作者: ttboy-max 時間: 2019-4-1 12:20 標題: 想買WD用黎儲存Data應該買邊款
買左個外置5bays有獨立開關的硬碟盒用黎放文件...相片等等重要資料.....如果買WD呢隻牌子應該買邊款好?
作者: hkpop 時間: 2019-4-1 12:44
WD 只好買 Enterprise Ultrastar DC, 唔好買 Red/Blue/Purple, 師兄買左邊隻 DAS, 可以分享下嘛?
作者: raym123 時間: 2019-4-1 13:04
重要資料, 有backup 先務實, 好嘢當然 gold , enterprise class
作者: hkhappy945 時間: 2019-4-1 13:29
邊隻平買邊隻, 再買多set 做backup
作者: ttboy-max 時間: 2019-4-1 17:12
WD 只好買 Enterprise Ultrastar DC, 唔好買 Red/Blue/Purple, 師兄買左邊隻 DAS, 可以分享下嘛? ...
hkpop 發表於 2019-4-1 12:44
http://www.century.co.jp/products/crch535u3isc.html
我買呢d
作者: chrisyip9999 時間: 2019-4-1 22:02
多BAY 外置盒我買過唔少, 其實價錢平貴都用得過, 但基本上速度一定比裝在機箱內慢...
而且重點係....有獨立開關既一定更易壞

作者: ttboy-max 時間: 2019-4-2 01:01
touch wood 我用century呢隻牌子一個4bays獨立開關......用左接近3年都無事......

作者: zoin0000 時間: 2019-4-2 15:23
如果只係買WD買GOLD其他不用買
作者: TimmyL 時間: 2019-4-2 17:40
Agree !

