作者: peterchu1 時間: 2016-4-17 18:44 標題: 想買部舊 server 試野 , 黃金係咪有得買
有同事用左千零蚊買左部舊 server 試野 , 請問黃金係咪有得買 , 大家有冇建議應該買咩牌子型號較好 ?
thanks
作者: 原明 時間: 2016-4-17 18:48
新高登可能適合多d。
作者: weatherboy 時間: 2016-4-17 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog 時間: 2016-4-18 00:35
德國網 全新 hp gen8 microserver $1800 送到香港
作者: peterchu1 時間: 2016-4-18 22:50
師兄 , 曾經訂過 ?
千幾蚊好似好抵呀
作者: edl0025 時間: 2016-4-19 10:11
回覆 5# peterchu1
訂過好安全。。。。 記住申請voucher 平EUR10
作者: cosine 時間: 2016-4-19 10:51
回覆 4# fatdog
德國網??
作者: fatdog 時間: 2016-4-19 10:57
computeruniverse

