Board logo

標題: 約5-6舊水買printer,有d咩選擇...?? [打印本頁]

作者: bu0913    時間: 2016-3-5 19:00     標題: 約5-6舊水買printer,有d咩選擇...??

係屋企用,主要印下單,影下印,間唔中印下,或者用wifi印下手機d相,但唔會日日大量打印,印得快定慢冇所謂,最緊要簡單易用易set,se完t一次之後就唔洗再搞

我尋日去ssp睇過下,見有部3合1 CANON MG3670賣$570,岩我心水,但我咁岩見到下面有位師兄話set機比較麻煩,另外有部差唔多款既,冇留意型號,就貴小小,賣$670,機上有個細細普通個d單色mon,而用既墨同MG3670唔同,用5色獨立墨盒,我唔知兩者有咩分別,店員過只要其中一隻色用晒,就乜都印唔到,好似用其他色代替文字都唔得....??小弟對printer完全冇認識,所以想問下大家有咩介紹....??諗住呢一兩日去買

唔該晒,幫幫忙,實在太耐冇上過來,我已經對電腦野脫晒節
作者: jk2019    時間: 2016-3-5 19:20

一定係用 "獨立墨盒" 好, 邊隻色冇墨就換新墨, 既環保又省錢
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-5 20:41

回覆 1# bu0913
幾佰一定買EPSON有你要的功能又易用易set
作者: bu0913    時間: 2016-3-7 10:40

回覆  bu0913
幾佰一定買EPSON有你要的功能又易用易set
問題大2011 發表於 2016-3-5 20:41


有冇咩型號介紹...?
XP-225點睇...?
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-7 11:55

本帖最後由 問題大2011 於 2016-3-7 11:58 編輯

回覆 4# bu0913


    wf-2631我用緊OK的$^&)SSP買

XP-225冇送稿冇FAX
作者: bu0913    時間: 2016-3-7 12:30

回覆  bu0913


    wf-2631我用緊OK的$^&)SSP買

XP-225冇送稿冇FAX
問題大2011 發表於 2016-3-7 11:55

送稿同FAX我冇呢個需要,你講個部官網價賣$828,你SSP買幾錢...?

仲有冇其他機可以揀...??3合1就OK
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-7 18:54

回覆 6# bu0913

670
作者: ckwk    時間: 2016-3-7 18:57

小心機平但碳粉貴,宜考慮埋會否有代用碳粉匣
作者: bu0913    時間: 2016-3-7 22:38

買左epson xp-225,唔識搞用wifi來打印,除左呢樣之外,其他正常都ok

有冇人有經驗..?大概係點set,本身冇說明書,得張最基本既說明書,上網dwonload個個又只得英文,未能完全了解內容

希望有師兄指點下,唔該晒
作者: loading    時間: 2016-3-8 10:11

HP envy 4500 or 4520?
HP easily install and use
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-8 16:48

買左epson xp-225,唔識搞用wifi來打印,除左呢樣之外,其他正常都ok

有冇人有經驗..?大概係點set,本身冇說明 ...
bu0913 發表於 2016-3-7 22:38


epson xp-225      $?
作者: bu0913    時間: 2016-3-9 04:33

回覆 11# 問題大2011


    wifi搞掂了,買左$530,差唔多價錢既hp好平,又有mon,但就大部左d,而epson呢部細d,所以揀左佢
作者: bu0913    時間: 2016-3-9 04:36

HP envy 4500 or 4520?
HP easily install and use
loading 發表於 2016-3-8 10:11



    的確係,只係大部左d
作者: boaykf    時間: 2016-3-13 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peacehoperisc    時間: 2016-3-13 22:54

幾佰一定買EPSON有你要的功能又易用易set
X2
boaykf 發表於 2016-3-13 13:51



    HP 都易 set wifi, Canon 就難 set wifi
作者: takeoto    時間: 2016-3-15 15:37

本帖最後由 takeoto 於 2016-3-15 15:43 編輯

我都比人介紹部canon3670,wifi好難攪架?我既需求用版主差不多.。。

樓主呢部可唔可以用代用墨?

via HKEPC Reader for Android
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-17 17:12

我都比人介紹部canon3670,wifi好難攪架?我既需求用版主差不多.。。

樓主呢部可唔可以用代用墨?

via HKE ...
takeoto 發表於 2016-3-15 15:37


可以不過要買代用墨盒先
作者: takeoto    時間: 2016-3-17 19:33

可以不過要買代用墨盒先
問題大2011 發表於 17/3/2016 17:12

代用墨耐唔耐用?我試過幾隻效果都好差。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: 問題大2011    時間: 2016-3-17 20:35

代用墨耐唔耐用?我試過幾隻效果都好差。。。。

via HKEPC Reader for Android
takeoto 發表於 2016-3-17 19:33



    耐唔耐用見仁見智.以EPSON計買大陸原裝嗰隻一套黑加彩最小印各二千張





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2