Board logo

標題: Crysis3 官方硬體需求公佈!! 係N記主場A卡醒覺了!!! [打印本頁]

作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 03:36     標題: Crysis3 官方硬體需求公佈!! 係N記主場A卡醒覺了!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ddb493    時間: 2012-12-10 08:08

6990慢過6970
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-12-10 08:23

6990慢過6970
ddb493 發表於 2012-12-10 08:08



    又係wo
btw 670似乎都唔夠力
作者: 狂人日記    時間: 2012-12-10 09:05

本帖最後由 狂人日記 於 2012-12-10 09:06 編輯

A&N卡都咁低FPS又係MSAA累事?
N卡係咪因為LOAD多A卡一樣野(PHYSX)所以先輸個馬鼻咋
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 11:39

昨日入左張ZOTAC 680 4GB代替560ti OC,咁快就被殺
開3D玩豈不是只能設成中效...sosad,看似無crysis 2優化得咁好
作者: monk027    時間: 2012-12-10 11:47

昨日入左張ZOTAC 680 4GB代替560ti OC,咁快就被殺
開3D玩豈不是只能設成中效...sosad,看似無crysis ...
grxgr 發表於 2012-12-10 11:39

其實都幾慘,用咁多錢買張卡,但係唔可以開最高
真係搵笨.....
作者: AppleOne    時間: 2012-12-10 11:50

衣家一張叫過得去既DISPLAY CARD都成2000$,好貴。
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 11:55

其實都幾慘,用咁多錢買張卡,但係唔可以開最高
真係搵笨.....
monk027 發表於 2012-12-10 11:47


沒有顯咭殺手,便沒有進步,只能逆思維,呵呵
作者: monk027    時間: 2012-12-10 12:03

沒有顯咭殺手,便沒有進步,只能逆思維,呵呵
grxgr 發表於 2012-12-10 11:55

當代既卡應該玩到當代既GAME
好唔MAKE SENSE
作者: 黑道明    時間: 2012-12-10 12:08

當代既卡應該玩到當代既GAME
好唔MAKE SENSE
monk027 發表於 2012-12-10 12:03


可惜人地係下一代既硬件去整~

所以應該係下一代既GAME

人地用幾櫃電腦整~
我地用一部電腦玩~
冇得計較~
作者: lidoracing302    時間: 2012-12-10 12:13

即系如果行2560x1440@全高效VHQ –要4Gb vrm 同SLI or Cross Fire la!!!!顶!真系燒銀纸遊戲!!
作者: hozai    時間: 2012-12-10 12:48

本帖最後由 23470335 於 2012-12-10 12:50 編輯

其實我都好唔明白
點解依家GT640行相同設定
都慢過/差唔多相等4年前嘅9800GTX+/GTS250
效能嘅增幅只係由GTX n50型號開始先正常少少
如GTX650ti>GTX460
GTX650ti>or~GTX560
GTX660>GTX470/570
GTX670>GTX580
但係GT640<GTS450/550ti/~250/~9800gtx+
可見GTX650同GT640效能係無理地相差極大
點解中階以上嘅卡先至隨時代係效能上有明顯增長
中階以下果啲就咁失敗
作者: YuriPrime    時間: 2012-12-10 13:00

打機冇人要你開到咁盡  隻眼都睇唔到咁detail啦
不過隻game好似過哂龍
作者: MikuMeow    時間: 2012-12-10 13:12

打機冇人要你開到咁盡  隻眼都睇唔到咁detail啦
不過隻game好似過哂龍
YuriPrime 發表於 2012-12-10 13:00


用四五百蚊買隻game番黎
但係唔開到盡 好似有啲浪費
作者: yychanchan    時間: 2012-12-10 13:18

勁!想玩最靚畫面的又要出血了。
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-10 13:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: foktk138    時間: 2012-12-10 13:41

唔知我張680 lightning 得2GB夠唔夠用呢?
作者: chungming516    時間: 2012-12-10 13:41

....果然係顯卡殺手....
作者: yukashing    時間: 2012-12-10 13:42

死咯,690喔,40fps???
作者: cyrlam    時間: 2012-12-10 13:53

用四五百蚊買隻game番黎
但係唔開到盡 好似有啲浪費
MikuMeow 發表於 2012-12-10 13:12

睇下開到最盡要付出咩代價
同埋係咪願意付出咁啦
人各有志
作者: fireeye    時間: 2012-12-10 13:54

我唔多打機,最多玩下CS GO,張7850完全够玩了!
作者: manhoi    時間: 2012-12-10 14:01

等好耐了 顯卡殺手
到時有籍口換顯卡
作者: CHK    時間: 2012-12-10 14:14

Crysis 3 Minimum PC System Requirements(最低配備)
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
CPU: Dua ...
喬芬‧費曼高 發表於 2012-12-10 03:36



    睇黎我張GTX260要BYE BYE了
作者: MikuMeow    時間: 2012-12-10 14:26

本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 14:28 編輯
睇下開到最盡要付出咩代價
同埋係咪願意付出咁啦
人各有志
cyrlam 發表於 2012-12-10 13:53


就算係Phenom X4 X6 / i5 第一代 代價最多都係換卡
一年換一張$2000-3500卡還可以...
好似上年呢個時候先入左兩張560Ti
FarCry3 1080p 全開已經唔夠做 兒家又諗住換張7970先 下年唔夠用先諗買多張CF
同埋如果你覺得隻Game好玩又值得嘅 一定想開盡
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2012-12-10 15:23

不推高要求點引你買勁卡
作者: Dalacin    時間: 2012-12-10 16:13

GAME廠同顯咭廠拍住上一齊搵錢.
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 16:20

就算係Phenom X4 X6 / i5 第一代 代價最多都係換卡
一年換一張$2000-3500卡還可以...
好似上年呢個時候 ...
MikuMeow 發表於 2012-12-10 14:26


我自己覺得買咭皇好過買SLI/雙核咭,畢竟可支持既GAME唔多,但若如你所說,有愛GAME,咁就不得不好似你咁XD
作者: kkckma    時間: 2012-12-10 16:20

回復 25# 喬芬‧費曼高

所以宜家用 接近三千蚊買卡
係非常不值
下年就變成中階卡

作者: usei    時間: 2012-12-10 16:29

隻 game 是 the way 行 phyx ?
作者: rory12342006    時間: 2012-12-10 16:30

可能N記未有優化姐
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 16:37

可能N記未有優化姐
rory12342006 發表於 2012-12-10 16:30


GAME一出N記實會好快地出DRIVER提升...XX%偵節咁XD
作者: fanlok    時間: 2012-12-10 16:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lidoracing302    時間: 2012-12-10 16:46

回復 25# 喬芬‧費曼高


   上7970 6 Gb vrm version la ching
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 17:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MikuMeow    時間: 2012-12-10 17:20

本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 17:25 編輯
我自己覺得買咭皇好過買SLI/雙核咭,畢竟可支持既GAME唔多,但若如你所說,有愛GAME,咁就不得不好似你咁XD ...
grxgr 發表於 2012-12-10 16:20


其實最近三四年啲game 進步真係幾大
08年買嘅9600GT SLI用左成三年 因為上年BF3先走去換560Ti SLI
啲Sales又話兩張560Ti SLI比一張580勁 諗住至少用兩年
估唔到今年一個MOHW 一個FarCry3又要換卡
搞到開始有一種買中階N卡會中伏嘅感覺
作者: yychanchan    時間: 2012-12-10 17:29

玩完sli都不再玩sli!! 除非玩卡王sli或多左一张。
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 17:29

其實最近三四年啲game 進步真係幾大
08年買嘅9600GT SLI用左成三年 因為上年BF3先走去換560Ti 諗住至少用 ...
MikuMeow 發表於 2012-12-10 17:20


560ti sli個陣睇過review,個效能增長奇差...所以只能說是你的不幸
要是你玩570 sli,可能就真係頂到3年...so sad
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud    時間: 2012-12-10 18:02

有籍口換卡了
作者: rebirth?    時間: 2012-12-10 18:03

想打正GAME要開盡,閒閒地上2000
作者: albert_ma    時間: 2012-12-10 18:07

1GB 的5850 ...慘了
作者: MikuMeow    時間: 2012-12-10 18:12

本帖最後由 MikuMeow 於 2012-12-10 18:15 編輯
因為上年既DX11 GAME好多都係假DX11 GAME...
用DX10 技術開發既引擎再加小小DX11特效就叫DX11 GA ...
喬芬‧費曼高 發表於 2012-12-10 17:29


或者 錦就係A卡8系傳要半年/2013Q2先出嘅原因
出年年頭出/今年12月尾release 連下代卡皇都冇辦法run到最低30fps以上
GK110有機會做番7系卡皇
作者: SIN218hk    時間: 2012-12-10 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-12-10 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-12-10 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2012-12-10 18:21

CryEngine 從來都係用自家既physics engine
冇一個AAA 大作係用或者會用 PhysX
s 發表於 2012-12-10 18:15


個 Engine 有無 GPU 加速 ?
作者: s    時間: 2012-12-10 18:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uwantwant    時間: 2012-12-10 18:24

而家都冇咩人玩單機game la
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-10 18:26

張550TI頂唔住LU~
作者: s    時間: 2012-12-10 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monk027    時間: 2012-12-10 18:33

如果E家買660TI可以頂到幾耐
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 19:03

例如GTA V 同Diablo?
s 發表於 2012-12-10 18:27


佢自己看世界,無論單機線上都好,依然大把人玩

如果E家買660TI可以頂到幾耐
monk027 發表於 2012-12-10 18:33


至少買3GB版啦,咁可以頂得更耐
作者: monk027    時間: 2012-12-10 19:16

佢自己看世界,無論單機線上都好,依然大把人玩



至少買3GB版啦,咁可以頂得更耐 ...
grxgr 發表於 2012-12-10 19:03

其實我想買黎打BATTLEFIELD 3, 多人對戰遊戲唔等得
單機GAME就真係可以等多幾年出勁卡先玩返
作者: grxgr    時間: 2012-12-10 19:29

其實我想買黎打BATTLEFIELD 3, 多人對戰遊戲唔等得
單機GAME就真係可以等多幾年出勁卡先玩返 ...
monk027 發表於 2012-12-10 19:16


到時一樣有新既大食GAME...不斷輪廻
作者: monarchy_empero    時間: 2012-12-10 19:31

隻 game 是 the way 行 phyx ?
usei 發表於 2012-12-10 04:29 PM



冇PHYSX
作者: monarchy_empero    時間: 2012-12-10 19:34

CryEngine 從來都係用自家既physics engine
冇一個AAA 大作係用或者會用 PhysX
s 發表於 2012-12-10 06:15 PM



BATMAN系列算唔算AAA級先~
我覺得佢係囉~
PHYSX效果好棒~
作者: monk027    時間: 2012-12-10 19:41

到時一樣有新既大食GAME...不斷輪廻
grxgr 發表於 2012-12-10 19:29

但係E家用$3800買GTX 680都唔挨得耐
好似660TI冇咁蝕
作者: asimo    時間: 2012-12-10 19:57

本帖最後由 asimo 於 2012-12-10 20:00 編輯

Batman and Borderlands 2 may not be AAA
but I think should at least classified as class A

less famous games such as Mirror's edge, Mafia 2, Metro make use of Physx too


CryEngine 從來都係用自家既physics engine
冇一個AAA 大作係用或者會用 PhysX
s 發表於 2012-12-10 18:15

作者: fullhim1080p    時間: 2012-12-10 20:15

GTX 670 SLI  
作者: MikuMeow    時間: 2012-12-10 20:24

VRAM 爆左
而家好多都食over 1GB VRAM

特別係你玩得SLi, 雙卡, d settings 自然唔會係800*600 或者all mi ...
s 發表於 2012-12-10 18:17


其實玩兒家啲大作1920x1080 全開 基本要2G VRAM 最好4GB?
玩埋3mon 6GB VRAM 分分鐘唔夠
難為之前重有人話要4GB VRAM 做乜
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-10 20:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-12-10 20:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RRSKZ    時間: 2012-12-10 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-12-10 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992    時間: 2012-12-10 20:36

6870 玩完
快D出8系等我入兩張7870 cf
作者: foktk138    時間: 2012-12-10 21:32

話時話隻game幾錢?
作者: monarchy_empero    時間: 2012-12-10 22:13

話時話隻game幾錢?
foktk138 發表於 2012-12-10 09:32 PM



當然跟普通GAME原價啦..
廢話...
除非佢有公佈個隻HUNTER版的價錢
作者: youknowme318    時間: 2012-12-10 22:48

看來我買7970oc 3GB 這個長線投資是無錯的
作者: YuriPrime    時間: 2012-12-10 23:45

開800*600玩crysis3?
lcska02nkc 發表於 2012-12-10 13:20



    就咁普通1920x1080   AA果堆唔洗開到咁盡
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恆星~    時間: 2012-12-10 23:57

回復 69# youknowme318

正確選擇. 不過到第4集(2013/14), 又可以換卡了
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-10 23:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monarchy_empero    時間: 2012-12-11 09:51

回復  youknowme318

正確選擇. 不過到第4集(2013/14), 又可以換卡了
恆星~ 發表於 2012-12-10 11:57 PM



Crysis系列只有三部曲
冇第四集
作者: ironmonkey    時間: 2012-12-11 10:58

Crysis 3 可唔可以用directx 9玩 ??
作者: usei    時間: 2012-12-11 12:40

你得1GB VRAM 既話, 點test 佢都係爆唔到 (表面上)
其實可能有幾百MB 放左係virtual VRAM 度 ...
s 發表於 2012-12-10 20:33


一點點把 解像度同 AA set 高
通常爆 ram 個下 fps 就會暴跌
作者: YuriPrime    時間: 2012-12-11 12:49

Crysis系列只有三部曲
冇第四集
monarchy_empero 發表於 2012-12-11 09:51



    就咁end左?  邊度呢料
作者: 究極之普通人    時間: 2012-12-11 13:29

GAME都未出, 換卡黎托咩

GAME出果時, 換下代 760TI 就差唔多
作者: 晒gas    時間: 2012-12-11 14:50

GAME都未出, 換卡黎托咩

GAME出果時, 換下代 760TI 就差唔多
究極之普通人 發表於 2012-12-11 13:29



    A卡下年第二季先出8000系列,

N卡照慣例再慢一到兩季,

Crysis 3就第一季出,換定其實都差唔多
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-11 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 晒gas    時間: 2012-12-11 15:55

回復 80# 喬芬‧費曼高


    到時再換張7970 6G VRAM
作者: a886    時間: 2012-12-11 16:19

安全進入建議級。。。
唔洗哂錢
作者: jozifkwan    時間: 2012-12-11 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monarchy_empero    時間: 2012-12-11 22:01

就咁end左?  邊度呢料
YuriPrime 發表於 2012-12-11 12:49 PM



佢第一集出的時候已講左整個GAME係3部曲...
全世界都知...
你唔係唔知呀?
作者: YuriPrime    時間: 2012-12-12 00:54

佢第一集出的時候已講左整個GAME係3部曲...
全世界都知...
你唔係唔知呀? ...
monarchy_empero 發表於 2012-12-11 22:01



    我係2代咁制先開始玩
作者: 究極之普通人    時間: 2012-12-12 01:14

佢第一集出的時候已講左整個GAME係3部曲...
全世界都知...
你唔係唔知呀? ...
monarchy_empero 發表於 2012-12-11 22:01



    我一代開始玩,但係唔知
以為有錢賺就繼續出
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-13 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supbsun    時間: 2012-12-13 18:13

啱啱好Hi-Performance Requirements
希望隻game唔好淨係得觀賞性
作者: supbsun    時間: 2012-12-13 18:18

沒有顯咭殺手,便沒有進步,只能逆思維,呵呵
grxgr 發表於 2012-12-10 11:55


某情度上
我要感謝而家家用機主導ge時代
幫我省唔少$$
好多game玩PC版系統需求都細左
作者: s    時間: 2012-12-13 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ak8    時間: 2012-12-13 19:07

建議都入唔到
只係用緊460

作者: ak8    時間: 2012-12-13 19:08

另外
i7-2600k 同埋FX4150係同級???  
作者: supbsun    時間: 2012-12-13 22:14

例如GTA IV?

而家d 廠商port 野port 得好"勁"
加幾個唔起眼既settings 就可以整到fps 暴跌

例如 AC3 ...
s 發表於 2012-12-13 18:58


好多新Game大作都係以Console為主平台
Borderland 2、mass effect 同COD等等
係Console畫質唔錯,好多時去到PC真係較到盡都唔會話好差天共地
係BF3果D PC做主平台ge game先會話好考驗部PC,Console有心無力
冇法,Console真係比PC揾錢
作者: ice49    時間: 2012-12-13 22:52

建議都入唔到
只係用緊460
ak8 發表於 2012-12-13 19:07


最高竟然入唔到
係7950 OC
作者: usei    時間: 2012-12-14 11:05

例如GTA IV?

而家d 廠商port 野port 得好"勁"
加幾個唔起眼既settings 就可以整到fps 暴跌

s 發表於 2012-12-13 18:58


某D settings ?

例如 : 直面細分
舊細石用好多 polygon
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-14 12:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwilson    時間: 2012-12-14 13:15

另外
i7-2600k 同埋FX4150係同級???
ak8 發表於 2012-12-13 19:08



http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

參看這個比較表, 2600K的名次高FX4170百幾名, 果然這遊戲很有偏頗.......

或者Cyrsis3作者對I或N没好感
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-14 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2012-12-14 14:23

回復 96# 喬芬‧費曼高

遲下 driver 可能有直面細分 detection
來提高性能





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2