作者: hyzxo68 時間: 2018-8-26 00:57 標題: 隻WD GREEN HD個SATA頭爛左 向各位師兄求助!!!有圖
https://imgur.com/a/j55wB1c
已經好多年, 過左保, 但個SATA頭雖然爛左, 隻HDD冇死, 好正常, 想問下各位師兄知唔知深水埗/黃金/高登/新高登邊度有得整???THX!!
作者: kofz 時間: 2018-8-26 02:22
本帖最後由 kofz 於 2018-8-27 05:49 編輯
類似情況我遇過
插返入去正常用到
就即刻 backup 晒入面 d資料
我冇整
就咁黏膠紙算
之後變左 bt專用 hdd
B到死就變左垃圾
作者: Bumblebee0523 時間: 2018-8-26 07:27
回覆 1# hyzxo68
試下可唔可以偷師
https://www.youtube.com/watch?v=AiEHe1Xcm8k&feature=youtu.be
作者: hyzxo68 時間: 2018-8-26 19:39
回覆 2# kofz
我試過想插返入個頭, 但個頭會頂住隔離個SATA火牛位, 令SATA火牛線插唔入, 如果插左SATA火牛線先, 都會令到爛左果個SATA頭插唔入, 所以先想搵人整, 自己整唔到...
我都係諗住拎完D DATA出黎, 之後就唔會再用, 問題係我唔知邊度有得整...
作者: 9658@transperth 時間: 2018-8-26 23:08
以前試過有隻Seagate 250G又係咁
我用AA超人膠痴返就算
作者: kofz 時間: 2018-8-26 23:31
爛得唔嚴重係可以
作者: hyzxo68 時間: 2018-8-26 23:57
回覆 5# 9658@transperth
咁師兄們知唔知深水埗/黃金/高登/新高登邊度有得整?
作者: tak7110 時間: 2018-8-27 09:57
PM A 問下
作者: hyzxo68 時間: 2018-8-27 13:54
回覆 8# tak7110
A??
作者: tak7110 時間: 2018-8-27 14:07
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: JackLee1010 時間: 2018-8-31 14:58
回覆 2# kofz
學到野~~ 下次不幸遇上用得著


