作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 03:36 標題: Crysis3 官方硬體需求公佈!! 係N記主場A卡醒覺了!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ddb493 時間: 2012-12-10 08:08
6990慢過6970

作者: 飛起潛水員 時間: 2012-12-10 08:23
又係wo

btw 670似乎都唔夠力
作者: 狂人日記 時間: 2012-12-10 09:05
本帖最後由 狂人日記 於 2012-12-10 09:06 編輯
A&N卡都咁低FPS又係MSAA累事
N卡係咪因為LOAD多A卡一樣野(PHYSX)所以先輸個馬鼻咋

作者: grxgr 時間: 2012-12-10 11:39
昨日入左張ZOTAC 680 4GB代替560ti OC,咁快就被殺
開3D玩豈不是只能設成中效...sosad,看似無crysis 2優化得咁好
作者: monk027 時間: 2012-12-10 11:47
其實都幾慘,用咁多錢買張卡,但係唔可以開最高
真係搵笨.....
作者: AppleOne 時間: 2012-12-10 11:50
衣家一張叫過得去既DISPLAY CARD都成2000$,好貴。
作者: grxgr 時間: 2012-12-10 11:55
沒有顯咭殺手,便沒有進步,只能逆思維,呵呵
作者: monk027 時間: 2012-12-10 12:03
當代既卡應該玩到當代既GAME
好唔MAKE SENSE
作者: 黑道明 時間: 2012-12-10 12:08
可惜人地係下一代既硬件去整~
所以應該係下一代既GAME
人地用幾櫃電腦整~
我地用一部電腦玩~
冇得計較~
作者: lidoracing302 時間: 2012-12-10 12:13
即系如果行2560x1440@全高效VHQ –要4Gb vrm 同SLI or Cross Fire la!!!!
顶!真系燒銀纸遊戲!!作者: hozai 時間: 2012-12-10 12:48
本帖最後由 23470335 於 2012-12-10 12:50 編輯
其實我都好唔明白
點解依家GT640行相同設定
都慢過/差唔多相等4年前嘅9800GTX+/GTS250
效能嘅增幅只係由GTX n50型號開始先正常少少
如GTX650ti>GTX460
GTX650ti>or~GTX560
GTX660>GTX470/570
GTX670>GTX580
但係GT640<GTS450/550ti/~250/~9800gtx+
可見GTX650同GT640效能係無理地相差極大
點解中階以上嘅卡先至隨時代係效能上有明顯增長
中階以下果啲就咁失敗
作者: YuriPrime 時間: 2012-12-10 13:00
打機冇人要你開到咁盡 隻眼都睇唔到咁detail啦
不過隻game好似過哂龍
作者: MikuMeow 時間: 2012-12-10 13:12
用四五百蚊買隻game番黎
但係唔開到盡 好似有啲浪費
作者: yychanchan 時間: 2012-12-10 13:18
勁!想玩最靚畫面的又要出血了。
作者: lcska02nkc 時間: 2012-12-10 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: foktk138 時間: 2012-12-10 13:41
唔知我張680 lightning 得2GB夠唔夠用呢?
作者: chungming516 時間: 2012-12-10 13:41
....果然係顯卡殺手....
作者: yukashing 時間: 2012-12-10 13:42
死咯,690喔,40fps???
作者: cyrlam 時間: 2012-12-10 13:53
睇下開到最盡要付出咩代價
同埋係咪願意付出咁啦
人各有志
作者: fireeye 時間: 2012-12-10 13:54
我唔多打機,最多玩下CS GO,張7850完全够玩了!

作者: manhoi 時間: 2012-12-10 14:01
等好耐了 顯卡殺手
到時有籍口換顯卡
作者: CHK 時間: 2012-12-10 14:14
Crysis 3 Minimum PC System Requirements(最低配備)
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
CPU: Dua ...
喬芬‧費曼高 發表於 2012-12-10 03:36
睇黎我張GTX260要BYE BYE了
作者: MikuMeow 時間: 2012-12-10 14:26
本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 14:28 編輯
就算係Phenom X4 X6 / i5 第一代 代價最多都係換卡
一年換一張$2000-3500卡還可以...
好似上年呢個時候先入左兩張560Ti
FarCry3 1080p 全開已經唔夠做 兒家又諗住換張7970先 下年唔夠用先諗買多張CF
同埋如果你覺得隻Game好玩又值得嘅 一定想開盡
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 14:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2012-12-10 15:23
不推高要求點引你買勁卡
作者: Dalacin 時間: 2012-12-10 16:13
GAME廠同顯咭廠拍住上一齊搵錢.
作者: grxgr 時間: 2012-12-10 16:20
我自己覺得買咭皇好過買SLI/雙核咭,畢竟可支持既GAME唔多,但若如你所說,有愛GAME,咁就不得不好似你咁XD
作者: kkckma 時間: 2012-12-10 16:20
回復 25# 喬芬‧費曼高
所以宜家用 接近三千蚊買卡
係非常不值
下年就變成中階卡

作者: usei 時間: 2012-12-10 16:29
隻 game 是 the way 行 phyx ?
作者: rory12342006 時間: 2012-12-10 16:30
可能N記未有優化姐

作者: grxgr 時間: 2012-12-10 16:37
GAME一出N記實會好快地出DRIVER提升...XX%偵節咁XD
作者: fanlok 時間: 2012-12-10 16:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lidoracing302 時間: 2012-12-10 16:46
回復 25# 喬芬‧費曼高
上7970 6 Gb vrm version la ching

作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 17:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MikuMeow 時間: 2012-12-10 17:20
本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 17:25 編輯
其實最近三四年啲game 進步真係幾大
08年買嘅9600GT SLI用左成三年 因為上年BF3先走去換560Ti SLI
啲Sales又話兩張560Ti SLI比一張580勁 諗住至少用兩年
估唔到今年一個MOHW 一個FarCry3又要換卡
搞到開始有一種買中階N卡會中伏嘅感覺

作者: yychanchan 時間: 2012-12-10 17:29
玩完sli都不再玩sli!! 除非玩卡王sli或多左一张。
作者: grxgr 時間: 2012-12-10 17:29
560ti sli個陣睇過review,個效能增長奇差...所以只能說是你的不幸
要是你玩570 sli,可能就真係頂到3年...so sad
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud 時間: 2012-12-10 18:02
有籍口換卡了
作者: rebirth? 時間: 2012-12-10 18:03
想打正GAME要開盡,閒閒地上2000
作者: albert_ma 時間: 2012-12-10 18:07
1GB 的5850 ...慘了

作者: MikuMeow 時間: 2012-12-10 18:12
本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 18:15 編輯
或者 錦就係A卡8系傳要半年/2013Q2先出嘅原因
出年年頭出/今年12月尾release 連下代卡皇都冇辦法run到最低30fps以上

GK110有機會做番7系卡皇
作者: SIN218hk 時間: 2012-12-10 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2012-12-10 18:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2012-12-10 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2012-12-10 18:21
個 Engine 有無 GPU 加速 ?
作者: s 時間: 2012-12-10 18:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uwantwant 時間: 2012-12-10 18:24
而家都冇咩人玩單機game la
作者: samlcy1997 時間: 2012-12-10 18:26
張550TI頂唔住LU~
作者: s 時間: 2012-12-10 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monk027 時間: 2012-12-10 18:33
如果E家買660TI可以頂到幾耐

作者: grxgr 時間: 2012-12-10 19:03
佢自己看世界,無論單機線上都好,依然大把人玩
至少買3GB版啦,咁可以頂得更耐
作者: monk027 時間: 2012-12-10 19:16
其實我想買黎打BATTLEFIELD 3, 多人對戰遊戲唔等得
單機GAME就真係可以等多幾年出勁卡先玩返
作者: grxgr 時間: 2012-12-10 19:29
到時一樣有新既大食GAME...不斷輪廻
作者: monarchy_empero 時間: 2012-12-10 19:31
冇PHYSX
作者: monarchy_empero 時間: 2012-12-10 19:34
BATMAN系列算唔算AAA級先~

我覺得佢係囉~
PHYSX效果好棒~
作者: monk027 時間: 2012-12-10 19:41
但係E家用$3800買GTX 680都唔挨得耐
好似660TI冇咁蝕
作者: asimo 時間: 2012-12-10 19:57
本帖最後由 asimo 於 2012-12-10 20:00 編輯
Batman and Borderlands 2 may not be AAA
but I think should at least classified as class A
less famous games such as Mirror's edge, Mafia 2, Metro make use of Physx too
作者: fullhim1080p 時間: 2012-12-10 20:15
GTX 670 SLI
作者: MikuMeow 時間: 2012-12-10 20:24
VRAM 爆左
而家好多都食over 1GB VRAM
特別係你玩得SLi, 雙卡, d settings 自然唔會係800*600 或者all mi ...
s 發表於 2012-12-10 18:17
其實玩兒家啲大作1920x1080 全開 基本要2G VRAM 最好4GB?
玩埋3mon 6GB VRAM 分分鐘唔夠
難為之前重有人話要4GB VRAM 做乜
作者: lcska02nkc 時間: 2012-12-10 20:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2012-12-10 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RRSKZ 時間: 2012-12-10 20:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2012-12-10 20:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992 時間: 2012-12-10 20:36
6870 玩完
快D出8系等我入兩張7870 cf
作者: foktk138 時間: 2012-12-10 21:32
話時話隻game幾錢?
作者: monarchy_empero 時間: 2012-12-10 22:13
當然跟普通GAME原價啦..
廢話...
除非佢有公佈個隻HUNTER版的價錢
作者: youknowme318 時間: 2012-12-10 22:48
看來我買7970oc 3GB 這個長線投資是無錯的
作者: YuriPrime 時間: 2012-12-10 23:45
就咁普通1920x1080 AA果堆唔洗開到咁盡
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 23:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恆星~ 時間: 2012-12-10 23:57
回復 69# youknowme318
正確選擇. 不過到第4集(2013/14), 又可以換卡了
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-10 23:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monarchy_empero 時間: 2012-12-11 09:51
Crysis系列只有三部曲
冇第四集
作者: ironmonkey 時間: 2012-12-11 10:58
Crysis 3 可唔可以用directx 9玩 ??
作者: usei 時間: 2012-12-11 12:40
一點點把 解像度同 AA set 高
通常爆 ram 個下 fps 就會暴跌
作者: YuriPrime 時間: 2012-12-11 12:49
就咁end左? 邊度呢料
作者: 究極之普通人 時間: 2012-12-11 13:29
GAME都未出, 換卡黎托咩
GAME出果時, 換下代 760TI 就差唔多
作者: 晒gas 時間: 2012-12-11 14:50
A卡下年第二季先出8000系列,
N卡照慣例再慢一到兩季,
Crysis 3就第一季出,換定其實都差唔多
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-11 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 晒gas 時間: 2012-12-11 15:55
回復 80# 喬芬‧費曼高
到時再換張7970 6G VRAM
作者: a886 時間: 2012-12-11 16:19
安全進入建議級。。。
唔洗哂錢

作者: jozifkwan 時間: 2012-12-11 16:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monarchy_empero 時間: 2012-12-11 22:01
佢第一集出的時候已講左整個GAME係3部曲...
全世界都知...
你唔係唔知呀?
作者: YuriPrime 時間: 2012-12-12 00:54
我係2代咁制先開始玩
作者: 究極之普通人 時間: 2012-12-12 01:14
我一代開始玩,但係唔知
以為有錢賺就繼續出
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-13 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supbsun 時間: 2012-12-13 18:13
啱啱好Hi-Performance Requirements
希望隻game唔好淨係得觀賞性
作者: supbsun 時間: 2012-12-13 18:18
某情度上
我要感謝而家家用機主導ge時代
幫我省唔少$$
好多game玩PC版系統需求都細左
作者: s 時間: 2012-12-13 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ak8 時間: 2012-12-13 19:07
建議都入唔到
只係用緊460
作者: ak8 時間: 2012-12-13 19:08
另外
i7-2600k 同埋FX4150係同級???
作者: supbsun 時間: 2012-12-13 22:14
好多新Game大作都係以Console為主平台
Borderland 2、mass effect 同COD等等
係Console畫質唔錯,好多時去到PC真係較到盡都唔會話好差天共地
係BF3果D PC做主平台ge game先會話好考驗部PC,Console有心無力
冇法,Console真係比PC揾錢
作者: ice49 時間: 2012-12-13 22:52
最高竟然入唔到
係7950 OC
作者: usei 時間: 2012-12-14 11:05
某D settings ?
例如 : 直面細分
舊細石用好多 polygon
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-14 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwilson 時間: 2012-12-14 13:15
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
參看這個比較表, 2600K的名次高FX4170百幾名, 果然這遊戲很有偏頗.......
或者Cyrsis3作者對I或N没好感
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-14 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2012-12-14 14:23
回復 96# 喬芬‧費曼高
遲下 driver 可能有直面細分 detection
來提高性能

