Board logo

標題: [技術討論] 而家仲有無做硬碟重組? [打印本頁]

作者: fai84    時間: 2021-12-24 12:37     標題: 而家仲有無做硬碟重組?

而家仲有無做硬碟重組? 10幾TB 要等幾耐
作者: Miipp    時間: 2021-12-24 16:31

而家 d 10 後應該唔太識呢樣野
作者: bongbong3481    時間: 2021-12-24 18:30

轉用linux ext4 file format 後,不連續磁區少於10%,好多年沒用過呢個功能
作者: 2489jnk    時間: 2021-12-24 19:17

不如問仲有冇人用HDD 嚟做 C drive?  
作者: tomchen    時間: 2021-12-24 20:47

不如問仲有冇人用HDD 嚟做 C drive?
2489jnk 發表於 2021-12-24 19:17


用緊,路過
作者: 狂蜂一號    時間: 2021-12-24 22:46

40G 開始無做。
作者: kofz    時間: 2021-12-24 23:35

而家仲有無做硬碟重組? 10幾TB 要等幾耐
fai84 發表於 2021-12-24 12:37

1. Os基本上都行 ssd

2. 得返 nas先用 hdd

所以好耐冇用

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ww9876    時間: 2021-12-24 23:41

睇下隻hd平時點用。普通儲下file應該分別不大。大型online game就最好定時做defrag

via HKEPC Reader for Android
作者: fai84    時間: 2021-12-25 02:45

睇下隻hd平時點用。普通儲下file應該分別不大。大型online game就最好定時做defrag

via HKEPC Reader for  ...
ww9876 發表於 2021-12-24 23:41

咁bt 完抄去另一隻會唔會好d
作者: Deep Sea    時間: 2021-12-25 10:54

出現壞磁區,可以用甚麼軟件隔離壞磁區?
作者: harryytm    時間: 2021-12-25 21:58

出現壞磁區,可以用甚麼軟件隔離壞磁區?
Deep Sea 發表於 2021-12-25 10:54

HDD 嘅 Firmware 會自動用後備磁區代替壞磁區
喺 S.M.A.R.T. 嘅屬性 05 睇有幾多個壞磁區
但 OS 會見唔到啲壞磁區
作者: blkbd5    時間: 2021-12-25 22:00

OS 碟全部轉晒用SSD,只有 NAS 用 HDD,行 btrfs 格式的,
無行defrag好多年了!
作者: harryytm    時間: 2021-12-25 22:03

本帖最後由 harryytm 於 2021-12-25 22:04 編輯
而家仲有無做硬碟重組? 10幾TB 要等幾耐
fai84 發表於 2021-12-24 12:37

有軟件可以指定重組邊一個檔案

不過基本上 Windows 內置個磁碟重組已經夠用
只需要重組細過 64MB 嘅檔案碎片同埋未用空間已經足夠
唔需要整個硬碟重組
作者: kcstudiohk    時間: 2021-12-26 02:32

自從 winxp 用 ntfs 之後都無做過
作者: fai84    時間: 2021-12-28 13:22

OS 碟全部轉晒用SSD,只有 NAS 用 HDD,行 btrfs 格式的,
無行defrag好多年了!
blkbd5 發表於 2021-12-25 22:00



    用咩工具做
作者: KCKG    時間: 2021-12-28 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2489jnk    時間: 2021-12-28 18:26

我都唔明果啲老牌defrag軟件究竟係點生存
例如 O&O defrag
作者: toylet    時間: 2021-12-28 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5    時間: 2021-12-28 19:28

用咩工具做
fai84 發表於 2021-12-28 13:22

minitool partition wizard v11, no v12!
作者: usei    時間: 2021-12-29 12:15

回覆 1# fai84

如果碎片不多
唔洗等好耐
作者: 新自護軍    時間: 2021-12-29 13:49

上個月至由7仔升級上win10........
以為會好似7仔咁見到行SSD會自動閂咗defrag........
不愧"不十".........係唔會嘅.......要手動熄咗佢(當我發現已經做咗幾次defrag)
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-29 16:08

回覆 21# 新自護軍

你誤會了 Ching,唔息好過息,快D去番預設吧
作者: 新自護軍    時間: 2022-1-2 13:08

回覆 22# BeeBeeSea


    耐唔耐自己手動就算
作者: takeoto    時間: 2022-1-7 09:21

W7邊個位置可以做

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: justiceice    時間: 2022-1-7 10:57

上個月至由7仔升級上win10........
以為會好似7仔咁見到行SSD會自動閂咗defrag........
不愧"不十"........ ...
新自護軍 發表於 2021-12-29 13:49



    https://www.hanselman.com/blog/t ... defragment-your-ssd
唔關事, Windows 10 嘅 Optimize drives 唔係咁戇居幫你慳 hard disk 款式嘅 defrag, 而係幫你行 TRIM 咋
作者: sbg    時間: 2022-1-7 11:06

不如問仲有冇人用HDD 嚟做 C drive?
2489jnk 發表於 2021-12-24 19:17


公司用緊平價廠機
喺HDD
作者: sbg    時間: 2022-1-7 11:11

W7邊個位置可以做  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
takeoto 發表於 2022-1-7 09:21


呢度
[attach]2301586[/attach]
作者: 2489jnk    時間: 2022-1-7 11:14

公司用緊平價廠機
喺HDD
sbg 發表於 2022-1-7 11:06 AM

相信冇人會咁得閒,幫公司部機做重組磁碟
作者: sbg    時間: 2022-1-7 11:21

我會㗎
部機喺Win10 唔做真喺慢㗎
因為成日要SCAN pdf 得十零廿K
每半年我就做一次
作者: takeoto    時間: 2022-1-7 20:03

呢度
sbg 發表於 7/1/2022 11:11

thx!試下先,幾年冇做過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rabbit82047    時間: 2022-1-7 22:09

相信冇人會咁得閒,幫公司部機做重組磁碟
2489jnk 發表於 2022-1-7 11:14



    公司當然係行 script 做,係 scheduled script
作者: bongbong3481    時間: 2022-1-8 08:25

回覆 29# sbg

請問重組完是否快左好多? 我好多年沒重組過, 而家大量容HARDY DISK 沒耐性搞咁耐
作者: sbg    時間: 2022-1-8 16:59

有少許分別
反應快咗D
作者: computer1975    時間: 2022-1-9 14:32

本帖最後由 computer1975 於 2022-1-9 14:42 編輯

有偶爾做

XP或之前:商用都係免費的Diskeeper 7 Lite (只支援到Win XP) 最好!Condusiv Diskeeper 已改名為新版DynaxIO,由已前買斷轉為不斷付費訂閱的模式!

Win 7不會對SSD做reTRIM,iobit Smart Defrag可以做到reTRIM功能,Win 7必裝的Defrag software

需要重組ReFS,用defraggler或Puran Defrag。Win 10基本上抄去ReFS都會產生大量file fragments,我一年重組一次!

想簡單check free space fragments 可以用Microsoft 的contig 1.8.1,command line

常用免費(商用未必免費!)的是以下幾套
Auslogics Disk Defrag
defraggler
iobit Smart Defrag
Puran Defrag(free space Defrag 算很快!)
Wincontig

以下是收費版本
O&O defrag
PerfectDisk

via HKEPC Reader for Android
作者: yizi    時間: 2022-1-11 22:58

有偶爾做

XP或之前:商用都係免費的Diskeeper 7 Lite (只支援到Win XP) 最好!Condusiv Diskeeper 已改名 ...
computer1975 發表於 2022-1-9 14:32



    多謝師兄, 正常重組, 好耐冇做過, 但diskeeper又要錢, win 10跟嗰個廢廢地
作者: harryytm    時間: 2022-1-12 02:11

多謝師兄, 正常重組, 好耐冇做過, 但diskeeper又要錢, win 10跟嗰個廢廢地 ...
yizi 發表於 2022-1-11 22:58


Windows 內置嗰個已經夠用
我 Set 佢每日行一次
作者: computer1975    時間: 2022-1-12 09:41

多謝師兄, 正常重組, 好耐冇做過, 但diskeeper又要錢, win 10跟嗰個廢廢地 ...
yizi 發表於 2022-1-11 22:58

SSD在Windows 8.1 、10,都要排程比內置的那套defrag去reTRIM,因Windows 在寫入繁忙時是刪除有機會跳過不用trim,SSD就會回收不到空位

via HKEPC Reader for Android
作者: computer1975    時間: 2022-1-12 10:14

本帖最後由 computer1975 於 2022-1-12 10:32 編輯
多謝師兄, 正常重組, 好耐冇做過, 但diskeeper又要錢, win 10跟嗰個廢廢地 ...
yizi 發表於 2022-1-11 22:58

Diskeeper 也未必人人鐘意,用緊2015 Home和2016 Home! 1G files它重組完都仲會有200多 fragments, 用了manual defrag也是一樣,主要是消滅嚴重拖慢讀取操作的fragments 不是全部!

用Paragon Backup Community Edition所做出的backup file會隨機位置產生大量fragments! 剛寫入files Diskeeper 是不會即時重組可以拖好長時間甚至不會去defrag (推斷從來無讀過files不會做成嚴重效能下降),但係如果把同批Backup files我要抄多一份去另外一隻Harddisk,Diskeeper 會記住這些fragments files,會在抄完這些files 後就會去勤力地defrag!

Diskeeper 不能Defrag 外置Harddisk
via HKEPC Reader for Android
作者: computer1975    時間: 2022-1-12 10:20

本帖最後由 computer1975 於 2022-1-12 10:25 編輯
Windows 內置嗰個已經夠用
我 Set 佢每日行一次
harryytm 發表於 2022-1-12 02:11

的確內置的不差,command line 還可以選擇Defrag priority、還可以reTRIM SMR harddisk (搜尋我的舊post有教學 )。Win10下的ReFS內files不會完美重組,仍然有fragments!

找些可以在檔案總管,可以選擇某一目錄去defrag又不用打開defrag程式。Puran Defrag等有這個功能

via HKEPC Reader for Android
作者: harryytm    時間: 2022-1-13 01:43

本帖最後由 harryytm 於 2022-1-13 02:39 編輯
的確內置的不差,command line 還可以選擇Defrag priority、還可以reTRIM SMR harddisk (搜尋我的舊post ...
computer1975 發表於 2022-1-12 10:20


硬碟通常每秒讀寫最慢都過 64MB/s
磁頭跳去下一個大過 64MB 嘅碎片對讀寫速度影響唔大
正因為完整重組啲大檔案對效能嘅提升唔大
但會對硬碟有不必要嘅損耗
所以 Windows 內置 Defragment 只會重組細過 64MB 嘅檔案碎片





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2