作者: jwong852 時間: 2016-8-6 17:27 標題: 有無人有2012年的Hitachi 500GB 3.5" HDD ? 救DATA用
幫人救DATA, 要塊HDD PCB借屍還魂. 要一樣MODEL :
願以新HDD價錢收購.
[attach]1911354[/attach]
作者: GbE 時間: 2016-8-6 17:40
Good offer / deal
作者: rrjeb 時間: 2016-8-6 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GbE 時間: 2016-8-6 18:19
So deep
作者: diy-apprentice 時間: 2016-8-7 10:35
而家D硬碟機,就咁換PCB係唔可以撻得著的,連BIOS都認唔到,就算俾你搵到這硬碟機,你可以搞到佢認得返?
作者: winstercafe 時間: 2016-8-8 00:05
我有一張 HDS721050CLA362
Type DS7SAC500
幫唔到你
作者: 666 時間: 2016-8-8 01:01
本帖最後由 666 於 2016-8-8 01:05 編輯
你呢隻好似係以前既日立:
https://s.taobao.com/search?q=hd ... 0160808&ie=utf8
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=16#detail
而呢個同你既一模一樣(右圖)
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=16#detail
作者: chanmingfu 時間: 2016-8-8 06:38
why not TB, much cheaper
作者: jwong852 時間: 2016-8-8 10:34
多謝以上各位俾料.
依家睇吓邊個方案最佳, 我個個月都淘寶, 但最怕TB成日貨不對相. 最好係香港搵到, 呢幾日會去新高登尋寶.
呢隻HDD, 只係BIOS認唔到, 聽聲識起動, 加速, SEEK HOME. 有機會換板+SWEEP EEPROM救番DATA. 平平地的方案都會試吓, 貴就俾番物主自己搞.
作者: diy-apprentice 時間: 2016-8-8 11:00
日立2011年出廠的1TB我就有幾隻,亦試過幾隻互相交換底板,BIOS係認唔到的,除非你有能力搞到佢認得返,否則換左底板都無用。
作者: BlackBird 時間: 2016-8-8 11:34
華強唔記得3定4/F某間舖專門配板, 唔貴
作者: tuyylihk 時間: 2016-8-8 13:59
你有冇試過駁USB轉插試?
作者: peterma 時間: 2016-8-8 14:07
換底板之餘, 好似仲要換埋硬碟底板上的BIOS

