作者: jnuterry 時間: 2015-9-15 12:10 標題: 我真係服左epson
話說上個月落腦場買左部新既打印機l655,貪佢原裝供墨+自動翻紙。點知一個月就同我出error罷工,我心諗好彩,嗰陣第一時間上hk個網reg左,可以做上門維修,所以我今日就打電話上去,點知佢話:唔好意思啊先生,我地呢邊無呢個型號既資料......最後佢叫我留個電話俾佢。呢件事我真係覺得好恐怖,一間公司既行政混亂到咁都得
作者: neofung 時間: 2015-9-15 15:57
epson hk,廣告/網站/門市 唔同步已經有一段時間,
估唔到連維修部都無資料咁搞笑 XDDDDD
作者: redhothits 時間: 2015-9-16 20:13
咁得人驚?!
咁即係無保養?
作者: SEIKO 時間: 2015-9-16 21:59
回覆 1# jnuterry
咁距又真係過份左D
作者: TH30 時間: 2015-9-16 22:03
下一句係:我地師傅都未學識點整
作者: neofung 時間: 2015-9-16 22:14
回覆 3# redhothits
應該係仲未識點整 XD
作者: neofung 時間: 2015-9-16 22:17
回覆 4# SEIKO
咁好心你管教下香港班友啦
seiko epson hk真係好唔掂
作者: SEIKO 時間: 2015-9-16 22:20
回覆 7# neofung
躺著中槍
個名係當年亂改...
作者: maxlau1985 時間: 2015-9-19 15:45
可能model 停產左
又或者係水貨機(其他地區銷售)
作者: KinChungE 時間: 2015-9-19 17:41
L655呢個model好新, 新到香港官網都未update放出黎
邊有可能咁快停產
作者: 打工戰士 時間: 2015-9-19 18:00
啱啱買咗部 EPSON AL-M200DW
作者: iamgozilla 時間: 2015-9-19 19:27
懷念朱恩

作者: siumingo3o 時間: 2015-9-27 00:41
電子野 撞手神嫁姐

