標題: [操作疑難] 關於資料移動到別的硬碟問題 [打印本頁]
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 05:23 標題: 關於資料移動到別的硬碟問題
因有軟件安裝在該硬碟..請問如何移動資料到別的硬碟...
在使用的MYSQL+IIS都係個硬碟里面
需要到安全模式移動定係咩?
作者: happy_gemini 時間: 2012-8-3 08:38
整隻硬碟clone便可以了吧?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 08:44
回復 2# happy_gemini
姐係之後換盤符都唔會有問題?
