作者: rock999v 時間: 2017-6-18 22:45 標題: 1 btc to hkd 等於 20000蚊?
甘你地挖係 0.00000日 ?
要買十張去挖 ? 回本 ?
電費 ? 甘著數 ?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: polarhei 時間: 2017-6-18 22:49
回覆 1# rock999v
基本上, 買抵過挖. 當然, 如果你想試下既話,有辦法.
你可以問一啲CLAMCOIN, 睇下啲人點講.
作者: iambenzhk 時間: 2017-6-19 01:33
回覆 1# rock999v
網上有咩計算方法每張卡挖幾耐回本
作者: rock999v 時間: 2017-6-19 02:03
唔知 但應該好難 如果有甘著數 邊洗番
工?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: EVIS 時間: 2017-6-19 02:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk 時間: 2017-6-19 05:54
聽聞大陸可以用啲 水力發電用淨嘅電去挖
真正無本生利
同埋已經係用自制晶片 唔係用顯卡去挖
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: evan11 時間: 2017-6-19 07:03
洗鬼,淘寶有大陽能發電機賣。
作者: lyh1993 時間: 2017-6-19 07:44
佢地啲鑛機 一部拖6七張卡 仲要用幾部一齊堀 唔夠佢地玩 香港邊有咁大地方
via HKEPC Reader
作者: ekchk 時間: 2017-6-19 07:46
如果無咁著數
2手卡又點可能賣貴5舊呢
唔計買料,SETUP一部機洗幾多時間姐
挖到有貨岩價就賣,咪同股票一樣
作者: iambenzhk 時間: 2017-6-19 08:15
回覆 7# evan11
香港用唔用得? LOL
作者: bhkk00 時間: 2017-6-19 09:03
首先要有個天台 而且唔會比附近d大樓擋到陽光
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: uae3287 時間: 2017-6-19 09:18
幾年前同礦工買過二手 280X,佢投資幾十萬的。買卡錢都成十皮,係有地方擺機(應該係倉OR迷你倉之類)後尾有部新機出黎專挖礦仲要快D佢就放晒PC換新機
張卡我買就1500,散熱片有明顯的生锈跡唔知佢漏水定水氣。用落係OK但半年後有時會藍畫面唔穩定。用左兩年就死亡
作者: evan11 時間: 2017-6-19 10:49
回覆 10# iambenzhk
有太陽就用得喇。
作者: Mtube 時間: 2017-6-19 14:14
回覆 12# uae3287
打機卡, 當個卡主係鐵人廢宅, 一日都係打機都係full load 18個鐘
礦卡...除非停電啦XD
作者: KinChungE 時間: 2017-6-19 14:38
礦卡冇乜理由會有水氣
咁高溫, 咩水都冇啦
作者: uae3287 時間: 2017-6-19 14:55
我估佢直情超埋頻用到盡。不過賣家都老實講到明係礦卡,張單就是pdf自己print因為一張單買成
十幾張卡。都叫用到過保至死,買二手礦卡的野就睇彩數啦

