標題: HP M177fw 定 fuji xerox cm115w 印得靚D? [打印本頁]
作者: wsoft2002 時間: 2015-10-2 11:56 標題: HP M177fw 定 fuji xerox cm115w 印得靚D?
本帖最後由 wsoft2002 於 2015-10-2 12:37 編輯
小弟想買一部 color laser ,家用的!
請問邊部印得靚D、又或姐係3千內有冇重好D架?
我的要求
可駁網絡(Lan 或 Wifi)
彩色要印得靚
要有Scanner、可當影印機用
謝謝!
作者: oYueno 時間: 2015-10-5 01:14
本帖最後由 oYueno 於 2015-10-5 01:16 編輯
回覆 1# wsoft2002
HP 碳粉連感光鼓一起換 使用維護好但好很費
最憎D只換碳粉不換連感光鼓 AND developer(細LASER PRINTER)會溜碳粉
如果保養唔包感光鼓 AND developer就 返廠整不特只代理一定幫你放血
作者: KinChungE 時間: 2015-10-5 17:49
彩色要印得靚 <-- Fuji Xerox啦, HP免問
作者: rayad 時間: 2015-10-5 21:14
hp 尼部係古粉分離,粉盒還粉盒換,古還古換
不過尼部hp係4 pass機,印得慢少少,家用夠晒
古比較貴,古=感光古加廢粉古
