Board logo

標題: 下年A卡8系推出後,,7850跌價跌到幾多?? [打印本頁]

作者: v23a15    時間: 2012-12-2 11:00     標題: 下年A卡8系推出後,,7850跌價跌到幾多??

下年A卡8系推出後,,7850跌價跌到幾多??

我仲諗緊宜家買5買7850好


跌$100-200冇咩所謂

驚跌得太多,,跌到1000左右
作者: liyauwai    時間: 2012-12-2 11:35

回復 1# v23a15


    早買早享受,遲買平幾舊
作者: v23a15    時間: 2012-12-2 11:43

回復 2# liyauwai


我都知呢個道理
8系就出,,驚跌得太多
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-2 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: da87    時間: 2012-12-2 11:59

參考呢半年6850的售價
作者: v23a15    時間: 2012-12-2 12:06

回復 5# da87


    好似出左兩年,至跌到500
作者: santo1221    時間: 2012-12-2 16:31

唔急用就等下年啦,諗唔到除左IN條同APPLE之外有咩電子產品唔跌得快
作者: yukashing    時間: 2012-12-2 16:45

唔急用就等下年啦,諗唔到除左IN條同APPLE之外有咩電子產品唔跌得快
santo1221 發表於 2012-12-2 16:31



   
i5 750 3年後今日,仲可以賣到當時1半左右價錢
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-2 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr    時間: 2012-12-2 17:29

本帖最後由 grxgr 於 2012-12-2 20:09 編輯
回復  liyauwai


我都知呢個道理
8系就出,,驚跌得太多
v23a15 發表於 2012-12-2 11:43


你驚呢樣野,係無謂 - -
你今日唔買,時至Q2,即係你有半年唔洗享用
時至當日,你同樣會為9系推出而煩惱...何必呢
一係你唔想用,想用就唔好諗咁多
我自己而家用緊張560ti OC,其實都有D想換咭,但可惜效能上變化唔會太大,再者若果換,亦唔想在架構沒變化上替換,待明年N記7系推出才考慮,好多巴打都講,顯咭係隔代換好~
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2012-12-2 17:31

8系出左, 性能同耗電又去到一個新景介後你仲會對舊卡有興趣?
作者: v23a15    時間: 2012-12-2 19:11

回復 10# grxgr

好詳細,
吾該哂
過幾日去買
作者: jackwong1987    時間: 2012-12-2 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2