作者: 天文台 時間: 2025-2-1 12:03 標題: 買到了RTX5080 SFF
本帖最後由 天文台 於 2025-2-18 19:41 編輯
嘻!買單咭當然要俾單咭價啦!
作者: 天文台 時間: 2025-2-1 12:06
用手機發貼,攪到D圖亂晒,回家後修改好!太開心!買到雙咭槽版本。
作者: hkmand001 時間: 2025-2-1 12:06
hkepc首個5080
作者: cyberx131 時間: 2025-2-1 13:00
本帖最後由 cyberx131 於 2025-2-1 13:02 編輯
SFF系列..每個品牌都會出..符合NV放係細機相尺寸設計 公版5080 5090 首批
inno3d 用料會吾會好熱...有無均熱板設計
INNO3D GeForce RTX 5080 X3 (2-Slot) 16GB GDDR7
HK$10,900.00????
作者: rfdingo 時間: 2025-2-1 14:20
2 slot 又唔太高 係真心正
係睇下散熱夠唔夠用
作者: rabbit82047 時間: 2025-2-1 14:28
家下 dual slot 都算係 sff ...
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-2-1 14:50
恭喜樓主完成5080首殺,期待用家評測
作者: Rubi 時間: 2025-2-1 17:06
煙佬丐版都賣到10900...
勉強算係守住11算以下 10算以內 ?!
等睇樓主開箱
作者: happychanbb 時間: 2025-2-1 17:33
dual slot不嬲都當 SFF
又唔係low profile
作者: nec338 時間: 2025-2-1 18:58
回覆 8# Rubi
你諗多左啦 有某店要萬7
作者: Rubi 時間: 2025-2-1 19:09
煙佬5080都要萬7 ?!
作者: 天文台 時間: 2025-2-1 19:57
Inno3D 張 RTX5080 SFF 係正正常常 2 lots,唔係 2.5 slots 呀,除左 Nvidia RTX5080FE (Founders Edition) 之外,重有邊張 5080 係 2 lots???
水冷囉!水冷張咭重薄 D 添!

作者: kenken33 時間: 2025-2-1 19:58
本帖最後由 kenken33 於 2025-2-1 19:59 編輯
有價冇市,5080 ai能力又唔強邊有搵食用既傻佬買,打機既洗得萬7就唔會志在再洗多幾千買5090D
作者: Nightsorrow 時間: 2025-2-1 20:19
想問下你隻牛幾w?
作者: 戰地風雲 時間: 2025-2-1 20:34
本帖最後由 戰地風雲 於 2025-2-1 20:43 編輯
反而對Palit張GAMEROCK幾有興趣
靚仔之餘又平散熱效果都唔算太差
[attach]2463084[/attach]
作者: SVMS-01E 時間: 2025-2-1 20:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen 時間: 2025-2-1 21:17
正喎 , 我睇ching 開箱當買左
用緊3080Ti , 比上不足 , 比下應該仲有DD , Game 又無乜大作想玩又或者新世代顯卡殺手3A大作有換卡衝動 ( 有錢先可以衝動
作者: kakit1031 時間: 2025-2-1 21:53
[attach]2463097[/attach]
師兄我今日都出左卡砌埋機,,個價真係貴左D
不過無計啦,,我部6700K+1060頂唔順啦
作者: kakit1031 時間: 2025-2-1 21:54
回覆 15# 戰地風雲
呢張今日砌機時出埋要萬5......
作者: cyberx131 時間: 2025-2-1 21:57
本帖最後由 cyberx131 於 2025-2-1 21:59 編輯
1萬五千蚊仲要砌機價先有...吾砌單買咪有一萬七千多..?????
inn03d 有無用VC均熱板...50卡比較熱...打機幾度??
作者: abcjerry 時間: 2025-2-1 22:17
老黃真係好野,,做顯卡做到好似IPHONE咁成功
作者: ckloop 時間: 2025-2-1 22:35
1099 美金既野你地用萬五買.......???
作者: 天文台 時間: 2025-2-1 22:54
儍豬呀!Rolex Daytona 126500LN (綱地) 訂價都只不過 10 零萬,你睇下你囉 10 零萬出黎買唔買到?
白地無 $230,000 你都唔洗諗啦!道理一樣姐。香港自由資本經濟,純粹供求問題。訂價從來都唔會係市場價。市場價只會由市場供求黎決定。

作者: 天文台 時間: 2025-2-1 23:12
原本計劃將部舊機只回收重用隻機殼 (NZXT H200) 同埋 AIO 280 水冷 (NZXT Kraken X62),但係情況有變,所以今晚先砌:
[attach]2463098[/attach]
下星期會砌埋原先果部 AMD Ryzen 7 9700X,不過 Display Card 會用過另一張,張 Inno3D RTX5800 X3 SFF 會用響今晚部番炒機到。
今晚部 AMD 番炒機 HW:
CPU: AMD Rayzen 7 5700X3D (今日買)
MB: Asrock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac (重用)
Display: Inno3D RTX5080 X3 SFF (今日買)
Ram: G.Skill Ripjaws V 64GB Kit 3200MHz CL16 DDR4 (2x32GB) (今日買)
M.2: ADATA 1TB XPG SX8200 Pro M.2 2280 ASX8200PNP-1TT-C (重用)
Cooling: NZXT Kraken X62 (重用)
Casing: NZXT H200 (重用)
PSU: Thermalright TG-1000 (1000W PS) (新買)
System: Windows 10 Pro (原系統)
所以慳左 4 個 items,唔洗太浪費!因為我本原諗住 D 舊 parts 都係好似以前咁放響床下底封塵。而家囉黎玩下 AI,應該幾好玩。
另一部機要等另外一張 Display card 下星期到左先有得砌。
作者: 戰地風雲 時間: 2025-2-2 01:36
回覆 19# kakit1031
解禁個晚我睇飛馬標價係$10999
作者: kenken33 時間: 2025-2-2 02:06
5080頂多只係air king 仲地通
依家等同用廿萬買air king

而且2025年仲講勞力士,炒燶啦個價日日跌緊5090 旗艦野有人捨得用3 4萬買先買先享受我唔會笑人,萬7買5080就百份百係標準水魚

作者: hkmand001 時間: 2025-2-2 06:08
我覺得
第一水永遠都貴的啦
我手機第一水3900,
宜家3200你話我係唔係笨蛋
早買早享受,遲買平二舊
作者: 天文台 時間: 2025-2-2 09:48
本帖最後由 天文台 於 2025-2-2 09:49 編輯
你啱呀!有錢然自就任性啦!無就話要去左度右度,又度下性價比,又度下同上一代點點點!Display card 工具黎嘅姐!用咁多時間、腦籵去諗點樣去慳果小小提高性價比,不如直接 D 去搵多一 D 錢比自己洗好過啦。有錢想點洗法,誰管得了!
作者: abyss 時間: 2025-2-2 10:46
有錢就直接5090fe啦仲5080?
8千變萬一再變萬七真係水魚先買
作者: harakuma 時間: 2025-2-2 11:42
本帖最後由 harakuma 於 2025-2-2 03:43 編輯
問唔到R1, 比班鬼佬佔用晒, 只能問V3
[attach]2463141[/attach]
基本上同28樓, 樓主的想法係相近的
作者: nec338 時間: 2025-2-2 12:19
我自己心中價錢萬1蚊買到5080
[attach]2463156[/attach][attach]2463157[/attach]
比我用緊3090大不小
作者: 天文台 時間: 2025-2-2 12:24
其實都洗問bot。
個人理財純綷個人問题,其他指手劃腳嘅人,不外乎幾種,但我基本上不會理會。

作者: harakuma 時間: 2025-2-2 12:37
心態正確
作者: kenken33 時間: 2025-2-2 14:05
本帖最後由 kenken33 於 2025-2-2 14:12 編輯
完全同意
作者: kenken33 時間: 2025-2-2 14:09
情況就如買IPHONE 頭水只有旗艦PRO MAX系列食炒價,普通版係冇正常人願意食一倍炒價買。
作者: 天文台 時間: 2025-2-2 15:52
我只感覺有D人好酸溜溜!

作者: williamau1 時間: 2025-2-2 16:04
其實都係自己覺得值就冇問題..
我自己都萬三蚊淘左張白色MSI 5080 Gaming Trio
呢個價我接受到, 但香港果D標到成萬7..
作者: abyss 時間: 2025-2-2 16:20
明明講緊萬七蚊水魚價都唔知萬一蚊跳出嚟做乜, 被害妄想症?
作者: ZaroHK 時間: 2025-2-2 23:04
回覆 12# 天文台
2 slots 真心正, 砌細機一流
作者: Jester 時間: 2025-2-3 00:00
本帖最後由 Jester 於 2025-2-3 00:02 編輯
Wow where pls?
I'm still looking for Galax 1 click OC... The only SFF card w/ ARGB...
作者: ts_bum 時間: 2025-2-3 00:43
其實都係自己覺得5080值就冇問題..
但之前萬2蚊買到4090
作者: ddb493 時間: 2025-2-3 07:29
CPU仲買5700推5080 夠力?
作者: nec338 時間: 2025-2-3 09:05
回覆 40# Jester
旺電 但現在已經賣晒
作者: ts_bum 時間: 2025-2-3 14:12
4k 勉強夠力!
作者: ricky1992 時間: 2025-2-3 16:13
助長炒風
作者: ts_bum 時間: 2025-2-3 21:04
今日經過其中一間3C砌機 5080 card價
作者: Tube 時間: 2025-2-4 01:29
AMD 唔玩,你仲有得揀咩?
作者: wongian1 時間: 2025-2-4 10:23
而家睇返,覺得自己2022年尾時用$13000買咗張丐版4090真係近幾年最正確嘅決定

作者: MGS2 時間: 2025-2-4 10:34
Me too.
作者: wongian1 時間: 2025-2-4 10:56
回覆 49# MGS2
4090應該夠頂啦,比5080仲快少少
作者: MGS2 時間: 2025-2-4 10:57
係,仲多8GB Vram
作者: augustnet 時間: 2025-2-4 14:03
回復 46 #ts_bum
師兄,請問係邊間
via HKEPC Reader for Android
作者: MelonGx 時間: 2025-2-4 14:39
多數沿用 inno3D 3080Ti 2-slot 散熱
熱到爆
不過 5080 快過 3080Ti 60% 就由佢啦
作者: netmen 時間: 2025-2-4 19:44
反而想知in佬呢D卡易唔易買到水冷頭 , 因為用開上水以經係必然
作者: 天文台 時間: 2025-2-4 23:25
本帖最後由 天文台 於 2025-2-6 10:38 編輯
預告一下,明日再詳细出post。
砌左一日先攪掂,真係好難好難安装Inno3D Geforce RTX5080 X3 落個Nzxt H200機箱,加上重要放隻Nzxt X62 (280 AIO)。真係唔係一般老手能砌得到!
[attach]2463509[/attach]
作者: 天文台 時間: 2025-2-6 00:31
本帖最後由 天文台 於 2025-2-6 00:33 編輯
結果 post 左響系統組件區
依家先 post 個 CPU + Ram + GPU 混合燒機測試結果先!
[attach]2463655[/attach]
響個細機箱入面有咁嘅表現,我感到非常滿意,張 RTX5080 雙咭槽版本可以前後燒成 20 分鐘都只不過係穩定地響 86.6 度!夠玩啦!
作者: kadon 時間: 2025-2-6 02:17
今日有現貨賣 但張張都接近$15000蚊
等佢擺吓先
作者: usei 時間: 2025-2-6 15:05
不是完成無得揀
1. 改玩遊戲機
2. 改用 notebook
steam 4060 notebook desktop 分別排第二第三
下面還有 3060 / 3050 / 4050 notebook 等
40 系 notebook 平過上代
作者: netmen 時間: 2025-2-6 17:33
感覺分享 , 但係呢個天氣溫度出呢個數...... , 如果係8, 9月出帖就靚仔啦
作者: Jimmy0911 時間: 2025-2-7 15:44
回覆 46# ts_bum
好癲,around 1萬既野炒高幾十%
作者: usei 時間: 2025-2-7 16:13
回覆 60# Jimmy0911
卡廠本身 mark 高左好多
1300 - 1600 鎂
估唔到重有得炒
作者: Jimmy0911 時間: 2025-2-7 16:30
回覆 61# usei
我都係想將張3080升級,拎黎玩MH 4K玩得開心D暢順D
~9000都接受到,點解要炒到咁貴Orz
作者: cyberx131 時間: 2025-2-7 17:51
大陸工廠賣俾代理..5080 每張係8500人仔...你睇奸商食左幾多錢落袋
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2025-2-8 08:53
本帖最後由 【EndLess】泰利 於 2025-2-8 09:05 編輯
有幾難?
H6 standoff *4
X62改P14 slim
15分鐘既事都難?
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: usei 時間: 2025-2-8 11:56
本帖最後由 usei 於 2025-2-8 19:18 編輯
回覆 63# cyberx131
成衣出廠價 零售價 ~10%
出廠價無咩參考價值
出廠價 8500 人仔 卡廠 mark 到 1300 鎂
唔算食水太深
公版 999 鎂即是無錢賺 ?
作者: Nightsorrow 時間: 2025-2-8 18:30
其實Corsair SF750
有無可能推到Core i9-12900 + RTX5080?
作者: cyberx131 時間: 2025-2-8 20:20
官方講左至少850W 夠推 5080
作者: Tube 時間: 2025-2-9 00:14
不是完成無得揀
1. 改玩遊戲機
2. 改用 notebook
steam 4060 notebook desktop 分別排第二第三
下面還有 ...
usei 發表於 2025-2-6 15:05
想食橙,你我食香蕉
作者: Baggio3go 時間: 2025-2-9 00:30
N記淨係GPU+VRAM 個出貨價已經七千人仔
作者: piscesho 時間: 2025-2-9 14:24
咁除左硬體成本,開發都要成本唧,仲未計中間物流,零售又要賺錢,總之每一層都要執返多小,差唔多啦
作者: 天文台 時間: 2025-2-9 20:54
有幾難?
H6 standoff *4
X62改P14 slim
15分鐘既事都難?
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
【EndLess】泰利 發表於 2025-2-8 08:53
H6 ??????????????
H6 當然毫無難度啦!

作者: rfdingo 時間: 2025-2-10 00:13
就算得都要有好多條件
1 你隻Corsair SF750 係2024新版 ATX 3.1 (峰值上限高)
2 你粒 u 限功耗 (其他野都要用電....)
3 5080 FE版 (各家版各自超....耗電量都唔同) , 都有機會上到 峰值500-600w
https://www.igorslab.de/en/nvidi ... blackwell-genen/11/
短期過關長遠你都係要換
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2025-2-10 00:22
你應該知道H6 Standoff是什麼來的吧??
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Jester 時間: 2025-2-12 15:12
f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus OC today!
作者: rfdingo 時間: 2025-2-12 15:30
f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus ...
Jester 發表於 2025-2-12 15:12
差9日 毫無比較意義
而且單卡價同強制套餐價又唔同計法
作者: Jester 時間: 2025-2-12 15:35
I'm not comparing. I'm just giving updates to others here on this board.
作者: ts_bum 時間: 2025-2-12 16:12
f*ture in wan chai is quoting $15,999 for galax 5080 1 click oc and $16,999 for MSI 5080 Ventus ...
Jester 發表於 2025-2-12 15:12
唔鬼理炒到飛!
$12k 買咗 4090 開心使用中!
作者: 131213 時間: 2025-2-14 10:58
原本計劃將部舊機只回收重用隻機殼 (NZXT H200) 同埋 AIO 280 水冷 (NZXT Kraken X62),但係情況有變,所以 ...
天文台 發表於 2025-2-1 03:12 PM
想問zen 3可以上到5080?
作者: Jimmy0911 時間: 2025-2-14 11:18
回覆 77# ts_bum
我本身都想12K買4090
買唔到,最後買大陸版5080, 都係12K
作者: Jester 時間: 2025-2-14 16:04
which one?
作者: Jimmy0911 時間: 2025-2-14 16:10
回覆 80# Jester
Zotac AMP 5080
作者: 天文台 時間: 2025-2-14 21:49
回覆 78# 131213
做乜上唔到?

