Board logo

標題: [開箱] 買到了RTX5080 SFF [打印本頁]

作者: 天文台    時間: 2025-2-1 12:03     標題: 買到了RTX5080 SFF

本帖最後由 天文台 於 2025-2-18 19:41 編輯

嘻!買單咭當然要俾單咭價啦!
作者: 天文台    時間: 2025-2-1 12:06

用手機發貼,攪到D圖亂晒,回家後修改好!太開心!買到雙咭槽版本。
作者: hkmand001    時間: 2025-2-1 12:06

hkepc首個5080
作者: cyberx131    時間: 2025-2-1 13:00

本帖最後由 cyberx131 於 2025-2-1 13:02 編輯

SFF系列..每個品牌都會出..符合NV放係細機相尺寸設計 公版5080 5090 首批

inno3d 用料會吾會好熱...有無均熱板設計

INNO3D GeForce RTX 5080 X3 (2-Slot) 16GB GDDR7
HK$10,900.00????
作者: rfdingo    時間: 2025-2-1 14:20

2 slot 又唔太高 係真心正
係睇下散熱夠唔夠用
作者: rabbit82047    時間: 2025-2-1 14:28

家下 dual slot 都算係 sff ...
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-2-1 14:50

恭喜樓主完成5080首殺,期待用家評測
作者: Rubi    時間: 2025-2-1 17:06

煙佬丐版都賣到10900...
勉強算係守住11算以下 10算以內  ?!

等睇樓主開箱
作者: happychanbb    時間: 2025-2-1 17:33

家下 dual slot 都算係 sff ...
rabbit82047 發表於 2025-2-1 14:28


dual slot不嬲都當 SFF
  又唔係low profile
作者: nec338    時間: 2025-2-1 18:58

回覆 8# Rubi


    你諗多左啦 有某店要萬7
作者: Rubi    時間: 2025-2-1 19:09

回覆  Rubi


    你諗多左啦 有某店要萬7
nec338 發表於 2025-2-1 18:58


  煙佬5080都要萬7 ?!
作者: 天文台    時間: 2025-2-1 19:57

煙佬5080都要萬7 ?!
Rubi 發表於 2025-2-1 19:09


Inno3D 張 RTX5080 SFF 係正正常常 2 lots,唔係 2.5 slots 呀,除左 Nvidia RTX5080FE (Founders Edition) 之外,重有邊張 5080 係 2 lots???
水冷囉!水冷張咭重薄 D 添!
作者: kenken33    時間: 2025-2-1 19:58

本帖最後由 kenken33 於 2025-2-1 19:59 編輯
回覆  Rubi


    你諗多左啦 有某店要萬7
nec338 發表於 1-2-2025 18:58


有價冇市,5080 ai能力又唔強邊有搵食用既傻佬買,打機既洗得萬7就唔會志在再洗多幾千買5090D
作者: Nightsorrow    時間: 2025-2-1 20:19

嘻!買單咭當然要俾單咭價啦!
天文台 發表於 2025-2-1 13:33



    想問下你隻牛幾w?
作者: 戰地風雲    時間: 2025-2-1 20:34

本帖最後由 戰地風雲 於 2025-2-1 20:43 編輯

反而對Palit張GAMEROCK幾有興趣
靚仔之餘又平散熱效果都唔算太差

[attach]2463084[/attach]
作者: SVMS-01E    時間: 2025-2-1 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2025-2-1 21:17

正喎 , 我睇ching 開箱當買左  

用緊3080Ti , 比上不足 , 比下應該仲有DD , Game 又無乜大作想玩又或者新世代顯卡殺手3A大作有換卡衝動 ( 有錢先可以衝動   )
作者: kakit1031    時間: 2025-2-1 21:53

[attach]2463097[/attach]
師兄我今日都出左卡砌埋機,,個價真係貴左D
不過無計啦,,我部6700K+1060頂唔順啦
作者: kakit1031    時間: 2025-2-1 21:54

回覆 15# 戰地風雲
呢張今日砌機時出埋要萬5......
作者: cyberx131    時間: 2025-2-1 21:57

本帖最後由 cyberx131 於 2025-2-1 21:59 編輯
回覆  戰地風雲
呢張今日砌機時出埋要萬5......
kakit1031 發表於 2025-2-1 21:54



    1萬五千蚊仲要砌機價先有...吾砌單買咪有一萬七千多..?????


   inn03d 有無用VC均熱板...50卡比較熱...打機幾度??
作者: abcjerry    時間: 2025-2-1 22:17

老黃真係好野,,做顯卡做到好似IPHONE咁成功
作者: ckloop    時間: 2025-2-1 22:35

1099 美金既野你地用萬五買.......???
作者: 天文台    時間: 2025-2-1 22:54

1099 美金既野你地用萬五買.......???
ckloop 發表於 2025-2-1 22:35



    儍豬呀!Rolex Daytona 126500LN (綱地) 訂價都只不過 10 零萬,你睇下你囉 10 零萬出黎買唔買到? 白地無 $230,000 你都唔洗諗啦!道理一樣姐。
香港自由資本經濟,純粹供求問題。訂價從來都唔會係市場價。市場價只會由市場供求黎決定。
作者: 天文台    時間: 2025-2-1 23:12

原本計劃將部舊機只回收重用隻機殼 (NZXT H200) 同埋 AIO 280 水冷 (NZXT Kraken X62),但係情況有變,所以今晚先砌:
[attach]2463098[/attach]

下星期會砌埋原先果部 AMD Ryzen 7 9700X,不過 Display Card 會用過另一張,張 Inno3D RTX5800 X3 SFF 會用響今晚部番炒機到。

今晚部 AMD 番炒機 HW:

CPU: AMD Rayzen 7 5700X3D (今日買)
MB: Asrock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac (重用)
Display: Inno3D RTX5080 X3 SFF (今日買)
Ram: G.Skill Ripjaws V  64GB Kit 3200MHz CL16 DDR4 (2x32GB) (今日買)
M.2: ADATA 1TB XPG SX8200 Pro M.2 2280 ASX8200PNP-1TT-C (重用)
Cooling: NZXT Kraken X62 (重用)
Casing: NZXT H200 (重用)
PSU: Thermalright TG-1000 (1000W PS) (新買)
System: Windows 10 Pro (原系統)

所以慳左 4 個 items,唔洗太浪費!因為我本原諗住 D 舊 parts 都係好似以前咁放響床下底封塵。而家囉黎玩下 AI,應該幾好玩。
另一部機要等另外一張 Display card 下星期到左先有得砌。
作者: 戰地風雲    時間: 2025-2-2 01:36

回覆 19# kakit1031

解禁個晚我睇飛馬標價係$10999
作者: kenken33    時間: 2025-2-2 02:06

儍豬呀!Rolex Daytona 126500LN (綱地) 訂價都只不過 10 零萬,你睇下你囉 10 零萬出黎買唔買到?: ...
天文台 發表於 1-2-2025 22:54


5080頂多只係air king 仲地通依家等同用廿萬買air king 而且2025年仲講勞力士,炒燶啦個價日日跌緊

5090 旗艦野有人捨得用3 4萬買先買先享受我唔會笑人,萬7買5080就百份百係標準水魚
作者: hkmand001    時間: 2025-2-2 06:08

5080頂多只係air king 仲地通依家等同用廿萬買air king 而且2025年仲講 ...
kenken33 發表於 2025-2-2 02:06


我覺得
第一水永遠都貴的啦
我手機第一水3900,
宜家3200你話我係唔係笨蛋
早買早享受,遲買平二舊
作者: 天文台    時間: 2025-2-2 09:48

本帖最後由 天文台 於 2025-2-2 09:49 編輯
我覺得
第一水永遠都貴的啦
我手機第一水3900,
宜家3200你話我係唔係笨蛋
早買早享受,遲買平二舊 ...
hkmand001 發表於 2025-2-2 06:08



    你啱呀!有錢然自就任性啦!無就話要去左度右度,又度下性價比,又度下同上一代點點點!Display card 工具黎嘅姐!用咁多時間、腦籵去諗點樣去慳果小小提高性價比,不如直接 D 去搵多一 D 錢比自己洗好過啦。有錢想點洗法,誰管得了!
作者: abyss    時間: 2025-2-2 10:46

有錢就直接5090fe啦仲5080?
8千變萬一再變萬七真係水魚先買
作者: harakuma    時間: 2025-2-2 11:42

本帖最後由 harakuma 於 2025-2-2 03:43 編輯

問唔到R1, 比班鬼佬佔用晒, 只能問V3

[attach]2463141[/attach]

基本上同28樓, 樓主的想法係相近的
作者: nec338    時間: 2025-2-2 12:19

我自己心中價錢萬1蚊買到5080
[attach]2463156[/attach][attach]2463157[/attach]
比我用緊3090大不小
作者: 天文台    時間: 2025-2-2 12:24

問唔到R1, 比班鬼佬佔用晒, 只能問V3



基本上同28樓, 樓主的想法係相近的 ...
harakuma 發表於 2025-2-2 11:42



    其實都洗問bot。
個人理財純綷個人問题,其他指手劃腳嘅人,不外乎幾種,但我基本上不會理會。
作者: harakuma    時間: 2025-2-2 12:37

其實都洗問bot。
個人理財純綷個人問题,其他指手劃腳嘅人,不外乎幾種,但我基本上不會理會。:titt ...
天文台 發表於 2025-2-2 04:24


心態正確
作者: kenken33    時間: 2025-2-2 14:05

本帖最後由 kenken33 於 2025-2-2 14:12 編輯
有錢就直接5090fe啦仲5080?
8千變萬一再變萬七真係水魚先買
abyss 發表於 2-2-2025 10:46



完全同意 真有錢根本眼尾都唔會望5080
作者: kenken33    時間: 2025-2-2 14:09

我覺得
第一水永遠都貴的啦
我手機第一水3900,
宜家3200你話我係唔係笨蛋
早買早享受,遲買平二舊 ...
hkmand001 發表於 2-2-2025 06:08


情況就如買IPHONE 頭水只有旗艦PRO MAX系列食炒價,普通版係冇正常人願意食一倍炒價買。
作者: 天文台    時間: 2025-2-2 15:52

我只感覺有D人好酸溜溜!
作者: williamau1    時間: 2025-2-2 16:04

其實都係自己覺得值就冇問題..
我自己都萬三蚊淘左張白色MSI 5080 Gaming Trio
呢個價我接受到, 但香港果D標到成萬7..
作者: abyss    時間: 2025-2-2 16:20

明明講緊萬七蚊水魚價都唔知萬一蚊跳出嚟做乜, 被害妄想症?
作者: ZaroHK    時間: 2025-2-2 23:04

回覆 12# 天文台


    2 slots 真心正, 砌細機一流
作者: Jester    時間: 2025-2-3 00:00

本帖最後由 Jester 於 2025-2-3 00:02 編輯
我自己心中價錢萬1蚊買到5080

比我用緊3090大不小
nec338 發表於 2025-2-2 12:19



    Wow where pls?

I'm still looking for Galax 1 click OC...   The only SFF card w/ ARGB...
作者: ts_bum    時間: 2025-2-3 00:43

其實都係自己覺得5080值就冇問題..

但之前萬2蚊買到4090
作者: ddb493    時間: 2025-2-3 07:29

原本計劃將部舊機只回收重用隻機殼 (NZXT H200) 同埋 AIO 280 水冷 (NZXT Kraken X62),但係情況有變,所以 ...
天文台 發表於 2025-2-1 23:12


CPU仲買5700推5080 夠力?
作者: nec338    時間: 2025-2-3 09:05

回覆 40# Jester


    旺電 但現在已經賣晒
作者: ts_bum    時間: 2025-2-3 14:12

CPU仲買5700推5080 夠力?
ddb493 發表於 2025-2-3 07:29


4k 勉強夠力!
作者: ricky1992    時間: 2025-2-3 16:13

助長炒風
作者: ts_bum    時間: 2025-2-3 21:04

今日經過其中一間3C砌機 5080 card價
作者: Tube    時間: 2025-2-4 01:29

老黃真係好野,,做顯卡做到好似IPHONE咁成功
abcjerry 發表於 2025-2-1 22:17



    AMD 唔玩,你仲有得揀咩?
作者: wongian1    時間: 2025-2-4 10:23

而家睇返,覺得自己2022年尾時用$13000買咗張丐版4090真係近幾年最正確嘅決定
作者: MGS2    時間: 2025-2-4 10:34

而家睇返,覺得自己2022年尾時用$13000買咗張丐版4090真係近幾年最正確嘅決定 ...
wongian1 發表於 2025-2-4 10:23


Me too. 5090D 都係睇多幾個月個價落返先再考慮,就算個價唔落,張4090都應該夠頂到60系
作者: wongian1    時間: 2025-2-4 10:56

回覆 49# MGS2


4090應該夠頂啦,比5080仲快少少
作者: MGS2    時間: 2025-2-4 10:57

回覆  MGS2


4090應該夠頂啦,比5080仲快少少
wongian1 發表於 2025-2-4 10:56



係,仲多8GB Vram
作者: augustnet    時間: 2025-2-4 14:03

回復 46 #ts_bum

師兄,請問係邊間

via HKEPC Reader for Android
作者: MelonGx    時間: 2025-2-4 14:39

嘻!買單咭當然要俾單咭價啦!
天文台 發表於 2025-2-1 12:03

多數沿用 inno3D 3080Ti 2-slot 散熱
熱到爆
不過 5080 快過 3080Ti 60% 就由佢啦
作者: netmen    時間: 2025-2-4 19:44

多數沿用 inno3D 3080Ti 2-slot 散熱
熱到爆
不過 5080 快過 3080Ti 60% 就由佢啦
MelonGx 發表於 2025-2-4 14:39

反而想知in佬呢D卡易唔易買到水冷頭 , 因為用開上水以經係必然
作者: 天文台    時間: 2025-2-4 23:25

本帖最後由 天文台 於 2025-2-6 10:38 編輯

預告一下,明日再詳细出post。
砌左一日先攪掂,真係好難好難安装Inno3D Geforce RTX5080 X3 落個Nzxt H200機箱,加上重要放隻Nzxt X62 (280 AIO)。真係唔係一般老手能砌得到!
[attach]2463509[/attach]
作者: 天文台    時間: 2025-2-6 00:31

本帖最後由 天文台 於 2025-2-6 00:33 編輯
預告一下,明日再詳细出post。
砌左一日先攪掂,真係好難好難安装Inno3D Geforce RTX5080 X3 落倜Nzxt H200 ...
天文台 發表於 2025-2-4 23:25


結果 post 左響系統組件區
依家先 post 個 CPU + Ram + GPU 混合燒機測試結果先!
[attach]2463655[/attach]
響個細機箱入面有咁嘅表現,我感到非常滿意,張 RTX5080 雙咭槽版本可以前後燒成 20 分鐘都只不過係穩定地響 86.6 度!夠玩啦!
作者: kadon    時間: 2025-2-6 02:17

今日有現貨賣 但張張都接近$15000蚊
等佢擺吓先
作者: usei    時間: 2025-2-6 15:05

AMD 唔玩,你仲有得揀咩?
Tube 發表於 2025-2-4 01:29


不是完成無得揀

1. 改玩遊戲機
2. 改用 notebook
steam 4060 notebook desktop 分別排第二第三
下面還有 3060 / 3050 / 4050 notebook 等
40 系 notebook 平過上代
作者: netmen    時間: 2025-2-6 17:33

依家先 post 個 CPU + Ram + GPU 混合燒機測試結果先!

響個細機箱入面有咁嘅表現,我感到非常滿意,張 ...
天文台 發表於 2025-2-6 00:31

感覺分享 , 但係呢個天氣溫度出呢個數...... , 如果係8, 9月出帖就靚仔啦
作者: Jimmy0911    時間: 2025-2-7 15:44

回覆 46# ts_bum


  好癲,around 1萬既野炒高幾十%
作者: usei    時間: 2025-2-7 16:13

回覆 60# Jimmy0911

卡廠本身 mark 高左好多
1300 - 1600 鎂
估唔到重有得炒
作者: Jimmy0911    時間: 2025-2-7 16:30

回覆 61# usei


我都係想將張3080升級,拎黎玩MH 4K玩得開心D暢順D
~9000都接受到,點解要炒到咁貴Orz
作者: cyberx131    時間: 2025-2-7 17:51

大陸工廠賣俾代理..5080 每張係8500人仔...你睇奸商食左幾多錢落袋
作者: 【EndLess】泰利    時間: 2025-2-8 08:53

本帖最後由 【EndLess】泰利 於 2025-2-8 09:05 編輯
預告一下,明日再詳细出post。
砌左一日先攪掂,真係好難好難安装Inno3D Geforce RTX5080 X3 落個Nzxt H200 ...
天文台 發表於 2025-2-4 23:25

有幾難?

H6 standoff *4

X62改P14 slim

15分鐘既事都難?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: usei    時間: 2025-2-8 11:56

本帖最後由 usei 於 2025-2-8 19:18 編輯

回覆 63# cyberx131

成衣出廠價 零售價 ~10%

出廠價無咩參考價值

出廠價 8500 人仔 卡廠 mark 到 1300 鎂
唔算食水太深

公版 999 鎂即是無錢賺 ?
作者: Nightsorrow    時間: 2025-2-8 18:30

其實Corsair SF750
有無可能推到Core i9-12900 + RTX5080?
作者: cyberx131    時間: 2025-2-8 20:20

其實Corsair SF750
有無可能推到Core i9-12900 + RTX5080?
Nightsorrow 發表於 2025-2-8 18:30



    官方講左至少850W 夠推 5080
作者: Tube    時間: 2025-2-9 00:14

不是完成無得揀

1. 改玩遊戲機
2. 改用 notebook
steam 4060 notebook desktop 分別排第二第三
下面還有 ...
usei 發表於 2025-2-6 15:05


想食橙,你我食香蕉
作者: Baggio3go    時間: 2025-2-9 00:30

N記淨係GPU+VRAM 個出貨價已經七千人仔

回覆  cyberx131

成衣出廠價 零售價 ~10%

出廠價無咩參考價值

出廠價 8500 人仔 卡廠 mark 到 1300 鎂
...
usei 發表於 2025-2-8 11:56

作者: piscesho    時間: 2025-2-9 14:24

咁除左硬體成本,開發都要成本唧,仲未計中間物流,零售又要賺錢,總之每一層都要執返多小,差唔多啦
作者: 天文台    時間: 2025-2-9 20:54

有幾難?

H6 standoff *4

X62改P14 slim

15分鐘既事都難?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
【EndLess】泰利 發表於 2025-2-8 08:53


H6 ??????????????
H6 當然毫無難度啦!
作者: rfdingo    時間: 2025-2-10 00:13

其實Corsair SF750
有無可能推到Core i9-12900 + RTX5080?
Nightsorrow 發表於 2025-2-8 18:30


就算得都要有好多條件
1 你隻Corsair SF750 係2024新版 ATX 3.1 (峰值上限高)
2 你粒 u 限功耗  (其他野都要用電....)
3 5080 FE版 (各家版各自超....耗電量都唔同) , 都有機會上到 峰值500-600w
https://www.igorslab.de/en/nvidi ... blackwell-genen/11/

短期過關長遠你都係要換
作者: 【EndLess】泰利    時間: 2025-2-10 00:22

H6 ??????????????
H6 當然毫無難度啦!
天文台 發表於 2025-2-9 20:54

你應該知道H6 Standoff是什麼來的吧??

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Jester    時間: 2025-2-12 15:12

今日經過其中一間3C砌機 5080 card價
ts_bum 發表於 2025-2-3 21:04



f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus OC today!
作者: rfdingo    時間: 2025-2-12 15:30

f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus  ...
Jester 發表於 2025-2-12 15:12



    差9日 毫無比較意義
而且單卡價同強制套餐價又唔同計法
作者: Jester    時間: 2025-2-12 15:35

差9日 毫無比較意義
而且單卡價同強制套餐價又唔同計法
rfdingo 發表於 2025-2-12 15:30


I'm not comparing.  I'm just giving updates to others here on this board.
作者: ts_bum    時間: 2025-2-12 16:12

f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus  ...
Jester 發表於 2025-2-12 15:12


唔鬼理炒到飛!  
$12k 買咗 4090  開心使用中!
作者: 131213    時間: 2025-2-14 10:58

原本計劃將部舊機只回收重用隻機殼 (NZXT H200) 同埋 AIO 280 水冷 (NZXT Kraken X62),但係情況有變,所以 ...
天文台 發表於 2025-2-1 03:12 PM



    想問zen 3可以上到5080?
作者: Jimmy0911    時間: 2025-2-14 11:18

回覆 77# ts_bum


我本身都想12K買4090
買唔到,最後買大陸版5080, 都係12K
作者: Jester    時間: 2025-2-14 16:04

回覆  ts_bum


我本身都想12K買4090
買唔到,最後買大陸版5080, 都係12K
Jimmy0911 發表於 2025-2-14 11:18



    which one?
作者: Jimmy0911    時間: 2025-2-14 16:10

回覆 80# Jester


    Zotac AMP 5080
作者: 天文台    時間: 2025-2-14 21:49

回覆 78# 131213


    做乜上唔到?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2