Board logo

標題: [購買問題] 想買WD用黎儲存Data應該買邊款 [打印本頁]

作者: ttboy-max    時間: 2019-4-1 12:20     標題: 想買WD用黎儲存Data應該買邊款

買左個外置5bays有獨立開關的硬碟盒用黎放文件...相片等等重要資料.....如果買WD呢隻牌子應該買邊款好?
作者: hkpop    時間: 2019-4-1 12:44

WD 只好買 Enterprise Ultrastar DC, 唔好買 Red/Blue/Purple, 師兄買左邊隻 DAS, 可以分享下嘛?
作者: raym123    時間: 2019-4-1 13:04

重要資料, 有backup 先務實,  好嘢當然 gold , enterprise class
作者: hkhappy945    時間: 2019-4-1 13:29

邊隻平買邊隻, 再買多set 做backup
作者: ttboy-max    時間: 2019-4-1 17:12

WD 只好買 Enterprise Ultrastar DC, 唔好買 Red/Blue/Purple, 師兄買左邊隻 DAS, 可以分享下嘛? ...
hkpop 發表於 2019-4-1 12:44



    http://www.century.co.jp/products/crch535u3isc.html

我買呢d
作者: chrisyip9999    時間: 2019-4-1 22:02

多BAY 外置盒我買過唔少, 其實價錢平貴都用得過, 但基本上速度一定比裝在機箱內慢...
而且重點係....有獨立開關既一定更易壞
作者: ttboy-max    時間: 2019-4-2 01:01

多BAY 外置盒我買過唔少, 其實價錢平貴都用得過, 但基本上速度一定比裝在機箱內慢...
而且重點係....有獨立 ...
chrisyip9999 發表於 2019-4-1 22:02



    touch wood 我用century呢隻牌子一個4bays獨立開關......用左接近3年都無事......
作者: zoin0000    時間: 2019-4-2 15:23

買左個外置5bays有獨立開關的硬碟盒用黎放文件...相片等等重要資料.....如果買WD呢隻牌子應該買邊款好? ...
ttboy-max 發表於 2019-4-1 12:20


如果只係買WD買GOLD其他不用買
作者: TimmyL    時間: 2019-4-2 17:40

邊隻平買邊隻, 再買多set 做backup
hkhappy945 發表於 2019-4-1 13:29


Agree !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2