Board logo

標題: [操作疑難] 懷疑USB手指過熱問題 [打印本頁]

作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 09:46     標題: 懷疑USB手指過熱問題

本帖最後由 bongbong3481 於 2020-5-11 21:59 編輯

有支USB 3.0 SanDisk 128G,  發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插頭非常之熱,是辣手果種, 用把風扇吹住又好似沒了"中途跳出/重新插入" 問題

有冇人知USB 手指過熱, 有咩問題出現?   中途跳出/重新插入?
作者: TH30    時間: 2020-5-9 11:18

有支USB 3.0 SanDisk 120G,  發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 09:46 AM


插另一部電腦有冇相同情況?
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 11:36

沒再試, 因為另一部舊電腦, HARDDISK 容量唔係太多,  其實而家已經過晒資料了, 不過係吹風扇情況下
作者: chue    時間: 2020-5-9 12:10

即係玩 OS 無望,我有枝 256G,本來諗住裝隻 OS 睇下可唔可行,但 LINUX 已裝了筆電所以可能性唔大..........未來原本諗住想搵D野玩下,見你咁講似乎要放棄
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 12:31

回覆 4# chue

或者支支手指唔同呢, 唔試過唔知的。   如果真係過熱, 試下用風扇或者有冷氣地方玩
作者: semson    時間: 2020-5-9 13:32

我有只ultra fit都係超熱,但唔見有問題,,, 暫時。或者你試下插usb 2.0 port抄個大file觀察下,行2.0就唔會熱。 如果2.0都唔得,你只手指壞3。
作者: semson    時間: 2020-5-9 13:39

即係玩 OS 無望,我有枝 256G,本來諗住裝隻 OS 睇下可唔可行,但 LINUX 已裝了筆電所以可能性唔大.......... ...
chue 發表於 2020-5-9 12:10

你只手指會好快死。
要裝os或wtg最好用slc或mlc自制手指,配一個4k快少少嘅controller。我都係有需要,自制左幾只,容量得16G但成本貴過街上面嘅手指幾倍
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 14:48

回覆 6# semson


  如果行2.0唔熱, 我令愿唔用了, 買3.0的目的就為左快, 我見而家都用得, 繼續用住先
作者: doggiestyle    時間: 2020-5-9 17:33

D人又要細 ,又要快 ,又要平
所以咪過熱囉
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 18:07

回覆 9# doggiestyle


  早知係咁, 買之前做D資料搜隻, 而家要用風扇吹住散熱先得, 唔吹住, DATA 入得唔出得
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 18:16

回覆 6# semson


    我發覺插USB 2.0 真係咁沒熱啊
作者: hksell_    時間: 2020-5-9 19:42

本帖最後由 hksell_ 於 2020-5-9 19:47 編輯

細手指嘅controller會過熱好快死,
如果你想長時間使用,不要買

我SanDisk D細手指長時間使用會好x熱, 小心
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-9 19:45

回覆 12# hksell_


    多一重BACKUP, 我用手指+GOOGLE DRIVE+HARD DISK 去BACKUP 野
作者: semson    時間: 2020-5-10 00:03

回覆  semson


  如果行2.0唔熱, 我令愿唔用了, 買3.0的目的就為左快, 我見而家都用得, 繼 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 14:48

行2.0既目的係排除過熱,睇下係唔係其實問題。
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-10 10:02

回覆 14# semson

其實我都會照用, 而家都用得, 用得唔好浪費
作者: wgpoon    時間: 2020-5-10 11:01

回覆  doggiestyle


  早知係咁, 買之前做D資料搜隻, 而家要用風扇吹住散熱先得, 唔吹住, DATA 入得唔出 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 18:07


如果係 Ultra Fair 的確係好熱
我要過大file, 放個5毫子係上面就解決問題

不過呢隻應該係TLC, 過5GB 以上會降速得番20-30MB/s
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-10 11:06

回覆 16# wgpoon

放個5毫子呢個好方法, 有助散熱, 唔洗用風扇吹, 下次試下先
作者: thomas6681    時間: 2020-5-10 11:39

有支USB 3.0San Dis k 120G,  發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 09:46

我都係用San Dis k,金屬面.就算吾係過資料都好熱,未出現過跳出/重新插入.過大量資料時用芭蕉扇吹住.
作者: hksell_    時間: 2020-5-10 23:19

"用芭蕉扇吹住"
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-11 19:46

回覆 19# hksell_


    我用把大風扇吹住
作者: ricky1992    時間: 2020-5-11 21:30

我淘個隻mlc 128g過大file又係好熱
熱到辣手
但未去到過過下野會cut
作者: KinChungE    時間: 2020-5-11 21:55

你用緊邊款?
如果Sandisk CZ系列 / 細細粒果D, 熱係好正常
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-11 21:57

回覆 22# KinChungE


    SanDisk Ultra USB 3.0 128G
作者: KinChungE    時間: 2020-5-11 22:05

回覆  KinChungE


    SanDisk Ultra USB 3.0 128G
bongbong3481 發表於 2020-5-11 21:57


我有呢款64GB版, 係辣手, 但係唔會話中途fail
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-12 07:45

我有呢款64GB版, 係辣手, 但係唔會話中途fail
KinChungE 發表於 2020-5-11 22:05


我諗之後要買番d 沒咁熱既手指,不過速度可能沒呢款咁快
作者: TH30    時間: 2020-5-12 08:47

我有支SanDisk Z73都好熱,得閒試下會唔會熱到跌速先
作者: hksell_    時間: 2020-5-13 00:45

熱到跌速唔係一個嚴重嘅問題,
最怕過熱死, data lost
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-13 08:03

回覆 27# hksell_


我都怕data lost,  雖然有backup, 但煩啦,又要買多支手指及抄過file
作者: imax    時間: 2020-5-13 15:26

膠殼定金屬殼 ?

金屬殼手指特別感覺熱甚到至辣手都有㖭
作者: bongbong3481    時間: 2020-5-13 20:04

膠殼定金屬殼 ?

金屬殼手指特別感覺熱甚到至辣手都有㖭
imax 發表於 2020-5-13 15:26


膠殼,不過是金屬接觸部位特別熱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2