Board logo

標題: [保養相關] 死seagate HDD元兇?! [打印本頁]

作者: fatau    時間: 2014-8-8 10:17     標題: 死seagate HDD元兇?!

本帖最後由 fatau 於 2014-8-8 10:33 編輯

兩年前 買O既一批ST2000DM001同ST3000DM001 相繼倒下
大部分都係保養期內換過隻  共換過6-7隻 (當時都只係買左十一二隻)
四五隻BADSECTOR 或者DETECT到用唔到, 其餘DETECT唔到

今次哩隻過保就拆左佢望下
佢有兩塊鋁片分隔D碟
重點係, 拆時發現有四五粒鏍絲好鬆(鬆到用手都轉到出黎O個隻), 會唔會因為咁有零件刮到碟而出BADSECTOR?! 拆過唔少新舊HDD通常都好緊
作者: 小伙子    時間: 2014-8-8 10:33

泰國製反而少壞
鏍絲好鬆可能設計有關
鏍絲淺 或者轉左鏍絲
扭緊左都會鬆
作者: redhothits    時間: 2014-8-8 11:40

咁故障率咪有50%?!!!
好唔掂喎
作者: [N.H.K]anime    時間: 2014-8-8 12:19

拆開洗唔洗小心D磁粉??
作者: susaad    時間: 2014-8-8 14:09

本帖最後由 susaad 於 2014-8-8 14:13 編輯

你个case同我一樣!! 我公司 IT 曾經買過呢款 2TB (3碟庄), 共有5隻, 壞左3隻, 上去(X)代理投訴 ! 佢地–次過全部換哂孖碟庄比我地!! 現在還服役中!!

補充 3隻3碟庒均有撞碟声!! 但就冇 Bad Sector !!
作者: masseffect    時間: 2014-8-8 14:19

我隻兩年前買嘅3T都壞左..好彩有得換...
作者: 123456789000    時間: 2014-8-8 15:21

DL又係死傷枕藉,連DM都咁搞法,好在轉咗會去WD...
作者: tony5234    時間: 2014-8-8 19:56

好彩早就將seagate列入黑名單
作者: hkaiw    時間: 2014-8-8 21:20

DL又係死傷枕藉,連DM都咁搞法,好在轉咗會去WD...
123456789000 發表於 2014-8-8 15:21

不過看過網上不少的論,WD 的質素都是差...
作者: appiah    時間: 2014-8-9 08:56

得三間公司做hdd,好在D公司,唔好在D消費者
作者: abc888    時間: 2014-8-9 12:39

死雞買監控既先耐用
作者: AAA1    時間: 2014-8-9 14:15

I am using the same HDD
Occasionally click sound when first used
Update latest firmware
But on and off not detectable
Then PSU burnt out at SSD connector
Changed to new PSU
No more problem ~ 3 months
作者: mbitsa    時間: 2014-8-9 14:46

我隻 ST2000DM001-1CH164 成日自已RESET, 100% usage but no IO
但 Seagate Tools detect 唔到有事...
作者: KinChungE    時間: 2014-8-9 22:51

咁故障率咪有50%?!!!
好唔掂喎
redhothits 發表於 2014-8-8 11:40


好多時hdd一出事就成batch死
作者: redhothits    時間: 2014-8-9 23:48

好多時hdd一出事就成batch死
KinChungE 發表於 2014-8-9 22:51



    呢個我都知. 但好多時都唔知邊個batch
seagate又真係衰d
作者: Doraclub    時間: 2014-8-10 00:32

樓主手上如果仲有呢啲有問題HDD的話, 可否講吓生產地(site) 同日期係咩?
作者: yelosuga    時間: 2014-8-10 19:35

咁o岩我隻ST3000 剛死左,搞到我冇左近一年既data。一直只係放響nas 做data server,好少用,bt又唔駛佢。

對比同一NAS果隻 WD green 1TB,全年不停 bt 又行 dsm 好忙,但重好地地

call 左代理收返去,佢地會直接換一隻比我?
作者: fatau    時間: 2014-8-10 23:03

樓主手上如果仲有呢啲有問題HDD的話, 可否講吓生產地(site) 同日期係咩?
Doraclub 發表於 2014-8-10 00:32



    有問題全部同期 張相應該有晒資料
再早D O既無事無幹, 後D都OK (又可能時辰未到)
作者: fatau    時間: 2014-8-10 23:06

咁o岩我隻ST3000 剛死左,搞到我冇左近一年既data。一直只係放響nas 做data server,好少用,bt又唔駛佢。
...
yelosuga 發表於 2014-8-10 19:35



    我隻NAS 6隻HDD, 有兩隻會做TIME BACKUP, 再重要D相之類會再同部PC BACKUP多次
其餘四隻係BT, 片之類無左唔可惜O既DATA

相哩類重要野想買多隻NAS放多份係第二間屋
作者: Brainstomer    時間: 2014-8-10 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skeay    時間: 2014-8-11 23:35

本帖最後由 skeay 於 2014-8-11 23:37 編輯

ST2000DM001
五分鐘前死左
冇左幾年實用片段
點睇有冇保
作者: scarecrow    時間: 2014-8-14 09:23

回覆 1# fatau


    師兄, 我見到相中硬碟蓋表面有" DP/N "  字樣--  dell pin number, 應核係DELL退回給Seagate的貨而再推回出市面作零售............
作者: fatau    時間: 2014-8-14 11:30

回覆  fatau


    師兄, 我見到相中硬碟蓋表面有" DP/N "  字樣--  dell pin number, 應核係DELL退回給Se ...
scarecrow 發表於 2014-8-14 09:23



    下

係幾大鋪買, 建達代理
竟然本身係OEM貨
作者: scarecrow    時間: 2014-8-14 20:56

回覆 23# fatau

我個人覺得唯有俾錢之前睇清楚有" DP/N "字樣可以走得, WD harddisk都有機會有, 所以係邊間做代理都冇關係, 在此多謝一位有心人提點
作者: Doraclub    時間: 2014-8-15 01:23

有問題全部同期 張相應該有晒資料
再早D O既無事無幹, 後D都OK (又可能時辰未到) ...
fatau 發表於 2014-8-10 23:03



    我有隻都係近期, 不過產地係SU, 正常使用中
所以想研究係咪個別廠房問題
作者: polarhei    時間: 2014-8-16 14:15

回覆 9# hkaiw

差? 可能只是唔知點用.
作者: arthur8523    時間: 2014-8-16 14:19

wd還好,死前有預兆
toshiba叫做出下bad sector有時間做緊急backup

但死雞真係...
作者: masseffect    時間: 2014-8-17 12:15

wd還好,死前有預兆
toshiba叫做出下bad sector有時間做緊急backup

但死雞真係... ...
arthur8523 發表於 2014-8-16 14:19

呢樣嘢邊關牌子事...睇點死法啫..
我隻死雞死前都有先兆,夠時間畀我copy走啲嘢
我之前隻Hitachi就好快死左...想copy走啲嘢嗰陣已經太遲
作者: asteea    時間: 2014-8-17 12:37

本帖最後由 asteea 於 2014-8-17 12:41 編輯

我用咁多年SEAGATE(小用戶, 都用了8隻左右, 每年一隻)
3隻IDE/UIDE正常退役, 5隻SATA中有1隻有預兆下死亡, 1隻突發性衰竭死

有預兆下死亡果隻250GB係CABLE問題 引致TICK TICK死
(果條CABLE原本插埋另一隻ST31000528AS, 都TICK埋, 換CABLE後無哂事 服役至今剛好6年)

突發性衰竭死果咗隻係1000DM 9YN (呢BATCH個DEFECT都好出名下)
CRYSTALDISKINFO常駐下
某晚SMART 05 忽然爆發性上升, 每分鐘+100以上, BACKUP完已經5千幾
行一次FULLSCAN跳到3萬UP, 懶得諗 直接退役, 買過隻3000DM 1ER頂替

利申: 現在電腦還有3隻SEAGATE服役中, 可見的將來再換硬碟我還是會選SEAGATE.
就算換廠都只會換TOSHIBA... WD不考慮
作者: hkaiw    時間: 2014-8-17 14:03

差? 可能只是唔知點用.
polarhei 發表於 2014-8-16 14:15
我用咁多年SEAGATE(小用戶, 都用了8隻左右, 每年一隻)
3隻IDE/UIDE正常退役, 5隻SATA中有1隻有預兆下死亡,  ...
asteea 發表於 2014-8-17 12:37

我家中電腦的硬碟絕大部份都是 Seagate,反而手提電腦一部用 Toshiba(750GB),另一部則是 WD(320GB),3.5 吋的有1個 7200.10、2個 7200.11、4個 7200.12,當中有一個 7200.12 500GB 是一換一(因為家人用作插數碼電視解碼器及 24 x 7 長開,結果3個星期後便壞了),至於較新款的是兄長的 2TB(當中有一個 Green 版有 Bad Sector 但不肯拿去維修)。

外置硬碟方面,Seagate 五個一直運作正常(1個 1GB、4個 2GB with USB 3.0,因為不是 24 x 7 長開),但是幾年前家人買的 Buffaio 500GB(內裡是 Samsung)早前突然壞了。
作者: aazz    時間: 2014-8-17 15:13

兩年前 買O既一批ST2000DM001同ST3000DM001 相繼倒下
大部分都係保養期內換過隻  共換過6-7隻 (當時都只係 ...
fatau 發表於 2014-8-8 10:17


人兄
螺絲鬆都應該 刮唔到碟;
硬碟裡面得個磁頭最近隻碟的;
應該頭;
如果人兄好久沒開過;
就可能關硬碟時;
頭沒有離開碟面;
而磁碟同頭的磁性又強;
久了就痴埋左;
以前 WD 試過;
到你再想開硬碟時;
一係就好似人兄咁;
一開就花左;
一係就食死唔轉;
作者: qaz11    時間: 2014-8-17 16:19

原來咁多人有問題, 年頭死一隻,仲可以抄到file, 呢個星期嗰隻, 連detect都冇埋, 頂!  好彩有backup.
不過買WD green 都一樣係有風險, 真係頭痕.
作者: polarhei    時間: 2014-8-18 09:25

回覆 30# hkaiw

或者我應該這樣看, 可能我比較幸運, 故未必知道所有情況. 我自己有部錄影機用緊ES.3.

通常, 死硬碟的原因主要是頻繁開關, 長時間不用. WINDOWS 8.1有可能是元兇之一. 你有冇用? 如果有用, 最好檢查USB設定. 雖然5分鐘閒置後暫停可能合理, 但仍然把其關掉以減少問題發生的機會, 主要是不是個個硬碟都支援上述, 可能, 三星的一套可能不支援上述的吧?

WD要查WDIDLE3後才可以用, RED或RE.4例外,
作者: fatau    時間: 2014-8-18 09:39

本帖最後由 fatau 於 2014-8-18 10:40 編輯
人兄
螺絲鬆都應該 刮唔到碟;
硬碟裡面得個磁頭最近隻碟的;
應該頭;
如果人兄好久沒開過;
就可能關硬碟時 ...
aazz 發表於 2014-8-17 15:13



    兩隻碟中間有一塊鋁片, 用黎上緊哩塊鋁片既螺絲係鬆, 而D花痕就係塊鋁片末端
隻碟用係NAS, 7*24, 有EMAIL ALERT就拆落黎睇睇

共十一隻, 五隻係QNAP NAS, 四隻係SYNOLOGY NAS, 兩隻係PC一般文書用(一日開閂一次, 用三幾個鐘)

睇返係三隻QNAP死, 兩隻SYNO, 一隻PC
全部都無BT, 無RAID, 用量少, 得兩條友用, 兩隻NAS都只係BACKUP下相片O個類, SYNO主力, QNAP只用黎BACKUP SYNO

反而四五年前2TB, 7*24 BT/PT 足咁耐就乜事都無
作者: aazz    時間: 2014-8-18 09:59

兩隻碟中間有一塊鋁片, 用黎上緊哩塊鋁片既螺絲係鬆, 而D花痕就係塊鋁片末端
隻碟用係NAS, 7*24, 有 ...
fatau 發表於 2014-8-18 09:39


咁人兄
真係唔好彩
作者: Kyo-Mok    時間: 2014-8-18 10:03

買過幾隻死雞(7200.9 250G, 7200.12 1T),
發現冇一隻長著可以頂到20000粒鍾,已black list

同一環境下有隻WD Green跑左三萬三千幾都完全冇問題

作者: fatau    時間: 2014-8-18 10:43

本帖最後由 fatau 於 2014-8-18 10:45 編輯
咁人兄
真係唔好彩
aazz 發表於 2014-8-18 09:59



被電腦玩多十幾年  間唔中死我接受到, 又唔係無BACKUP
係哩批死咁多先呻下啫

真係要諗諗盡量隻隻HDD 牌子/型號都唔同


經驗我用親WD都會係死得無聲無色, 所以極少用, 但而家唔係A B 就C 都無乜得揀
作者: yupeter    時間: 2014-8-18 10:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkaiw    時間: 2014-8-18 15:23

通常, 死硬碟的原因主要是頻繁開關, 長時間不用. WINDOWS 8.1有可能是元兇之一. 你有冇用? 如果有用, 最好檢查USB設定. 雖然5分鐘閒置後暫停可能合理, 但仍然把其關掉以減少問題發生的機會, 主要是不是個個硬碟都支援上述, 可能, 三星的一套可能不支援上述的吧?
polarhei 發表於 2014-8-18 09:25

我家中的電腦只有平板電腦是安裝了 Windows 8.1,而家人長期插著外置硬碟的是一部安裝了 Windows XP 的桌面電腦及兩部 Magic TV 機頂盒(3700D 及 8000D);至於我的桌面電腦(安裝了 Windows 7)插了四個外置硬碟,故已另行安裝了 USB Safety Remove,才能解決不能斷電的問題。

另外安裝了三星硬碟的 Buffaio 盒是沒有開關掣,故是會隨著電腦或機頂盒去自動開關,而於故障的問題,懷疑是因為用了 EXT2 來格式化的關係(因為之前是用來接駁 Olevia 機頂盒)。
作者: polarhei    時間: 2014-8-18 16:07

回覆 39# hkaiw

其中一個可能.

另一可能是軟硬唔夾.

既然用了WINDOWS 7, 問題少了一點哦.
作者: dukilupp    時間: 2014-8-19 14:35

Seagate 原來咁差???
作者: qaz11    時間: 2014-8-19 15:15

Seagate 原來咁差???
dukilupp 發表於 2014-8-19 14:35



    呢批特別易有問題, 平時我啲WD seagate都會有出事, 死得幾平均, 就算當年seagate 既firmware問題, 我都幾好彩, 大部份冇事, 有事既一兩隻都係過咗兩三年先有事, 好多都仲服役緊.
作者: dukilupp    時間: 2014-8-19 15:47

呢批特別易有問題, 平時我啲WD seagate都會有出事, 死得幾平均, 就算當年seagate 既firmware問題,  ...
qaz11 發表於 2014-8-19 15:15



咁依加用乜牌子比較好?
作者: p401hk    時間: 2014-8-19 20:56

我用東芝,低用!
作者: angelo2046    時間: 2014-8-19 22:25

岩岩拆左隻Refab的ST31500342AS
當年CC1H firmware都算係經典
有一set4隻RAID5由新出用到而家
5年+, 60000+ on hrs
reallocate sector當然有, 但seatools都pass用得
但死既只有一隻
而呢隻因reallocate sector換番來
同無換果幾隻比, 鏍絲全部都好鬆!!
更大既問題係, ,HDD底部有個銀色貼紙貼住既窿(唔係breather hole)
張貼紙貼得好邊
極易入塵
鏍絲好鬆+銀色貼紙係唔係故意??
事實上呢隻HDD既head crash情況比樓主既更嚴重





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2