Board logo

標題: [操作疑難] 想買只mouse,睇中左cyborg rat7? (UPDATE, 又睇岩SS sensei) [打印本頁]

作者: nkwhahaha    時間: 2013-12-31 01:41     標題: 想買只mouse,睇中左cyborg rat7? (UPDATE, 又睇岩SS sensei)

本帖最後由 nkwhahaha 於 2013-12-31 16:00 編輯

見佢海淘返黎都係五百几,好似几抵咁

而家用緊哥只唔使兩百, 都算係gaming mouse, 但用左一年個微動又壞壞地。

見評價只rat7個微動又好似唔耐用, 自己換又無工具焊。

打算買只靚少少ge平時用,唔係價錢貴,而係真係“靚”
打機繼續用返壞哥只,都係人機lol姐

有無其他好介紹呢?
作者: henryFakesmile    時間: 2013-12-31 03:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SEED    時間: 2013-12-31 08:20

睇落係型
但用落手感唔好唔好就唔知
作者: raisin    時間: 2013-12-31 09:17

RAT7個sensor好易出事, 唔建議

Razer Steelseries CM Storm Roccat Logitech 呢D牌子比較穩陣
最緊要避開 "Philip Twin Eye" 呢個sensor

微動係機械零件, 本身壽命有限... 如果貴mouse壞微動就拎去整, 平mouse就自己整 (如識燒焊) 或者買過隻新啦~
作者: 小彤少    時間: 2013-12-31 11:02

Philip Twin Eye!!!!伏中之王!有佢既SENSOR都可以避開唔洗買.
作者: wing61314    時間: 2013-12-31 15:40

好睇唔好用
作者: nkwhahaha    時間: 2013-12-31 15:56

本帖最後由 nkwhahaha 於 2013-12-31 15:59 編輯

睇左一輪~~原本諗住轉  RAZER DeathAdder, 見佢評價都几正面~但個樣就覺得無咩特色~


之后又睇到只~SteelSeries SenSei, 覺得都几OK~
但~~要唔要買RAW好呢?
為左個LED燈, 洗多几百蚊~好似好唔抵咁?佢地分別大唔大呢?
作者: raisin    時間: 2013-12-31 16:21

睇左一輪~~原本諗住轉  RAZER DeathAdder, 見佢評價都几正面~但個樣就覺得無咩特色~


之后又睇到只~SteelS ...
nkwhahaha 發表於 31-12-2013 15:56


Sensei多過Raw好多內涵, 例如 32bit ARM processor, 變色燈, 鋁coating, 好D既造工, 底部LCD等

但其實用落係無乜分別
作者: michaelyiu10    時間: 2014-1-1 11:37

如果而家linke仲有個promte我覺得買sensei都ok抵,原價好似800幾去到650都抵玩,但係而家個特價仲有冇你就要問返linke啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2