作者: x37 時間: 2020-9-12 18:36 標題: 其實張 3090, 3080 是否太大張?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: normalyan 時間: 2020-9-12 18:37
Great power comes with great SIZE
作者: Wanderer 時間: 2020-9-12 18:43
Size matters
作者: pc990011 時間: 2020-9-12 18:44
如果自組水成張卡即克細1/3
via HKEPC Reader for Android
作者: Pppk 時間: 2020-9-12 18:51
唔大唔得

作者: 暴走呆喵 時間: 2020-9-12 19:06
以前 i740都係甘長甘大張
via HKEPC Reader for Android
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-12 19:11
TDP咁高,細張點解散熱?
作者: sport 時間: 2020-9-12 19:14
覺得3090 / 3080 大同熱,咪唔好買囉!
老黃又冇指住你要買!
作者: honam1021 時間: 2020-9-12 20:07
要2 slot可以考慮3080 Founders或者Zotac個張3070 Twin Edge
作者: spohr 時間: 2020-9-12 21:25
一向呢D卡都唔係設計比細機箱
你攞個倉鼠籠放隻狗入去
之後問隻狗會唔會太大隻
會唔會搞笑左少少?
作者: x37 時間: 2020-9-12 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Archvictoros 時間: 2020-9-12 21:33
機箱係E-ATX 所以先冇問題。 高階卡係大大張,有心理準備。
作者: x37 時間: 2020-9-12 21:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-12 21:35
少少越肩姐,唔算好高
285 mm都唔算好長姐
作者: pc5 時間: 2020-9-12 22:17
關心嘈唔嘈多d
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-12 22:33
唔算太大張, 比2070長多5CM O者...
呢個ITX CASE 都擺得落..
https://youtu.be/o1dxeB4pMcA
作者: spohr 時間: 2020-9-12 22:48
300蚊買個atx箱都放到
唔知你果個atx箱有幾一般,可唔可以分享下?
作者: micchan1986 時間: 2020-9-12 23:02
長又唔算,係太厚

作者: kanekithk 時間: 2020-9-12 23:21
3090 就大張
3080 同1080ti 2080ti一樣
作者: sport 時間: 2020-9-13 01:11
3000系一d都唔長,只係比較重
FE 3090 長313 x 138mm,3 Slot
FE 3080 長285 x 112mm,2 Slot
FE 3070 長242 x 112mm,2 Slot
作者: O人 時間: 2020-9-13 06:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TEKKHG 時間: 2020-9-13 07:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人 時間: 2020-9-13 07:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412 時間: 2020-9-15 08:33
3000系一d都唔長,只係比較重
FE 3090 長313 x 138mm,3 Slot
FE 3080 長285 x 112mm,2 Slot
FE 3070 長 ...
sport 發表於 2020-9-13 01:11
公版卡長313真係只能諗起公版6970
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2020-9-15 09:08
回覆 TEKKHG
我個人估計唔攪bios 3080 270W-300W(攪完350W)
唔攪bios3090 400W 唔奇(攪完450W)
GDD ...
O人 發表於 2020-9-13 07:16
EVGA 3090 XC3 係2x8PIN
作者: O人 時間: 2020-9-16 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

