標題: HP printer 問題 [打印本頁]
作者: hkmix 時間: 2016-8-6 17:22 標題: HP printer 問題
其實依家用代用墨 / 假墨....係唔係會鎖機架?
因為本身都好小用PRINTER.....但可能幾個月先會PRINT 小小野......之前買左新墨.....用左2次度...今日再用....發現干晒了.....勁唔抵......有冇人知如果用代墨會唔會有問題呢?
作者: ncl 時間: 2016-8-6 18:16
建議每星期最少用一用部PRINTER,同熱風筒吹下個墨盒,有機會用得返
代用墨擺得耐一樣會乾墨
作者: hkmix 時間: 2016-8-6 18:19
謝謝你的回覆...因為如果代用墨WORK...我買代用算...因為貪佢平....最緊要我唔係成日用.....如果100蚊 影得幾張紙太貴了....我係淘寶搵過....都係賣緊30蚊左右人仔...計番都係40蚊HKD左右。。。。感覺抵好多。。。
作者: ncl 時間: 2016-8-6 18:52
但你都係要KEEP住用下個PRINTER,2星期唔用下,個墨頭已經開始乾
作者: KinChungE 時間: 2016-8-7 19:10
噴墨機預左一定有咁既問題
比較好少少就係Canon
但係如果成日N年都唔印一次, 建議用laser/led printer
唔會有以上問題

