作者: 一男子 時間: 2023-5-29 20:15 標題: 十幾年前燒既DVD好多都read唔返
有imation,verbatim,三菱都係咁,個底打晒交叉,當年諗住買三菱質素會好啲,點知一樣係咁
作者: kofz 時間: 2023-5-29 23:56
光碟本來就唔啱用嚟長期儲data
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: GIS 時間: 2023-5-30 00:08
其實當年 燒時都預左
果時基本上 係 預可以 2- 3 年後都READ 到
不過 有樣野最吹脹
其實好多野 燒左 根本 都 無再 READ 過
基本上 好多時用途都係 短暫 俾 FILE 人 唔駛下下 用 56 K MODEM 慢慢傳
當 USB 手指 出現其實 都 差唔到 取代 左 燒碟 最常用果下
至於 燒黎儲 基本上 之前 清屋 睇番 大約 10 年 左右 都 離晒碟 或者 變型碎碎地
不過最搞笑都唔係D 燒碟
其實 係部 CD ROOM 我清D 碟 時 基本上部 PC 一早 無左 ROOM
記得 十年前 最尾 買左 部 外置 以備有時 真係 要 燒一隻 半隻 碟 同 真係有 碟要 READ 用
買番黎 用 左 都唔知 有 無二十次
唔好話 USB 手指 其實 黎到 而家 網速 無線 都好快 下
基本上 好多 FILE 可以 直接雲
以前我都好LIKE 買 手指 買得最多 既 時期 係 16G 左右
一年 都會追下 款買幾隻
上一次我買手指都差唔多 數番去 5-6 年前 買既 128G 近年返而買多左 SSD500G - 1 T 果D 外置多
而家真係主要用 會 更新 會 傳既 多數都係直接 用 雲
作者: ^.^ 時間: 2023-5-30 00:40
我記得十年前已經有人討論過,個時仲有人信燒DVD 擺床下底,
第時可以留返比D孫仔睇

我20年DATA都係靠硬碟黎KEEP住,前前後後都幾歷過十幾隻硬碟先KEEP到今日。
樓主想住幾蚊雞就可以KEEP一世?
作者: ^.^ 時間: 2023-5-30 00:42
擺係硬碟,每次過DATA都已經有LOSS。
20年既相都開始有一半畫面,無左另一半畫面
作者: ricoyoki 時間: 2023-5-30 00:53
剛上星期攞番20年前快逃美啲photo cdrom做backup,好彩全部整齊read到。
作者: kofz 時間: 2023-5-30 02:04
濕度好影響光碟壽命
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: cyberyeah 時間: 2023-5-30 06:16
一出Winxp可以用usb裝就無用光碟機了,差不多廿年無用
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 一男子 時間: 2023-5-30 11:44
我都試過有啲相冇左一半,點會咁
作者: 一男子 時間: 2023-5-30 11:45
CD-R真係keep得耐啲,我有啲二十幾年前燒嘅CD-R都仲read到
作者: hoho1986 時間: 2023-5-30 16:07
同樣12cm,CDR得700MB,DVD 4.7G,邊個容錯多D。
作者: 魔鬼魚 時間: 2023-5-30 19:49
same!
年尾要收垃圾費前扔咗佢
都成十幾筒
作者: should 時間: 2023-5-30 19:55
我個D完全冇事
作者: eastaegis122 時間: 2023-5-31 00:16
傷
希望d碟樓主救得返作者: ericauky 時間: 2023-5-31 10:11
擺在hdd都死file,好sad
作者: s84292 時間: 2023-5-31 10:41
本帖最後由 s84292 於 2023-5-31 10:44 編輯
消磁,爛file
長期存放請不要直接擺file
要用備份軟件起壓縮映像,並且要set 冗餘ecc
(除非檔案系統本身有呢個功能)
正如Server 每日備份都唔係直接抄檔,係會做映像
除左功能慳位上的考慮,映像算法容許佢地有一定程度爛檔後修復的可能性
作者: jda 時間: 2023-5-31 11:03
普通CDR本身都唔keep得耐, 可能都係幾年貨仔.
但有一種archive專用CDR聲稱可以keep 100年, 貴好多倍.
DVD同BD唔知有無對應產品, 無留意了.
不過我諗好快有碟都無機讀.
就好似以前MO disc同音樂MD咁.
作者: Miipp 時間: 2023-5-31 12:27
+1
靚碟及 cheap 碟 so-hot 之類個 d 都讀到, 只係隨便擺櫃桶.
樓煮 d 碟問題, 是否用好差的 dvd-writer 燒? 及/或儲存環境好差? 比太陽照到或好潮濕之類
作者: java2 時間: 2023-5-31 12:47
CD唱片都係十幾年都仲read 到, 可能CDR/CD 容量細
作者: 樓主 時間: 2023-5-31 13:26
唔好講碟, 依家有無機可以用黎讀都係問題
作者: lalawoo 時間: 2023-5-31 13:28
機就一定有
作者: Yuejing 時間: 2023-5-31 13:52
我公司十多年來燒了過萬片 DVD+R (三菱 Azo),定期有作抽樣檢查,一些問題也沒有
作者: java2 時間: 2023-5-31 14:02
抽樣檢查

作者: java2 時間: 2023-5-31 14:03
大把USB DVD ROM/writer 啦
作者: 樓主 時間: 2023-5-31 14:29
有係有, 但為左1, 2隻碟 買舊USB DVD Rom, 令自己好似又買左舊垃圾返屋企
作者: Yuejing 時間: 2023-5-31 14:35
當然是抽樣檢查,沒可能(亦沒需要)是 exhaustive checking
作者: ray7a7 時間: 2023-5-31 15:00
而家新機箱好多都冇左5.25位
比番一個我都好呀
via HKEPC Reader for Android
作者: kean23 時間: 2023-5-31 16:51
我嗰啲imation 冇事
作者: hoho1986 時間: 2023-5-31 16:58
唱片係壓片,唔係燒錄落記錄層。燒碟通常記錄層損壞。
作者: 一隻人 時間: 2023-6-1 09:03
正常USB 3都能上500MB的年代了(我就不用3.2欺負人了)
非特定客群像要用TAPE機的誰需要5.25吋
作者: 一男子 時間: 2023-6-2 23:15
我諗唔關儲存位置事,係關批次事,有啲TEAM 5同MEDIA放響同一個位都讀到,就係有一批imation ipro全軍覆沒,仲有一批verbatim又係咁,SOHOT又係有一批50隻全死,另外一批又冇事
作者: Miipp 時間: 2023-6-3 10:26
ching 個 DVD writer 有問題?
遇到咁多個牌子, 咁多個唔同批次有問題, mark6 頭獎都無咁難中喎
作者: 一男子 時間: 2023-6-3 16:59
試過同一段電視片同一部機燒,一隻燒做DVD-video用verbatim,一隻用sohot當資料燒,verbatim嗰隻死咗,sohot嗰隻正常,睇嚟嗰期啲verbatim質素好差
作者: Miipp 時間: 2023-6-3 17:21
我未買過一隻 verbatim 差的
或者你個單位地磁場太勁,或者風水唔好
作者: 一男子 時間: 2023-6-4 12:34
睇返原來唔係verbatim,係三菱同imation

作者: mummymad 時間: 2023-6-6 21:43
一次燒個d dvd好似都無事,出事都係多次燒個d
作者: freefdhk 時間: 2023-6-7 20:13
聽講燒碟倍速越高
越容易擺到爛檔讀唔到。
作者: C_Law 時間: 2023-6-7 21:52
當初用什麼速度燒碟?
我一向不用無牌子賤價碟。
至於有牌子的碟,無論平價到中價都用,+R 又有,-R 都有。燒碟只會用部 Writer 最慢的速度去燒,燒完都只係成疊放返入個筒,一筒二筒放係不會有太陽直射的地方。
2000 年代燒落的 DVD 碟、1990 年代燒落的 CD-R 都,至今都無問題。
(當然,燒燒埋埋太多碟,無逐隻拎出來試,但會有幾十隻特別鍾意的音樂 CD、音欒會 DVD,起碼年年都有拎出來播幾次,暫時都未遇過死碟。)
作者: C_Law 時間: 2023-6-7 22:11
所謂「死咗」係什麼意思?
完全讀不到?還是仍然播得到但容易亂跳線或者會好多起格仔?
作者: ray7a7 時間: 2023-6-8 11:58
可以不用,但不能沒有,原生放係到,唔使再駁 USB
同埋5.25吋真係用唔著,淘佬有變架,一個5.25吋變到1個3.5吋+2個2.5吋 BAY位
via HKEPC Reader for Android
作者: 一男子 時間: 2023-6-8 19:11
係播得到跳格
作者: Yuejing 時間: 2023-6-8 19:17
用什麼方法播?
電腦 DVD drive? DVD 機?
有沒有試過用其他 DVD drive?
作者: hetzer 時間: 2023-6-18 08:01
睇到呢個topic,八卦吓揾返隻1998年燒的Kodak金碟,100%正常工作。當年是剛剛黃金有CDR機買,記得是SCSI一倍速機,連埋張卡要千幾蚊,碟記得係30皮一隻,一隻一隻買的。
via HKEPC Reader for Android
作者: chanman60 時間: 2023-6-18 09:20
I used 8x to write DVD disk, most of them are still readable.
Don't use high speed to write disks.
作者: eric6a01 時間: 2023-6-18 11:46
哎,試過AZO染料DVD,
連M-Disc都試過,始終都係有啲讀唔番!
已經對燒錄光碟完全失望

依家我做Backup,係2隻HDD,
同埋Google Drive 2TB + Dropbox 2TB
作者: JourneyEast 時間: 2023-7-13 12:20
我以前燒落既DVDR,
好多都直情認唔到隻碟,
但認到果啲碟就正常播到無乜跳格
其實有無可能係部blueray driver問題?
本身極少用
作者: tommijai 時間: 2023-7-15 15:38
全部CD,DVD都得....全部10幾廿年
不過copy哂D野去cloud同hdd之後個外置usb dvd就連D碟一齊掉哂
作者: Baggio3go 時間: 2023-7-16 01:49
見到個post, 都用左成個星期check 下以前燒落既 CD-R DVD 碟有冇事
幾百隻碟, 有平有貴, 全部冇事, 係有一隻讀得好慢, 最後都讀得晒隻碟
我記得以前係用最高速燒碟, 二十年都冇事
讀唔返應該係放既位置有問題
作者: Vincent2006 時間: 2023-7-16 12:37
2x年前買過一筒50隻V牌DVD-R, 每10隻一種顏色,幾年後已全軍覆沒,反而有D土炮用左>20年重讀到,
可能D五彩碟係假貨,好在仲有HDD backup
作者: pc1668 時間: 2023-7-16 16:52
My backup approach: HDDs and Onedrive (from M365 family, 1TB x 6)
作者: benchan2541 時間: 2023-7-16 18:13
長放唔通電 hhd , ssd,
都有機會read唔返
作者: C9_1 時間: 2023-7-25 15:55
藍光碟會唔會好D?
除左擺NAS, 我諗都要抄多份落碟
作者: pc1668 時間: 2023-7-25 17:44
本帖最後由 pc1668 於 2023-7-25 17:46 編輯
encrypt and upload important files to cloud
ps. local backup is still required (HDD / SSD)
作者: Anthony2005 時間: 2023-7-27 04:40
「威寶」本身就係「三菱」既副牌

作者: Anthony2005 時間: 2023-7-27 04:50
回覆 43# hetzer 當年「吉碟」本身已經貴
千禧年前既燒碟機仲要未有「防燒死技術」 (burn proof)
每次燒碟都係一場「賭博」
(如果行 scsi 就相對穩定但部機連配套又偏貴)
作者: harryytm 時間: 2023-7-29 01:06
本帖最後由 harryytm 於 2023-7-29 01:36 編輯
BD-R HTL 用 phase change alloy 做記錄層
同 CD-R 同 DVD-R 用嘅染料式記錄層唔一樣
染料屬於有機化學物質好易會退色
令寫上去啲數據無咗
BD-R LTH 係後來有啲廠嘗試用返 CD-R 同 DVD 嘅染料式記錄層
去降低 BD-R 生產成本
但下場同 CD-R DVD-R 一樣
燒過之後嘅 BD-R LTH 幾年後會自動變成吉碟
作者: kadon 時間: 2023-7-29 05:47
我啲照片碟都無事 但都係即刻用硬碟造多個backup
作者: penay 時間: 2023-8-12 17:44
本帖最後由 penay 於 2023-8-12 17:51 編輯
執屋嗰陣摷到啲舊Dvd-r碟各測試一隻
verbatim 2005年成功完全讀取
sohot 2006年 有啲檔案讀唔到(貪平雜牌碟奶嘢)
綠色底圖案cd-r 2006年成功完全讀取
作者: td618 時間: 2023-8-13 01:44
有無咩教學?想知邊啲軟件有得set ecc
作者: s84292 時間: 2023-8-13 20:22
本帖最後由 s84292 於 2023-8-13 20:29 編輯
RAR 壓縮加復原記錄(recovery record), 加3-5%左右
那之後就可以允許一定量的損壞
預設WINRAR 係1%左右, 如果怕就提高,但檔案相對會大返少少
如果係HDD 備份, 外置硬碟用EXT4 或者NTFS 呢類帶檔案日誌的檔案系統
可以再允許少量的磁區損壞
作者: fred2088 時間: 2023-8-14 00:10
已經將過百隻 十多年前的 CD-R 抄回 HDD, 好彩抄到 (可以長期放在冷氣房)

