Board logo

標題: 二手卡中伏記 [打印本頁]

作者: lish    時間: 2018-10-24 17:27     標題: 二手卡中伏記

本帖最後由 lish 於 2018-10-25 11:03 編輯

自問一向有上網買2手野,都已經好小心,要睇下對方ac新唔新,有無交易紀錄,問清楚保養等等,但上得山多終遇虎。

事源在某二手買賣區見到有張之前炒到更價嘅卡價錢ok,再睇下賣家開戶5年以上,幾年黎都有多次買賣紀錄,應該都唔係難民。


然後問保養,問左有電腦單,單有SN,大鋪單,賣家又接受轉數快,咁應該都ok就約交收

交收時check左卡,對晒卡號夾單,咁就happy trading啦。回到家即test卡,無問題,正常運作,分數正常。

故事到哩度都好理想,諗住問埋代理保養問題,點知一問就出事了。

因為張卡有兩間代理做,於是問第一間先,給果等左日答案唔係佢地保,於是即搵賣家。嗰時都搵到人,佢話可能另一間,於是再搵另一間,又等左日但結果都唔係!

於是既刻鋪頭問下邊間保,佢地話張收據假嘅,唔係佢地出!哩個時候再搵賣家已經單剔了。

結果我買左張水扮行嘅卡,其實張卡運作無問題,係差在無保養,損失都不太大。但居然有人為左幾百去整張假單。

2手抵的話我以後還是會買的,不過以後交收之前會問賣家攞左SN,check清楚有保養先交收。

唔好太急住交收,因為代理通常最快都隔日先覆,fast trade未必等得切回覆。怕壞可以上A shop test完先交收!

最後打一下廣告,原來諗住玩下就放番出去結果因為無保所以留番自用了,原本張後備卡就放出黎,所以買賣區有張1060放售中,大家可以支持下

via HKEPC Reader for Android
作者: bbgirl223    時間: 2018-10-24 17:34

本帖最後由 bbgirl223 於 2018-10-24 17:35 編輯

師兄張卡係邊度買?我會小心下,其實我好少買二手卡,就算買二手都要買全新既,通常都會買新卡,用用下就會放返出黎
作者: ray26342    時間: 2018-10-24 17:35

我上次響呢度問完二手野點CHECK為之可信
最後都是買一手, 仲買左兩張
作者: lish    時間: 2018-10-24 17:43

本帖最後由 lish 於 2018-10-24 17:46 編輯

回復 2 #bbgirl223

除左哩度另一個好多人放野嘅地方 一 肥花
顯卡可能真係因為多左礦卡,比較易中伏

via HKEPC Reader for Android
作者: 133954202    時間: 2018-10-24 17:47

回復 bbgirl223

除左哩度另一個好多人放野嘅地方 一 肥花
顯卡可能真係因為多左礦卡,比較易中伏

via HKE ...
lish 發表於 2018-10-24 17:43


肥花假野特別多啦, 積木機電話又有...你張顯卡 唔係假野都算係咁
作者: EVIS    時間: 2018-10-24 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbgirl223    時間: 2018-10-24 17:54

回復 bbgirl223

除左哩度另一個好多人放野嘅地方 一 肥花
顯卡可能真係因為多左礦卡,比較易中伏

via HKE ...
lish 發表於 2018-10-24 17:43

我上星期都係肥花買左張全新卡,二手用過既我就唔會係肥花買咯,見到好多卡賣好平,平到好唔合理添
就算全新既卡都比自己訂返黎仲要平,邊有可能架
所以我會用合理價錢買,而家開心使用
作者: lish    時間: 2018-10-24 17:54

回復 5 #133954202

所以肥花買野我會小心d,稍有懷疑都唔買。不過無諗過一個多年黎間唔中都有交易嘅account都咁做

via HKEPC Reader for Android
作者: POLYCARL    時間: 2018-10-24 17:56

為左幾百蚊偽造文書...
作者: lish    時間: 2018-10-24 18:00

回復 7 #bbgirl223

全新我返而唔肥花買,平得唔多
我買2手通常都epc,好少肥花
張卡都預左係礦卡,平過epc 2手價先考慮,諗住用到又有保就算

via HKEPC Reader for Android
作者: lish    時間: 2018-10-24 18:01

回復 9 #POLYCARL

其實我用轉數快過數俾佢,報警係未會搵到佢?

via HKEPC Reader for Android
作者: harakuma    時間: 2018-10-24 18:06

回覆 11# lish


睇下你想唔想攪大件事,

如是的話, 條友見你個POST應該驚過你,

偽做文書好大罪
作者: bbgirl223    時間: 2018-10-24 18:07

回復 POLYCARL

其實我用轉數快過數俾佢,報警係未會搵到佢?

via HKEPC Reader for Android ...
lish 發表於 2018-10-24 18:01


你有佢銀行帳號佢走唔甩啦,爭在你會唔會為左保養咁做咯
作者: 萌    時間: 2018-10-24 18:08

有保變無保...可以退卡
作者: harakuma    時間: 2018-10-24 18:09

你有佢銀行帳號佢走唔甩啦,爭在你會唔會為左保養咁做咯
bbgirl223 發表於 2018-10-24 18:07



為條氣 OR 為公義 OR 為自身利益(保養)
作者: evan11    時間: 2018-10-24 18:25

14年滯唔過。
作者: rexchan64    時間: 2018-10-24 18:29

梗係個盒重要過張單,對盒SN穩陣過對單
作者: rexchan64    時間: 2018-10-24 18:35

樓主張單是不是A4紙,不是針機編
作者: might424    時間: 2018-10-24 19:20

好奇點樣整張假單
作者: pang1987    時間: 2018-10-24 21:08

有啲好奇 報警 差佬會唔會真係幫你查...
作者: Pppk    時間: 2018-10-24 21:23

我反而想睇下張單,你post出黎睇下
作者: 香煎香腸    時間: 2018-10-24 21:24

自問一向有上網買2手野,都已經好小心,要睇下對方ac新唔新,有無交易紀錄,問清楚保養等等,但上得山多終 ...
lish 發表於 2018-10-24 17:27


無賣壞卡比你算係好彩,而家咁多礦卡唔中獎都難
作者: lish    時間: 2018-10-24 21:33

回復 18 #rexchan64

A4

via HKEPC Reader for Android
作者: lish    時間: 2018-10-24 21:34

回復 21 #Pppk

張單間鋪睇左都以為係佢地自己,係check完sn先話唔係

via HKEPC Reader for Android
作者: rexchan64    時間: 2018-10-24 21:34

有單,無盒,有保,依家都有賣緊,貼出單出來大家見識見識
作者: edgehk987    時間: 2018-10-24 21:37

肥花? ...
作者: fish1213hk    時間: 2018-10-24 21:39

都叫好彩了.
作者: zxu    時間: 2018-10-24 22:02

最好影返張單出來睇下點假法
冇圖冇真相!
作者: TH30    時間: 2018-10-24 22:13

有啲好奇 報警 差佬會唔會真係幫你查...
pang1987 發表於 2018-10-24 09:08 PM


差佬會口話你冇實際損失耍走你
作者: TH30    時間: 2018-10-24 22:17

好奇點樣整張假單
might424 發表於 2018-10-24 07:20 PM


我估
部分鋪用laser printer出的A4紙單
好易DIY
傳統用針機印有齒孔有紅色SN既單就比較難偽造
作者: 康士富    時間: 2018-10-24 22:56

本帖最後由 康士富 於 2018-10-24 23:06 編輯

樓主你係full box set盒有代理貼紙
定係淨卡+單?


老實講d AMD卡有d真係平到嚇親人
伏唔伏就真係唔知啦
不過有d好平都係冇人買的


講多小小
我收過張礦卡
囉到上手好似去完阿富汗咁
有盒(好過阿富汗小小,真係小小)
但係張卡真係100%阿富汗
條友出到黎仲要話唔記得帶單遲d wtsapp我
不過佢真係礦卡價
我照要

過幾日我去問代理
代理話張卡保到差唔多2020
雖然最後我都係放咗
不過我放出去果時張卡既狀態仲好過收番黎果時
作者: unknow09    時間: 2018-10-24 23:13

今日先收完張2手卡 見你一講馬上驚一驚

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: andrew225    時間: 2018-10-24 23:47

用得就算, 二手區都係易中招, 下次小心
作者: lemonhk99    時間: 2018-10-24 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2018-10-25 00:29

有時真係有 D 單好假
不過又好少話會去證實
可能真係過左一年半輩先發現係假
都唔記得係同邊個交收
作者: unknow09    時間: 2018-10-25 00:41

回覆 34# lemonhk99


    有盒 話會保
暫時信住佢先....
作者: rexchan64    時間: 2018-10-25 00:46

email,致電保養對SN證實
作者: rexchan64    時間: 2018-10-25 00:52

回覆  lemonhk99


    有盒 話會保
暫時信住佢先....
unknow09 發表於 2018-10-25 00:41

師兄唔係講strix gtx1060
作者: rexchan64    時間: 2018-10-25 00:54

聯強有貼紙,felton有鐳射貼紙
漢科側邊寫得清清楚楚的
作者: Kennn    時間: 2018-10-25 01:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unknow09    時間: 2018-10-25 01:18

回覆 39# rexchan64


    唔該晒你地教識我多一樣野
出面騙子太多
作者: 散熱豚    時間: 2018-10-25 01:23

email,致電保養對SN證實
rexchan64 發表於 2018-10-25 00:46


無錯 , 自己同代理確認最穩陣


樓主個個案身邊有朋友擦身而過
當時真係strix 1060
個賣家死都唔肯比sn
問多兩問寧願唔賣 , 仲惡言相向
作者: 散熱豚    時間: 2018-10-25 01:27

回覆  lish


睇下你想唔想攪大件事,

如是的話, 條友見你個POST應該驚過你,

偽做文書好大罪 ...
harakuma 發表於 2018-10-24 18:06


支持趕絕老千
作者: lineage33    時間: 2018-10-25 01:49

係HKEPC二手區買最好
作者: lkh_214    時間: 2018-10-25 03:50

唔好講笑 講起a4單 我之前係高登中央田買野 佢都係就咁a4印出黎 吸個紅印就算 好易比人偽造

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: akam7777    時間: 2018-10-25 03:52

其實就算代理晤保,不如問左廠方點保先啦,若果台湾廠,email問下自行寄會否保,若保就跳過香港代理,自己順
豐來回都不需一星期,運費舊令水,好過等代理六星期。

但若真係想追究就一定揪賣家出来吧,
佢實無得走。
假設心愛張咭就兩睇,就要email了

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: Pppk    時間: 2018-10-25 06:24

本帖最後由 Pppk 於 2018-10-25 06:28 編輯

礦卡係主因,真的太多,剛剛睇到又有人放二十張1070,我覺得礦卡平都可以考慮下,始終有風險,自己想~
太貴都唔好喇,二手區$200 570我都有出價,不過最後$700我就唔要囉
作者: lish    時間: 2018-10-25 08:56

佢有上肥花,睇完留言唔覆仲即撤回帖,肯定是存心欺騙了

via HKEPC Reader for Android
作者: newshun    時間: 2018-10-25 08:58

開名啦
作者: Botti    時間: 2018-10-25 09:20

有二間代理
即是 MSI 卡啦
假單.... 有無相睇下
作者: astrid1211    時間: 2018-10-25 09:28

係肥花淨係買過2部相機都係有暗病. 真係信唔過.
作者: lish    時間: 2018-10-25 09:29

聯絡到賣家,佢話佢只係負責交收,嗰ac多人共用
我唔理佢咁多啦,總之要佢俾番嗰交代我。我俾時間佢,我諗唔會為幾百蚊著草掛

via HKEPC Reader for Android
作者: lish    時間: 2018-10-25 09:41

收據在一樓

via HKEPC Reader for Android
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 09:51

睇到內容....有疑問。
1. 為左賺多幾百元,偽做單來交易? 虛單文件刑事黎,風險和回報不成正比。
2. 代理商們話唔係佢代理,係假單? 唔比代理攪錯左? 甚至詢問者查詢技巧問題,不排除有代理商免麻煩,先否認係佢地的單。點證明唔係佢地的單?
3. 交易後賣家失聯,不排除賣家怕了麻煩客,賣斷算。又是否就咁証明佢存心欺騙?
作者: newshun    時間: 2018-10-25 09:59

張單連個印都冇?
好易scan...再photoshop
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 10:00

最最大問題係電腦單張底紙是否油印(check logo)。是否跟交易內容一起印。
油印一次印要500張。

相中睇唔出是printer印出來logo background.
作者: lish    時間: 2018-10-25 10:13

本帖最後由 lish 於 2018-10-25 10:16 編輯

回復 54 #cyjoe_2000

1,3都唔係我考慮嘅野,客觀事實就係張卡無保,同賣家所講不符
2嘅話我俾sn代理去check,問左兩次,佢地直頭搵左廠商查埋張卡係台灣捷元保,se亦查左話張卡不是經佢地賣,我無理由覺得代理問題。
所以我都俾機會佢,佢唔係存心欺騙,就聯絡我睇下點處理

via HKEPC Reader for Android
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 10:24

我只是係客觀咁分析事實,係比其他人看!
聽一面之詞,有多可怕...

不過,建設樓主報案,攪清是否真偽造文件,因偽造文件先係大罪!
作者: unknow09    時間: 2018-10-25 10:34

聯絡到賣家,佢話佢只係負責交收,嗰ac多人共用
我唔理佢咁多啦,總之要佢俾番嗰交代我。我俾時間佢,我諗 ...
lish 發表於 2018-10-25 09:29


    好消息黎

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: unknow09    時間: 2018-10-25 10:41

佢肯搵你 應該有暗野...!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: angusepc    時間: 2018-10-25 10:43

聯絡到賣家,佢話佢只係負責交收,嗰ac多人共用
我唔理佢咁多啦,總之要佢俾番嗰交代我。我俾時間佢,我諗 ...
lish 發表於 2018-10-25 09:29


好人唔怕做, 但都睇情況. 有時間唔怕煩, 還是報警.

乜野acc, 講到要多人共用, 小朋友玩遊戲咩.
作者: kit520520    時間: 2018-10-25 10:47

首先,係咪真係咁必要偽造文書先,
張卡真野,新束束,賺多你舊幾兩舊水攪咁多野咁不如直接寫張現沽單比你?
再講代理已經講左唔係行貨,佢一定係水當行賣,咁我真係唔知個賣家諗咩,為左小小錢犯法

張卡本身冇盒冇得對盒S/N都唔知張卡真定假,係未問代理S/N真偽之前你都敢買,佩服

我都買左張1070冇盒,佢話代理換番來,我問佢拎S/N問代理佢二話不說即刻影比我,買2手野有冇保有數得計,有時平既,保都係其次,最少都確定左係真卡先交易啦。
作者: lish    時間: 2018-10-25 10:47

回復 58 #cyjoe_2000

我都明網絡力量有幾可怕嘅,所以我都無供佢出黎公審,張單我都塗左d資料,就算係我作出黎都無人會受傷

via HKEPC Reader for Android
作者: darkbear    時間: 2018-10-25 10:48

行使虛假文書罪唔輕喎,樓主是否想下同佢玩大佢?
作者: C-Leung    時間: 2018-10-25 10:49

SE我買過tf,張單細一半
呢張單感覺真係好鬼
作者: hkjake    時間: 2018-10-25 10:49

樓主張單好熟口臉,我係買左8TB HDD,個價同其他CHING賣WD MYBOOK 8TB差唔多價,但我貪佢有港行保養.....

跟住search下個賣家,.....先發現佢岩岩賣完 MSI Air Boost Vega56 8GB HBM2
作者: TH30    時間: 2018-10-25 10:50

唔好講笑 講起a4單 我之前係高登中央田買野 佢都係就咁a4印出黎 吸個紅印就算 好易比人偽造
lkh_214 發表於 2018-10-25 03:50 AM


印象中,金的士,邪都,都是針機,印過底紙
中田是laser print A4紙
好耐冇去腦場執散件了,有錯請指正
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 10:52

本帖最後由 cyjoe_2000 於 2018-10-25 10:53 編輯

舖頭話假,樓主又話假,
有人冒造舖頭單,舖頭又唔報警先奇怪...

坦白咁講,有人想迫賣家現身,才說是假單!

如果明知是假單,做法會立即報警,避免賣家重施故技向其他人行騙!
作者: benny8888    時間: 2018-10-25 10:54

樓主張單好熟口臉,我係買左8TB HDD,個價同其他CHING賣WD MYBOOK 8TB差唔多價,但我貪佢有港行保養.....

...
hkjake 發表於 2018-10-25 10:49


vega56 $1800??
作者: lish    時間: 2018-10-25 11:03

本帖最後由 lish 於 2018-10-25 11:07 編輯

回復 68 #cyjoe_2000

你咁講法我唔再利用嗰帖逼賣家現身啦

不再回應事件後續

via HKEPC Reader for Android
作者: lish    時間: 2018-10-25 11:05

回復 62 #kit520520

係啦,下次要小心check清楚先

via HKEPC Reader for Android
作者: hkjake    時間: 2018-10-25 11:05

回覆 69# benny8888


    我明天試下查清楚HDD S/N 先再講
可能佢咁岩有賣呢個型號,又咁岩賣$1800,又咁岩係.....etc
作者: benny8888    時間: 2018-10-25 11:10

回覆  benny8888


    我明天試下查清楚HDD S/N 先再講
可能佢咁岩有賣呢個型號,又咁岩賣$1800,又咁岩 ...
hkjake 發表於 2018-10-25 11:05



    上次pm過話漢科保, 差d買左
作者: xx002102    時間: 2018-10-25 11:12

本帖最後由 xx002102 於 2018-10-25 11:14 編輯

請問如果有單冇盒(張保養貼紙(聯強保有SN碼)剪左落黎痴係張單度),張單冇SN碼.仲有冇保養?
遲D諗著放卡,張卡係G2 xxxxxx買的


PS:吾記得聯強定漢科,係其中一間
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 11:14

唔講都講埋...

無人走去偽造收据單正本! 犯法架!
點解唔偽造黑白copy副本?

圖中有埋簽名有有公司logo, 睇唔出邊處假,又無改動痕跡...
作者: lish    時間: 2018-10-25 11:24

回復 75 #cyjoe_2000

係鋪頭話唔係佢地出嘅單,我都想張單係真,咁鋪頭就要負責。

via HKEPC Reader for Android
作者: LanEvo    時間: 2018-10-25 11:32

一般這種A4單 係要有公司印 你又唔係飛仔機個種單
而且樓主都講左 佢CHECK過係台灣捷元保
唔好話幾百蚊 就算幾十蚊都大把人敢造假單
好多人根本就法盲 唔知嚴重性
大家既然咁懷疑 不如叫樓主放個CHECK左SN既原廠回覆出黎比大家睇下做證據?
作者: lish    時間: 2018-10-25 11:35

回復 77 #LanEvo

唔啦,我又唔需要個個都信我,唔信咪當故仔囉,無人受傷又有得吹下。
講出黎都係想引以為戒,提大家以後交收前小心d check清楚先啫

via HKEPC Reader for Android
作者: hkjake    時間: 2018-10-25 11:38

殺頭生意有人做,也有人為了蠅頭小利用長者八達通兩蚊搭車。
也有人用假學歷 只係做政府普通文員
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 11:46

有埋invoice no.  check 唔到?。有簽名check 唔到?
當鋪頭面,call police.
有人行駛假文件, 警方一定會做野。

鋪頭一口否認, 都要向警方澄清為何認為是假receipt.
若有人利用該舖頭名去行騙,舖頭不能置身事外。

起碼要警方排除有沒有該舖員工發出虛假receipt!
作者: benny8888    時間: 2018-10-25 11:47

一般這種A4單 係要有公司印 你又唔係飛仔機個種單
而且樓主都講左 佢CHECK過係台灣捷元保
唔好話幾百蚊 就 ...
LanEvo 發表於 2018-10-25 11:32



    佢CHECK過係台灣捷元保 >>> no need prove la i think , 台灣捷元保都up到,, should be real la , 普通人吾會咁得閒作到出黎
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 11:59

咁比唔比舖頭賣水貨? 新職員唔知過公司內情?
作者: benny8888    時間: 2018-10-25 12:04

咁比唔比舖頭賣水貨? 新職員唔知過公司內情?
cyjoe_2000 發表於 2018-10-25 11:59


個人整假單就話吾識咁多法例姐

商品説明條例wor 公司無理油玩lee d
作者: cyjoe_2000    時間: 2018-10-25 12:07

發現公司比人出假單, 無理由就咁算, 一定有內幕。。。

唔比大批水貨包保都要公司上身係嘛?
作者: LanEvo    時間: 2018-10-25 12:18

首先 我唔知樓主問鋪頭邊個
如果係阿頭/老闆個D 應該係唔會放過
但係如果問D細既 就有可能會唔理你
原因如下:
1.報左警 都唔知要攪幾耐 可能成日都做唔到生意 D細既做少日少一日俑
2.就如我之前講  D細既根本冇諗過偽造文件既嚴重性 所以就冇同上面講

當然你話鋪頭可能有鬼 我冇係呢間鋪買過野 我唔排除呢個可能性
作者: lish    時間: 2018-10-25 12:24

回復 84 #cyjoe_2000

可以有咩內幕?可否講解下?

via HKEPC Reader for Android
作者: lish    時間: 2018-10-25 12:26

回復 85 #LanEvo

我網上問咋,之後佢地有人聯絡我

via HKEPC Reader for Android
作者: andyngo    時間: 2018-10-25 12:28

香港假文件,好重罪!!!
我估礦卡扮行貨,估唔到樓上真係去check SN
作者: HPHP719    時間: 2018-10-25 12:31

樓主 支持你
人地唔信就由佢地 無需要同啲花生友作口舌之爭 更加無需要證明比作地睇
起碼自己講左出黎 舒服啲 大家又可以參考下
作者: LanEvo    時間: 2018-10-25 12:31

網上問 咁鋪頭更加冇仇報
報警 未必搵到樓主 唔報 偽造文件又好大件事

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: MobyDick    時間: 2018-10-25 13:02

自問一向有上網買2手野,都已經好小心,要睇下對方ac新唔新,有無交易紀錄,問清楚保養等等,但上得山多終 ...
lish 發表於 2018-10-24 17:27



賣家行使虛假文書,師兄可以報警處理。
作者: akam7777    時間: 2018-10-25 13:32

奇就奇在舖頭見到假單都唔報警!古怪
    

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: Kennn    時間: 2018-10-25 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom0079    時間: 2018-10-25 14:57

睇晒更多頁留言,見好多師兄話有S/N code 搵代理check 就穩陣,其實張卡既貼紙仔會唔仲容易偽造出黎,要code既,網上有好多2手post會影埋張卡既s/n code,
有個s/n就一定係行貨?
作者: silent.t    時間: 2018-10-25 15:02

上次去se買野
張單好細張無咁大
作者: aesopv46051    時間: 2018-10-25 15:09

講講下變下漢x廣告
其實日聲都有保養data...

via HKEPC Reader for Android
作者: java2    時間: 2018-10-25 15:15

做假單可以報警喎
作者: akyp    時間: 2018-10-25 15:19

上次去se買野
張單好細張無咁大
silent.t 發表於 25/10/2018 15:02



SE單冇記錯係針機印既
作者: newshun    時間: 2018-10-25 15:24

應該係賣家無諗過係刑事, 以為好易賺錢 賣完就block
作者: rexchan64    時間: 2018-10-25 15:28

又有新戶口賣1060 6超平,SE影印單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2