Board logo

標題: 一張980推dying light真係有小小唔掂 [打印本頁]

作者: krispc    時間: 2015-2-11 17:58     標題: 一張980推dying light真係有小小唔掂

試過走去啲光位同多zombie既位可以跌到去30fps
作者: krispc    時間: 2015-2-11 17:59

早知行970sli好過
作者: tanaka.smking    時間: 2015-2-11 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL_EK    時間: 2015-2-11 18:19

回覆 3# tanaka.smking

PS4 版都唔會順左囉, 行1080p/30fps
作者: roll_done    時間: 2015-2-11 18:22

dying light優化差
作者: banana0310    時間: 2015-2-11 18:24

970SLI 全最高好順,不過好暈
作者: AL_EK    時間: 2015-2-11 18:26

本帖最後由 AL_EK 於 2015-2-11 18:31 編輯

[attach]1763053[/attach]
[attach]1763052[/attach]
Haswell i3 快過6核i7 3970x
作者: banana0310    時間: 2015-2-11 18:33

神優化
作者: waikatang    時間: 2015-2-11 18:35

dying light既優化有d咩wo
作者: 541023    時間: 2015-2-11 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-11 19:12

裝左雞血driver未
作者: 超新手達人    時間: 2015-2-11 19:51

買多張實掂
作者: krispc    時間: 2015-2-11 20:04

本帖最後由 krispc 於 2015-2-11 20:07 編輯
Haswell i3 快過6核i7 3970x
AL_EK 發表於 2015-2-11 18:26



    但我粒唔係超頻U,會唔會關事?超埋會唔會好d?
作者: krispc    時間: 2015-2-11 20:09

買多張實掂
超新手達人 發表於 2015-2-11 19:51



    但使唔使配埋超頻U?
作者: krispc    時間: 2015-2-11 20:15

裝左雞血driver未
留白兄 發表於 2015-2-11 19:12



    裝左啦,冇特別
作者: rt2156    時間: 2015-2-11 20:53

Haswell i3 快過6核i7 3970x
AL_EK 發表於 2015-2-11 18:26

sandy-bridge咁快俾人拋棄
作者: rt2156    時間: 2015-2-11 21:00

回覆 12# 超新手達人
bottleneck係cpu到
作者: Yahoo!    時間: 2015-2-11 22:47

4930 @ 980 soc 全程60 fps 路過
作者: cocahk    時間: 2015-2-12 10:56

安裝新的347.52立即60fps以上
未裝之前係50至60fps
4790k 970sli
作者: holyAS    時間: 2015-2-12 11:29

插多張
作者: krispc    時間: 2015-2-12 20:39

安裝新的347.52立即60fps以上
未裝之前係50至60fps
4790k 970sli
cocahk 發表於 2015-2-12 10:56



    安裝左啦,都係降到40到30
作者: krispc    時間: 2015-2-12 20:40

插多張
holyAS 發表於 2015-2-12 11:29



    冇錢
作者: airwave    時間: 2015-2-12 20:50

睇完尼個post想喊, 夠錢買970, 又唔夠錢買980, A卡 framerate 好低下.
作者: cocahk    時間: 2015-2-12 21:08

你CPU係?
作者: krispc    時間: 2015-2-12 22:34

你CPU係?
cocahk 發表於 2015-2-12 21:08



   i7 4790
作者: krispc    時間: 2015-2-12 23:24

4930 @ 980 soc 全程60 fps 路過
Yahoo! 發表於 2015-2-11 22:47


    咩980?
作者: Yahoo!    時間: 2015-2-13 02:23

回覆 26# krispc

GALAX GEFORCE GTX 980 SOC
作者: krispc    時間: 2015-2-13 23:34

回覆  krispc

GALAX GEFORCE GTX 980 SOC
Yahoo! 發表於 2015-2-13 02:23



    好野黎
作者: clk200k207    時間: 2015-2-15 17:48

我用緊970!都考慮緊多一張sli,還是升980(由於3.5g關系)
作者: DirtyBear    時間: 2015-2-15 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acer9999    時間: 2015-2-15 22:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: krispc    時間: 2015-2-15 22:49

我用緊970!都考慮緊多一張sli,還是升980(由於3.5g關系)
clk200k207 發表於 2015-2-15 17:48



    緊係SLI啦
作者: a886    時間: 2015-2-15 23:25

回覆 2# krispc


    依家SLI啲RAM 可以加上去咩?
作者: clk200k207    時間: 2015-2-16 05:37

本帖最後由 clk200k207 於 2015-2-16 05:41 編輯

唔超過3.5。算
但咁另一張卡既ram係度做緊咩?資料唔會唔過ram就入gpu處理嫁?這裡無人討論過這問題!
dual channel?
末玩過sli。我都真係唔知,請教你。你有無玩過?同點試上來?

回覆 33# a886
作者: zoie8899hk    時間: 2015-2-16 08:43

本帖最後由 zoie8899hk 於 2015-2-16 08:48 編輯
dying light 唔支援雙卡?
acer9999 發表於 2015-2-15 22:12

dying light is the way game
i think is not support Crossfire only
作者: acer9999    時間: 2015-2-16 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoie8899hk    時間: 2015-2-16 08:50

回覆  zoie8899hk


OMG  唔怪得第2張290X沒LOADING
acer9999 發表於 2015-2-16 08:44

yes....
i use 290x CR before...
Farcry4 also not support CR too..
now i happy using 980SLI
作者: heroine6940    時間: 2015-2-16 08:54

唔超過3.5。算
但咁另一張卡既ram係度做緊咩?資料唔會唔過ram就入gpu處理嫁?這裡無人討論過這問題!
dual ...
clk200k207 發表於 2015-2-16 05:37


其實好耐之前已經有人討論過,SLI/CF都存在咗幾耐下~

因為SLI/CF係Alternate Frame Rendering
佢地基本原理大概就係一個GPU處理單數的幀,另一個GPU處理雙數的幀(視乎你用緊幾Way)
由於要一個GPU去讀取另一個GPU嘅VRAM上嘅資料效率上唔高(軟件或頻寬等問題)
要有效解決呢個問題就要兩個GPU各自儲存一套一模一樣嘅資料係自己嘅VRAM上。
所以VRAM唔會因為SLI/CF而增加

各路師兄,有錯請更正。
作者: googleli    時間: 2015-2-16 11:33

本帖最後由 googleli 於 2015-2-16 11:34 編輯

我張舊卡780Ti 竟然快過而家張980...
好彩我980係行SLI, 雙卡都仲係比780Ti 雙卡快.
唔知我房果部 980M SLI 的 GT80 Titan 行呢隻game會唔會仲勁過部desktop,
雖然慢D但係有8GB VRAM...
作者: for_4    時間: 2015-2-16 12:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xwkkx    時間: 2015-2-16 13:15

我STRIX 970全高行dying light, avg都over 60
作者: clk200k207    時間: 2015-2-17 15:44

本帖最後由 clk200k207 於 2015-2-17 15:45 編輯

係羅!我都有在網上維基sli。
一張偶數,一張奇數,咁ram即係等於行3.5 dual channel羅!
http://zh.wikipedia.org/wiki/NVIDIA_SLI


回覆 38# heroine6940
作者: hkjake    時間: 2015-2-22 18:50

FARCRY4 之後又一隻支持SLI唔支持CF既Game?
作者: 541023    時間: 2015-2-22 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clk200k207    時間: 2015-2-22 23:32

本帖最後由 clk200k207 於 2015-2-22 23:44 編輯

好有分別!
以貨物物流計!
你個解釋係,一間350尺房,有兩個貨物處理員!
我個理解係,兩間350尺房,每間房各有一個貨物處理員!

如果你知道或試過!我真係想看看MSI Afterburner cap圖!gpu1 ram用100% /gpu2 ram難度用0%
我末試過!我都唔知!你講到咁確定!一定一証實過!拿出來,當比大家學下野!
回覆 44# 541023
作者: 541023    時間: 2015-2-22 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clk200k207    時間: 2015-2-22 23:57

米係羅!你講唔可以當7g用!
但可以一起3.5+3.5行!
我都係咁理解呀!
作者: clk200k207    時間: 2015-2-23 00:00

姨你玩開咩game!sli後會降fps嗎?
我爭鬥緊買唔買多張!
作者: 大關    時間: 2015-2-23 00:28



咁大隻字寫住nVIDIA GAMEWORK

你話A卡開唔到dying light我都信
作者: 541023    時間: 2015-2-23 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clk200k207    時間: 2015-2-23 02:00

我farcry4 3 mon5760x1080只可開low先順!上中畫小塞,一上high就大塞塞下!希望sli改善到問題!
請問咩牌子sli?thx
作者: 美奈子廚    時間: 2015-2-23 02:58

好有分別!
以貨物物流計!
你個解釋係,一間350尺房,有兩個貨物處理員!
我個理解係,兩間350尺房,每間 ...
clk200k207 發表於 2015-2-22 23:32


吾係
係2個兩間350尺房各負責一天
你每天流量就350尺房的大細
而SLI就2卡vram存一份一樣的資料各自負責輸出單偶數屏數
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 05:35

回覆 49# 大關


    就好似PS3 同XBOX咁
玩到HALO 就玩唔到 KILLZONE
唔知呢個比喻好唔好
作者: heroine6940    時間: 2015-2-23 14:45

本帖最後由 heroine6940 於 2015-2-23 15:12 編輯
好有分別!
以貨物物流計!
你個解釋係,一間350尺房,有兩個貨物處理員!
我個理解係,兩間350尺房,每間 ...
clk200k207 發表於 2015-2-22 23:32


你個比喻有少少唔啱...
雖然用貨倉比喻點都會唔合常理....

應該係:
1間公司有2個貨倉各350尺,各自連接一個獨位嘅貨物處理中心
但貨倉與貨倉之間嘅運輸速度慢
由於處理中心A同處理中心B分別處理單數編號批次同雙數編號批次嘅貨並順號碼出貨
如果要由貨倉A去貨倉B攞貨去處理中心A處理
會拖慢成個處理程序
所以兩個貨倉都放埋一模一樣嘅貨
以省貨倉之間嘅運輸問題
作者: clk200k207    時間: 2015-2-23 15:29

本帖最後由 clk200k207 於 2015-2-23 15:31 編輯

厘個又好似再要睇cpu處理能力既高低!
sli只係快70-80%而唔係快100%!其實已經打左折!
當然喇,我都唔識 !大家討論下姐,識我係nvidia做。
回覆 54# heroine6940
作者: heroine6940    時間: 2015-2-23 15:36

厘個又好似再要睇cpu處理能力既高低!
sli只係快70-80%而唔係快100%!其實已經打左折!
回覆  heroine6940  ...
clk200k207 發表於 2015-2-23 15:29


其實Data mirroring同CPU處理能力無乜大關係
問題係如果要1個GPU去另一個GPU下嘅VRAM拎資料
就算CPU再叻都改變唔到幾多
中間所雖嘅時間已經拖慢整個處理程序
作者: 未熟者    時間: 2015-2-23 15:43

雙卡有乜可能會share ram, 兩張同時間做同一個量運算, 資料係雙份。
作者: 美奈子廚    時間: 2015-2-23 15:50

雙卡有乜可能會share ram, 兩張同時間做同一個量運算, 資料係雙份。
未熟者 發表於 2015-2-23 15:43

cf1代係可以但相容性差好
其實cf1概念係比SLI好
作者: 未熟者    時間: 2015-2-23 16:55

回覆 58# 美奈子廚

點為之CF1? 我X800時代巳經有玩, 佢咁少Ram , 焗share?
作者: 美奈子廚    時間: 2015-2-23 17:09

回覆  美奈子廚

點為之CF1? 我X800時代巳經有玩, 佢咁少Ram , 焗share?
未熟者 發表於 2015-2-23 16:55


x800當年咪係分格仔再靠dvi2合1
仲可以混交只不過x1xxx後改為好似sli行橋分單双
作者: 未熟者    時間: 2015-2-23 17:37

本帖最後由 未熟者 於 2015-2-23 17:40 編輯

回覆 60# 美奈子廚


Crossfire由最初到今日都係出畫frames二合一, 以前係依家都係, X800副卡冇靠crossfire cable傳運算數據去X800主卡, 280X副卡冇靠Crossfire bridge傳運算數據去280X主卡, 佢存在主要為傳畫面數據去主卡出畫。
例如玩Street fight, 行緊Crossfire時將條crossfirebridge攞走就知, 攞走之後佢Fraps照認係60fps, 但係肉眼一睇傻仔都知唔係, 而係少咗一半frames數, 再插播入去就回復番。
只係x800有得選三款二合一方式, 單雙格仔畫, 上下畫, 單雙全畫。 而今時今日只得單雙全畫。
作者: oopsxp    時間: 2015-2-23 17:43

一星樓主求其講一句, 圖都無幅可以吹5頁
利申:980打patch 1.4.0 dying light卓卓有餘
作者: 美奈子廚    時間: 2015-2-23 17:51

回覆  美奈子廚


Crossfire由最初到今日都係出畫frames二合一, 以前係依家都係, X800副卡冇靠crossfire c ...
未熟者 發表於 2015-2-23 17:37


格仔同上下吾同單雙全畫單卡要處理晒全畫面
各卡vram咪可只係處理自已畫面
作者: edicool    時間: 2015-2-23 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youknowme318    時間: 2015-2-23 19:25

回覆 62# oopsxp
這隻game 打了 patch 1.4 ...不論a/n都順了不少
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 19:34

回覆 62# oopsxp


    想問D大仔佬有時點打
我踢佢埋燒着左的車踢成2分鐘都唔死
又未玩到有槍
作者: 541023    時間: 2015-2-23 19:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clk200k207    時間: 2015-2-23 22:21

因為我們都是寂寞的機佬,R水吹!
回覆 62# oopsxp
作者: edicool    時間: 2015-2-23 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 23:40

回覆 67# 541023


   
作者: 541023    時間: 2015-2-23 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 23:45

回覆 69# edicool


    Time of playing game: 5452.878418s ==>1.5 hrs
呢隻game 在tour內 和在 tour外 fps 差別好大
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 23:47

回覆 71# 541023


    我呀哥用緊部970 機玩lol
作者: 541023    時間: 2015-2-23 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 23:54

本帖最後由 kenndy2002 於 2015-2-23 23:57 編輯

回覆 67# 541023


    不過其實大仔佬攻擊硬值好耐
比d耐性清晒d兵 都打得贏

反而一出tour附近 直行 (去水道另一邊)有一個地下通道室
入面有勁多高級喪屍和bommer
我血戰差唔多2個鐘(死左1X次)先出返來
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-23 23:55

回覆 74# 541023


    玩ONLINE
作者: 541023    時間: 2015-2-24 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: krispc    時間: 2015-2-24 00:29

回覆  541023


    不過其實大仔佬攻擊硬值好耐
比d耐性清晒d兵 都打得贏

反而一出tour附近 直行 (去水 ...
kenndy2002 發表於 2015-2-23 23:54

有冇神器先
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-24 00:37

回覆 77# 541023


    希望快D出DLC
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-24 00:41

回覆 78# krispc

但就升左3個LV
作者: oopsxp    時間: 2015-2-24 10:23

回覆  oopsxp


    想問D大仔佬有時點打
我踢佢埋燒着左的車踢成2分鐘都唔死
又未玩到有槍  ...
kenndy2002 發表於 2015-2-23 19:34


掉炮杖去石油氣罐, 等佢自己打爆, 炸死自己, 把架生有300+, 幾下都可以斬死佢

架生隨lv升, 唔洗留, 見執到更高攻既武器, 可以分解D舊既
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-24 15:45

回覆 81# oopsxp


    thx ching
打死大隻佬真是好有滿足感.
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-24 19:02

原來story 11% ...
作者: krispc    時間: 2015-2-24 23:17

回覆  oopsxp


    thx ching
打死大隻佬真是好有滿足感.
kenndy2002 發表於 2015-2-24 15:45

即使你死十次,大佬d血都係之前扣既血,hea打都得,分分鍾你未打死隻大佬都畀你過關
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-25 00:54

回覆 84# krispc


    Ok啦 最近升級左skill 有累積傷害 易打好多
作者: kelvin31    時間: 2015-2-25 10:39

原來story 11% ...
kenndy2002 發表於 2015-2-24 07:02 PM



   
我都係街住玩支線...main story 停咗...
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-25 14:18

回覆 86# kelvin31


    我掛住睇風景
作者: hkjake    時間: 2015-2-25 21:30

回覆 81# oopsxp


    我估唔到係呢度先發現度石油氣罐點用
一直用黎扔喪屍...唔知點打爆
作者: krispc    時間: 2015-2-25 21:56

回覆  oopsxp


    我估唔到係呢度先發現度石油氣罐點用
一直用黎扔喪屍...唔知點打爆 ...
hkjake 發表於 2015-2-25 21:30

用飛鏢
作者: kelvin31    時間: 2015-2-25 22:25

回覆  kelvin31


    我掛住睇風景
kenndy2002 發表於 2015-2-25 02:18 PM



    一唔一齊玩?
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-26 01:09

回覆 90# kelvin31


    我玩正版
作者: kenndy2002    時間: 2015-2-26 03:43

回覆 90# kelvin31


    正版-->老正 代名詞
唔好意思講出口
作者: kelvin31    時間: 2015-2-26 09:16

回覆  kelvin31


    正版-->老正 代名詞
唔好意思講出口
kenndy2002 發表於 2015-2-26 03:43 AM


我玩steam 版





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2