Board logo

標題: 限算力版30系開始加入市場~ [打印本頁]

作者: Pppk    時間: 2021-5-23 02:48     標題: 限算力版30系開始加入市場~

除了快推出嘅3080Ti,3070Ti外,限算力嘅3060Ti/3070/3080已經有加入市場,3080基本上減都係勁,而3070/3060Ti就影響大好多,相信新版同舊版價錢會有好大差距(指挖礦)係時候回歸返D比較正常嘅價錢(不過唔洗想會返回公版價)
作者: ClawHammer    時間: 2021-5-23 03:00

依家令人擔心嘅係就算ETH算力Cut剩50%同埋破解唔到
如果ETH本身/ETH兌BTC/其他幣種繼續升嘅話
礦工都仍然有誘因買呢批LHR卡而唔係買專用礦卡
作者: Brainstomer    時間: 2021-5-23 03:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Baggio3go    時間: 2021-5-23 07:53

依家令人擔心嘅係就算ETH算力Cut剩50%同埋破解唔到
如果ETH本身/ETH兌BTC/其他幣種繼續升嘅話
礦工都仍然 ...
ClawHammer 發表於 2021-5-23 03:00


得返半年時間左右, 買呢D卡未必夠時間回本, 到時掘其他野收益一定少過ETH
作者: darktommy    時間: 2021-5-23 10:55

最驚係包裝分別唔明顯,用礦卡價買咗閹卡。
作者: Pppk    時間: 2021-5-23 12:57

最驚係包裝分別唔明顯,用礦卡價買咗閹卡。
darktommy 發表於 2021-5-23 10:55


重點,到時分別大左,舊卡貴,新卡平,就係回復價格時機~
作者: 1phone    時間: 2021-5-23 17:36

重點⋯幾時賣街
作者: Getchu    時間: 2021-5-23 18:06

最緊要都係有貨賣街,個人最想買公板
唔係挖礦緊係買新版,第時放卡/保養都需要擔心問題
不過3080真係有可能賣返6-7k價位炒價搞到價值觀都崩壞左
作者: eddychoy04    時間: 2021-5-23 19:35

3070 Ti $5K 內即買。
作者: hkpppc    時間: 2021-5-23 19:38

醬油?
傳咁耐半張都未見過
作者: me7428    時間: 2021-5-23 19:42

回覆 1# Pppk
有貨賣街先算......應該係話有得單買DisplayCard先再講。
作者: jobylww    時間: 2021-5-23 20:10

話時話,我都想知D人砌礦機,如果用D無內顯既U,要靠張顯卡,咪會食埋張主顯卡D挖礦能力?
作者: cyjoe_2000    時間: 2021-5-23 20:30

我覺得顯卡並不等於會減價!
只會令礦主買1660s/2060等等
但顯卡仍維持高價!
話時話,依家虚擬貨幣跌到阿媽都認唔到到..
礦主仍會搶坊間高價顯卡嗎?
作者: kcthomlau    時間: 2021-5-23 21:07

有興趣3060TI
不過要接近正價
作者: sky93594    時間: 2021-5-23 21:36

等完又等希望合理點買到新咭用
作者: java2    時間: 2021-5-23 22:22

USD

3070 Ti $5K 內即買。
eddychoy04 發表於 2021-5-23 19:35

作者: ClawHammer    時間: 2021-5-23 23:21

得返半年時間左右, 買呢D卡未必夠時間回本, 到時掘其他野收益一定少過ETH ...
Baggio3go 發表於 2021-5-23 07:53


希望啦,個人仍然覺得cut到剩25%可能會更好
作者: oneofthem    時間: 2021-5-23 23:24

話時話,我都想知D人砌礦機,如果用D無內顯既U,要靠張顯卡,咪會食埋張主顯卡D挖礦能力? ...
jobylww 發表於 2021-5-23 20:10



裝headless server就解決
作者: jobylww    時間: 2021-5-23 23:37

裝headless server就解決
oneofthem 發表於 2021-5-23 23:24



   用teamviewer呢類算唔算?
作者: 1phone    時間: 2021-5-24 11:48

見肥花有人話有現貨,大家研究一下
作者: polarhei    時間: 2021-5-24 12:17

回覆 13# cyjoe_2000

有人畀礦工錢就會買落去。 如果礦工買唔到首批卡,就會問AMD,不過,礦工主要目標是6700XT 。 我見到有人用兩張6900XT玩掘礦,表現差過用一張3090。
作者: sai_cc    時間: 2021-5-24 12:56

最驚係包裝分別唔明顯,用礦卡價買咗閹卡。
darktommy 發表於 2021-5-23 10:55


鎖算力的3080、3070和3060Ti 包裝上要有LHR Logo
作者: cyjoe_2000    時間: 2021-5-24 14:30

鎖算力的3080、3070和3060Ti 包裝上要有LHR Logo
sai_cc 發表於 2021-5-24 12:56


咪係! 起碼分辨得到。唔駛有人混水摸魚..
作者: l0001    時間: 2021-5-24 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shanshansxp    時間: 2021-5-24 16:06

咪係! 起碼分辨得到。唔駛有人混水摸魚..
cyjoe_2000 發表於 2021-5-24 14:30



   有無都對一般一手用家無咩關係... 除非買來係想用來掘野...
作者: cyjoe_2000    時間: 2021-5-24 16:34

有無都對一般一手用家無咩關係... 除非買來係想用來掘野...
shanshansxp 發表於 2021-5-24 16:06


哽唔係啦!  我買顯卡其中一個原因是AI learning!
Cut 一半掘礦效能唔知會唔會影响AI learning誤判當掘礦...
買顯卡唔一定全用來打機, 可以做其他野!
作者: shanshansxp    時間: 2021-5-24 17:46

哽唔係啦!  我買顯卡其中一個原因是AI learning!
Cut 一半掘礦效能唔知會唔會影响AI learning誤判當掘礦. ...
cyjoe_2000 發表於 2021-5-24 16:34



https://www.reddit.com/r/Machine ... _gpu_modifications/
A.I 工程師話唔會有問題. ANYWAY 之前有人講 N 記只係 BLOCK 左 BITCOIN , 其他 COIN 一樣無影響可以全速掘...
作者: cyberx131    時間: 2021-5-24 18:04

根本無用.....你想買...我想買鎖卡....肯定右無貨同食黃牛價


今年直接無視顯示卡.....等一年后既 4000 series..
作者: 新遺失戰艦    時間: 2021-5-24 19:10

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2021-5-24 19:22 編輯
A.I 工程師話唔會有問題. ANYWAY 之前有人講 N 記只係 BLOCK 左 BITCOIN , 其他 COIN 一樣無影響可以全 ...
shanshansxp 發表於 2021-5-24 05:46 PM


係block ethereum,  btc 係個D 有asic 既人先會掘
GPU 個班只會掘高利潤既eth(所以先會block)
其實等到proof of stake 之後,proof of work 就再無生存空間
無利可圖就無人會買卡掘
你地驚無SSD 買仲好啦
作者: Tchaikovsky1812    時間: 2021-5-24 22:10

係block ethereum,  btc 係個D 有asic 既人先會掘
GPU 個班只會掘高利潤既eth(所以先會block)
其實等到proof of stake 之後,proof of work 就再無生存空間
無利可圖就無人會買卡掘
你地驚無SSD 買仲好啦

新遺失戰艦 發表於 24/5/2021 19:10


128, 256GB 呢類細size既ssd應該好少直接用來挖chia, 受影響會少好多, 市場上大把貨
512GB用來挖chia, 有非正式統計指出大約只有40日壽命 (所以代理開始拒保這類SSD)

512GB -- 40日壽命 (Chia)
1TB --- 80日壽命 (Chia)
2TB --- 160日壽命 (Chia)

所以當大量壞死SSD突然爆現, 又會嚇退一班無實力既miner, SSD供應又會正常一d, 儘管價格依然嚇人, 價格易上難落, 大家都懂
作者: Wanderer    時間: 2021-5-25 01:02

哽唔係啦!  我買顯卡其中一個原因是AI learning!
Cut 一半掘礦效能唔知會唔會影响AI learning誤判當掘礦. ...
cyjoe_2000 發表於 2021-5-24 16:34

有人質疑過呢樣野,因為佢除左firmware落鎖之餘仲係silicon level做左手腳,點知有冇bugs打打下機fps跌一半
作者: gn01119056    時間: 2021-5-25 09:17

其實應該只有認證既遊戲先可以用到顯卡
只有打機先用到顯卡, 變到Console咁
所有其他用途如剪片, AI, 挖礦應該全禁
佢地都係提高顯卡價格成因之一
無理由禁啲唔禁啲, 應該全禁, 只準打機用
作者: Asdew    時間: 2021-5-25 09:58

顯示卡都失自由,有功能唔比用
作者: cc1357    時間: 2021-6-3 00:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_vaio    時間: 2021-6-8 02:41

點解唔係5700XT?應該又快過平過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
l0001 發表於 2021-5-24 15:44



5700XT未有挖礦已經炒起左
因為呢張係最後一代支援黑蘋果既顯示卡
作者: Jamesbond007    時間: 2021-6-12 20:30

5700XT未有挖礦已經炒起左
因為呢張係最後一代支援黑蘋果既顯示卡
sony_vaio 發表於 8/6/2021 02:41


The RX 6800 / RX 6800 XT / RX 6900 XT is supported on MacOS Big Sur 11.4 and later.
https://appleinsider.com/article ... -rdna2-architecture





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2