Board logo

標題: [操作疑難] 1 btc to hkd 等於 20000蚊? [打印本頁]

作者: rock999v    時間: 2017-6-18 22:45     標題: 1 btc to hkd 等於 20000蚊?

甘你地挖係 0.00000日 ?
要買十張去挖 ? 回本 ?
電費 ? 甘著數 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: polarhei    時間: 2017-6-18 22:49

回覆 1# rock999v

基本上, 買抵過挖. 當然, 如果你想試下既話,有辦法.

你可以問一啲CLAMCOIN, 睇下啲人點講.
作者: iambenzhk    時間: 2017-6-19 01:33

回覆 1# rock999v


  網上有咩計算方法每張卡挖幾耐回本
作者: rock999v    時間: 2017-6-19 02:03

回覆  rock999v


  網上有咩計算方法每張卡挖幾耐回本
iambenzhk 發表於 2017-6-19 01:33


   
唔知 但應該好難 如果有甘著數 邊洗番
工?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: EVIS    時間: 2017-6-19 02:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2017-6-19 05:54

聽聞大陸可以用啲 水力發電用淨嘅電去挖

真正無本生利

同埋已經係用自制晶片 唔係用顯卡去挖

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: evan11    時間: 2017-6-19 07:03

洗鬼,淘寶有大陽能發電機賣。
作者: lyh1993    時間: 2017-6-19 07:44

佢地啲鑛機 一部拖6七張卡 仲要用幾部一齊堀 唔夠佢地玩 香港邊有咁大地方

via HKEPC Reader
作者: ekchk    時間: 2017-6-19 07:46

唔知 但應該好難 如果有甘著數 邊洗番
工?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone ...
rock999v 發表於 2017-6-19 02:03 AM

如果無咁著數
2手卡又點可能賣貴5舊呢

唔計買料,SETUP一部機洗幾多時間姐
挖到有貨岩價就賣,咪同股票一樣
作者: iambenzhk    時間: 2017-6-19 08:15

回覆 7# evan11


香港用唔用得? LOL
作者: bhkk00    時間: 2017-6-19 09:03

回覆  evan11


香港用唔用得? LOL
iambenzhk 發表於 2017-6-19 08:15


   
首先要有個天台 而且唔會比附近d大樓擋到陽光

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: uae3287    時間: 2017-6-19 09:18

幾年前同礦工買過二手 280X,佢投資幾十萬的。買卡錢都成十皮,係有地方擺機(應該係倉OR迷你倉之類)後尾有部新機出黎專挖礦仲要快D佢就放晒PC換新機

張卡我買就1500,散熱片有明顯的生锈跡唔知佢漏水定水氣。用落係OK但半年後有時會藍畫面唔穩定。用左兩年就死亡
作者: evan11    時間: 2017-6-19 10:49

回覆 10# iambenzhk


    有太陽就用得喇。
作者: Mtube    時間: 2017-6-19 14:14

回覆 12# uae3287

打機卡, 當個卡主係鐵人廢宅, 一日都係打機都係full load 18個鐘
礦卡...除非停電啦XD
作者: KinChungE    時間: 2017-6-19 14:38

幾年前同礦工買過二手 280X,佢投資幾十萬的。買卡錢都成十皮,係有地方擺機(應該係倉OR迷你倉之類)後尾有 ...
uae3287 發表於 2017-6-19 09:18


礦卡冇乜理由會有水氣
咁高溫, 咩水都冇啦
作者: uae3287    時間: 2017-6-19 14:55

回覆  uae3287

打機卡, 當個卡主係鐵人廢宅, 一日都係打機都係full load 18個鐘
礦卡...除非停電啦XD ...
Mtube 發表於 2017-6-19 14:14


我估佢直情超埋頻用到盡。不過賣家都老實講到明係礦卡,張單就是pdf自己print因為一張單買成
十幾張卡。都叫用到過保至死,買二手礦卡的野就睇彩數啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2