laser差就一定, 唔係淺色, 係啞色
MF645Cx唔會好好, 算正正常常咁, mon係冇得收起
只計彩色質素就一定Fuji Xerox/Fujifilm最好, 不過比較多少毛病/Menu反應較慢
作者: ex100 時間: 2022-11-19 15:25
就係啞色, 我個人睇條片見到唔開胃
Fuji Xerox 有冇咩機有雙面 scan 同埋代用粉?
thank
作者: ex100 時間: 2022-11-19 15:25
同埋Fuji Xerox 有咩小問題? 一般人難接受嗎?
作者: KinChungE 時間: 2022-11-19 16:46
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
例如呢個, 道門會自己彈開少少扣唔實
用落就會覺得C325z用料係麻麻地
比起上代CM315z明顯慳料
作者: ex100 時間: 2022-11-20 21:22
剛上淘寶搵代用粉, 睇定D價錢再決定邊部
c352z 除返張數都好似貴過 MF645Cx 代用粉
c352z 搵唔到有得賣硒鼓, 問左賣家都話得代用粉
上代 CM315z 就話 scanner 勁易壞, 今代 C325z 有冇呢個問題? scanner 仲係越南做?
又調返轉問
MF645Cx 有咩缺點? 有冇師兄分享下
聽說 feeder 好膠易斷?
謝謝各位分享
作者: KinChungE 時間: 2022-11-21 01:56
MF645Cx最大缺點係成日冇貨
CM315z我公司同自己都有買, 都係越南scanner, so far 3年仲未壞, 唔知係咪早期果D先易壞
個人覺得, Fuji Xerox唯一贏既係print quality
如果呢樣野唔係首要, Canon基本上贏哂
作者: ex100 時間: 2022-11-22 09:53
問左好多間645cx都冇貨, 真係全香港都冇貨???
c325z 都係驚個 scanner...再諗下先 @.@
謝謝
作者: ex100 時間: 2022-11-23 13:29
見到另一部 FUJIFILM ApeosPort C2410SD 好似同 c325z 功能一樣
其實有咩分別呢好似大家都買 c325z 少人講 C2410SD
作者: KinChungE 時間: 2022-11-23 19:06
見到另一部 FUJIFILM ApeosPort C2410SD 好似同 c325z 功能一樣
其實有咩分別呢好似大家都買 c325z 少人講 ...
ex100 發表於 2022-11-23 13:29
C2410SD係Pantum OEM既Color Laser
C325z係Fuji Xerox自家S-LED
買前者的話不如直接買Pantum, 仲平
作者: ex100 時間: 2022-11-23 21:17
C2410SD係Pantum OEM既Color Laser
C325z係Fuji Xerox自家S-LED
買前者的話不如直接買Pantum, 仲平 ...
KinChungE 發表於 2022-11-23 19:06
奔圖個網話 "【更新】PANTUM在香港和澳門發售的型號為香港行貨版。由於內置晶片不同,因此不適用於中國大陸或其他海外地區發售的碳粉盒和其它耗材,並可能導致硬件損壞。"
即係唔用得淘寶碳粉? 會唔 work? 佢原裝粉都幾貴...
其實可能平碳粉係最重要考慮...
自己用開 brother 黑白 laser, 冇咩投訴, 但勁多人話彩色超級差, 到底差成點?
個個牌子都有好多人話衰
hp - scanner 歪既
brother - 彩色好唔得, 文件都偏色
c325z - 驚同上代一樣 scanner 問題
canon - 無貨呀 ~~~
部部都爭d爭d, printer 技術好難做得好? 點解 d 廠咁差架...
作者: KinChungE 時間: 2022-11-23 21:36
你預左Pantum冇代用
Fuji Xerox雖然有代用, 但係要用低溫粉+有鐵粉
好多代用是但入D粉落去用兩三次就壞機
另外, color機建議你唔好用代用, 一用就明顯差哂啞哂色
Brother color唔係偏色, 而係又灰又啞好似報紙咁既色
作者: ex100 時間: 2022-11-25 09:27
你用緊原裝定代用? 代用有冇牌子介紹?
我見佢代用都唔平, 一套都差唔多900港紙
反而 645cx 代用平到笑一套2百3百左右...個粉盒仲要連埋個鼓
問左幾間都話唔知幾時有貨, 奇怪...缺零件? 缺運輸? 點解會斷貨斷到咁
作者: KinChungE 時間: 2022-11-25 13:31
缺晶片, 搞到商用機都要冇chip照賣, 然後教user手動unlock
https://www.usatoday.com/story/t ... hortage/9183286002/
貨源有限, 梗係整貴機先
平機冇貨有得佢
作者: door_jam 時間: 2022-11-25 14:15
以前用過3部Xerox LED printer,3部都係好快無載體印到有啲色印唔到,機價係平,顏色係靚,用代用碳粉,載體問體解決唔到的話,幾平都唔會再買。唔知而家改善咗未。
幾年前改用CANON MFC laser printer
作者: jimking332 時間: 2022-11-25 17:30
其實你要印咩彩色文件? 比自己睇定比客睇? 如果主力只係普通黑白字(加插部份彩色highlight文字), 加部份彩色圖表同插圖, 我又唔覺Brother color laser真係差到如你口中咁唔開胃level喎. 我自己用左3年, 可能要求唔高, 都叫收貨.
另外, 你有冇唔開胃條link睇下, 我想比較下我部機同條片彩色效果.
作者: jimking332 時間: 2022-11-25 17:33
有冇link睇下點樣又灰又亞法?
作者: andy2090 時間: 2022-11-27 14:17
點樣先知道部機係咪用低溫碳粉
作者: 惡魔城城主 時間: 2022-12-9 16:03
用"代用粉"....見大部大部都賴野, 點都一定有漏粉入鼓果堆野度, 先講唔壞機先~之後永久性會出現回點/線之類, 返唔到轉頭但又唔係真係平好多, 除非你本身識點拆點清洗, 又除非根本冇要求/所謂地消耗式PRINT到佢唔得直接換下部咁用就OK
作者: jimking332 時間: 2022-12-20 09:27
你見邊D型號同邊度買既代用toner瀬野? 我親身brother 3770W用左兩年TB代用, 印左超過二千張, 一D事都冇.
作者: 惡魔城城主 時間: 2022-12-20 10:33
我自己就Brother大約係MFC-9120CN果堆model........只用過一次果條痕依家都搞唔走, 每PRINT加邊上至下有條淺線
以前公司就係D HP舊機2055DN/P2015(仲有一兩部)大約model太耐都唔記得了, 用一次就瀬一次, 雖然代用TONER都不是我揀的
淘我未試過, 以前未有得淘係香港用都搞到咁邊敢仲玩淘............師兄你淘都冇事用咁多年有眼光啊
作者: jimking332 時間: 2022-12-20 13:28
你以前係香港買既代用toner, 好可能係十年八年前既大陸貨, 買著D次品瀨野唔出奇. 宜家TB代用品質已經好左好多. 我淘個款係3000張50人仔(你當print到1500張), 間野仲有代用鼓賣, 都係六十幾人仔, 鼓加toner換晒, 應該可以搞返掂你條痕既問題. 有時D野唔好一竹高打成船人, 仲要打N年. 每隔幾年試下D新野, 你會有完全不一樣既體驗.
作者: 惡魔城城主 時間: 2022-12-20 16:51
都唔係"打唔打成船人"問題, 你諗返以前一舊咁既toner換來既就係"換過部機"或者"差唔多換過部機既價錢地換零件換鼓", 等同一野就廢部機武功, 有main既機就更加唔用.....見過鬼都怕黑
點知依家可以幾十蚊代用鼓都有啫......... 等我部brother要換toner下次都上去搵下先~
作者: jimking332 時間: 2022-12-20 20:18
其實我十幾年一直用brother laser, 不過之前用黑白, 前後幫襯過三四間唔同TB店, 全部都冇出現過你既問題, 我諗你只係唔好彩係香港買左隻品質差既黑牌子, 可否開名, 等C兄避免再瀨野?

