作者: 主人 時間: 2014-6-2 21:38 標題: 好過airpad pro3
好過既定義係指滑過
要滑過airpad pro3的, 有甚麼選擇?
請寫明是甚麼材質
作者: raisin 時間: 2014-6-3 12:28
為咗可以答到師兄問題, 請問師兄覺得以下幾張墊既滑度如何? (請排列)
布墊, 例如SS QcK/Razer Goliathus
硬膠墊, 例如SS 4HD/Razer Destructor
鋁墊, 例如SS SX/Razer Manticor
玻璃墊, 例如 SS I2
Airpad Pro 3
每個人對"滑"既定義都唔同, 請師兄明示
作者: 主人 時間: 2014-6-4 00:32
這個有少少難度, 因為我一張都未用過
而想搵個有得試齊的地方, 香港又搵唔到
作者: sneakaholic 時間: 2014-6-4 01:32
題外話
請問邊到有airpad pro賣?
作者: 主人 時間: 2014-6-4 02:37
依個疑似代理的網頁有個list寫左邊度有得賣
不過就無寫鼠腳的資料, 所以有D擔心去到無鼠腳買
http://www.srsworks.com/about/reseller_c.php
作者: raisin 時間: 2014-6-4 09:52
本帖最後由 raisin 於 2014-6-4 11:43 編輯
呢幾種質地既 "滑" 係唔同的
個人覺得最滑 (又順又快) 係 SS I-2, 再用埋SS I-2送的鼠腳, 或者用Teflon貼紙貼住鼠腳
差唔多咁滑的有Artisan 紫電改 Mid... 但要夾鼠腳, 某D鼠腳會刮墊... 面頭的coating亦易甩
此外, 就係大廠出品的鋁墊 (大陸細廠果D未用過唔知) 如SS SX, Razer Manticor... 都係要用Teflon貼紙
Roccat Taito係一塊"絲一般順滑"的布墊... 不過比起上面講既墊慢D
其他布墊如QcK, Artisan Zero等, 都有類似 "絲" 既順滑感, 不過阻力更大
要快可以揀SS 4HD, 但有顆粒感所以我覺得唔算 "滑"
以上純屬個人見解, 並非甚麼客觀標準
參考: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=20#pid28826686
Edit: 我覺得Airpad Pro 3 既順滑... 係稍微鞋過鋁墊/玻璃墊/紫電少少, 但比大部份其他墊都順&滑的... 又唔怕唔夾鼠腳, 唔駛用Teflon Tape... 我覺得要順滑的話佢真係無得輸... 不過好貴

作者: 主人 時間: 2014-6-4 14:46
又順滑, 但又阻力大
這個好難想像
不如我咁諗: 所有高級鼠墊都比較普通鼠墊滑
但咁選擇其實都仲係太多
如果係咁, 我不如用第二個角度去選擇
(數字代表優先度)
1. 要易清潔, 所有布墊一律out
2. 要盡量減少對鼠腳的損耗, 要少D磨蝕鼠腳
3. 耐用, 唔好有"比鼠腳磨蝕"的問題
如果改成咁, 仲有幾多選擇淨低?
作者: jonathanyu 時間: 2014-6-4 15:18
回覆 7# 主人
作者: raisin 時間: 2014-6-4 17:24
咁又鞋, 阻力又低, 你又想唔想像到?
要符合呢D要求... 最接近都係Airpad Pro 3 架啦
如果唔介意用padsurfer/teflon tape, 咁玻璃/鋁墊都符合你D要求既
不過注意一點, 有一個說法, 係Teflon本身特質係靠面層份子剝落, 痴係物件上去造成低磨擦... 所以Teflon磨下磨下點都會甩既
http://www.chemguide.co.uk/qandc/ptfe.html
所以要兩邊都唔傷, 基本上係無可能
作者: 主人 時間: 2014-6-4 17:57
其實我又唔係要兩邊都唔傷既, 我只係想要耐用
例如鼠墊和鼠貼, 要全塊/全粒 都係用滑的物質製造, 唔好淨係得面頭一層coating, 咁就唔耐用了
作者: raisin 時間: 2014-6-4 18:00
(Teflon) 唔係面頭一層... 係keep住磨走最面層 (即係原本既第二層會變成面層), 最終磨走晒
至於選擇, 上面都講咗
唔用Teflon貼紙 -> Airpad Pro 3
用Teflon貼紙 -> I2 / 鋁墊
Teflon貼紙五金鋪有賣, 十幾廿蚊一卷夠你用幾十年
作者: 主人 時間: 2014-6-4 22:04
其實我有卷特厚特闊的Teflon, 香港買唔到的, 用左幾年都磨唔晒, 仲想散賣咁D出去添
I2唔係話絕晒版了嗎?
作者: raisin 時間: 2014-6-5 13:38
有二手既...
作者: 主人 時間: 2014-6-10 22:02
岩岩收左airpad, 試用中
但覺得同我以前塊海棉卡通墊差不多咋喎
係咪一定要加鼠腳先有效果架?
作者: 主人 時間: 2014-6-11 02:41
本帖最後由 主人 於 2014-6-11 11:06 編輯
岩岩貼完日光
而家就真係好順, 但未夠滿意
諗起年幾前, 係woodhouse見過一隻mouse pad
係一塊硬膠, 上面有層黑色物料, 成個樣好似D勁cheap的mouse托咁樣
但好神奇, 佢係超滑, 乜都未痴既mouse放上去, 已經滑過我而家airpad+日光
但果塊野又係不明的牌子, 起碼係我當年唔識既牌子
我印象最深刻既係, 塊野摸落去, 十足十摸落張粗沙紙咁既feel
唔知有無人認識我講緊既依塊pad呢?
作者: raisin 時間: 2014-6-11 11:56
有無相? woodhouse賣的mousepad好大機會係elecom吧... 原來咁滑? 下次留意下先
日光係乜?
作者: 主人 時間: 2014-6-11 15:27
本帖最後由 主人 於 2014-6-12 00:23 編輯
記錯名, 係日東先岩, 高溫膠布
搵到了, exactly就係依款
http://www.elecom.asia/Category/Product/1008
得閒再去試下, 可惜我唔中意佢有個手墊, 唔岩我個放既位
不過佢話用PP材質咋喎, 咩黎, 印象中一般膠製品就係依個

