Board logo

標題: 有邊個上星期買左Sapphire rx5700xt pulse? [打印本頁]

作者: TimWoo    時間: 2019-12-15 17:32     標題: 有邊個上星期買左Sapphire rx5700xt pulse?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jojoingame    時間: 2019-12-15 17:50

不嬲都係果句「早買早享受」
唔通我拎返粒舊U去問INTEL點解賣唔出咩
作者: MelonGx    時間: 2019-12-15 18:42

4GB 嗰款真係唔得,同 5500 一樣,Odyssey 同 Wolfenstein 2 表現慘不忍睹。
8GB 可以大幅改善呢兩隻 Game。
作者: ococ    時間: 2019-12-16 02:26

我買左Nitro版同日夜晚入埋TSM 結果賺左幾皮野 真係多謝AMD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2