Board logo

標題: [操作疑難] 隻WD GREEN HD個SATA頭爛左 向各位師兄求助!!!有圖 [打印本頁]

作者: hyzxo68    時間: 2018-8-26 00:57     標題: 隻WD GREEN HD個SATA頭爛左 向各位師兄求助!!!有圖





https://imgur.com/a/j55wB1c

已經好多年, 過左保, 但個SATA頭雖然爛左, 隻HDD冇死, 好正常, 想問下各位師兄知唔知深水埗/黃金/高登/新高登邊度有得整???THX!!
作者: kofz    時間: 2018-8-26 02:22

本帖最後由 kofz 於 2018-8-27 05:49 編輯
已經好多年, 過左保, 但個SATA頭雖然爛左, 隻HDD冇死, 好正常, 想問下各位師兄知唔知深水埗/黃金/高 ...
hyzxo68 發表於 2018-8-26 00:57


    類似情況我遇過

插返入去正常用到

就即刻 backup 晒入面 d資料

我冇整

就咁黏膠紙算

之後變左 bt專用 hdd

B到死就變左垃圾
作者: Bumblebee0523    時間: 2018-8-26 07:27

回覆 1# hyzxo68

試下可唔可以偷師

https://www.youtube.com/watch?v=AiEHe1Xcm8k&feature=youtu.be
作者: hyzxo68    時間: 2018-8-26 19:39

回覆 2# kofz


    我試過想插返入個頭, 但個頭會頂住隔離個SATA火牛位, 令SATA火牛線插唔入, 如果插左SATA火牛線先, 都會令到爛左果個SATA頭插唔入, 所以先想搵人整, 自己整唔到...

我都係諗住拎完D DATA出黎, 之後就唔會再用, 問題係我唔知邊度有得整...
作者: 9658@transperth    時間: 2018-8-26 23:08

以前試過有隻Seagate 250G又係咁
我用AA超人膠痴返就算
作者: kofz    時間: 2018-8-26 23:31

以前試過有隻Seagate 250G又係咁
我用AA超人膠痴返就算
9658@transperth 發表於 2018-8-26 23:08


    爛得唔嚴重係可以
作者: hyzxo68    時間: 2018-8-26 23:57

回覆 5# 9658@transperth


    咁師兄們知唔知深水埗/黃金/高登/新高登邊度有得整?
作者: tak7110    時間: 2018-8-27 09:57

回覆  9658@transperth


    咁師兄們知唔知深水埗/黃金/高登/新高登邊度有得整? ...
hyzxo68 發表於 2018-8-26 23:57



    PM A 問下
作者: hyzxo68    時間: 2018-8-27 13:54

回覆 8# tak7110


    A??
作者: tak7110    時間: 2018-8-27 14:07

回覆  tak7110


    A??
hyzxo68 發表於 2018-8-27 13:54


https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: JackLee1010    時間: 2018-8-31 14:58

回覆 2# kofz


學到野~~ 下次不幸遇上用得著





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2