Board logo

標題: [操作疑難] 新卡王恐怖既溫度 [打印本頁]

作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-24 19:52     標題: 新卡王恐怖既溫度

真系估唔到有甘大塊金屬背板 默認一體式120排水冷 PCB都熱成甘
去片:https://www.youtube.com/watch?v=gVDnQomkkaI
作者: Summer    時間: 2014-4-24 19:55

70c only
作者: wass    時間: 2014-4-24 19:56

識發光
作者: bishop168    時間: 2014-4-24 19:57

過百度會唔會好短命呀
作者: wkg0724    時間: 2014-4-24 20:02

可以煮野食lol
作者: HDD-40MB    時間: 2014-4-24 20:05

好濕碎 啫 ........ A貨 小米電池 隨時 熱過佢 !!!  
作者: GD830    時間: 2014-4-24 20:11

A卡不意外
一向都熱開
作者: lcska02nkc    時間: 2014-4-24 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94    時間: 2014-4-24 20:23

打下機姐
個賣相同 Noise
好似D軍用設備0甘
作者: MobiusONE    時間: 2014-4-24 20:33

GPU幾乎從頭到尾都throttling...

2粒GPU full load供電先100度
AMD今次壓powerlimit壓得好犀利....
作者: Lhfpeter    時間: 2014-4-24 20:35

70度有幾熱...是但一張卡都有...
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-24 20:55

120冷排,散熱太YAP
兩粒GPU,一個240厚排是基本吧
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-24 20:58

70度有幾熱...是但一張卡都有...
Lhfpeter 發表於 2014-4-24 20:35


背面100度 直程可以煎蛋
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-24 21:00

120冷排,散熱太YAP
兩粒GPU,一個240厚排是基本吧
sapphire4890 發表於 2014-4-24 20:55


480 black ice先夠喉
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-24 21:08

回覆 14# 梁瀚文
其實我想知N年前卡皇GTX295熱定依代既R9 295熱
作者: 1112311123    時間: 2014-4-24 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ptrknow    時間: 2014-4-24 21:16

A卡熱預左啦
作者: 關心研究所    時間: 2014-4-24 21:31

可以煲水
作者: chun20077    時間: 2014-4-24 21:34

480
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-24 22:59

可以煲水
關心研究所 發表於 2014-4-24 21:31


金屬背板煎蛋一流
作者: michael678    時間: 2014-4-25 01:01

又吵又熱 正呀
作者: Frederick.C    時間: 2014-4-25 01:09

D卡王卡后都係用黎跑分做實驗居多
日常打機娛樂用唔著
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-25 01:44

回覆 20# 梁瀚文
隨卡打蛋風扇一把,將蛋扑開,直接倒落打蛋扇葉,將蛋白同蛋黃打均,運行10分鐘既furmark(一百度低溫加熱)
十分鐘後,美味既流質狀炒蛋就完成

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ho12291229    時間: 2014-4-25 02:14

煮野食
作者: michael678    時間: 2014-4-25 02:18

回覆  梁瀚文
隨卡打蛋風扇一把,將蛋扑開,直接倒落打蛋扇葉,將蛋白同蛋黃打均,運行10分鐘既furmark( ...
sapphire4890 發表於 2014-4-25 01:44


加背极玩鐵板燒又得
作者: danny9428    時間: 2014-4-25 02:29

回覆  梁瀚文
其實我想知N年前卡皇GTX295熱定依代既R9 295熱
sapphire4890 發表於 2014-4-24 21:08


無記錯Asus仲出過張gtx 285 mars
用兩舊285做夾心餅
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-25 02:39

無記錯Asus仲出過張gtx 285 mars
用兩舊285做夾心餅
danny9428 發表於 2014-4-25 02:29
285單卡都好易過100度,仲要一塊pcb


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: danny9428    時間: 2014-4-25 02:47

285單卡都好易過100度,仲要一塊pcb


(Sent from HKEPC iPhone app)
sapphire4890 發表於 2014-4-25 02:39


http://www.techpowerup.com/revie ... TX_285_MARS/32.html
應該係雙PCB設計
full load+oc 110度
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-25 02:57

回覆 28# danny9428
太耐歷史唔記得左係雙pcb
因為5990果個年代開始單pcb
溫度真係好誇張,quad SLI仲得鳥既

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: kingleo666    時間: 2014-4-25 04:49

本帖最後由 kingleo666 於 2014-4-25 04:50 編輯
真系估唔到有甘大塊金屬背板 默認一體式120排水冷 PCB都熱成甘
去片: ...
梁瀚文 發表於 2014-4-24 19:52



70C 有幾恐怖???
我水冷COOL 3660K@4.3G FULLOAD都要6-70C
所有電感FULLOAD都要120C左右...好正常有咩問題
LZ出POST有何目的??
作者: fu112    時間: 2014-4-25 08:54

背面100度算低啦
當年480/580 CORE都成百度
lcska02nkc 發表於 2014-4-24 20:12

我以前張MSI公板580GTX Furmark 80度 , 你果張係特別版?
作者: 170402    時間: 2014-4-25 09:13

....
吾好話呢D卡王..
當年張4850都吾差
作者: 肥寶    時間: 2014-4-25 09:23

真係可以煎蛋
作者: lui3271709    時間: 2014-4-26 00:10

70度都叫熱?
作者: 傻仔明    時間: 2014-4-26 19:26

70度,我接受到wo~一D都唔熱wo~
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 19:32

70度,我接受到wo~一D都唔熱wo~
傻仔明 發表於 2014-4-26 19:26


背部溫度才是重點
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 19:32

70度都叫熱?
lui3271709 發表於 2014-4-26 00:10


睇下背部PCB溫度幾多先啦
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 19:39

本帖最後由 梁瀚文 於 2014-4-27 13:26 編輯

https://www.youtube.com/watch?v=yN0gLEcM39M
https://www.youtube.com/watch?v=YaIFI_VDlHE
480 同titan(唔夠295x2甘熱)
作者: kin021360    時間: 2014-4-26 19:44

咁熱  入機箱點算
作者: 傻仔明    時間: 2014-4-26 20:21

背部溫度才是重點
梁瀚文 發表於 2014-4-26 19:32



  一樣沒問題呀!103度正常行緊唔用手撞佢都沒乜問題呀~
nvGK104 果類都差唔多~~
重點粒晶片運作時唔過100度都無問題呀~PCB唔過150度都唔成問題~
依家電子產品大部份用無鉛錫~溶點溫度最少要230度以上~
最最最重要,怕熱就唔好買貴卡~
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 20:28

一樣沒問題呀!103度正常行緊唔用手撞佢都沒乜問題呀~
nvGK104 果類都差唔多~~
重點粒晶片運作時唔過1 ...
傻仔明 發表於 2014-4-26 20:21

http://www.guru3d.com/articles_p ... 80_ti_matrix_review 又唔見呢張PCB過百度   PCB過百度好常見咩?
作者: lcska02nkc    時間: 2014-4-26 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肉腳王    時間: 2014-4-26 21:01

本帖最後由 肉腳王 於 2014-4-26 21:02 編輯

話說我舊果張8800GT 要雙6PIN 供電, FULL LOAD GPU-Z SHOW去到110-120度閒置時都7X度
作者: 1112311123    時間: 2014-4-26 21:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lui3271709    時間: 2014-4-26 21:07

本帖最後由 lui3271709 於 2014-4-26 21:13 編輯

回覆 37# 梁瀚文


    http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/R9_295_X2/28.html

Temperatures are surprisingly low, lower than we expected from a single 120 mm radiator cooling two Hawaii GPUs. I did notice that temperatures in Furmark reach 68°C, which is higher but still comfortably low. I wish AMD had picked a quieter fan profile to reap in the watercooling solution's benefits.

其實PCB幾多度無所謂吧?
(看那溫度比例尺,PCB溫度應該約60度多點)

GPU不是長期過熱就得吧?

另外103度是指所示應該是VRM,那位置比較熱也很正常。
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 21:40

Toward the end of the test, you see the voltage regulator circuitry glowing a bright white in the thermal image, as the circuity peaks at 103°C, which is quite hot. A look at the PCB's photos reveals that the hot components are not on the back, but the front - their heat moves through the PCB to the other side of the card. Those components are engineered to withstand 120°C without a problem, but it still looks as though AMD didn't think their thermal solution through all the way. 佢都話quiet hot 雖然佢話頂到120度
作者: 梁瀚文    時間: 2014-4-26 21:41

本帖最後由 梁瀚文 於 2014-4-27 13:27 編輯

不過AMD算係咁啦 雖然得8GB VRam 但最緊要係平過N記
作者: kokocc    時間: 2014-4-27 03:58

[attach]1667220[/attach]

http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_r9_295x2_review,34.html

另一個網站測試超頻到1100MHz,於1440p下遊戲的熱象圖

20度室溫下係86度,我覺得完全可以接受,而且電感電容比晶片更配熱,況且有保養擔心d咩?
作者: 野野夜孩子    時間: 2014-4-27 10:49

買得呢張咭,你唔係唔會24小時用冷氣"供奉"佢呀?
作者: devilcat1    時間: 2014-4-27 11:29

A卡不意外
一向都熱開
GD830 發表於 2014-4-24 20:11


唔係WO 我7850 同550TI 都有 7850 燒機先250W左右 550TI 400W 熱量同功率基本成正比
作者: 傻仔明    時間: 2014-5-5 03:30

本帖最後由 傻仔明 於 2014-5-5 03:37 編輯
你講呀? 怕熱就唔好買貴卡
呢張卡代表所有貴卡?
1112311123 發表於 2014-4-26 21:07


我只係講怕熱就唔好買佢姐~
PS:我的言論不代表所有人~
作者: mgchat    時間: 2014-5-5 04:04

正路過唔正路
要睇埋佢水冷有無散埋供電組,好多都只係比GPU
作者: rudi    時間: 2014-5-5 04:19

另一個網站測試超頻到1100MHz,於1440p下遊戲的熱象圖

20度室溫下係86度,我覺得完全可以接受,而且電感 ...
kokocc 發表於 2014-4-27 03:58


水冷+冷氣+棵跑 = 86c
我就接受唔到
作者: 白羊    時間: 2014-5-5 10:00

過一百度..用普通水做水冷都變蒸氣..
作者: killuer_edwin    時間: 2014-5-5 14:15

樓主又呃post
80度都叫卡王...
作者: n1g2t3d    時間: 2014-5-6 04:44

都唔算好熱JEI
作者: taleoftl    時間: 2014-5-9 21:36

780都80度啦
距好凍啦
作者: 梁瀚文    時間: 2014-5-14 17:37

780都80度啦
距好凍啦
taleoftl 發表於 2014-5-9 21:36


電容系好凍
作者: matthew1130    時間: 2014-5-14 17:43

過一百度..用普通水做水冷都變蒸氣..
白羊 發表於 2014-5-5 10:00



    卡背有100度姐~水去唔到100度吧
作者: matthew1130    時間: 2014-5-14 17:45

應該係跑緊甜甜圈黎做TEST吧?
普通GAMING 應該唔會扯到咁盡
作者: DUP    時間: 2014-5-14 21:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingleo666    時間: 2014-5-15 00:26

樓主又呃post
80度都叫卡王...
killuer_edwin 發表於 2014-5-5 14:15


收左錢同TITAN Z開路
作者: dick2301    時間: 2014-5-16 20:20

70度算係咁啦
作者: ss0074hk    時間: 2014-5-17 10:38

認真, 真係可以煎蛋





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2