作者: nkwhahaha 時間: 2013-12-31 01:41 標題: 想買只mouse,睇中左cyborg rat7? (UPDATE, 又睇岩SS sensei)
本帖最後由 nkwhahaha 於 2013-12-31 16:00 編輯
見佢海淘返黎都係五百几,好似几抵咁
而家用緊哥只唔使兩百, 都算係gaming mouse, 但用左一年個微動又壞壞地。
見評價只rat7個微動又好似唔耐用, 自己換又無工具焊。
打算買只靚少少ge平時用,唔係價錢貴,而係真係“靚”
打機繼續用返壞哥只,都係人機lol姐
有無其他好介紹呢?
作者: henryFakesmile 時間: 2013-12-31 03:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SEED 時間: 2013-12-31 08:20
睇落係型
但用落手感唔好唔好就唔知

作者: raisin 時間: 2013-12-31 09:17
RAT7個sensor好易出事, 唔建議
Razer Steelseries CM Storm Roccat Logitech 呢D牌子比較穩陣
最緊要避開 "Philip Twin Eye" 呢個sensor
微動係機械零件, 本身壽命有限... 如果貴mouse壞微動就拎去整, 平mouse就自己整 (如識燒焊) 或者買過隻新啦~
作者: 小彤少 時間: 2013-12-31 11:02
Philip Twin Eye!!!!伏中之王!有佢既SENSOR都可以避開唔洗買.
作者: wing61314 時間: 2013-12-31 15:40
好睇唔好用
作者: nkwhahaha 時間: 2013-12-31 15:56
本帖最後由 nkwhahaha 於 2013-12-31 15:59 編輯
睇左一輪~~原本諗住轉 RAZER DeathAdder, 見佢評價都几正面~但個樣就覺得無咩特色~
之后又睇到只~SteelSeries SenSei, 覺得都几OK~
但~~要唔要買RAW好呢?
為左個LED燈, 洗多几百蚊~好似好唔抵咁?佢地分別大唔大呢?
作者: raisin 時間: 2013-12-31 16:21
Sensei多過Raw好多內涵, 例如 32bit ARM processor, 變色燈, 鋁coating, 好D既造工, 底部LCD等
但其實用落係無乜分別
作者: michaelyiu10 時間: 2014-1-1 11:37
如果而家linke仲有個promte我覺得買sensei都ok抵,原價好似800幾去到650都抵玩,但係而家個特價仲有冇你就要問返linke啦

