作者: MZRV 時間: 2023-6-30 11:02 標題: 請問,如果係要買4060,同價既情況下買邊間廠好?
本帖最後由 MZRV 於 2023-6-30 12:32 編輯
照舊三大家華碩,MSI,技嘉,
定係colorful,Zotac,inno3d,GALAX?
作者: raylee 時間: 2023-6-30 11:10
技嘉 - no
inno3d - yes
作者: rockie577 時間: 2023-6-30 11:22
Colurful, zotac 都用過, 好過平價MSI
作者: Pppk 時間: 2023-6-30 11:27
同價Asus....唔洗想
作者: polymer12 時間: 2023-6-30 11:41
本帖最後由 polymer12 於 2023-6-30 05:54 編輯
我自己 >技嘉近排太多鑊=no 漢4代理保養=no
可能就Zotac/Inno3D ,結論就係等4060Ti$2999/或而家直接買
作者: 真三一 時間: 2023-6-30 11:49
我用過Inno 同 msi 基本上都冇問題. 同4060 我覺得唔洗買咁貴,因為唔會好熱.
作者: rabbit82047 時間: 2023-6-30 11:52
三大家我會揀 MSI, Asus 一般都貴D, Gigabyte 試壞件, 無特別原因都唔買
zotac, Inno, colorful, 無買過, 感覺 inno 好似穩陣D
作者: Wanderer 時間: 2023-6-30 13:14
10 30 40系列都係用msi,無不良紀錄
作者: harakuma 時間: 2023-6-30 14:08
我選微星, 因為主板都係微星
作者: MZRV 時間: 2023-6-30 21:06
平價卡黎講買zotac同colorful抵過msi?
作者: verykin 時間: 2023-7-1 21:57
本帖最後由 verykin 於 2023-7-1 22:00 編輯
4060低功耗,
asus雙風扇仲大大個散熱, 三風扇三槽的智商卡.
Inno得一條heatpipe ,,,, Gigabyte一條heatpipe沒有電鍍,用久後變色.
我選
MSI ventus 2x 或 Zotac solo 或 palit stormx
作者: gigabyte 時間: 2023-7-1 23:21
華碩......
作者: kccsamtsang 時間: 2023-7-1 23:52
除左zotac
其他牌子隨便買最平就得
反正115W也唔會熱
作者: Pppk 時間: 2023-7-2 01:42
技嘉二五仔,叫gigabyte 叫人買华碩

作者: rockie577 時間: 2023-7-3 15:43
係, 之前用MSI 3070 VENTUS 2X, 膠背, 熱
而家用ZOTAC 4070 TWIN, 金屬背, 涼
再之前COLORFUL 1660S TWIN, 金屬背, 涼
全部平價卡
作者: rockie577 時間: 2023-7-3 15:47
DEL SORRY

