作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-24 19:52 標題: 新卡王恐怖既溫度
真系估唔到有甘大塊金屬背板 默認一體式120排水冷 PCB都熱成甘

去片:https://www.youtube.com/watch?v=gVDnQomkkaI
作者: Summer 時間: 2014-4-24 19:55
70c only
作者: wass 時間: 2014-4-24 19:56
識發光
作者: bishop168 時間: 2014-4-24 19:57
過百度會唔會好短命呀
作者: wkg0724 時間: 2014-4-24 20:02
可以煮野食lol
作者: HDD-40MB 時間: 2014-4-24 20:05
好濕碎 啫 ........ A貨 小米電池 隨時 熱過佢 !!!

作者: GD830 時間: 2014-4-24 20:11
A卡不意外

一向都熱開
作者: lcska02nkc 時間: 2014-4-24 20:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94 時間: 2014-4-24 20:23
打下機姐
個賣相同 Noise
好似D軍用設備0甘
作者: MobiusONE 時間: 2014-4-24 20:33
GPU幾乎從頭到尾都throttling...
2粒GPU full load供電先100度
AMD今次壓powerlimit壓得好犀利....
作者: Lhfpeter 時間: 2014-4-24 20:35
70度有幾熱...是但一張卡都有...
作者: sapphire4890 時間: 2014-4-24 20:55
120冷排,散熱太YAP
兩粒GPU,一個240厚排是基本吧
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-24 20:58
背面100度 直程可以煎蛋

作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-24 21:00
480 black ice先夠喉

作者: sapphire4890 時間: 2014-4-24 21:08
回覆 14# 梁瀚文
其實我想知N年前卡皇GTX295熱定依代既R9 295熱

作者: 1112311123 時間: 2014-4-24 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ptrknow 時間: 2014-4-24 21:16
A卡熱預左啦
作者: 關心研究所 時間: 2014-4-24 21:31
可以煲水
作者: chun20077 時間: 2014-4-24 21:34
480
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-24 22:59
金屬背板煎蛋一流
作者: michael678 時間: 2014-4-25 01:01
又吵又熱 正呀
作者: Frederick.C 時間: 2014-4-25 01:09
D卡王卡后都係用黎跑分做實驗居多
日常打機娛樂用唔著
作者: sapphire4890 時間: 2014-4-25 01:44
回覆 20# 梁瀚文
隨卡打蛋風扇一把,將蛋扑開,直接倒落打蛋扇葉,將蛋白同蛋黃打均,運行10分鐘既furmark(一百度低溫加熱)
十分鐘後,美味既流質狀炒蛋就完成
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ho12291229 時間: 2014-4-25 02:14
煮野食
作者: michael678 時間: 2014-4-25 02:18
加背极玩鐵板燒又得
作者: danny9428 時間: 2014-4-25 02:29
無記錯Asus仲出過張gtx 285 mars
用兩舊285做夾心餅
作者: sapphire4890 時間: 2014-4-25 02:39
285單卡都好易過100度,仲要一塊pcb
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: danny9428 時間: 2014-4-25 02:47
http://www.techpowerup.com/revie ... TX_285_MARS/32.html
應該係雙PCB設計
full load+oc 110度
作者: sapphire4890 時間: 2014-4-25 02:57
回覆 28# danny9428
太耐歷史唔記得左係雙pcb
因為5990果個年代開始單pcb
溫度真係好誇張,quad SLI仲得鳥既
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: kingleo666 時間: 2014-4-25 04:49
本帖最後由 kingleo666 於 2014-4-25 04:50 編輯
70C 有幾恐怖???
我水冷COOL 3660K@4.3G FULLOAD都要6-70C
所有電感FULLOAD都要120C左右...好正常有咩問題
LZ出POST有何目的??

作者: fu112 時間: 2014-4-25 08:54
我以前張MSI公板580GTX Furmark 80度 , 你果張係特別版?

作者: 170402 時間: 2014-4-25 09:13
....
吾好話呢D卡王..
當年張4850都吾差
作者: 肥寶 時間: 2014-4-25 09:23
真係可以煎蛋
作者: lui3271709 時間: 2014-4-26 00:10
70度都叫熱?
作者: 傻仔明 時間: 2014-4-26 19:26
70度,我接受到wo~一D都唔熱wo~
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 19:32
背部溫度才是重點
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 19:32
睇下背部PCB溫度幾多先啦
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 19:39
本帖最後由 梁瀚文 於 2014-4-27 13:26 編輯
https://www.youtube.com/watch?v=yN0gLEcM39M
https://www.youtube.com/watch?v=YaIFI_VDlHE
480 同titan(唔夠295x2甘熱)

作者: kin021360 時間: 2014-4-26 19:44
咁熱 入機箱點算

作者: 傻仔明 時間: 2014-4-26 20:21
一樣沒問題呀!103度正常行緊唔用手撞佢都沒乜問題呀~
nvGK104 果類都差唔多~~
重點粒晶片運作時唔過100度都無問題呀~PCB唔過150度都唔成問題~
依家電子產品大部份用無鉛錫~溶點溫度最少要230度以上~
最最最重要,怕熱就唔好買貴卡~
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 20:28
http://www.guru3d.com/articles_p ... 80_ti_matrix_review 又唔見呢張PCB過百度
作者: lcska02nkc 時間: 2014-4-26 20:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肉腳王 時間: 2014-4-26 21:01
本帖最後由 肉腳王 於 2014-4-26 21:02 編輯
話說我舊果張8800GT 要雙6PIN 供電, FULL LOAD GPU-Z SHOW去到110-120度
閒置時都7X度作者: 1112311123 時間: 2014-4-26 21:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lui3271709 時間: 2014-4-26 21:07
本帖最後由 lui3271709 於 2014-4-26 21:13 編輯
回覆 37# 梁瀚文
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/R9_295_X2/28.html
Temperatures are surprisingly low, lower than we expected from a single 120 mm radiator cooling two Hawaii GPUs. I did notice that temperatures in Furmark reach 68°C, which is higher but still comfortably low. I wish AMD had picked a quieter fan profile to reap in the watercooling solution's benefits.
其實PCB幾多度無所謂吧?
(看那溫度比例尺,PCB溫度應該約60度多點)
GPU不是長期過熱就得吧?
另外103度是指所示應該是VRM,那位置比較熱也很正常。
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 21:40
Toward the end of the test, you see the voltage regulator circuitry glowing a bright white in the thermal image, as the circuity peaks at 103°C, which is quite hot. A look at the PCB's photos reveals that the hot components are not on the back, but the front - their heat moves through the PCB to the other side of the card. Those components are engineered to withstand 120°C without a problem, but it still looks as though AMD didn't think their thermal solution through all the way. 佢都話quiet hot 雖然佢話頂到120度
作者: 梁瀚文 時間: 2014-4-26 21:41
本帖最後由 梁瀚文 於 2014-4-27 13:27 編輯
不過AMD算係咁啦 雖然得8GB VRam 但最緊要係平過N記
作者: kokocc 時間: 2014-4-27 03:58
[attach]1667220[/attach]
http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_r9_295x2_review,34.html
另一個網站測試超頻到1100MHz,於1440p下遊戲的熱象圖
20度室溫下係86度,我覺得完全可以接受,而且電感電容比晶片更配熱,況且有保養擔心d咩?
作者: 野野夜孩子 時間: 2014-4-27 10:49
買得呢張咭,你唔係唔會24小時用冷氣"供奉"佢呀?
作者: devilcat1 時間: 2014-4-27 11:29
唔係WO 我7850 同550TI 都有 7850 燒機先250W左右 550TI 400W 熱量同功率基本成正比
作者: 傻仔明 時間: 2014-5-5 03:30
本帖最後由 傻仔明 於 2014-5-5 03:37 編輯
我只係講怕熱就唔好買佢姐~
PS:我的言論不代表所有人~
作者: mgchat 時間: 2014-5-5 04:04
正路過唔正路
要睇埋佢水冷有無散埋供電組,好多都只係比GPU
作者: rudi 時間: 2014-5-5 04:19
水冷+冷氣+棵跑 = 86c
我就接受唔到
作者: 白羊 時間: 2014-5-5 10:00
過一百度..用普通水做水冷都變蒸氣..
作者: killuer_edwin 時間: 2014-5-5 14:15
樓主又呃post
80度都叫卡王...
作者: n1g2t3d 時間: 2014-5-6 04:44
都唔算好熱JEI
作者: taleoftl 時間: 2014-5-9 21:36
780都80度啦
距好凍啦
作者: 梁瀚文 時間: 2014-5-14 17:37
電容系好凍
作者: matthew1130 時間: 2014-5-14 17:43
卡背有100度姐~水去唔到100度吧
作者: matthew1130 時間: 2014-5-14 17:45
應該係跑緊甜甜圈黎做TEST吧?
普通GAMING 應該唔會扯到咁盡
作者: DUP 時間: 2014-5-14 21:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingleo666 時間: 2014-5-15 00:26
收左錢同TITAN Z開路



作者: dick2301 時間: 2014-5-16 20:20
70度算係咁啦
作者: ss0074hk 時間: 2014-5-17 10:38
認真, 真係可以煎蛋

