Board logo

標題: 現在 2TB, 1.5TB 賣多少錢? [打印本頁]

作者: hk_traveller    時間: 2009-3-14 18:00     標題: 現在 2TB, 1.5TB 賣多少錢?

現在 2TB, 1.5TB 賣多少錢? 是否仍然是 1.5TB 比較平宜?


作者: WINGLESLIE    時間: 2009-3-14 18:33

2TB出咗咩 邊道有得買 我都想知幾錢呀
作者: redhothits    時間: 2009-3-14 19:33

seagate 1.5T, 好似一千左右
作者: Ponya    時間: 2009-3-14 19:49

1.5T, 前兩個禮拜响正都買 980
作者: stevenchau    時間: 2009-3-14 19:53

2TB 西部数據 最早出, 好似有64MB
作者: G-核戰機    時間: 2009-3-14 20:10

7200.12 點解仲有160GB/250GB/320GB??

佢地乜係500GB單碟咩??應該是500GB起跳才對
作者: Ksec    時間: 2009-3-14 20:16

原帖由 G-核戰機 於 2009-3-14 20:10 發表
7200.12 點解仲有160GB/250GB/320GB??

佢地乜係500GB單碟咩??應該是500GB起跳才對


唔係 100%  effective ga ma...

好似 CPU Cache 咁, 做唔 500GB / Platter 米隱藏佢 law ......
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-3-14 20:22

原帖由 redhothits 於 2009-3-14 19:33 發表
seagate 1.5T, 好似一千左右

前2日見+刀都係賣980 但未見有2TB賣
作者: redhothits    時間: 2009-3-14 22:43

原帖由 stevenchau 於 2009-3-14 19:53 發表
2TB 西部数據 最早出, 好似有64MB

64MB cache?
嘩, 好似好勁喎
作者: kmb3av188    時間: 2009-3-14 23:26

原帖由 stevenchau 於 2009-3-14 19:53 發表
2TB 西部数據 最早出, 好似有64MB

香港未有得賣,講乜都冇用
作者: kmb3av188    時間: 2009-3-14 23:26

原帖由 redhothits 於 2009-3-14 22:43 發表

64MB cache?
嘩, 好似好勁喎

咁顯示卡1GB RAM咪超勁
作者: weiweiliar    時間: 2009-3-14 23:28

我今日去都唔係好見有2tb~~
作者: weiweiliar    時間: 2009-3-14 23:29

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-3-14 20:22 發表

前2日見+刀都係賣980 但未見有2TB賣


真係好平, 幾年前都無諗過有tb 既出現><
作者: 人中之龍    時間: 2009-3-15 00:53

今日買左隻Seagate 1.5TB,$960,Xander保,firmware係CC1H
作者: patman    時間: 2009-3-15 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2009-3-15 01:12

原帖由 patman 於 2009-3-15 01:03 AM 發表


3 年保?

Yes,除左企業版5年保外,二零零九年一月一日起買Seagate都係3年保,買得佢主要用來放唔重要file,夠平夠大容量
作者: kmb3av188    時間: 2009-3-15 01:39

原帖由 人中之龍 於 2009-3-15 00:53 發表
今日買左隻Seagate 1.5TB,$960,Xander保,firmware係CC1H

又平廿雞

屋企有兩隻1500GB,買入價係$1120
不過五年保
作者: kulala999    時間: 2009-3-16 15:23

旺角見過1間有show價$1980度, 但唔知有冇貨
作者: law1987    時間: 2009-3-16 20:10

原帖由 人中之龍 於 2009-3-15 00:53 發表
今日買左隻Seagate 1.5TB,$960,Xander保,firmware係CC1H



$960? where?
作者: hk_traveller    時間: 2009-3-16 22:08

現在買都是1.5TB 最平.
作者: johnl123    時間: 2009-3-16 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kentfai6055    時間: 2009-3-16 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redhothits    時間: 2009-3-16 23:06

原帖由 johnl123 於 2009-3-16 22:32 發表


頂, 我買果陣要1140
真係要快d b 爆佢先


早買早享受, 遲買平幾舊,
盡情用吧
作者: johnl123    時間: 2009-3-16 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamvincent    時間: 2009-3-16 23:26

今日幫人買左隻Seagate 1.5TB, $970.
好似未見其他牌子1.5Tb
作者: redhothits    時間: 2009-3-16 23:34

原帖由 johnl123 於 2009-3-16 23:10 發表


其實都就快爆了


吓~~~~~~1.5T喎, 你儲咗d咩野呀.
作者: johnl123    時間: 2009-3-16 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 早早你    時間: 2009-3-17 01:18

淨係得seagate有1.5TB,仲只得3年保,hk代理好廢
作者: roadwarrior    時間: 2009-3-17 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior    時間: 2009-3-17 01:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnl123    時間: 2009-3-17 01:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redhothits    時間: 2009-3-17 09:18

原帖由 roadwarrior 於 2009-3-17 01:24 發表


i have 6 1TB now, using 1TB every 4-5 weeks


師兄真係好野..........................................
作者: 妍    時間: 2009-3-17 15:58

http://shop.pcpop.com/31171/HDD_00490_PD_1.html
大陸係咪已經有賣
計返$hk都好平
作者: a720498    時間: 2009-3-17 16:15

http://shop.pcpop.com/31171/MB_00000_PA_1.html

佢d板仲正,咁平
作者: 人中之龍    時間: 2009-3-17 18:06

原帖由 law1987 於 2009-3-16 08:10 PM 發表



$960? where?

Comdex,Warranty by Xander

[ 本帖最後由 人中之龍 於 2009-3-17 18:24 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2