作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 09:46 標題: 懷疑USB手指過熱問題
本帖最後由 bongbong3481 於 2020-5-11 21:59 編輯
有支USB 3.0 SanDisk 128G, 發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插頭非常之熱,是辣手果種, 用把風扇吹住又好似沒了"中途跳出/重新插入" 問題
有冇人知USB 手指過熱, 有咩問題出現? 中途跳出/重新插入?
作者: TH30 時間: 2020-5-9 11:18
有支USB 3.0 SanDisk 120G, 發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 09:46 AM
插另一部電腦有冇相同情況?
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 11:36
沒再試, 因為另一部舊電腦, HARDDISK 容量唔係太多, 其實而家已經過晒資料了, 不過係吹風扇情況下
作者: chue 時間: 2020-5-9 12:10
即係玩 OS 無望,我有枝 256G,本來諗住裝隻 OS 睇下可唔可行,但 LINUX 已裝了筆電所以可能性唔大..........未來原本諗住想搵D野玩下,見你咁講似乎要放棄
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 12:31
回覆 4# chue
或者支支手指唔同呢, 唔試過唔知的。 如果真係過熱, 試下用風扇或者有冷氣地方玩
作者: semson 時間: 2020-5-9 13:32
我有只ultra fit都係超熱,但唔見有問題,,, 暫時。或者你試下插usb 2.0 port抄個大file觀察下,行2.0就唔會熱。 如果2.0都唔得,你只手指壞3。
作者: semson 時間: 2020-5-9 13:39
你只手指會好快死。
要裝os或wtg最好用slc或mlc自制手指,配一個4k快少少嘅controller。我都係有需要,自制左幾只,容量得16G但成本貴過街上面嘅手指幾倍
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 14:48
回覆 6# semson
如果行2.0唔熱, 我令愿唔用了, 買3.0的目的就為左快

, 我見而家都用得, 繼續用住先作者: doggiestyle 時間: 2020-5-9 17:33
D人又要細 ,又要快 ,又要平
所以咪過熱囉
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 18:07
回覆 9# doggiestyle
早知係咁, 買之前做D資料搜隻, 而家要用風扇吹住散熱先得, 唔吹住, DATA 入得唔出得
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 18:16
回覆 6# semson
我發覺插USB 2.0 真係咁沒熱啊

作者: hksell_ 時間: 2020-5-9 19:42
本帖最後由 hksell_ 於 2020-5-9 19:47 編輯
細手指嘅controller會過熱好快死,
如果你想長時間使用,不要買
我SanDisk D細手指長時間使用會好x熱, 小心
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-9 19:45
回覆 12# hksell_
多一重BACKUP, 我用手指+GOOGLE DRIVE+HARD DISK 去BACKUP 野
作者: semson 時間: 2020-5-10 00:03
行2.0既目的係排除過熱,睇下係唔係其實問題。
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-10 10:02
回覆 14# semson
其實我都會照用, 而家都用得, 用得唔好浪費
作者: wgpoon 時間: 2020-5-10 11:01
如果係 Ultra Fair 的確係好熱
我要過大file, 放個5毫子係上面就解決問題
不過呢隻應該係TLC, 過5GB 以上會降速得番20-30MB/s
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-10 11:06
回覆 16# wgpoon
放個5毫子呢個好方法
作者: thomas6681 時間: 2020-5-10 11:39
有支USB 3.0San Dis k 120G, 發覺幾次COPY & PASTE 入HARD DISK 時間, 都中途跳出/重新插入, 發覺個金屬插 ...
bongbong3481 發表於 2020-5-9 09:46
我都係用San Dis k,金屬面.就算吾係過資料都好熱,未出現過跳出/重新插入.過大量資料時用芭蕉扇吹住.
作者: hksell_ 時間: 2020-5-10 23:19
"用芭蕉扇吹住"

作者: bongbong3481 時間: 2020-5-11 19:46
回覆 19# hksell_
我用把大風扇吹住
作者: ricky1992 時間: 2020-5-11 21:30
我淘個隻mlc 128g過大file又係好熱
熱到辣手
但未去到過過下野會cut
作者: KinChungE 時間: 2020-5-11 21:55
你用緊邊款?
如果Sandisk CZ系列 / 細細粒果D, 熱係好正常
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-11 21:57
回覆 22# KinChungE
SanDisk Ultra USB 3.0 128G
作者: KinChungE 時間: 2020-5-11 22:05
我有呢款64GB版, 係辣手, 但係唔會話中途fail
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-12 07:45
我諗之後要買番d 沒咁熱既手指,不過速度可能沒呢款咁快
作者: TH30 時間: 2020-5-12 08:47
我有支SanDisk Z73都好熱,得閒試下會唔會熱到跌速先
作者: hksell_ 時間: 2020-5-13 00:45
熱到跌速唔係一個嚴重嘅問題,
最怕過熱死, data lost
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-13 08:03
回覆 27# hksell_
我都怕data lost, 雖然有backup, 但煩啦,又要買多支手指及抄過file
作者: imax 時間: 2020-5-13 15:26
膠殼定金屬殼 ?
金屬殼手指特別感覺熱甚到至辣手都有㖭
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-13 20:04
膠殼,不過是金屬接觸部位特別熱

