作者: askl 時間: 2021-1-14 01:15 標題: 顯示卡: 買全新VS二手?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinkevin2020 時間: 2021-1-14 01:56
好難說 拼賣家
先5講卡體質ed甘虛無飄渺嘅嘢
一樣玩左3年
一天1-3小時使用
同一天6-8小時使用
同用黎做野 的人 一天10+小時使用
都好大分別
作者: doggiestyle 時間: 2021-1-14 02:59
本帖最後由 doggiestyle 於 2021-1-14 03:02 編輯
顯卡折讓太低
而耗損比 CPU 高
但顯卡對遊戲效能影晌比較高
所以供求又比 CPU 高
二手值唔值就問你自己荷包
作者: 內傷 時間: 2021-1-14 04:10
會啊
揀d有一兩年保養先買LAW
不過電子野好撞手神 , 我朋友有張GTX650仲用緊 , 都7 , 8年了
我自己就買過張2070(一手)幾個月就唔著
作者: Pppk 時間: 2021-1-14 05:11
本帖最後由 Pppk 於 2021-1-14 05:23 編輯
有錢買新
你去YouTube睇下D人玩到底板出火你就知有幾熱,散熱呢啲自己諗
作者: rockie577 時間: 2021-1-14 08:52
同買2手車道理差唔多, 2手golf gti 定 golf base model 可靠d ?
作者: evan11 時間: 2021-1-14 09:23
買2手都可以,有啲賣家唔係成日用張卡打機,計佢每日開電腦一個鐘,就算用1至2年都係可以好新,其實顯卡只要一開始用冇問題就好少會壞。礦卡則不在此討論范圍。
作者: bobofan 時間: 2021-1-14 10:27
再鋒利既刀都有生銹既一日
電子野保養好重要
二手冇保就諗清楚先
作者: BigLaw 時間: 2021-1-14 12:00
2手可以買, 記得買行貨齊單 , 建議買仲有一年保以上的2手貨
作者: kennyleunghk 時間: 2021-1-14 12:29
近2次買卡我都係買二手
識買就無問題, 明知係礦卡都貪平買就瀨硬野
作者: polarhei 時間: 2021-1-16 18:13
回覆 7# evan11
冇錯. 邊有人仲用緊顯示卡玩呢味野? 如要的話,面交
作者: nessf98765 時間: 2021-1-16 19:08
選2手有行保
作者: ricky1992 時間: 2021-1-16 19:18
淘寶買過兩張rx488礦卡到而家仲好正常
作者: doggiestyle 時間: 2021-1-16 20:22
你望下 SSD 就知
平 100 都有人買雜牌
基本上值唔值就因人而異
作者: johnnylaiee 時間: 2021-1-16 20:38
新手唔建議買2手,唔識CHECK易比人呃,除算有熟人幫手!!
作者: evan11 時間: 2021-1-16 21:35
回覆 11# polarhei
我3080都係買水貨,過到14日就冇問題。
作者: 香煎香腸 時間: 2021-1-16 21:48
買二手買有保有盒就安全 怕咩買二手
都係講一樣 睇你 有無 錢 姐
作者: ccw112 時間: 2021-1-16 23:36
買過十幾張2手都未出過事
via HKEPC Reader for Android
作者: polarhei 時間: 2021-1-17 11:30
回覆 17# 香煎香腸
依家好多野有保如冇保。 AMD問題比NVIDIA多。
作者: askl 時間: 2021-1-17 11:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 67261lo 時間: 2021-1-17 13:16
果啲人手上點會只係得一張卡,多數買多張黎炒
作者: Pppk 時間: 2021-1-17 13:41
車輪戰

