作者: 留白兄 時間: 2021-1-23 14:15 標題: 2x8pin既卡應該點插先係岩?
https://youtu.be/-8LMML_EiMg?t=1089
究竟應該係1 rail 8+8狽仔咁插
定2 rail 一條rail 8pin 另一條rail 8pin咁插先岩
作者: Pppk 時間: 2021-1-23 14:18
有兩條線就分開插最好~一開二就唔係唔得,唔係咁好咁姐
作者: 留白兄 時間: 2021-1-23 14:23
回覆 2# Pppk
因為通常都係就手就一條過一開二

作者: Pppk 時間: 2021-1-23 14:31
一開二嘅問題就係怕佢電流突然加大受唔到
正常佢出得係安全,問題要用原裝線
作者: 留白兄 時間: 2021-1-23 14:54
回覆 4# Pppk
又學到野
作者: bighead 時間: 2021-1-23 15:45
火牛足火,條線又夠粗其實冇所謂
check下條線幾多awg
作者: eddychoy04 時間: 2021-1-23 16:43
兩個都得,
但用兩條 1 to 1 x 8 pin 會好D, 條線負荷冇咁大。
但有時受制於火牛輸出口數量的限制,
用 1 條 1 開 2 X 8 pin 都得。
作者: doggiestyle 時間: 2021-1-23 16:58
分開好 D
不過用慣 CM牛 ,唔想插多條線就一條過算數
作者: samr33 時間: 2021-1-23 18:44
本帖最後由 samr33 於 2021-1-23 18:46 編輯
我之前一直都係一開二,但係早前用2080ti打Mass effect Andromeda經常無故reboot,上網search發現原來隻game有問題係某啲情況下會令到Gpu啜好多電從而導致reboot,解決方法就係插兩條獨立8pin,的確插左兩條獨立8pin就冇再reboot過,直至到今日就算换左卡我都係插兩條獨立8pin。
作者: t19922006 時間: 2021-1-23 19:55
睇你啲運氣有幾好
2去2目的係其中幾個pin失靈都有餘量, 仲有正常時每個pin負載低啲
Seasonic官方回答(最大同最好啲DIY牛OEM廠)

作者: cks22222 時間: 2021-1-24 13:21
好似平時拖板咁姐
冇話兩個插哂拖板用唔到
但唔插拖板兩個單獨插牆身實會安全啲
作者: 留白兄 時間: 2021-1-24 13:39
本帖最後由 留白兄 於 2021-1-24 19:49 編輯
即係條界係225W?
作者: 留白兄 時間: 2021-1-24 19:50
回覆 9# samr33
舊牛好似好多時都冇第二條獨立8pin
作者: 小明 時間: 2021-1-24 20:10
回覆 13# 留白兄
睇下你single rail 定multi rail,你舊牛應該係single rail
multi rail 唔分開插真係會ocp trigger,之前用rm1000i test過
作者: ShiroNekoP 時間: 2021-1-24 20:30
Load less than 250W 1x[2x8 pin] is enough
If it is almost or over 300w(e.x. rtx 3080,3090), you better resort to 2x independent 8 pin rails
AMD cards should always resort to use two independent 8 pin due to their high transient power.
作者: t19922006 時間: 2021-1-25 00:02
回覆 12# 留白兄
唔只, 正常狀態~300W, 但死/失靈pin個port就要overload
所以佢先分standard 同 recommend, 1開2正常(好運)係完全無問題. 不過做開IT人習慣要留啲位俾failure時用
作者: bobofan 時間: 2021-1-25 10:46
本帖最後由 bobofan 於 2021-1-25 10:48 編輯
唔識既話
安全起見緊係各插一條
唔夠線用, 冇咁多插位或者用少D線美觀D先再慢慢計電量
冇話岩唔岩, 隻隻牛都唔同, 都係要試出來
作者: mg005 時間: 2021-1-25 10:47
原廠比得一開二你, 佢都計過數的
作者: chkichung 時間: 2021-1-25 10:52
正常明顯係二條線,
如果1條都得就做一個頭比你得啦,
係卡上電路1開2咪得囉!
作者: java2 時間: 2021-1-26 10:03
睇隻牛W數吧
作者: java2 時間: 2021-1-26 10:24
本帖最後由 java2 於 2021-1-26 10:35 編輯
火牛原廠線出得一開二就預左夠2x8pins(300W), 正常明顯係一條線都OK.
大食顯咭如3090 會要求 3x8pins 就係話比你知一定要拉兩條線 (除非原廠線夠胆1開3).
作者: 131213 時間: 2021-1-26 11:04
有位有線就分開, 唔想要多條線就一條過
作者: Dcup 時間: 2021-1-26 12:46
黎條咁既線1個食12V 300W咩都正行緊廿幾A,你牆身電線都無咁高電流
作者: 留白兄 時間: 2021-1-27 09:45
thanks all ching

