Board logo

標題: [操作疑難] SSD突然故障,要修復數據是不是只可找修復公司? [打印本頁]

作者: daemongmong    時間: 2025-4-7 18:18     標題: SSD突然故障,要修復數據是不是只可找修復公司?

電腦配120GB SSD,上星期突然啟動不到OS,連原來的SSD品牌名都顯示不到,BIOS只顯示為PS3109S9,Linux只顯示該SSD分區只有一個20MB分區。儲存了瀏覽器書籤和現在網上未必可找到的圖片,如果要修復數據,是不是只可花數千元光顧數據修復公司?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle    時間: 2025-4-7 18:24

除非你話燒左粒電容 ,就咁換一換
如果唔係 ,應該冇得整架喎
作者: ckyuen2    時間: 2025-4-7 19:38

用diskgenius搵吓有無嘢睇
[免費版睇到file name但recover唔到]
唔見有嘢的話可以直接放棄
作者: wyhui5124    時間: 2025-4-7 19:44

應該係個firmware 死咗

要用PC3000 rebuild番個firmware先可以攞番D資料
https://www.bilibili.com/video/BV1XS4y1Z7B2/
作者: rabbit82047    時間: 2025-4-7 20:21

ssd 應該無所謂既 data recover,只有維修
作者: doggiestyle    時間: 2025-4-7 20:24

我見過一種救資料既方法係
將堆 NAND mark 返好順序 ,然後起出黎 ,焊去第二隻同型號 SSD
但咁樣會希牲一隻正常既 SSD
作者: lyjhf2006    時間: 2025-4-7 21:04

[youtube]Qi7sNBefimk[/youtube]

找這個看看能不能救,新款的好像芯片跟主板綁定了,新版的完全沒有的救援
作者: Jackywongkk    時間: 2025-4-8 07:50

仲見到主控,即是

1.可能死flash,呢個真係冇得救
2.死firmware,有人強制firmware upgrade救到
3.flash虛焊,可買支熱風槍及同款ball grid 試試

如果資料好重要,還是比人賺吧
作者: 觀星是答案    時間: 2025-4-8 07:57

呢個狀態係呢粒主控既通病黎
作者: zoin0000    時間: 2025-4-8 09:07

SSD data recover 把晶片拆出來換去第2條/直接Read粒晶片

一般人無專用工具
作者: daemongmong    時間: 2025-4-8 09:50

SSD似乎很容易「出事」,上一天還可使用,未出現異常,豈料下一天出問題。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: zoin0000    時間: 2025-4-8 10:21

回覆 11# daemongmong

同Ram一樣重插可以fix問題, 間中會有接觸不良
作者: rfdingo    時間: 2025-4-8 10:28

SSD似乎很容易「出事」,上一天還可使用,未出現異常,豈料下一天出問題。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android ...
daemongmong 發表於 2025-4-8 09:50



    大把人用ssd 掉都未壞....
呢d 唔係叫"容易" 出事
係叫出事難救者
作者: Miipp    時間: 2025-4-8 10:33

大把人用ssd 掉都未壞....
呢d 唔係叫"容易" 出事
係叫出事難救者
rfdingo 發表於 2025-4-8 10:28


傻傻地, 就算 harddisk 都無乜人拎天價去開碟救啦

d 人成日吐嘈 ssd 難救真係幾得意

真係當左 data recovery 係日常消費
作者: zoin0000    時間: 2025-4-8 10:53

回覆 14# Miipp

香港 data recovery 公司單多到要排隊, 無乜人拎天價去開碟救係你自己以為
作者: Miipp    時間: 2025-4-8 11:17

回覆  Miipp

香港 data recovery 公司單多到要排隊, 無乜人拎天價去開碟救係你自己以為 ...
zoin0000 發表於 2025-4-8 10:53


係咩? 咁多年來我識的人, 親戚/同事/fd, 從來無人比過錢去救 data 囉
作者: daemongmong    時間: 2025-4-8 12:00

回覆  daemongmong

同Ram一樣重插可以fix問題, 間中會有接觸不良
zoin0000 發表於 2025-4-8 10:21

試過拆出放在另一部手提電腦啟動,亦試過USB移動硬碟盒,都不行。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: daemongmong    時間: 2025-4-8 12:07

本帖最後由 daemongmong 於 2025-4-8 12:13 編輯
大把人用ssd 掉都未壞....
呢d 唔係叫"容易" 出事
係叫出事難救者
rfdingo 發表於 2025-4-8 10:28

或許我用的是國內品牌「影X」,即「GAxxX」。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: happychanbb    時間: 2025-4-8 12:32

係咩? 咁多年來我識的人, 親戚/同事/fd, 從來無人比過錢去救 data 囉
Miipp 發表於 2025-4-8 11:17


因為啲人覺得錢重要過資料

一路唔怕資料中毒  一路用MS defender 嘅都大有人在
作者: goalsp    時間: 2025-4-10 20:20

救data好貴
做定backup着數D
作者: lyjhf2006    時間: 2025-4-14 18:57

@gracetang9231
1 小時前
香港的壞SSD救不救
樓主,這個是你嗎?
作者: 133    時間: 2025-4-15 09:29

大家所講既"冇得救"應該係一般消費者用RECOVERY SOFTWARE冇幫助 或者 冇知識同工具去物理維修. 並唔係話出面俾錢專業維修都救唔返, 請留意
作者: lyjhf2006    時間: 2025-4-15 14:55

[youtube]8lYxYUvy6qs[/youtube]

给钱,搬板也救不了,请多重备份!请多重备份!请多重备份!
作者: HKF91    時間: 2025-4-15 16:34

本帖最後由 HKF91 於 2025-4-15 16:35 編輯

google PS3109S9 就有人用呢個方法解決? (見D人唔得就要用另一部電腦試刷固件...直到刷到成功....)
https://www.mydigit.cn/thread-76369-1-1.html

又有人說testdisk救到???  
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=490&t=6714100

試唔試自己決定...全都係有風險
但資料呢.....我唔知救唔救到
作者: Miipp    時間: 2025-4-15 19:14

给钱,搬板也救不了,请多重备份!请多重备份!请多重备份!
lyjhf2006 發表於 2025-4-15 14:55


淨係靠搬板,呢 d 係硬件維修公司,唔係數據恢復公司
作者: lyjhf2006    時間: 2025-4-15 19:26

本帖最後由 lyjhf2006 於 2025-4-15 19:27 編輯

回覆 25# Miipp

甘靠你俾個成功例子,我見到的只有果啲,已經出儘功力了
作者: Miipp    時間: 2025-4-15 20:50

回覆  Miipp

甘靠你俾個成功例子,我見到的只有果啲,已經出儘功力了
lyjhf2006 發表於 2025-4-15 19:26


你講個 d 「華強北」靠支熱風槍就開到檔、咁就救到 data 的話,d ching 就唔會話數據恢復收天價

呢樹 d 人可能覺得三兩千蚊已經係「天價」 (貴過件硬件)


[attach]2474149[/attach]
作者: lyjhf2006    時間: 2025-4-15 21:20

回覆 27# Miipp
我見油管的那個人 ,視頻有講過收費價錢,出動埋針綫活,有D SSD 都係救吾返
作者: tomchen    時間: 2025-4-15 21:26

回覆  Miipp
我見油管的那個人 ,視頻有講過收費價錢,出動埋針綫活,有D SSD 都係救吾返 ...
lyjhf2006 發表於 2025-4-15 21:20


相對機械碟,如果炒頭整花碟的話,數據公司都係用另一組讀寫頭換入去讀資料,方法算係簡單D。
作者: alax    時間: 2025-4-16 10:55

回覆  Miipp

香港 data recovery 公司單多到要排隊, 無乜人拎天價去開碟救係你自己以為 ...
zoin0000 發表於 2025-4-8 10:53

而家緊係翻大陸搵人救啦
大陸好多做數據恢復既人都有拍片,B站 Youtube等都可以搵到佢地

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2025-4-16 11:02

本帖最後由 alax 於 2025-4-16 11:05 編輯
回覆  Miipp
我見油管的那個人 ,視頻有講過收費價錢,出動埋針綫活,有D SSD 都係救吾返 ...
lyjhf2006 發表於 2025-4-15 21:20

新款果啲大部份一死firmware/主控都玩完
好多都主控同firmware綁定,換主控都無用(PC3000好多未支援重建)
NAND瓜左既話 點針線飛線都係用的

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2025-4-17 18:17

@gracetang9231
1 小時前
香港的壞SSD救不救
樓主,這個是你嗎?
lyjhf2006 發表於 2025-4-14 18:57

不是我。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 保時捷    時間: 2025-4-18 03:16

回覆 24# HKF91
重新開卡會乜資料都無曬

firmware 炒左連容量都睇唔到,testdisk 幫唔到
作者: daemongmong    時間: 2025-4-18 14:51

testdisk證實不行。
[attach]2474534[/attach]
[attach]2474535[/attach]
[attach]2474536[/attach]
作者: big_nature    時間: 2025-4-18 18:02

用過N隻SSD都未出過事,
都算好彩,
重要文件/資料,定期BU好重要!

作者: KING008    時間: 2025-4-18 23:49

重要資料 放HDD
作者: AC360    時間: 2025-4-19 19:43

重要資料 放HDD
KING008 發表於 2025-4-18 23:49

BACKUP才是正確做法
作者: harryytm    時間: 2025-4-20 11:34

本帖最後由 harryytm 於 2025-4-20 03:37 編輯
重要資料 放HDD
KING008 發表於 2025-4-18 15:49

BACKUP才是正確做法 X2
無論數據恢復幾平
都平唔過買多幾隻碟做 Backup
況且好用嘅 Backup 軟件例如我用開嘅 FreeFileSync 係免費
作者: computer1975    時間: 2025-4-20 22:22

或許我用的是國內品牌「影X」,即「GAxxX」。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
daemongmong 發表於 2025-4-8 12:07

不備份;貪平買降級片、白片、黑片SSD,不買大牌子

via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk    時間: 2025-4-20 22:30

我做法係C drive SSD只裝Windows及Softwares, user data會放 D drive HDD到,C drive會定期做image backup入HDD及NAS, 而user data就會sync一份backup上NAS, 而games就會裝係另外SSDs, 放E及F drives, 所以就算邊隻SSD有問題,換過隻再restore/重裝遊戲就搞掂
作者: s84292    時間: 2025-4-24 08:17

本帖最後由 s84292 於 2025-4-24 00:19 編輯
我做法係C drive SSD只裝Windows及Softwares, user data會放 D drive HDD到,C drive會定期做image backup ...
antonyhk 發表於 2025-4-20 14:30


懶,直接買隻NAS 自動後台備份算數
重要文件另外ONEDRIVE 會即時同步一份
依家慣左OFFICE 實時備份,同可以CALL 返舊版本
(有時候都幾救命,突然有需要可以CALL幾個月前個版本)
作者: Miipp    時間: 2025-4-24 08:25

我做法係C drive SSD只裝Windows及Softwares, user data會放 D drive HDD到,C drive會定期做image backup ...
antonyhk 發表於 2025-4-20 22:30


事實係大把懶蟲用 desktop 儲存文件又唔 backup
作者: terry_beginner    時間: 2025-4-27 01:07

電腦配120GB SSD,上星期突然啟動不到OS,連原來的SSD品牌名都顯示不到,BIOS只顯示為PS3109S9,Linux只顯 ...
daemongmong 發表於 2025-4-7 18:18

分享下經驗。
我有個 samsung 860 evo sata ssd 250GB,
2018年買, 2023年12月突然開機認不到。

我聯絡大陸的 youtuber '小飛機DIY',他身處廣州,
報價 800人民幣,成功修復先收費。

我趁返大陸的時候,用順豐速遞給他,
他收到後,兩日後就有時間幫我檢查,
發現是電路板的供電出問題,
換咗1-2個零件就維修成功。

他可以把200GB 數據上載到百度雲盤給我下載。
但是我選擇在淘寶買一個新的 SSD,速遞給他。
他把資料複製到新盤,然後把兩個ssd 一齊順豐到香港俾我。

我好彩,只是電路出問題,維修難度低。
每個人的情況不一樣。

via HKEPC Reader for Android
作者: aib    時間: 2025-4-27 07:57

回復 43 #terry_beginner

多謝呢位師兄分享親身體驗,真係要揾到人救數據唔難揾岩人又信得過先難,
$800都值得比學費...

via HKEPC
作者: terry_beginner    時間: 2025-4-27 09:56

回復 terry_beginner

多謝呢位師兄分享親身體驗,真係要揾到人救數據唔難揾岩人又信得過先難,
$800都值得比 ...
aib 發表於 2025-4-27 07:57

是呀,非常認同。
好彩那個 ssd 入面無咩個人資料
eg 親密照片影片,銀行賬單 etc,
我先放心俾人維修

via HKEPC Reader for Android
作者: aib    時間: 2025-4-27 10:54

本帖最後由 aib 於 2025-4-27 10:55 編輯

回復 45 #terry_beginner

好彩😅

咁私穩既野同投資一樣要分散😆同加密...

via HKEPC
作者: youhello507    時間: 2025-5-1 18:33

SSD 真係唔適合做 storage, 短短幾年, 我已死了2隻.  

當佢久唔久 read 唔到, 慢, 就係會好快死!
作者: youhello507    時間: 2025-5-1 18:34

BACKUP才是正確做法
AC360 發表於 2025-4-19 19:43


對! HD 一樣可以死.
作者: hkocx    時間: 2025-5-2 00:45

是呀,非常認同。
好彩那個 ssd 入面無咩個人資料
eg 親密照片影片,銀行賬單 etc,
我先放心俾人維修

...
terry_beginner 發表於 2025-4-27 09:56

如果加左bitlocker, 救碟難度係咪高好多?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: harryytm    時間: 2025-5-2 03:04

如果加左bitlocker, 救碟難度係咪高好多?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hkocx 發表於 2025-5-1 16:45

用 BitLocker 記得要保存好 recovery key
無嘅話部機死隻碟未死會解密唔到啲 Data
作者: s84292    時間: 2025-5-2 09:28

如果加左bitlocker, 救碟難度係咪高好多?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hkocx 發表於 2025-5-1 16:45


有條KEY冇問題(有登入微軟 cloud就有KEY)
冇條KEY唔洗救
作者: hkocx    時間: 2025-5-2 19:20

用 BitLocker 記得要保存好 recovery key
無嘅話部機死隻碟未死會解密唔到啲 Data ...
harryytm 發表於 2025-5-2 03:04

如果救唔哂data,有條key  加左密係咪一樣解到d files?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: harryytm    時間: 2025-5-2 22:52

本帖最後由 harryytm 於 2025-5-2 14:56 編輯
如果救唔哂data,有條key  加左密係咪一樣解到d files?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hkocx 發表於 2025-5-2 11:20

BitLocker 除咗 Recovery Key 之外個 Header 都好重要
個 Header 入面存放主加密鑰
通常個 Header 係頭 8 個磁區
如果讀唔到個 Header 就全部野解密唔到

VeraCrypt 可以 Backup 個 Header 做檔案
而且個 Header 各放喺個加密區嘅頭同尾

如果用全碟加密我會用 VeraCrypt 唔會用 BitLocker





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2