Board logo

標題: 顯示卡: 買全新VS二手? [打印本頁]

作者: askl    時間: 2021-1-14 01:15     標題: 顯示卡: 買全新VS二手?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinkevin2020    時間: 2021-1-14 01:56

好難說 拼賣家
先5講卡體質ed甘虛無飄渺嘅嘢
一樣玩左3年
一天1-3小時使用
同一天6-8小時使用
同用黎做野 的人 一天10+小時使用  
都好大分別
作者: doggiestyle    時間: 2021-1-14 02:59

本帖最後由 doggiestyle 於 2021-1-14 03:02 編輯

顯卡折讓太低
而耗損比 CPU 高
但顯卡對遊戲效能影晌比較高
所以供求又比 CPU 高
二手值唔值就問你自己荷包
作者: 內傷    時間: 2021-1-14 04:10

會啊
揀d有一兩年保養先買LAW

不過電子野好撞手神 , 我朋友有張GTX650仲用緊 , 都7 , 8年了
我自己就買過張2070(一手)幾個月就唔著
作者: Pppk    時間: 2021-1-14 05:11

本帖最後由 Pppk 於 2021-1-14 05:23 編輯

有錢買新

你去YouTube睇下D人玩到底板出火你就知有幾熱,散熱呢啲自己諗
作者: rockie577    時間: 2021-1-14 08:52

同買2手車道理差唔多, 2手golf gti 定 golf base model 可靠d ?
作者: evan11    時間: 2021-1-14 09:23

買2手都可以,有啲賣家唔係成日用張卡打機,計佢每日開電腦一個鐘,就算用1至2年都係可以好新,其實顯卡只要一開始用冇問題就好少會壞。礦卡則不在此討論范圍。
作者: bobofan    時間: 2021-1-14 10:27

再鋒利既刀都有生銹既一日
電子野保養好重要
二手冇保就諗清楚先
作者: BigLaw    時間: 2021-1-14 12:00

2手可以買, 記得買行貨齊單 , 建議買仲有一年保以上的2手貨
作者: kennyleunghk    時間: 2021-1-14 12:29

近2次買卡我都係買二手
識買就無問題, 明知係礦卡都貪平買就瀨硬野
作者: polarhei    時間: 2021-1-16 18:13

回覆 7# evan11

冇錯. 邊有人仲用緊顯示卡玩呢味野?  如要的話,面交
作者: nessf98765    時間: 2021-1-16 19:08

選2手有行保
作者: ricky1992    時間: 2021-1-16 19:18

淘寶買過兩張rx488礦卡到而家仲好正常
作者: doggiestyle    時間: 2021-1-16 20:22

你望下 SSD 就知
平 100 都有人買雜牌
基本上值唔值就因人而異
作者: johnnylaiee    時間: 2021-1-16 20:38

新手唔建議買2手,唔識CHECK易比人呃,除算有熟人幫手!!
作者: evan11    時間: 2021-1-16 21:35

回覆 11# polarhei


    我3080都係買水貨,過到14日就冇問題。
作者: 香煎香腸    時間: 2021-1-16 21:48

買二手買有保有盒就安全 怕咩買二手
都係講一樣 睇你 有無 錢 姐
作者: ccw112    時間: 2021-1-16 23:36

買過十幾張2手都未出過事

via HKEPC Reader for Android
作者: polarhei    時間: 2021-1-17 11:30

回覆 17# 香煎香腸

依家好多野有保如冇保。 AMD問題比NVIDIA多。
作者: askl    時間: 2021-1-17 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 67261lo    時間: 2021-1-17 13:16

我見唔少全新卡賣。其實點解有人會放全新?
askl 發表於 2021-1-17 11:31



    果啲人手上點會只係得一張卡,多數買多張黎炒
作者: Pppk    時間: 2021-1-17 13:41

車輪戰





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2